Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01801 Әлеуметік педагогика және өзін-өзі тану в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты салыстырмалы педагогика теориясын, әртүрлі елдерде білім беруді дамыту ерекшеліктерін, қазақстандық және халықаралық білім беру кеңістігінің инновацияларын дамыту үрдістерін игеру болып табылады. Білім алушыда білім беруді дамытуды салыстырмалы талдау білігі, білім берудің білім беру жүйесінің шетелдік тәжірибесін бағалау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық виктимология
    Несиелер: 4

    Пән әлеуметтік-педагогикалық виктимологияны сипаттауға тұжырымдамалық тәсілдерді ұсыну мақсатында зерттеледі. Сұрақтар қарастырылады: негізгі ұғымдар (жәбірленуші, жәбірленуші, әлеуметтенудің қолайсыз жағдайларының құрбаны және т.б.) оқыту нәтижесінде зорлық-зомбылық құрбандарын диагностикалау дағдылары, қиын жағдайға тап болған жасөспірімдерге көмек көрсету дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулығында мүмкіндігі шектеулілермен оңалту орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі
    Несиелер: 4

    Курс мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалту процесін зерттеуге арналған. Курсты игеру нәтижесінде оңалту орталықтарында мүмкіндігі шектеулі балалар мен жасөспірімдерді қалпына келтірудің әдістері мен нысандары туралы Білім, мүмкіндігі шектеулі балаларды алып жүрудің әдістері мен нысандарын білу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жүйе туралы, жоғары білімнің негізгі принциптері, жоғары білім берудегі дидактикалық технологиялар туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жоғары мектепте Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру негіздерін, Педагогикалық шеберлік пен техниканы меңгеру білім алушыларға ЖОО-да пәндерді оқыту біліктері мен дағдыларын алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты басқару психологиясы мен кәсіби этика мәселелерін қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде менеджмент теориясы, басқару принциптері мен заңдылықтары, басқару стильдері, менеджердің рөлі, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, кәсіби қызметтегі өзіндік мінез-құлықты басқару және жоспарлау дағдылары қалыптасады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пән әлеуметтік педагогиканың әдіснамасы, оның категориялары мен ғылыми тәсілдері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі заманғы әлеуметтік-педагогикалық ғылым әдіснамасы және әлеуметтік-педагогикалық қызмет мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижелері Әлеуметтік педагогиканың ғылыми негіздерін талдау және оларды практикалық қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән кәсіби білім алу процесінде шет тілі білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Білім алушылар кәсіби қызмет контекстінде және кәсіби жағдайларды шешуде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгереді. Ғылыми ақпаратты шет тілінде аудару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ғылыми білімнің болжамды мәндерін оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профильде зерттеу. Пәнді зерделеу нәтижесінде ғылыми танымның ерекшеліктері, қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылымның рөлі, білім алушыларда философиялық ойлау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қиын өмірлік жағдайда отбасыларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 4

    Курс қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдау туралы білім жүйесін зерттеуге арналған. "Қиын өмірлік жағдай" ұғымдары, өмірге бейімделу мәселелері, балалардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері зерттеледі. Пәнді меңгеру нәтижесінде қиын өмірлік жағдайға тап болған отбасыларға кәсіби көмек көрсету дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері, Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер әдістемесі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижелері бойынша әлеуметтік педагогтың зерттеу мәдениетінің ғылыми негіздері қалыптасады. Білім алушылар ғылыми зерттеудің теориялық және қолданбалы әдістерін пайдалану; зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік тілдегі кәсіби қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік педагогты мемлекеттік тілде кәсіби қарым-қатынасқа дайындау мақсатында оқытылады. Қазақ тілінің Қазақстандағы мемлекеттік тіл ретіндегі мәртебесі, кәсіби қызметтегі терминология мәселелері қарастырылады. Мемлекеттік тілде кәсіби қарым-қатынас және тілдік және технологиялық сауаттылық дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік тәрбиенің заманауи теориялары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әлеуметтік білім беру теорияларын, қоршаған ортаның жеке тұлғаны әлеуметтендіруге әсер ету факторларын зерттеу. Пәнді оқу барысында білім алушыларда әлеуметтік тәрбиенің ұғымдары мен санаттары, технологиялары туралы білім, бала тұлғасына тұлғалық-бағдарлы тәсілді пайдалану білігі, балалармен педагогикалық өзара іс-қимыл дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік педагогтың инновациялық қызметінің мәні туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практикадағы инновациялар мен инновациялар, инновациялық қызметтің құрылымы мен түрлері туралы мәселелер қарастырылады. Кәсіби салада инновациялық технологияларды қолдану дағдылары мен дағдылары әлеуметтік педагогтың инновациялық мәдениетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-тұлғаның дамуының әлеуетті мүмкіндіктерін зерттеу үшін өзін-өзі тану теориясы мен әдіснамасы саласындағы білімді игеру. Курсты игеру нәтижесінде қазіргі білім беру кеңістігін ізгілендірудің жаңа әдіснамалық тәсілдері туралы білім, кәсіби өзін-өзі тану мен өзін-өзі жүзеге асыруды ұйымдастырудың дағдылары мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тіліндегі әлеуметтік педагогикадағы кәсіби терминология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-ағылшын тілінде кәсіби терминдерді меңгеру. Пәнді игеру нәтижесінде кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілін білу, халықаралық тәжірибе жинау және кәсіби саладағы ғылыми жарияланымдарға шолу жасау мақсатында ағылшын тілінде ауызша қарым-қатынас жасау дағдылары мен біліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі инклюзивті білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтену проблемаларын, мүмкіндігі шектеулі балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістерін зерттеуге, инклюзивті білім беру жағдайында қарым-қатынас және оқыту процесін ұйымдастыруға, үйде көмек көрсетуге арналған. Пәнді зерделеу нәтижесінде мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің білім, білік және дағды жүйесі қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды жобалау әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу, оларды жобалау әдістері, оларды кәсіби қызметте жүзеге асырудың формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Жобалық құзіреттіліктер, зерттеу әдістерін қолдану дағдылары, жобалар мен әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу дағдылары және оларды кәсіби қызметте қолдану қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық имиджелогия
    Несиелер: 4

    Пән мұғалімнің кәсіби имиджін түсіну мақсатында оқытылады. Сұрақтар қарастырылады: Имидж түрлері, мұғалімнің жағымды кәсіби имиджін қалыптастыру жолдары. Пәнді оқу нәтижесінде мұғалімнің имидждік құзыреттілігі қалыптасады: жеке тұлғаның имиджі туралы Білім, өзін-өзі тану дағдылары, "білімді адам имиджінің моделі", "қоғамдық мұғалімнің имиджі".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызмет жүйесіндегі квалитология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты квалитология және квалиметрия ұғымдарын және олардың әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың сапасын, әлеуметтік-педагогикалық саладағы квалиметрияның тиімділік көрсеткіштерін бағалауға қолданылуын зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде мұғалім өткізетін іс-шаралардың сапасын бағалау әдістері туралы білім, квалиметрия әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару
    Несиелер: 4

    Пән менеджмент негіздері туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік-педагогикалық қызметте басқаруды бақылау және үйлестіру, кадрларды даярлау жүйесін басқару мақсатында оқытылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық басқаруды ұйымдастыру дағдылары, әлеуметтік-педагогикалық қызмет көрсетудің сапалы жүйесін әзірлеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі мәдени плюрализм теориясы
    Несиелер: 4

    Курс мәдени плюрализм теорияларын, олардың мәні мен өзара байланысын зерттеуге арналған. Оқыту нәтижесінде білім берудегі мәдени плюрализм тұжырымдамалары туралы білім қалыптасады, жаһандану процесінің олардың дамуына әсері, жеке тұлғаның басқа мәдениеттерге толерантты дүниетанымының негіздері, көп мәдениетті тұлғаны дамыту дағдылары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балаларды қорғау бойынша үкіметтік емес ұйымдардың жұмыс тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ негізгі түрлері, функциялары туралы білімді игеру. Балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ функцияларын нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету мәселелері қарастырылады. Балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ жұмысының ерекшеліктері бойынша дағдылар, балалардың проблемаларын шешу үшін үкіметтік емес ұйымдарда жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиялары
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты жастар арасындағы әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ғылыми тәсілдері, әдістері мен технологиялары болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде этносаралық, діни және басқа да жанжалдардың алдын алу жөніндегі алдын алу іс-шараларын ұйымдастыруда және әлеуметтік педагогтің жастар ортасындағы өзге де проблемаларды шешуінде дағдылар алынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру мекемелері жұмысының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-қосымша білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың теориясы мен практикасын игеру. Оқушыларды тәрбиелеудің заманауи тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру және қосымша білім беру мұғалімінің қызметін жүзеге асыру. Бос уақыт іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын игеру, қосымша білім беруді әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс ЖОО-да оқытудың әдістемелік тәсілдерін, нысандары мен құралдарын, білім беру процесіндегі инновациялық технологияларды, әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесін зерделеуге арналған. Курсты игеру нәтижесінде әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі туралы білім қалыптасады, жоспарларды әзірлеу және сабақтың әртүрлі формаларын жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    Балалар мен жастардың ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиеленушілермен бос уақыт іс-шараларын ұйымдастырады. Кәсіби имиджді модельдейді. Оқытудың интерактивті түрлерін пайдалана отырып сабақтар өткізеді. Жеке тәсілді ескере отырып, әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеу қабілетін көрсетеді және командалық жұмысты талап ететін әлеуметтік-педагогикалық жобаларға белсенді қатысады.

  • Код ON4

    Университетте, мектепте сабақтың әртүрлі формаларын жоспарлайды, білім беру мекемесінің педагогикалық процесінде алған кәсіби білімдерін, дағдыларын, дағдыларын біріктіреді. Тәрбие іс-шараларын әзірлейді және ұйымдастырады. Электрондық материалдарды әзірлеу процесінде ақпараттық және электрондық ресурстарды пайдалану біліктері мен дағдыларын ұсынады. Тест жасайды, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді.

  • Код ON1

    Ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның формалары мен әдістерін қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы саласында алған білімдерін жаңартады.

  • Код ON2

    Жоғары мектеп педагогикасы туралы білімдерін көрсетеді, инновациялық технологияларды, оқыту нысандары мен әдістерін, білім алушылармен психологиялық-педагогикалық өзара іс-қимылды пайдалану негізінде әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытуда іскерліктерін көрсетеді, оқу процесінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешуде кәсіби дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON5

    Ағылшын және қазақ тілдерінде кәсіби қызметте ауызша коммуникация дағдыларын көрсетеді. Жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгерген.

  • Код ON3

    Әлеуметтік-психологиялық білімнің бағыттарын түсіндіреді. Жоғары білім беру ұйымдарында білім беру процесін басқару психологиясының нысандарын, құралдары мен әдістерін біледі. Басқару психологиясын білу негізінде басқару әдістерін дұрыс қолданады. Командада тиімді өзара іс-қимыл жасайды, жанжалды жағдайларды шешеді.

  • Код ON7

    Әлеуметтік педагогиканың инновациялық теориялары мен әдіснамаларын түсіндіреді. Оңалту орталықтары жағдайында зорлық-зомбылық құрбандарымен, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс әдістерін түсіндіреді, квалиметрия және әлеуметтік педагогика әдістерін қолдана отырып, қиын өмірлік жағдайда отбасыларды қолдау бағдарламаларын әзірлейді. Мәдени плюрализм теорияларын білуді қолдана отырып, бос уақытты өткізеді. Балаларды қорғау бойынша ҮЕҰ жұмысының ерекшеліктерін анықтайды, шетелдік тәжірибені жинақтайды.

  • Код ON6

    Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің инновациялық модельдері мен технологияларын, оның ішінде инклюзивтік білім беруде, оларды өз кәсібінде одан әрі пайдалана отырып талдайды. Жас ұрпақты әлеуметтік-педагогикалық процеске және әлеуметтік тәрбиелеуге инновациялық тәсілдерді қолданады.

  • Код ON9

    Кәсіби деңгейде ғылыми мақалалар, тезистер мен баяндамалар жазады. Әдебиеттерге шолу жасау үшін ғылыми дереккөздерді талдайды, библиографиялық ресурстарды саралайды, ғылыми ақпараттың деректер базасын пайдаланады. Ғылыми зерттеу нәтижелерін сипаттауда ғылыми ақпаратты жинауда цифрлық және электрондық технологияларды қолданады. Магистрлік диссертацияны зерттеудің нәтижелері мен перспективаларын болжайды. Ғылыми нәтижелерді таныстырады.

7M01801 Өзін-өзі тану және гуманды педагогиканың негіздері
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01801 Әлеуметтік педагогика
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M020 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша кадрларын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top