Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01405 Дене шынықтыру және спорт в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Жас ерекшелік анатомиясы, физиологиясы мен гигиенасы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу мақсаты анатомия, физиология және гигиенаның теориялық негіздерін қалыптастыруға, кейіннен дене шынықтыру және спорт бойынша білім алушылармен жұмыста педагогтың кәсіби қызметінде пайдалануға бағытталған. Бұл курста дененің қасиеттері, құрылымдары, функциялары, физиологиялық функциялардың механизмдері, ақыл-ой қабілетінің динамикасы, ақыл-ой еңбегінің гигиенасы, дененің физикалық қабілеті мен төзімділігін, жүрек-тамыр және тыныс алу жүйесін, сынып микроклиматын анықтау әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мен спорт биомеханикасы мен биохимиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты білім алушылардың дене жаттығуларын орындау кезінде биомеханикалық және биохимиялық заңдылықтарға негізделген адам ағзасының ерекшеліктері туралы теориялық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту барысында адам ағзасының биологиялық және механикалық функцияларын, адам ағзасының биохимиялық көрсеткіштерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мақсаты білім алушылардың денсаулығын нығайту, үйлесімді дене тәрбиесі және қозғалыс қабілеттерін жетілдіру, олардың күші,ептілігі, жылдамдығы және т.б. дене жаттығулары мен әдістемелік тәсілдер жүйесіне негізделген білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс барысында гимнастика түрлерінің жіктелуі, гимнастикалық жаттығулар топтарының сипаттамасы, сақтандыру және көмек жарақаттың алдын алу шарасы және оқыту әдістері, гимнастиканы орындау әдістері мен әдістері, мектептегі гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және мазмұны қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты білім алушылардың негізгі физикалық қасиеттерін анықтауға және олардың жұмыс қабілеттілігі мен жасына байланысты физикалық қабілеттерін реттеуге мүмкіндік береді. Бұл курста қозғалыс қасиеттерінің физиологиялық сипаттамалары, бұлшықет күштерін дамытудың физиологиялық негіздері, бұлшықет белсенділігінің режимдері, жылдамдық, ептілік және икемділік, олардың жас ерекшеліктері, төзімділік түрлері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мен спорт биомеханикасы мен биохимиясы
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді дене шынықтырумен айналысатын адамдардың дұрыс тамақтануы, жаттығуларды орындау кезінде фармакологиялық агенттерді қолдану әдістері туралы ұсыныстармен қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 4

    Курсты іске асырудың мақсаты жеңіл атлетика жаттығуларының негізгі түрлерінің техникасын орындау және мектепте жеңіл атлетика бойынша оқу сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқу процесінде олар тұжырымдамалық аппаратты, жеңіл атлетиканың түрлерін, классификацияны, жеңіл атлетикалық жаттығуларды орындау әдістері мен әдістерін, оқыту әдістерін, сабақта көрсетілім мен түсіндіруді қолдану ерекшеліктерін, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді, студенттермен сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі 2
    Несиелер: 5

    Күнделікті қарапайым өрнектерді түсіну мен қолдануды және оларды нақты сөйлеу жағдайларында қолдана білуді; монологиялық мәлімдемедегі ақпаратты есту арқылы қабылдауға, оның тақырыбын анықтауға; қарапайым мәтіндерді құрастыра және айта білуге үйренеді. Ауызша сөйлеу қарым-қатынасын дамыту, қарапайым сөйлемдерді қолдана отырып, өзіңіз туралы, жақын адамдарыңыз, жұмысыңыз, қызығушылықтарыңыз, күнделікті іс-әрекеттеріңіз туралы айту, ұсынылған тақырыпқа сәйкес өз бетінше сөйлеу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IT және цифрлық мәдениет
    Несиелер: 3

    Цифрлық мәдениет феноменін сыни тұрғыдан түсінуді қалыптастыру, заманауи ақпараттық технологиялар және олардың функционалдығы туралы білімді жүйелеу. Операциялық жүйелермен жұмыс, сандық қауіпсіздік, электрондық кестелер, мәліметтер базасы, мультимедиялық технологиялар, графикалық редакторлармен жұмыс, заманауи интернет кеңістігінің негізгі қызметтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық, спорттық ойындары мен шаңғы спорты
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты ұлттық, қозғалмалы ойындарды оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеу, техника мен әдістерді орындау дағдыларын игеру, білім беру саласында ойын түрлерін оқытудың құзыреттілігін дамыту болып табылады. Бұл курста олар ұлттық және қозғалмалы ойын түрлерінің даму тарихын, ұлттық және қозғалмалы ойындардың техникасы мен тактикасын, жаттығу сабақтарын ұйымдастыру мен өткізу әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Куштік жаттығу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-күштік спорт түрлерінің техникасы мен тәсілдерін орындау дағдыларын қалыптастыру, денсаулықты нығайту және жарыстарда өнер көрсету үшін заттармен және заттарсыз күштік жаттығулардың кең спектрін сатып алу. Бұл курс негізгі күштік жаттығуларды, күштік кешенді әзірлеу ерекшеліктерін, оқушылардың дене дайындығын арттыру және денсаулығын нығайту бойынша күштік жаттығу құралдарының ерекшеліктерін, күштік жаттығуларды орындау тәсілдерін оқытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты адам дамуының әртүрлі кезеңдерінде білім алушылардың жеке басының психикалық дамуының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста оқу пәнінің негізгі категориялары мен концептуалды аппараты, психикалық даму заңдылықтары мен динамикасы, әр түрлі жастағы адамның психикалық және жеке дамуы, психикалық қасиеттердің ерекшеліктері, студенттердің жеке дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі процестер мен қабілеттер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 1

    Курс мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының негізгі бағыттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі қолданыстағы заңнаманың негіздерін, сондай-ақ жазаның бұлтартпастығын, қорғау мен көтермелеудің құқықтық кепілдіктерін қамтамасыз ететін жекелеген құқықтық институттардың қызметін зерделейді. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға және осы негізде азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Күштік фитнес жаттығу
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты тренажер залы жағдайында оқу сабақтарын өткізу үшін қажетті сауықтыру жаттығуларын орындаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында олар күш фитнес бағдарламаларының тұжырымдамалары, түрлері туралы білім алады, жоспарлауды, физикалық жаттығулар жиынтығын құруды, жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасын сақтауды, халықтың әртүрлі санаттарымен дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарын өткізуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Аналитикалық шолудың академиялық жанрларымен (реферат, реферат, эссе, реферат, әдебиет, презентация, библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру) таныстыру; мәтінді аналитикалық өңдеудің мақсаттарын анықтау; Интернет-дереккөздеріндегі әдебиеттерді қолданбай (плагиат / академиялық адалдық) кәсіби тақырыптар бойынша мәтіндерді талдау және жазу; тілдік нормаға ие болу (сөйлеу мәдениеті); баяндамалар (баяндамалар) дайындау; академиялық жазудың әр түрлі жанрларымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық, спорттық ойындары мен шаңғы спорты
    Несиелер: 5

    Шаңғы спорты курсының мақсаты шаңғы тебу техникасы мен тактикасын орындау дағдыларын дамыту және шаңғы спорты бойынша оқу сабақтары мен жарыстарды өткізудің кәсіби құзыреттерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейбол және баскетбол
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты техника мен тәсілдерді орындау, волейбол және баскетбол бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл курста волейбол және баскетбол бойынша қозғалыс жаттығуларының техникалары, тәсілдері, тәсілдері мен элементтері: беру, ұстау, беру, лақтыру, шабуыл, топтық өзара іс-қимыл және т.б. түрлері, оқушыларды волейбол мен баскетболға оқыту әдістемесі, қозғалыс жаттығулары мен ойындарды орындау кезінде қауіпсіздік шараларын сақтауды оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру мен спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-адамзат қоғамының өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінде дене шынықтыру мен спорттың қалыптасуы, жағдайы және дамуы туралы дүниетанымдық көзқарастарды қалыптастыру. Курсты оқу барысында қарапайым және құл иеленушілік қоғамда дене шынықтырудың қалыптасуы, орта ғасырлардағы дене шынықтыру, 18 ғасырдан бастап қазіргі уақытқа дейінгі шетелдік дене шынықтыру және спорт жүйелері, Қазақстандағы дене шынықтырудың дамуы мен жағдайы, жекелеген спорт түрлері бойынша Халықаралық спорттық қозғалыс қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 1

    Пәнді оқу аясында кез-келген қызметтегі эстетикалық ұғымдар, кәсіби этиканың категориялары мен ерекшеліктері қарастырылады, кәсіби қызметтегі моральдық жанжалды жағдайларды шешудің мүмкін жолдары, моральдық деформацияның мәні және оның алдын-алу жолдары анықталады, кәсіби міндеттерді адал орындау және парасаттылық принциптерін сақтау үшін жеткілікті құқықтық сананың белгілі бір деңгейіне қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін дене шынықтыру педагогикасының теориялық негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Оқу процесінде дене шынықтыру педагогикасының категориялары мен түсініктері, дене шынықтыруды дамыту саласындағы педагогикалық ғылым жетістіктерінің тұжырымдамалық негіздері, Дене шынықтыру бойынша білім берудің принциптері, функциялары, мазмұны, білім берудің, тәрбие мен басқарудың нысандары, әдістері, құралдары мен инновациялық технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мектепте спорттың базалық түрлерін оқытуда ғылыми-практикалық білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту процесінде оқытудың негізгі қағидаттары, жаңартылған оқу білім беру бағдарламасы, спорттың базалық түрлері бойынша оқу сабақтарын жоспарлау және ұйымдастыру, жоспарлау түрлерін әзірлеудің әдістемелік тәсілдері, сабақтарда пайдаланылатын оқытудың белсенді әдістері, критериалды бағалау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрі бойынша жалпы және арнайы дене шынықтыру дайындығы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің жан-жақты және үйлесімді физикалық дамуына бағытталған физикалық физикалық қасиеттерді дамыту және жетілдіру. Бұл курс физикалық қасиеттер мен функционалды дайындықты дамытудың құралдары мен әдістерін оңтайландыруды, дене шынықтыру динамикасын диагностикалау мен бағалауды, жалпы және арнайы дене шынықтыру әдістерін оқытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша білім беру мекемелерінде тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі негіздері бойынша білім мен құзыреттілікті дамыту болып табылады. Оқыту барысында дене шынықтыру бойынша тәрбие жұмысын жүзеге асырудың заңдылықтары, принциптері, формалары мен әдістері, технологиялары, білім беру мекемелерінде спорттық іс-шараларды жобалау, ұйымдастыру және өткізу технологиясы зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм және спорттық туризм
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты туристік жорықтар жасау және туристік жарыстарды ұйымдастыру, туризм техникасы мен тактикасын, спорттық туризмді, Географияны, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін орындау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл курста жорықтағы жолсеріктің рөлін, Туристтің жабдықтарын, жорықтағы қозғалысты ұйымдастыру мен техникасын, туристік жорықтар мен экскурсияларды, туристік жорықты, спорттық туризмді ұйымдастыруды және оның жіктелуін, турист-спортшының топографиялық дайындығын, спорттық жорықтағы қауіпсіздікті қамтамасыз етуді оқытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футбол
    Несиелер: 5

    «Футбол» пәні студенттердің футбол техникасы мен тактикасының негізгі элементтерін оқыту әдістемесін меңгеруін; теориялық білім негіздерін меңгеруін көздейді: ойын ережелерін, техника мен тактиканы жіктеуді, төрешілік әдістемесін; ойын техникасының негізгі қозғалыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды. Жарыс ережелері. Мектепте жарыстарды өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың ғылыми және практикалық негіздерін, оны қазіргі жағдайда жоспарлау әдістерін қолдануды қарастырады. Пән әр түрлі деңгейдегі экономика және экономикалық қатынастар саласындағы Білім, негізгі дағдылар кешенін қалыптастырады, нарықтың негізгі параметрлерімен таныстырады: сұраныс, ұсыныс, нарықтық баға.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жекпе-жек
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты спорттық жекпе-жек техникасын меңгеруді, мектепте педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмысты сәтті жүзеге асыру үшін қажетті білім мен дағдыларды игеруді көздейді. Курсты оқыту барысында дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесіндегі жекпе-жек түрлері, жекпе-жектің әртүрлі түрлерінің сипаттамасы, олардың дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесіндегі орны, ұрмалы спорттық жекпе-жектің техникасы мен тактикасы, әртүрлі тіректердегі жекпе-жек техникасы, лақтыру, соққы, ұстап қалу комбинацияларын құру, жекпе-жек сабақтарын өткізу әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи оқытудың технологиялары мен белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты дене шынықтыру бойынша инновациялық оқу сабақтарын әзірлеу бойынша тұжырымдамалық және технологиялық негіздерді қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста олар дене шынықтыру пәніне бейімделген инновациялық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін оқиды. Пәнді оқу барысында білім алушылар заманауи технологияларды пайдалану ерекшеліктерін түсіндіреді және анықтайды, оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып қысқа мерзімді жоспарларды жобалайды және құрастырады, әзірленген сабақ жоспары бойынша бағалау мен рефлексия жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру пәнінен оқытудың теориялық білім, практикалық дағдылар мен шығармашылық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста олар білім беру функциясын, жүйесін, принциптерін, мазмұнын, оқытудың әдістері мен құралдарын, моториканы оқыту әдістерін, оқу процесін жоспарлауды, оқу сабақтарын жобалауды, мектептен тыс спорттық жаттығулар мен іс-шараларды ұйымдастыруды, объектілердің материалдық-техникалық базасын жабдықтауды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушылық қызмет
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт қозғалысының әртүрлі құрылымдарында өзіндік оқыту, коучинг және ұйымдастыру жұмыстары үшін кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастыруды көздейді. Курстың мазмұны жаттықтырушының біліктілігіне қойылатын талаптарды зерделеуді, команда құруды және оларды басқаруды, жаттығу құралдарын, әдістерін, таңдалған спорт түріндегі техникалық, тактикалық дайындықтың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, жаттықтырушылар қызметіндегі соңғы ғылыми жетістіктерді пайдалануды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Оқу барысында бизнес - жоспарлаудың мәні, мақсаттары мен міндеттері; бизнес-жоспардың мақсаты мен мазмұны қарастырылады. Бизнес - жоспарды дайындау әдістемесі: кәсіпорын мен саланы сипаттау; тауарлардың (көрсетілетін қызметтердің) түрлері және тауарларды өткізу нарықтары; өткізу нарықтарындағы бәсекелестік; маркетинг жоспары; өндіріс жоспары; ұйымдастыру жоспары; қаржылық жоспар; бизнесті инвестициялау; тәуекелді бағалау; кәсіпкерлердің қызметін құқықтық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттых метрология
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-болашақ дене шынықтыру мұғалімінің практикалық қызметінде пайдалану үшін студенттердің метрологиялық зерттеулер жүргізу және эмпирикалық мәліметтерді өңдеу бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс дене қабілетін тестілеуді, спортшының денесінің жағдайын бағалауды, спорттық іс-әрекеттің жағдайлары мен нәтижелерін анықтау үшін тесттер, нормалар мен бағалау шкалаларын, физикалық параметрлер мен қабілеттерді өлшеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт мектептеріндегі жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты білім алушыларда спорт мектептеріндегі жұмысты басқару және ұйымдастыру бойынша білім мен құзыреттілікті қалыптастыруды көздейді. Бұл курста олар әртүрлі спорт мектептерінің, дене шынықтыру және сауықтыру орталықтарының жұмысының бағдарламалық және нормативтік құжаттарын, спорт мектептерінің қызметін ұйымдастыру мен басқаруды, спорт мекемелеріндегі оқу процесін жоспарлау мен басқаруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру-сауықтыру технологиясы және ДМШ балалармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің дене шынықтыру және сауықтыру технологиялары саласындағы кәсіби білімі мен құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады, бұл дене шынықтырудың инновациялық технологияларын ДМШ балаларымен жұмыс жасауда мұғалімнің педагогикалық қызметінде пайдалануға мүмкіндік береді. Оқу процесінде адам мен мүмкіндігі шектеулі балалардың физикалық белсенділігі мен денсаулығы, физикалық даму алгоритмдері және оның конституциялық типіне, жас тобына, әртүрлі санаттар мен мүмкіндігі шектеулі балалар үшін дене шынықтыру-сауықтыру технологияларын қолдану принциптері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты әртүрлі жастағы және ересек білім алушылардың дене шынықтыру жаттығуларымен және спортпен шұғылдануын медициналық қамтамасыз ету жүйесі туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Зерттеу барысында спортшының дене жүйесінің морфофункционалды ерекшеліктері, жасы мен жынысын ескере отырып медициналық бақылау динамикасы, жаттығу және спорттық жарыстарда дәрігердің бақылауы, дене шынықтырумен медициналық қамтамасыз ету, спорттық өнімділікті арттыру құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты жалпы білім беретін мектепте оқу-тәрбие процесін басқару және ұйымдастыру бойынша дағдылар мен құзыреттілікті дамытуға мүмкіндік береді. Бұл курс білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің құрылымы мен мазмұнын, принциптерін, функцияларын, формалары мен әдістерін, білім беру мекемелері басшыларының оқу-тәрбие процестерін ғылыми ұйымдастыру мен басқаруды, басқарушылық шешімдер қабылдау процесі мен технологиясын, педагогикалық менеджмент жүйесіндегі жеке тұлға мен ұжымның рөлін оқытуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сауықтыру дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Осы курстың мақсаты білім алушыларда әртүрлі массаж түрлерін жүргізу техникасы мен әдістемесін орындау бойынша білім мен дағдылар жүйесін, құзыреттілікті және әртүрлі органдардың аурулары мен жарақаттары кезінде қолданылатын сауықтыру жаттығуларының кешенін қалыптастыру болып табылады. Бұл курс ЕДШ және массаждың жалпы негіздерін, ЕДШ жүргізудің нысандарын, әдістерін, құралдарын, ауруларға арналған дене жаттығуларының емдік әсер ету механизмдерін, массаждың түрлері мен құралдарын, массаждың әртүрлі түрлерін орындау тәсілдерін оқытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы педагогикалық басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты спорттық іс-әрекетте оқу-тәрбие жұмысын басқару мен ұйымдастырудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқыту процесінде негізгі жүйе құраушы элементтердің сипаттамалары, дене шынықтыру және спорт саласындағы кадрларды басқару психологиясы, кадр саясатының принциптері, ұйымдық құрылымдардағы көшбасшының жеке басы, спорт мектебін басқару жүйесіндегі педагогикалық ұжым, басқарушылық шешім қабылдау технологиясы, қақтығыстарды басқару, жанжалдағы көшбасшының рөлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық қозғалыс және кәсіби спорт
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты Олимпиада қозғалысының негізгі ұғымдары мен мақсаттарын, Олимпиада ойындарының, халықаралық және Ұлттық Олимпиада қозғалысының тарихи динамикасын, Олимпиада құндылығын, заманауи Олимпиада қозғалысы мен спорттың даму проблемалары мен перспективаларын білу және түсіну болып табылады. Сонымен қатар кәсіби спорттық жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған оқытушылық, жаттықтырушылық және ұйымдастырушылық жұмыстар үшін кәсіби спорттық дағдыларды қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық ғылыми-зерттеудің негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты зерттеу жұмысын ұйымдастыру үшін әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру болып табылады. Курс жас зерттеушінің мәдениетін, зерттеудің әдіснамалық принциптерін, құрылымы мен логикасын, теориялық және эмпирикалық әдістерді, педагогикалық зерттеу құралдарын, педагогикалық экспериментті әзірлеу әдістемесін, зерттеу көрсеткіштерін жинау және өңдеу әдістерін зерттеуді қамтиды. Оқу пәнін оқу барысында білім алушылар тақырыптың негіздемесін және таңдалған тақырып бойынша педагогикалық эксперимент әдістемесін әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    адамның физикалық дамуын қалыптастыруда, рух пен адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеумен бірлікте жан-жақты жетілдіруде білімін көрсетеді және түсіндіреді

  • Код ON2

    қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасауды, көпшілік алдында сөйлеу, сындарлы диалог, өз көзқарасын негіздеп дәлелді баяндайды

  • Код ON3

    заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысына ие, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданады

  • Код ON4

    ағза жүйесінің физиологиялық және биохимиялық заңдылықтарын, қағидаларын, механизмдерін, биомеханиканың ғылым ретіндегі бағытын, білім алушыларға дене жаттығуларының ағзаға әсерін сипаттайды

  • Код ON5

    қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларына байланысты дене шынықтыру мен спортты дамытудың негізгі үрдістерін анықтайды

  • Код ON6

    спорттың даму тарихы, оның мәні, спорттық дайындық және жарыстар жүйесінің негіздері, спорттық жаттығулардың құрылымы, білім алушылар мен спортшыларды көп жылдық даярлаудың кезеңдерін біледі және түсіндіреді

  • Код ON7

    мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене шынықтыру қызметінің ерекшеліктері, мектеп ортасы факторларының білім алушылардың денсаулығына әсері туралы біледі, рекреациялық әдістемелерді ұсынады

  • Код ON8

    оқу процесінің әдіснамасын, ғылыми-педагогикалық, әдістемелік негіздерін, мектептің негізгі спорт түрлері мен техникасын талдайды және жүйелейді, дене шынықтыру бойынша пән сабақтарды, жаттығу сабақтарын, сыныптан тыс жұмыстарды моделдейді, жобалайды және құрастырады

  • Код ON9

    дене шынықтыру-спорт қызметін ұйымдастыру және өткізу кезінде, жарақаттанудың алдын алуды ұйымдастырады және орындайы, сабақ және жаттығу кезінде зардап шеккендерге дәрігерге дейінгі алғашқы көмек көрсете алады

  • Код ON10

    спорттық ойындардың техникасы мен тактикасын жіктейді және жалпыламайды, жүктеме көлемін реттейді және іскерлік ойындарды оқытудың әдістемесі мен кезектілігін құрастырады

  • Код ON11

    дене шынықтыру мен спорт бойынша іс -шараларды жоспарлайды, ұйымдастырады және бағалайды, спорт мектептерін, клубтар мен спорт орталықтарын ашудың бизнес -жоспарын дербес әзірлейді және ұсынады.

  • Код ON12

    дене тәрбиесінде оқу процесін жүзеге асыру үшін әр түрлі көздерден оқу -танымдық іс -әрекет дағдыларын жетілдіреді, мәселелерді анықтайды, шешім қабылдайды және нәтижесін болжайды

Top