Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01403 Көркем еңбек, графика және жобалау в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Графикалық жобалаудың ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс графика өнерін ғылыми зерттеу әдістемесінің пәні мен міндеттерін қарастырады. Графика өнерін ғылыми зерттеу әдістемесінің өзекті мәселелері. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдістемесі. Өнердегі зерттеу жұмысының негізгі түсініктері. Ғылыми білім, логикалық ережелер мен өнерді ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркемдік оқу іс-әрекетіндегі ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Курста көркем білім беру әдістемесінің объектісі мен пәні, көркемдік білім теориясының, тарихы мен әдістемесінің негіздерін қарастырылады. Көркемдік білім беру әдістемесі - қызмет саласы ретінде ғылыми зерттеулермен байланысты, алғашқы ережелерді, категорияларды, негізгі заңдылықтарды, шешілуі керек көркемдік білім беру проблемаларына негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өнертану
    Несиелер: 5

    Педагогикалық өнертану пәні және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы мен дамуы. Ренессанс өнеріндегі педагогика. 17-19 ғасырлардағы Батыс Еуропаның көркемдік-педагогикалық ілімінің идеялары. Өнер академияларының пайда болуы. Педагогика қазақтың дәстүрлі дүниетанымы жүйесінде. ХХ ғасырдағы Қазақстандағы педагогикалық өнер тарихының қалыптасуы мен дамуы. Егемен Қазақстандағы педагогикалық өнертанудың дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Кәсіби педагогика саласындағы ғылыми педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру. Кәсіби педагогикадағы зерттеу әдістері. Кәсіби педагогиканың нақты мәселелерін зерттеу үшін қолданылатын әдістер. Зерттеу нәтижелерін жинақтау және жалпылау. Педагогикалық зерттеу нәтижелерін тіркеу және тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ этнопедагогикасының әдіснамалық негізі
    Несиелер: 5

    Педагогика әдіснамасы қазақ этнопедагогикасының бағдарлық негізі ретінде. Этностар теориясының қазақ этнопедагогикасының мазмұндық және терминологиялық негіздеуіндегі маңызы. Қазақтардың этнопсихология ерекшеліктерін білу, этнопедагогиканың рөлі. Этнопедагогикалық дүниетанымдағы қазақ философиясының мәні. Қазақ этнопедагогикасы педагогика ғылымының ажырамас бөлігі ретінде. Этнопедагогика арнайы ғылыми пән ретінде. Ұлттық білім беру жүйесі. Қазақ этнопедагогикасы дербес академиялық пән ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн теориясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Жобалау теориясы мен әдістемесі. Дизайнның анықтамасы және түрлері. Дизайн және даму тарихы. Жаңа жетілдірілген заттардың пайда болуы. Үйлесімді материалдық ортаны қалыптастыру. Өнеркәсіптік дизайнның басталуы. Тұтастық пен мазмұнның пропорциясы және формасы. Өнеркәсіптік дизайн. Түрлері, дизайн ерекшеліктері. Өнеркәсіптік дизайн түсінігі, оның мәні, мақсаты және нұсқалары. Көркем құрылымдау кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі көркемдік педагогикалық білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Қазіргі көркемдік білімнің мәні мен ерекшелігі. Жалпы білім беру жүйесіндегі көркемдік білімнің орны. Қазіргі көркем білім берудің теориясы мен практикасындағы мәселелер мен қайшылықтар. Философия және өнер. Философиядағы тұтастық принципі, жалпы ғылыми салалар және оның көркемдік білім беру үшін маңызы. Философия мен көркемдік білім берудегі объективті және субъективті арасындағы байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу технологиялары және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылымның әдістемесіне қатысты көзқарастарды талдау және жалпылау, ғылыми зерттеулердің мақсаттары мен қағидаларын интеграциялау, әдістерді жіктеу және ресімдеу, оларды іске асыру құралдарының әдістері, олардың мәні мен мазмұнын нақтылау, зерттеу әдістерін көркемдік білім саласында қолдану ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылым әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде. Білім, таным және оның формалары. Ғылым мен практика: білім беру жүйесіндегі өзара байланыс пен өзара әрекеттесу проблемасы. Ғылыми білім жүйе және қызмет ретінде. Қазақстандық білім беру жүйесі және оны жаңарту тұжырымдамасы. Кәсіби білім жүйесін жаңғырту көздері, факторлары және негізгі тәсілдері. Кәсіби білімнің мазмұнын, құрылымын дамыту проблемасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық іс- әрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық инновация
    Несиелер: 5

    Тігін өндірісіндегі инновациялар мен тенденциялар. Өнімді дамыту инновациясы. Киім өндірісінде компьютерлік технологияларды қолдану. Дизайнды оқытуды автоматтандырудың ерекшеліктері. «Благодать» САПР эволюциясы. САПР -да киім дизайны. Материалдардың бірегей қасиеттері. Ақылды маталар. Тоқыма материалдарындағы нанотехнология. Бактерияға қарсы талшықтарды киім мен іш киімде қолдану. Киім өндірісінде көп қабатты материалдарды алу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосымша көркемдік білім берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Қосымша білім берудің міндеттері. Қосымша білім берудің негізгі бағыттары. Қосымша көркемдік білім беру, жаңа технологияларды меңгеру және кескіндеме, графика, сәндік-қолданбалы өнер, дизайн, компьютерлік графика және өнер тарихын, теориялық пәндерді заманауи оқыту мәселелері. Қосымша көркемдік білім беру жүйесінде көркемдік-эстетикалық пәндерді оқытудың теориялық, әдістемелік және психологиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептің педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектептің педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік және қазіргі заманғы өнердің тарихи теориясы
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы өнердің қалыптасуын қарастырады. Өнер және модернизм баламасы, Постмодернизм. Ол өнердегі феминизмнің, концептуалдық және минимализмнің дамуын зерттейді, кэмпизм, ист-виллиджа, нео-поп өнерінің мәдени бейнелерін ашады. Өнердегі фотографияның гүлденуі. Заманауи өнер галереялары, сурет студиялары, суретшілер басқаратын кеңістіктер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс «өнер психологиясы», «көркем шығармашылық психологиясы» және т.б ұғымдардың мәнін қарастырады. Өнер психологиясы: өнер - таным, өнер - көркемдік құрал, өнер - психоанализ, өнер - катарсис. Көркем шығармашылық проблемасы. Ғылыми және көркем шығармашылық арасындағы байланыс. Оқушылардың көркемдік іс-әрекетін дамытудың педагогикалық шарттары: қиял, интуиция, ойлау және т.б Көркем шығармашылықтың психологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • «Графика және жобалау» бейіні бойынша оқыту технологиясы
    Несиелер: 6

    «Графика және жобалау» бейіні бойынша оқыту технологиясының негіздері. Графикалық жүйелер, әдістер және ақпаратты визуализация құралдары. Графикалық модельдеу және дизайн. Графика және жобалау әдістері. Жобалау және компьютерлік графика. Компьютерлік жобалау жүйелері (САПР); СТАПРИМ, «Грация», «Леко», «АССОЛЬ», Lectra, Gerber. Автоматтандырылған жобалау, компьютерлік және визуалды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем еңбек технологиясы және қолданбалы шығармашылық
    Несиелер: 6

    Болашақ мұғалімдерді мектеп оқушыларының техникалық және сәндік-қолданбалы шығармашылығына басшылық етуге даярлаудың теориялық негіздері болып табылады. Оқушыларға сәндік-қолданбалы өнер және техникалық шығармашылықта басқару функциясы. Болашақ мұғалімдерді мектеп оқушыларының сәндік- қолданбалы және техникалық шығармашылығына жетекшілік етуге даярлау моделін талдау және жобалау. Студенттердің техникалық және көркемдік-қолданбалы шығармашылықтарын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Технологиялық дайындау практикумы
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің дайындықтарын технологияда қолдану болып табылады. Курс технологиялық жабдықтың жіктелуін, оның мақсатын, құрылымын және жұмыс істеу принципін зерттейді. Пәнді игеру процесінде студенттер негізгі талаптар мен қауіпсіздік ережелерін ескере отырып, жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын алады. Курс материалдық өнімді өндіруде технологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға, оны игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арт-жобаны бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспардың мақсаты, функциялары және құрылымы. Шағын бизнестегі бизнесті жоспарлаудың ерекшелігі. Бизнесті жоспарлаудың әдістемелік принциптері. Жасалатын ұйымды талдау. Ұйымның сыртқы ортасын талдау. PEST-талдау әдісі. SWOT-талдау әдісі. Ұйымның ішкі ортасын талдау. Галерея жобасының жалпы сипаттамасы. Құқықтық құрам. Бөлме. Қызметкерлер. Шығындар. Пайда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Графика және жобалауды оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пәнде жеке тұлға іс әрекетіне және жеке тұлғаға бағытталған педагогикалық технологиялар ұсынылады; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (мультимедиялық, интерактивті курстар, проблемалық, алдын-ала және белсенді, эвристикалық оқыту, ынтымақтастық педагогикасы, графикалық өнер пәндерін оқытудағы дөңгелек үстел, жоба әдісі және т.б.); кейс негізінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өнердегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс белгілі бір жағдайларда қолданылатын бірқатар ережелерді, мақсатты, өнер қызметіндегі негізгі функцияны, қызметтің тиімділігін, өнер тұтынушыларының қажеттіліктерін және оның құндылығын анықтауға бағытталған. Өнердің қандай-да бір түріндегі басқару технологиялары және менеджменттегі процестердің болашағы зор. Өнердегі маркетингтің сипаттамалық ерекшеліктері, оның стратегиясы және жарнама қызметінің түрлері. Демеушілік, қайырымдылық меценаттар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік графика және моделдеу
    Несиелер: 6

    Компьютерлік графиканың негізгі бағыттары. Модельдеудің негізгі принциптері. Модельдер классификациясы. Модельдер құру технологиясы. Модельдеудегі графикалық ережелер. Модельдеу сатылары. Модельді құру. Техникалық-экономикалық есептеулермен сызбаларды орындау. Бұйының негізгі сызбасын, ұсақ бөлшектер сызбасын, үлгі ерекшеліктерін зерттеу. Модельдеу нәтижелерін талдау және өндеу. Өндірістік процестерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобалық ғылыми білім беру қызметтегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 6

    Дизайнда заманауи компьютерлік технологияларды енгізеді және оларды жобалау, ғылыми және білім беру қызметінде қолданады. Ақпараттық жүйелер мен технологиялар және олардың бағдарламалық жасақтамасы зерттеледі. Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар, «Мультимедиялық технологиялар».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелеріне және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздеріне бағдарланады;

  • Код ON2

    Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басқару процестері мен оқыту әдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын меңгереді;

  • Код ON3

    Білім беру мекемелерінде орындалатын ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі бағыттарының мазмұны мен міндеттерін және мамандандырылған ұйымдардағы басқару қызметтерін біледі;

  • Код ON4

    Ақпараттық, цифрлық, көркем еңбек, графика және жобалау саласындағы педагогикалық және жеке көркемдік-шығармашылық қызметтің нәтижелерін ғылыми зерттеу барысында талдауға, бағалауға және синтездеуге қабілетті; дизайн арт-жобаларын жасауда заманауи мультимедиялық технологиялар мен жаңа медианы пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді;

  • Код ON5

    Жаңа білімді дамытуда ғылыми зерттеулер арқылы әдістемелік және тұжырымдамалық білімдерді қолданады; технологиялық құжаттаманы құру, оның ішінде заманауи компьютерлік технологияларды енгізу, жобалау, ғылыми және білім беру қызметінде қолдану дағдыларын меңгереді;

  • Код ON6

    Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша көркем шығармашылық саласындағы оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті өнер педагогикасы және заманауи педагогикалық әдістер мен технологиялар туралы білімді меңгереді;

  • Код ON7

    Әлемдік мәдениеттің әртүрлі дәуірлеріндегі өнердің ерекшеліктерін анықтайтын ұғымдық аппаратты иелену, өнер түрлерінің жіктелуін білу; әлемдік және ұлттық мәдениеттің ерекше түрінде көрінетін әлеуметтік жүйенің құндылықтарын оқыту, қазіргі заманғы нарық талаптарына сәйкес келетін арт-жобалар жасау үшін визуалды өнер мен дизайн саласындағы қазіргі тенденциялар мен ағымдар туралы білімдерді меңгереді;

  • Код ON8

    Эксперименттік зерттеу жұмысын жоспарлайды, ұйымдастырады, ғылыми жобаның мәселелерін шешудің тәсілдерін анықтайды және бағдарлама мен әдіснаманы жасайды; диагностика, талдау және қорыту негізінде ғылыми зерттеулердің кешенді мониторингін жүзеге асырады.

Top