Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02106 Режиссура театра в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Классикалық би негіздері
    Несиелер: 3

    Классикалық би негіздерін оқып үйрену; негізгі элементтерді үйлестіру дағдылары; қозғалыстарды үйлестірудің қарапайым дағдыларын, дененің, аяқтың, қолдың, бастың қозғалысын қою; классикалық бидің терминологиясын білу; адам анатомиясы және физиологиясының бейімделген қозғалыстары; классикалық бидің негізгі позаларын байланыстырушы және көмекші қозғалыстарды меңгеру; Классикалық би негіздерінің білімдері, дағдылары, дағдылар бойынша алынған кешені негізінде болашақ суретшілердің шығармашылық әлеуетін ашу, хореография көмегімен эстетикалық дамуға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актер шеберлігінің негіздері І
    Несиелер: 4

    Актерлік шеберлік теориясының жалпы негіздерін меңгеру. Мақсатқа жету үшін сахнада қисынды және дәйекті әрекет ету, өзара әрекеттесу. Органикалық және сезімтал болу қабілетін игеру. К.С.Станиславский "әдістемесін" мұқият меңгеруді жалғастыру: серіктеске деген көзқарасты өзгерту. Адамдарды бақылау. Имитация. Сөздің тууына арналған этюдтер. Серіктеспен қарым-қатынас этюдтері. Суретшілердің суреттері бойынша этюдтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Режиссура негіздері І
    Несиелер: 5

    Шығармашылық үдерістегі режиссердің рөлі мен маңызы. Режиссерлік техника элементтерін игеру. Театр өнері және оның компоненттері. Режиссер-театр ұжымының жетекшісі және ұйымдастырушысы, спектакльдің түпкі ойын құрушы және оны іске асырудың авторы, көрерменнің идеялық-эстетикалық тәрбиешісі. Бейнелік ойлау қабілетін, елестету және қиялдай білуді тәрбиелеу. Этюдтер және жаттығулармен жұмыс. Этюдтің негізгі оқиғасын және оның түпкі мақсатын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сахна тілі негіздері I
    Несиелер: 3

    Дем алу және дауыс қою үдерісінің заңдылықтары мен ерекшеліктері, сөз сөйлеу аппаратының анатомиясы, тыныс алу мен артикуляция жаттығулары, балаларға арналған өлеңдер, мақал-мәтелдер және нақыл сөздермен жұмыс. Интонациялық және орфоэпиялық міндетті тәрбиелеу; авторлық сөздің мазмұндық, нақты және стильдік табиғатын меңгеру үдерісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би
    Несиелер: 3

    Классикалық биді оқып үйрену; негізгі элементтерді үйлестіру дағдылары; қозғалыстарды үйлестірудің қарапайым дағдыларын, дененің, аяқтың, қолдың, бастың қозғалысын қою; адам анатомиясы және физиологиясының бейімделген қозғалыстары; классикалық бидің негізгі позаларын байланыстырушы және көмекші қозғалыстарды меңгеру; Классикалық бидің білімдері, дағдылары, дағдылар бойынша алынған кешені негізінде болашақ артистердің шығармашылық әлеуетін ашу, хореография көмегімен эстетикалық дамуға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Cөз сөйлеу негіздері І
    Несиелер: 3

    Фонациалық тыныс алу, сөйлеу мен ән салу дауыстарын параллелді дамыту, дауыс үнін байыту және бекіту, дауыстың әуезділігі мен саздылық мәдениеті. Психологиялық, әрі физиологиялық қысымнан арылу. Орфоэпиялық машықтарды жетілдіру. Сөз әрекетінің элементтері. Авторлық сөздің мазмұндық, нақты және стильдік табиғатын меңгеру үдерісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актер шеберлігінің технологиясы І; Дауыс түзу І
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән: Ұсынылған тосын жағдайда қисынды, мақсатқа лайықты әрекет жасауды меңгеру (мен не істеймін, не үшін істеймін, қандай ұсынылған шартты жағдайда әрекет етудемін). Дауыс түзу үдерісінің заңдылығы мен ерекшеліктері. Ән салудағы дем тірегі, резонаторлардың функциясы. Ән салу техникасы мен орындаушылық шеберлікті жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық би
    Несиелер: 3

    Әр түрлі дәуірлердегі халықтардың тарихи-тұрмыстық билерін, мәдениеттерін, әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерін игеру; сахналық бейнені дәлірек көрсету үшін тарихи-тұрмыстық биді орындау мәнері мен стилі; "Тарихи-тұрмыстық" бидің тарихи даму кезеңдерін іс жүзінде меңгеру, сахналық бейнені дәлірек көрсету үшін тарихи костюм туралы түсінік, дәуір сезімін, тарихи-тұрмыстық биді орындау мәнері мен стилі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық режиссура негіздері І
    Несиелер: 5

    Музыкалық режиссура тарихы мен теориясының негізгі түсініктері. Музыкалық режиссура техникасының негізгі элементтерін игеру. Бейнелік ойлау қабілетін, елестету және қиялдай білуді тәрбиелеу. Атмосфера, екпін-ырғақ, мизансцена, композиция. Музыкалық этюдтер және жаттығулармен жұмыс. Этюдтің негізгі оқиғасын және оның түпкі мақсатын анықтау. Әрекет арқылы талдау негізінде әдеби шығармалармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық би негіздері
    Несиелер: 3

    Әр түрлі дәуірдегі тарихи-тұрмыстық билер негіздерін меңгеру, сол дәуірдегі халықтардың мәдениеті, әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерін оқыту; Батыс еуропалық қоғамның әртүрлі дәуірлерінің тарихи дамуына байланысты, тарихи-тұрмыстық билер мен ізеттілік, иілу рәсімін орындауға дағдылану. Сахналық тарихи бейненің дәлме-дәл кейіпі түріне ену; тарихи би техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Актер шеберлігінің негіздері ІI
    Несиелер: 4

    Актерлік шеберлік теориясының жалпы негіздерін меңгеру. Мақсатқа жету үшін сахнада логикалық және дәйекті әрекет ету, өзара әрекеттесу. Органикалық және сезімтал болу қабілетін игеру. "Әдістеме" бөлімдерінің мұқият меңгерілуі: әріптеске деген көзқарасты өзгерту. Адамдарды бақылау. Имитация. Сөздің тууына арналған эскиздік этюдтар. Қарым-қатынасқа құрылған этюдтер. Суретшілердің суреттері бойынша этюдтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігінің технологиясы ІI; Дауыс түзу ІІ
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән: Ұсынылған тосын жағдайда қисынды, мақсатқа лайықты әрекет жасауды меңгеру (мен не істеймін, не үшін істеймін, қандай ұсынылған тосын жағдайда). Музыкалық топтық этюдтармен жұмыс. Серіктестермен өзара әрекет. Ән салу техникасы мен орындаушылық шеберлікті жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Cөз сөйлеу негіздері ІI
    Несиелер: 3

    Фонациалық тыныс алу, сөйлеу мен ән салу дауыстарын параллелді дамыту, дауыс үнін байыту және бекіту, дауыстың әуезділігі мен саздылық мәдениеті. Психологиялық, әрі физиологиялық қысымнан арылу. Орфоэпиялық машықтарды жетілдіру. Сөз әрекетінің элементтері. Монологтармен жұмыс істеу. Автордың стилі. Сөйлеу барысында кездесетін интонациялардың заңдылықтары. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық режиссура негіздері ІI
    Несиелер: 4

    Музыкалық театр режиссурасының теориялық және әдістемелік негіздерін игеру; музыкалық театрдың ерекшелігі. Бейнелеу, әдеби, музыкалық өнер туындылары тақырыбына этюдтер. Әдеби материалдарға этюд құрастыру бойынша дайындық жұмыстары (заманауи проза). Елестетуді, қиялды, зейінді, байқампаздықты, көру арқылы есте сақтауды, ассоциативті ойлауды, ой логикасын дамытуға арналған жаттығулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна тілі негіздері II
    Несиелер: 3

    Бейне сомдау кезінде сахна тілімен дұрыс жұмыс істеу дағдысын тәрбиелеу/ Фонациялық тыныс алу дағдыларының ерекшелігі, қозғалыстарды тыныс алумен ұштастыра үйлестіру. Айқын дикция және орфоэпиялық үлгілер. Тіл техникасын дамыту. Нақты сахналық жағдайларға байланысты актердің дауысы мен тілін тәрбиелеуге арналған жаттығулар. Монологтармен жұмыс істеу. Автордың стилі. Сөйлеу барысында кездесетін интонациялардың заңдылықтары. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Режиссура негіздері ІI
    Несиелер: 4

    Әдеби дереккөзді таңдау және игеру. Дереккөздерді зерттеу, сахнаны талдау. Этюдтік көріністі қажетті компоненттерді қамту арқылы жүзеге асыру (кеңістік шешімі, заттар, костюм детальдары, жарық, музыка). Елестетуді, қиялды, зейінді, байқампаздықты, көру арқылы есте сақтауды, ассоциативті ойлауды, ой логикасын дамытуға арналған жаттығулар. Әдеби материалдарға этюд құрастыру бойынша дайындық жұмыстары (қазіргі проза).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем музыкалық театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Музыкалық театрдың синтетикалық табиғаты. Музыкалық театрдың бастаулары. Опера, оперетта, музюзикл өнері. Жаңа тенденциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалы театрдың режиссурасы І
    Несиелер: 4

    Әрекет арқылы талдауды меңгеру және оның заңдылықтары: атмосфера, екпін-ырғақ, мизансцена, композиция. Режиссердің спектакльмен жұмысының дайындық кезеңі: пьесаны таңдау және игеру, автор шығармашылығымен танысу, дереккөздерді зерттеу, пьесаны режиссерлік талдау - пьесаның идеялық-тақырыптық талдауы және архитектоникасы. Режиссура негіздері бойынша қорытынды әңгіме (жұмыс - бөлім-пьесаны режиссерлік талдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөз сөйлеу техникасы I
    Несиелер: 3

    Фонациалық тыныс алу, сөйлеу мен ән салу дауыстарын параллельді дамыту. Дауыс үнін байыту және бекіту, дауыстың әуезділігі мен саздылық мәдениеті. Сөйлеудегі тыныс алу. Сөйлеу және қозғалу барысындағы тыныс алу. Меңгерген дағдыларды пысықтауға арналған жаттығулар. Дауыстың үнді орталығын табу және бекіту. Дауыстың алысқа «ұшуы». Дауыс диапазонын кеңейту. Дауыстың күші, жеңілдігі, төзімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    «Кәсіби бағытталған шет тілі» пәні үздіксіз білім беру жүйесіндегі жетекші сала болып табылады және сол себепті де ол шет тілінің базалық курсын жалғастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Курс, әлем театрының өмірді сахналық әрекет арқылы бейнелейтін, актерлік өнер мен драматургия, сценография және музыканың барша бейнелеу мүмкіндіктерін бойына жинай отырып, театрдың пайда болу ерекшеліктері мен заңдылықтары үдерістерін, қалыптасу және дамуын оқып-үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Режиссура I
    Несиелер: 4

    Режиссердің өнер мен шындықты қабылдауының жан-жақты ерекшеліктерін ашу және дамыту. Болмысты бейнелік түсіну. Сахналық бейнеге лайықты поэтикалық деңгейдегі іс-әрекеттерді таңдау. Режиссердің спектакльмен жұмысының дайындық кезеңі: пьесаны таңдау және игеру, автор шығармашылығымен танысу, дереккөздерді зерттеу, пьесаны режиссерлік талдау - пьесаның идеялық-тақырыптық талдауы және архитектоникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахна тілінің техникасы I
    Несиелер: 3

    Тыныс алу үдерісінің заңдылықтары, тыныс алу және артикуляция жаттығулары, әдеби шығармалардың әртүрлі жанрларымен жұмыс. Заманауи әдеби сөйлеу нормалары; «сөзбен әсер ету» - оның бейнелік және стильдік табиғатын меңгеру; өлеңмен сөйлеу заңдылығы; Дауыс регистрін бірыңғайға келтіру. Сахна тілінің интонациялық-әуендік құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актер шеберлігі І; Вокалдық орындаушылық техника
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән: Сөз әрекеті. Тыңдау және есту. Әрекет арқылы талдау тәсілін меңгеру. Қимыл іс-әрекеті – сөз әрекетінің негізі. Сөз астары. Әрекет арқылы талдау тәсілі. Пьесаның идеясы мен тақырыбын анықтау. Ән салу техникасы мен орындаушылық шеберлігін жетілдіру. Шығарманың идеялық-тақырыбын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актер шеберлігінің техникасы І
    Несиелер: 4

    Тиімді талдау әдісін игеру. Физикалық әрекет әдісі. Пьесалар және инсценировкалар үзінділері бойынша жұмыс. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. Әрекет арқауын және түпкі мақсаттарын анықтау. Әлемді көркемдік-сезіммен қабылдау, бейнелі ойлау қабілетін қолдана отырып, міндеттерді орындау мәдениетін қамтитын ішкі және сыртқы актерлік техниканы еркін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық би
    Несиелер: 3

    Би І пластикасының негізгі элементтері. Классикалық халықтық-сахналық, қазақ билерінің негізгі қимылдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Авторлық құқық
    Несиелер: 2

    Авторлық құқық авторлық құқықтың барлық негізгі мәселелерін: қалыптасу және даму тарихын; авторлық құқықтың субъектілері мен объектілерін; туындының авторымен жасалатын шарттарын; авторлық құқықтармен сабақтас құқықтарды; ғылым, әдебиет және өнер туындыларына (авторлық құқық), орындаушылық шығармаларға, актерлік шеберлікке, фонограммаларға, эфирге беруге және кәбілдік хабар таратуға (сабақтас құқықтар) айрықша және мүліктік емес құқықтарды қорғауды жүзеге асыру тәртібі мен әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зияткерлік меншік
    Несиелер: 2

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнеркәсіптік меншік құқығы - өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік объектілерін құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық би негіздері
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың би – орындаушылық және көркемдік – эстетикалық қабілеттерін, әр түрлі халықтық-сахналық би түрлерін, әлем халықтарының би композицияларын орындау үшін қажетті білім, білік, дағды кешені негізінде дамыту; Әртүрлі ұлттардың халық биінің негіздері және оның темпераменті, даралығы. Халықтық-сахналық бидің негізгі қимылдары. Орындаушылық техниканы дамыту. Күрделі координациялық қимылдарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалы театрдың режиссурасы ІІ
    Несиелер: 4

    Өзбетінше таңдаған пьеса тақырыбына композиция құрастыру. Музыкалық-драмалық шығарманың тақырыбын, идеяларын және жанрын анықтау. Либретто және клавирмен (партитурамен) жұмыс. Әр кейіпкердің драматургиясын құру. Музыкалық спектакльдің драмалық композициясын құрастыру. Шығармамен өз бетінше жұмыс жасау (әдеби және музыкалық негізге оқиғалық талдау жасау). Көлемді сахналық көріністі әрекет арқылы талдау (хор мен хореографияны қосу арқылы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актер шеберлігі ІІ; Сөз сөйлеу техникасы II
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән: Өзін еркін ұстау үшін жаттығулар: әрекет ету, өз денесін, мимикасын, дауысын меңгеру, сахнада қозғала білу, әріптесті көру, есту. Интонациялық және орфоэпиялық мәдениетті тәрбиелеу, авторлық сөздің мазмұндық, нақты және стильдік табиғатын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ би негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің негіздері мен техникалық дағдыларды игеру, қазақ халқының ұлттық мәдениетімен таныстыру, олардағы құнды мәдени-рухани әдет-ғұрып жүйесін қалыптастыру, қазақ биі өнерінің басқа өнер пәндерімен өзара байланысын құра білу; қазақ халық биінің негізгі қалыптары мен қол қимылдары. Ауыспалы, қиғаштап өкшемен жүру. Күнделікті өмірден алынған және қалыптасқан дағдыларды кәсіби шығармашылық іс-әрекетте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ театрының тарихы
    Несиелер: 3

    "Қазақ театрының тарихы" пәнінің бағдарламасы Қазақстанда театр дамуының эволюциясын, оның қалыптасуы мен қазіргі кезеңдегі жағдайын да қарастырады. Барлық бөлімдер хронологиялық ретпен құрастырылған, бұл театрдың қалыптасу тарихы мен оның жанрларының негізгі кезеңдерінен, сондай-ақ кәсіби актерлердің, режиссерлердің, драматургтердің, театр суретшілерінің шығармашылығынан мол хабар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Актер шеберлігінің техникасы ІІ; Сахна тілінің техникасы IІ
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған пән: Музыкалы-драма мен прозалық шығармалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу. Рольдің негізгі мақсаты мен әрекет арқауын анықтау. Музыкалық шығармалардың бейнеллі құрылымы мен стильдік ерекшеліктері. Тіл техникасын дамыту. Нақты сахналық жағдайларға байланысты актердің дауысы мен тілін тәрбиелеуге арналған жаттығулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биі
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің қозғалысы: сырғанау, аяқты көтеріп секіру. Би пластикасының негізгі элементтері. Классикалық халықтық-сахналық, қазақ билерінің негізгі қимылдары. Қазақ биінің техникалық дағдыларын меңгеру, қазақ халқының ұлттық мәдениетіне баулу, олардың бойында құнды мәдени-рухани әдет-ғұрып жүйесін қалыптастыру, қазақ би өнерінің “Актер шеберлегі негіздері” пәнімен өзара байланысын орната білу; меңгенген дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби шығармашылық өнерле пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкалық театрының тарихы
    Несиелер: 3

    Отандық музыкалық театр өнерінің өзгешелігімен және тарихының негізгі кезеңдерімен, опера әнші-актері, музыкалық театр режиссері және композитор, либретто авторының (драматургтің) шығармашылығымен танысып, танымал театр қойылымдары туралы терең білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Режиссура IІ
    Несиелер: 4

    Классикалық драматургия материалын таңдау, әрекет арқылы талдау, шығарманың тақырыбын, идеялары мен жанрын анықтау. Драматургияны талдаудан режиссердің қойылым жоспарын шешуге көшу. Негізгі конфликтіні, басты оқиғаларды, жанама әрекеттер мен атмосферасын анықтау. Әрекеттің дамуы мен контрәрекет. Прозалық шығармалар мен поэзиялардың инсценировкаларымен жұмыс жасау. Өзбетінше таңдаған пьеса тақырыбына композиция құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілi/
    Несиелер: 3

    Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби орыс тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған. Бұл курсты меңгеру студенттің жоғары коммуникативтік және кәсіби құзіреттілігін талап етеді, қарым-қатынас жасаудың кәсіби жағдайында, кәсіби педагогикалық қызметте тілді үйренудің

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Режиссура өнері І
    Несиелер: 3

    Режиссура өнерін гармониялық тұтастықты құратын қойылымның көркемдік шешімі ретінде қарастыру. Эстетикалық қатынасты, идеялық мазмұнды, жанр мен форманы жұмылдыра алу. Режиссер ойының негізінде пьесаны немесе сценарийді түсіндіру, қойылым тобының барлық мүшелерінің жұмысын біріктіру, спектакльдің идеялық мазмұнын, сахна кеңістігін, ырғақты, мизансценаны түсіндіру. Өнердегі типтік әдістердің режиссер өнерінде көрініс табуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жекпе-жек
    Несиелер: 3

    Көркем және шығармашылық жеке тұлғаны қалыптастыру; студенттерді түрлі суық қарудың шығыс жекпе-жегінің қауіпсіз ұрыс тәсілдеріне үйрету, актерге қажетті дене және психофизикалық қасиеттерді дамыту: мәнерлі форманы сезіну; актердің шығармашылық әлеуеті; Жекпе-жек - шығыс елдерінің жауынгерлік өнері ретінде. Физикалық және психофизикалық қасиеттер: белсенді күрес сезімін, батылдық және табандылық, зейін, реакция, шапшаңдық, ептілік, икемділік, ырғақтықты жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахна құрылымы
    Несиелер: 3

    Сахналық жабдықтарды, машиналар мен механизмдерді сауатты және қауіпсіз пайдалануды практикалық тұрғыда зерделеу, оларды спектакльді көркем безендіруде пайдаланудың техникалық мүмкіндіктерін түсіну. Спектакль құрылымын дайындау үдерісі. Сахнаның жалпы сипаттамасы және электрлі жарықтандыру жабдықтарының құрылысы. Заманауи спектакльді жарықпен безендіру әдістемесі. Жобалау жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сахна сайысы
    Несиелер: 3

    Тұтас көркем және шығармашылық жеке тұлғаны қалыптастыру; студенттерді суық қарудың әр түрлерінде қауіпсіз ұрыс тәсілдеріне үйрету және дағдыландыру, актерге қажетті дене және психофизикалық қасиеттерді дамыту: мәнерлі форманы сезіну; актердің шығармашылық әлеуетіне назар аудару: сезімталдық, жылдамдық, икемділік, ептілік, ырғақтық, мүсіндік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы маркетинг
    Несиелер: 3

    «Өнер саласындағы маркетинг» пәні мәдениет және өнер саласындағы отандық қызмет көрсету нарығының ерекшеліктерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтің негізгі құралдарын және оларды пайдалану әдістерін; мәдениет және өнер саласындағы маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін; нақты мәдениет және өнер мекемелеріндегі маркетингтік қызметтің тиімділігін арттырудың әртүрлі стратегиясын зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Драматургия (либретто)
    Несиелер: 3

    Драматургия мен либретто құрастырылу жолдарын игеру, музыкалық-образдық қатар, режиссерлік жоспар құрастыру үшін қажетті идеялық мазмұн. Шығармаларды инсценировкалау режиссер мен актер жұмысының маңызды кезеңдерінің бірі. Әдеби талғамды анықтау және тәрбиелеу үдерісі. Басқа көркемдік формадағы шығарманы сахна тіліне аудару қабілеті. режиссердің музыкалық спектакль либреттосымен жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны салық салу режимдерін, маркетинг негіздерін анықтау бөлігінде кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздерін оқып үйренуді, тиісті аймақта қажетті бизнес-жобаларды әзірлеуді қарастырады, нөлден бастап жеке стартап кұру, ғылыми зерттеулер мен өнертабыстар көрме-конкурстарына қатысу, жобалык шешімдердің техникалык-экономикалык негіздемесін дайындау үшін алынған білім мен дағдыларды пайдалануга мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалы театрдың режиссурасының шеберлігі І
    Несиелер: 4

    Спектакльдің музыкалық драматургиясындағы композиторлық-режиссерлік интерпретацияны жүзеге асыру тәсілін анықтау. Мәтін және музыкалық драматургия. Речитативтер драматургиясы. Мәтін және сөз астары, музыкалық интонациясы (жеткізу бір бөлек - ойлау басқа). Мәтін мен музыканың ішкі мазмұнының байланысы. Поэтикалық және прозалық либретто. Дамыған формалар мен күрделі музыкалық құрылымдардың драматургиясы. Ансамбльдер мен хорлардың музыкалық-драматургиялық рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бүгінгі әлемдік театрлық үдеріс
    Несиелер: 3

    Бүгінгі театр өнерінің өзгешелігімен және актер, режиссер және драматургтердің шығармашылығымен танысып, танымал театр қойылымдары туралы терең білім алады. Алған білімдерінің көрінісі ретінде әрбір спектакльге талдау жұмыстарын өткізіп отырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр костюмінің тарихы
    Несиелер: 3

    Киім тарихы тұрмыстық және стильдік тарихи аспект негізінде. Әртүрлі елдер мен халықтар костюмдерінің спецификалық ерекшеліктері. Киім түрлерінің ұлттық белгілері, моральдық нормалары мен эстетикалық идеялдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссердің актермен жұмысы I
    Несиелер: 3

    Режиссердің басшылығымен дайындық жұмыстарын және әр түрлі жанрдағы дипломдық қойылымдардағы актердің рольдерді орындау қабілетін дамыту. Жанрлардың ауқымын, драмалық материалдың авторлық стилін кеңейту, рольдің "екінші планын" іздеу. Сахнадағы шынайы көңіл-күй, іс-әрекеттің нақты логикасы, сахнада актер бейнесінің өмірлік ұстанымы, "кейіпкермәнділікке" көтерілу жолдарын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи киім тарихы
    Несиелер: 3

    Заманауи костюмнің даму кезеңдерін игеру. Кәсіби саладағы шығармашылық міндеттерді шешу. Географиялық, экономикалық және әлеуметтік–саяси, субъективті және объективті факторлардың қазіргі заманғы костюмнің қалыптасуына әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге, сонымен қатар мәдениет саласындағы ұйымдарды басқару қызметінің практикалық дағдыларын меңгеруге, мәдени қызметтің заманауи шарттарымен танысуға, шығармашылық жобалармен жұмыс жасауға, арт-индустрия саласындағы маркетингтік, қаржылық, басқару ерекшеліктерін тануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр-декорация өнері тарихы
    Несиелер: 3

    Сценография тарихын әлемдік театрдың көне дәуірден қазіргі заманға дейін дамуының эволюциялық тұжырымдамасы мәнмәтінінде зерделеу. Өткен кезең мен заманауи дәуірдің көрнекті сахна суретшілерінің шығармашылық жетістіктерін білу. Қоюшы-суретші және режиссер, спектакльдің бейнелік-декорациялық нұсқасының авторы. Пьесаның жарық, дыбыс, кеңістік, бейнелеу экспликациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссура шеберлігі І
    Несиелер: 4

    Режиссерлік ойтүйін және спектакльді шешу мәселелерін меңгеру. Пьесаның көрінісін және қойылым жоспарын құрастыру үдерісін теориялық және практикалық тұрғыда бейнелі қабылдау. Дайындық кезеңінің бөлімдері: режиссерлік ойтүйін, қойылымдық жоспар, шығармашылық ұжым құру, спектакль экспозициясы. Пьесаны таңдау және семестр бойы режиссерлік идея мен спектакльдің шешімі бойынша өзіндік жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Драматургия (сценариялық шеберлік)
    Несиелер: 3

    Драматургия мен инсценировканың құрастырылу жолдарын игеру, бейнелік қатар, режиссерлік жоспар құрастыру үшін қажетті идеялық мазмұн. Проза немесе поэзия туындыларын сахналау режиссер мен актер жұмысының маңызды кезеңдерінің бірі. Әдеби талғамды анықтау және тәрбиелеу үдерісі. Басқа көркемдік формадағы шығарманы сахна тіліне аудару қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық семсерлеу
    Несиелер: 3

    Семсерлесу тарихы; Спорттық семсерлесудің пайда болуы және дамуы. Спорттық семсерлеудің ерекшеліктері. Тұрыс, қалып, қадам, тәсілдер. Спорттық семсерлесу ережелері; Дене шынықтырумен және спортпен тұрақты шұғылдануға ынталандыру, спорттық шеберлікті жетілдіруде ұзақ мерзімді физикалық сауықтыру дағдыларын қалыптастыру; спорттық семсерлесу саласында білім алу, спорт ережелерін игеру, меңгеру,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Семсерлесу
    Несиелер: 3

    Семсерлесу техникасын меңгеру: зейін, реакцияның шапшандығы, икемділік, ептілік, ырғақтылық «скульптуралық», «сайысты сезіну», «мәнерлік форманы сезіну»; арнайы сахналық сайыс тәсілдері және қорғану негіздерімен танысу. Тұтас көркем және шығармашылық жеке тұлғаны қалыптастыру; студенттерді суық қарудың әр түрлерінде қауіпсіз семсерлесу тәсілдеріне үйрету, актерге қажетті дене және психофизикалық қасиеттерді дамыту: мәнерлі форманы сезіну; актердің шығармашылық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссердің актермен жұмысы IІ
    Несиелер: 4

    Режиссердің актермен жұмыс істеу әдістері мен принциптерін игеру. Режиссердің актермен жұмыс стилін анықтау. Актермен бейненің өмірбаянын құрастыру. Актердің сахнадағы қөңіл-күйі. Режиссерлік тапсырмалар түрі (көрсету, түсіндіру және көмектесу). Режиссердің мизансценадағы жұмысы және спектакльдің соңғы шешімін нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Драма теориясы
    Несиелер: 3

    Пән Аристотель, Буало, Лессинг, Гегельден бастап қазіргі драматургияға дейінгі драматургия заңдылықтарынан тұрады. Драмалық шығарманы талдау әдістері, драманың тарихи даму процесі, драмалық жанрлар мен формалардың эволюциясындағы негізгі кезеңдер. Драма туралы тәуелсіз ілім, тәуелсіз ойлау дағдыларын дамытуға көмектеседі және бұл адам өміріндегі ең маңызды нәрсе.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық қойылымдардың режиссурасы
    Несиелер: 4

    Бұқаралық қойылымдардың ерекшеліктерін игеру. Театрландырудың театрландырылған көріністегі және жаппай бұқаралық мерекедегі маңызын, оның драматургиясы табиғатының және деректілігінің мәні; театрландырылған көрініс пен бұқаралық мерекелердегі иллюстрация мен театрландыруды қабылдау шеңберін анықтай алу. Көркем көріністердің түрлері мен формалары. Мерекелік-алаңдық театрдың негізгі түрлері және оларды қазіргі заманғы мерекелік мәдениетте пайдалану. Режиссерлік сценарий.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссура шеберлігі ІІ
    Несиелер: 4

    Режиссерлік ойтүйін және спектакльді шешу мәселелерін меңгеру. Пьесаның көрінісін және қойылым жоспарын құрастыру үдерісін теориялық және практикалық тұрғыда бейнелі қабылдау. Дайындық кезеңінің бөлімдері: режиссерлік ойтүйін, қойылымдық жоспар, шығармашылық ұжым құру, спектакль экспозициясы. Пьесаны таңдау және семестр бойы режиссерлік идея мен спектакльдің шешімі бойынша өзіндік жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи би негіздері
    Несиелер: 3

    Заманауи бидің негізгі техникаларын меңгеру, әр түрлі жанрдағы би композицияларын орындау және импровизация жасау үшін қажетті би-орындау қабілеттерін, дағдыларын дамыту. Заманауи бидің түрлі пластикалық композицияларын орындауға қажетті негізгі техникалық дағдыларды, сонымен қатар актерлердің сахнадағы мәнерлі қозғалысын қалыптастыратын арнайы дағдыларды игеру, Заманауи би бағыттарын дамытудың негізгі кезеңдерін меңгеру; джаз биінің практикалық дағдыларын, бидің заманауи техникасын оқып үйрену; джаз-модерн, contemporary және музыкалық, ырғақты, спорттық құрылымдағы, ұтқырлық пен жедел реакцияны дамыту бағыттарын үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссура өнері ІІ
    Несиелер: 4

    Режиссердің өнердегі рөлі мен мәні. Режиссер мен актердің шығармашылық өзара байланысы. Білімгерлерді театрларда қалыптасқан репетициялық үдерістің кең тараған түрлері және тәртібімен таныстыру; заманауи театрдың әртүрлі стилистикасында «тіршілік ете білу» түрлері. Режиссер тапсырмасының формасы – көрсету, түсіндіру және кеңес беру; шығарманы алғаш оқып танысу кезеңі. Режиссер мен актердің мизансценамен жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Режиссура тарихы
    Несиелер: 3

    Театр режиссурасының пайда болуы мен қалыптасуын, негізгі даму кезеңдерін зерттейді, режиссерлік функциялар мен интерпретацияларды қарастырады. ХІХ ғасырдың ортасында режиссерлік театрдың пайда болуының алғышарттары. Театрдағы модерн. Театрдағы Футуризм. Бертольт Брехттің режиссерлік өнері., Питер Брук, Ежи Гротовский. Театрдағы Сюрреализм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі режиссура
    Несиелер: 3

    Білім алушылар жас режиссерлердің шығармашылық шешімдері мен стилін зерттейді. Қазақстанның прогрессивті режиссерлерінің шығармашылығы және олардың отандық театр өнерін дамытуға қосқан үлесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалы театрдың режиссурасының шеберлігі ІІ
    Несиелер: 4

    Спектакльдің музыкалық драматургиясындағы композиторлық-режиссерлік интерпретацияны жүзеге асыру тәсілін анықтау. Мәтін және музыкалық драматургия. Речитативтер драматургиясы. Мәтін және сөз астары, музыкалық интонациясы (жеткізу бір бөлек - ойлау басқа). Мәтін мен музыканың ішкі мазмұнының байланысы. Поэтикалық және прозалық либретто. Дамыған формалар мен күрделі музыкалық құрылымдардың драматургиясы. Ансамбльдер мен хорлардың музыкалық-драматургиялық рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Театрландырылған концерттің режиссурасы
    Несиелер: 4

    Театрландырылған концерт режиссурасының ерекшеліктерін игеру. Режиссерлік түпкі ойды құру және жүзеге асыру; режиссердің актермен жұмысы; режиссердің суретшімен, композитормен, хореографпен жұмысы; көрерменмен жұмыс; сценарий жазу, нөмірлерді реттеу. Театрландырылған концерттің құрастыру бойынша жұмыс үдерісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи хореография негіздері
    Несиелер: 3

    Үш өлшемді кеңістіктегі негізгі және байланыстырушы қозғалыстарды зерттеу (cross бөлімі) contemporary, moderndance. Кеңістіктегі ауырлық орталығы және салмақпен жұмыс. Білім алушылардың қазіргі заманғы би саласында алған білім, білік, дағды кешені негізінде олардың шығармашылық әлеуетін ашу; эстетикалық тәрбиені дамыту, ойлау және қиял еркіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спектакльдегі музыка
    Несиелер: 6

    Спектакльді музыкалық безендіру теориясы мен техникасын меңгеру. Театр қойылымдарында әр түрлі жанрдағы музыканы қолдану, спектакльдің музыкалық бейнесін шешу жолдары. Спектакльдің музыкалық драматургиясының негіздерімен танысу. Театрда қолданылатын әр түрлі дыбыстық эффектілерді меңгеру. Музыка мен сахналық әрекеттің стильдік бірлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әрлеу
    Несиелер: 3

    Театр қойылымдарындағы грим және оның мәні. Гримнің функциясы мен түрлері. Театр қойылымдарын көркем безендірудегі гримнің басқа компоненттермен өзара байланысы. Өздігінен әрлеу жүргізудің практикалық дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спектакльдегі жарық
    Несиелер: 3

    Кез келген конфигурациялы сахналық аланды жарықтандыру техникасы. Сахнаны жарықтандыру принциптері: тұрақты және импульсті жарық. Спектакльді рәсімдеу технологиясы: дайындық барысы және оның негізгі кезеңдері; спектакльді сахнаға шығару жоспары; көркемдік - қойылымдық бөлімнің құрылымы. Театр шымылдығының негізгі функциялары және сахнаны ашу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеп
    Несиелер: 3

    Этикеттің даму тарихы. Этикет нормалары. Этикет негіздері. Күнделікті этикет. Мінез-құлықтың стильдік ерекшеліктері және этикет ережелері. Қарапайым орыс әйелдерінің және ақсүйек әйелдердің қоғамда өзін ұстау ережесі. Этикеттің ұлттық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің балетмейстермен жұмысы
    Несиелер: 3

    Пластикалық әдістер арқылы сахналық образ өнерін қалыптастыру; жеке көркемдік интерпретацияларды театрда, сахнада және эстрадада жасау қабілеті; Кеңістіктің негізгі заңдары. Шығарманың, актерлік міндеттің негізінде идеялық режиссерлік түпкі ойды іске асыру және оны хореографияның мәнерлі құралдарының көмегімен іске асыру; хореографиялық мәтіннің негізгі жасауын және бидің құрылымдық композициясын меңгеру; сахналық әрекетті драматургиялық құру дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің музыкалық қойылыммен жұмысы І
    Несиелер: 9

    Білім алушылардың музыкалық спектакль қою саласындағы білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Дипломдық спектакльдер материалында режиссерлік түпкі ойды жүзеге асыру. Спектакльдің композициясы, жанры, дәуірі, авторлық стилі. Режиссердің музыкалық-драмалық шығарманы жүзеге асырудағы жұмысының негізгі кезеңдері. Режиссердің актерлермен жұмысы. Дипломалды қойылым материалды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Театрлық жарықтандыру
    Несиелер: 3

    Жарық жабдықтарының жұмыс істеу принциптері және сахналық жарықтандыру жүйесінің құрылымы туралы практикалық білім қалыптастыру. Жарықтандыру құрылғыларының негізгі түрлері. Негізгі жарықтандыру құрылғыларының жұмыс схемалары. Жарық партитурасы. Сахналық эффектілердің негізгі түрлері. Театр шеберханаларының негізгі өндірістік бөлімшелері. Планшеттің сахналық құрылғысы. Сахнаның жоғарғы жабдықтарының негізгі түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қойылымдағы этикет
    Несиелер: 3

    XIII-XV ғасырлардағы батыс еуропалық этикет. XVII-XVIII жүзжылдықтағы сахналық этикет. XIX ғасырдағы сахналық этикет. Қойылымдағы дәуірлік стильге байланысты мінез-құлықпен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің қойылыммен жұмысы І
    Несиелер: 9

    Қойылымды режиссерлік көру негіздерін меңгеру (пьесадан спектакльге дейінгі жолдарды анықтау). Режиссерлік ойды сахнада іске асыруға байланысты проблемаларды қою және шешу. Меңгерілген режиссуралық білім мен дағдыларды актердің шеберлігіне байланысты жұмыста пайдалану. Режиссердің қойылым барысындағы және дайындық кезеңдеріндегі міндеті. Көркемдік шешімге қол жеткізу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Ежелгі Шығыстан, ежелгі дәуірден 20 ғасырға дейінгі бейнелеу өнері бағыттары мен стильдерінің даму заңдылықтары, логикасы. Шығарманы талдау және сәйкестендіру дағдыларын қалыптастыру. Алғашқы қауым өнері. Орта ғасыр – Батыс, шығыс өнері. Батыс еуропалық өнері. Ренессанс, барокко, классицизм, рококо, романтизм. ХІХ-ХХ ғасырлардағы бейнелеу өнерінің негізгі бағыттары. ХХ ғасырлардағы ТМД өнері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің суретшімен жұмысы
    Несиелер: 3

    Пән қойылым туралы шешімінің пайда болуын және пьесаның сахналық нұсқасын жасауды зерттейді. Режиссер спектакльдің немесе театрландырылған қойылымның тақырыбы, идеясы және басты мақсаты қалай ашылатыны туралы ойланады. Режиссер суретшімен бірге спектакльдің шарықтау шегіне қисынды жеткізетін безендірудің жалпы драматургиялық, монтаждық дамуы, полихромдық түс композициясы сияқты мәселелерді де шешеді. Басты міндет – кеңістікті көркемдік ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Линеарлық әрлеу
    Несиелер: 3

    Гримдегі линия композициясы. Гримдегі көлденең немесе тік линия көмегімен бейне жасау. Симметриялық композиция. Симметриялық өрнектің көмегі арқылы бетке грим жасау. Асимметриялық композиция. Құрамдастырылған композиция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спектакльдегі би пластикасының қойылымы
    Несиелер: 3

    Би және сахналық қозғалыс арқылы пластикалық мәнерлілікті қалыптастыру. Қойылым кейіпкерлерінің бейнелерін ашу; өз денесінің еркін қозғалысы, музыка мен биді эмоциялық қабылдауы, сахнада еркін қимылдау, дипломдық қойылымдар үшін пластикалық би шешімдерінің көмегімен режиссерлік ойларды ашу. Кеңістікпен, энергиямен, ырғақпен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Режиссердің либреттомен және клавирмен жұмысы
    Несиелер: 6

    Музыкалық-сахналық тәрбие, аналитикалық қабілеттерді, шығармашылық бастаманы үйлесімді дамыту. Музыкалық драматургия негіздері. Симфониялық оркестр, партитура туралы жалпы мәліметтер. Композиция және оркестровка қағидалары. Әнші - солист партиясы мен оркестр партиясының өзара әрекеттесетін екі тең серіктес ретіндегі арақатынасы музыкалық драматургияның маңызды әдістерінің бірі. Оркестр сахналық әрекеттің екінші планы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Драмалық және музыкалық қойылымдардың бейнелеу шешімдері
    Несиелер: 3

    Пьесаның аудиовизуалды ерекшелігін ашады, бейнелеу және дыбыстық құралдардың ресурстарын анықтайды, ойын мен дыбысты қабылдау заңдылықтарын және кәсіби спектакль құрудың ережелері мен әдістерін түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық спектальді театрда қою I
    Несиелер: 8

    Кәсіби театрда режиссерлік түпкі ойды жүзеге асыру. Либретто мен музыканың органикалық үйлесімі, қойылыммен жұмыс барыснда музыкалық спектакльдің нақты образын іздеу. Көпшілік сахнасымен жұмыс жүргізу әдістерін меңгеру. Хореография, вокал және драмалық өнердің өзара байланысы. Заманауи және классикалық музыкалық материал, заманауи технологиялар бойынша режиссерлік жұмыстың ерекшеліктері, шығармашылық міндеттердің жаңа шешімдерін іздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Режиссердің орындаушы мен режиссерлық-қойылымдылық топпен жұмысы
    Несиелер: 7

    Режиссерлік-қойылымдық топпен, суретшімен, музыкант-безендірушімен, жарық-дыбыс операторымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру. Режиссерлік-қойылымдық монтаждық бетті әзірлеу әдістемесі. Монтаждық бетті құрастыру. Режиссерлік-қойылымдық топтың дайындық үдерісін ұйымдастыру әдістемесі. Қойылымды сахналауға дайындық кестесін құру. Мизансценаның композициялық шешімі. Режиссердің түпкі ойына сәйкес көпшілік сахналарының мизансценаларымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Режиссердің қойылыммен жұмысы ІІ
    Несиелер: 7

    Дипломдық спектакльді жүзеге асыру. Студенттердің кәсіби театрда жұмыс істеуге дайындығын тексеру. Дипломды қорғау - жазбаша дипломдық жұмыс, пьесаның режиссерлік экземпляры, мінездемелер, пікірлер, рецензиялар, макет, эскиздер, афишалар; дыбыстық, жарық және музыкалық безендіру партитуралары. Спектакльдің ауызша экспозициясы, бейнематериал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Театрда спектакль қою І
    Несиелер: 8

    Режиссерлік-қойылымдық топпен, суретшімен, музыкант-безендірушімен, жарық-дыбыс операторымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру. Режиссерлік-қойылымдық монтаждық бетті әзірлеу әдістемесі. Монтаждық бетті құрастыру. Режиссерлік-қойылымдық топтың дайындық үдерісін ұйымдастыру әдістемесі. Қойылымды сахналауға дайындық кестесін құру. Мизансценаның композициялық шешімі. Режиссердің түпкі ойына сәйкес көпшілік сахналарының мизансценаларымен жұмыс. Пьесаны немесе музыкалық - драмалық шығарманы таңдау мен бейімдеуден бастап, көрерменге қойылымды көрсетуге дейінгі спектакль жасау үдерісін игеру. Рольдерді бөлу, режиссердің актерлермен жұмысы, дайындық үдерісі. Декорациялық, музыкалық және жарықтық безендіруді пайдалану. Қойылымды көреремендерге костюмдермен және гримдермен көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Өзінің режиссерлік шешімін актерлік ойын арқылы жүзеге асыру тәсілін меңгерген

  • Код ON2

    Театр тарихы мен теориясы саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, драмалық шығармалар мен спектакльдерді талдаудың тәсілдерін меңгерген

  • Код ON3

    Әдебиет пен өнер туындыларын талдау, кәсіби түсініктер мен терминологияны қолдана отырып, өнертанушылық әдебиеттермен жұмыс тәсілдерін игерген

  • Код ON4

    Қойылым дайындығын ұйымдастыру мен басқару және орындау тәсілдерін меңгерген

  • Код ON5

    Классикалық және қазіргі заманғы драматургияның әдеби негізін, даму заңдылықтарын және оның тарихи шындықпен байланысын игерген

  • Код ON6

    Актерлік тренингтердің тәсілдерін меңгерген және режиссерлік қызметтің құрамдас барлық бағыттарында тұрақты тренингтің қажеттілігі туралы біледі

  • Код ON7

    Ортақ көркемдік ой аясында шығармашылық ұжымда жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON8

    Театрда шығармашылық қойылым топтарымен жұмыс жасау процесін және басқару жолдарын меңгерген

  • Код ON9

    Көркем-шығармашылық қызметте өзін-өзі дамытуға, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға қабілетті

  • Код ON10

    Шығармашылығында мәдениет құндылықтарын және азаматтық ұстанымды көрсетуге, қазіргі қоғамға бейімделуге қабілетті

Top