7M07304 Картография (2) в ҚМТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халық шаруашылығы салаларын картографиялық қамтамасыз етуді құру үшін ғылыми-педагогикалық мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M128 Жерге орналастыру
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M073 Сәулет және құрылыс
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектептегі оқу-тәрбие үрдісін демократияландыру мен ізгілендірудің заманауи тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын зерттейді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы, педагогикалық ғылым әдістемесі, ЖМ оқыту теориясы. Курсты оқу ЖМ оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі
Пәннің пәндік мазмұны когнитивті-лингвокультурологиялық кешендер түрінде берілген. Пәнді оқыту шетел тілі Кәсіби-салалық білім беру үдерісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнертабысты құру теориясы
«Өнертабыстарды құру теориясы» пәні өнертабысты құру саласында теориялық дағды-ларды меңгеруді мақсат етеді. Курс мынадай бөлімдерден тұрады: ӨТШТ тарихы; жүйелердің даму заңдары; идеалды-лық түсінігі; идеалдылық ұғымын практикалық қолдану; техникалық есептерді шешу кезіндегі қайшылықтар Курс шығармашылық тұлғаның дамуын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Геокеңістіктік де-ректерді математикалық модельдеу
Пән ЭЕМ-де кеңістіктік деректерді өңдеу және талдаудың математикалық әдістері саласындағы білімді қолдануға дайындығын анықтайтын кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: матрицалық түрлендірулер; спектралды теория; кеңістіктік өлшеулерді өңдеудің жалпы моделі; қисық және беттердің аппроксимациясы және интерполяциясы Курс MathCad ортасында жұмыс істей білуге, трансценденттік теңдеулер мен жүйелерді шешуге, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін әртүрлі әдістермен шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бақылау қателерінің теориясы
«Бақылау қателіктерінің теориясы» пәні бақылау қателіктерін анықтаудың теориялық негіздерін оқып үйренуді мақсат етіп қояды. Пәнді оқу барысында кездейсоқ шамалардың үлестіру заңдары және сандық сипаттамалары, қалыпты үлестірілуі қарастырылады, сызықтық регрессия теңдеуінің құрылымы бойынша кіші квадраттар әдісі бойынша жүзеге асырылады, жіктелуі және қателіктердің түрлері келтіріледі. Курс өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау бойынша есептеуіш операцияларды жедел және сауатты жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән жүйелік түсініктерді қалыптастыруға және басқару қызметінің психологиялық мәнін түсінуге; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін меңгеруге; тұлғалық өсу уәждемесін дамытуға бағытталған. Курста басқару психологиясының әдіснамалық негіздері, басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері және оларды шешу жолдары, жетекші психологиясының негіздері қарастырылады. Курсты оқу- басқару қызметінің мәдениетін арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статика
«Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика» пәні магистранттарда өлшеу деректерін өңдеудің жүйелік тәсілін қалыптастыру мақсатын қояды. Пәнді оқу барысында үздіксіз кездейсоқ жағдайлар қарастырылады, үздіксіз кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары, үздіксіз кездейсоқ шамалардың негізгі таралу заңдары анықталады. Курс Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пән ғылымның табиғатын, құрылысын, ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін, оның модельдерін, образдарын және ойлау стилін қалыптастыру тұрғысынан ғылымның тарихы мен генезисі, ғылыми және философиялық ойдың өзара байланысын белгілейді, зерттеудің қажетті әдістерін таңдайды, нақты зерттеудің міндеттеріне сүйене отырып, қазіргі әдістерді түрлендіреді және жаңа әдістерді әзірлейді Бұл курс ғылым феномені мәселелеріне арнайы философиялық талдау пәні ретінде енгізеді, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Карталарды жобалаудың және құрастырудың заманауи әдістері
«Карталарды жобалаудың және құрастырудың заманауи әдістері» пәні магистранттарда карталарды құру тәсілдері туралы білімді тереңдету мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: карталарды құрастырудың әдістемелік және техникалық сұрақтары; карталарды жасау және карталарды шығару процестерін аппараттық қамтамасыз ету; карталарды құрастыруға және карталарды шығаруға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Курс ГАЖ бағдарламасында карталарды құруда практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техногенді процестерді зерттеу
Пән мақсаты техногенді процестерді жіктеу әдістерін меңгерумен байланысты негізгі мәселелерді және құрылыстың тұрақтылығын бағалау үшін деформация шамасын анықтау әдістерін және олардың экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ететін уақытылы алдын алу шараларын қабылдау. Курс келесі бөлімдерден тұрады: техногенді процестердің жіктелуі; экологиялық-геологиялық картографиялау; кешенді табиғи-техногенді қауіптер. Курс техногенді құрылыстардың жағдайын бақылау бағдарламасын құру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті менеджмент
Пән магистрдің прививиалды емес басқару міндеттерін шешудің теориялық және практикалық дайындығының негізін құрайды. Пән өнертабыстық есептерді шешу алгоритмі мен теориясын зерттеуге негізделген Курс зияткерлік өнімді құру процесіне қатысатын жеке тұлғаның әлеуетін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аэроғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу
«Аэроғарыштық түсірілімдерді дешифрлеу» пәні аэроғарыштық түсірілімдердің қазіргі заманғы құралдары мен әдістерін, аэроғарыштық түсірілімдерді жоспарлау және орындау ерекшеліктерін білуді мақсат етіп қояды. Курс келесі бөлімдермен берілген: аэрофотоаппараттарды калибрлеу әдістері және ЭЕМ анықтамасы; оптикалық бейнені жылжыту және оны компенсациялау әдістері; ЖҚЗ деректерін алу әдістері. Курс аэро және космос суреттерін дешифрлеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; алынған бақылау нәтижелерінің дәлдігін бағалауды жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пән жоғары мектеп оқытушысының әдістемелік дайындығының негізі болып табылады. Курс жоғары мектептің білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасының негізінде және нәтижеге бағытталған оқытудың диагностикалық мақсаттары негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге; неғұрлым ұтымды формалар мен дидактикалық әдістерді іріктеуге; оқытудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып, техникалық пәндер бойынша сабақтар өткізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геодезиялық желілерді теңестіру әдістері
Геодезиялық желілерді теңдестіру әдістері» пәні магистранттарда геодезиялық өлшеулерді математикалық өңдеу теориясы мен практикасы бойынша білімді тереңдету және геодезиялық желілерді теңдестірудің қазіргі әдістерін меңгеру мақсатын алға қояды. Курс мынадай бөлімдерден тұрады: геодезиялық желілерді Красовский әдісімен теңестіру; кең геодезиялық желілерді теңдестіру және дәлдікті бағалау ерекшеліктері. Курс геодезиялық өлшеулердің нәтижелерін математикалық өңдеу саласындағы зерттеулер мен әзірлемелерді ұйымдастырудағы ғылыми әдістерді меңгеру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары геодезия және координаттық-уақыттық жүйелер негіздері
«Жоғары геодезия және координаттық-уақыттық жүйелердің негіздері» пәні қазіргі заманғы технологияларды және үшөлшемді модельдеудің стратегиясын оқып үйрену және практикалық қолдану ерекшеліктерін анықтау мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: биіктік теориясы; геодинамикадағы геодезия; геодезияның редукциялық проблемасы; астрономиялық-геодезиялық, гравиметриялық және геофизикалық бақылау редукциясы Курс геодезиялық және гравиметриялық ақпаратты пайдалана отырып, Жердің физикалық бетінің үшөлшемді моделін құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортаның аэроғарыштық мониторингі
Пән құрылыстың орнықтылығын бағалау үшін деформация шамасын анықтау әдістерін меңгерумен байланысты негізгі мәселелерді және оның қалыпты жұмысын қамтамасыз ететін дер кезінде алдын алу шараларын қолдану мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: аэрофототүсірілім; фотографиялық нүктелердің координаттарын анықтау; бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі түрлері; спутниктік фототүсірілім; дешифрлеу және суреттерді талдау; ғарыштық суреттер. Курс алынған бақылау нәтижелерін өңдеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Спутниктік навигациялық жүйелер
Пән жерсеріктік қабылдағыш аппаратураның көмегімен геодезиялық жұмыстарды өз бетінше орындау үшін білім беру және жерсеріктік навигациялық өлшеулердің нәтижелерін өңдеу мақсатын қояды. Курс келесі бөлімдерден тұрады: объектілердің орналасқан жерін анықтауға арналған спутниктік жүйелер; GPS позициялаудың жаһандық жүйесі; ГЛОНАСС позициялаудың жаһандық жүйесі; спутниктік векторлық желілерді теңестіру. Курс координаттарды анықтау үшін спутниктік жүйелерді қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру
- Кәсіби қызметте креативті идеяларды әзірлеуге және іске асыруға басшылық жасау
- Аппараттық-бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, картографиялық-геодезиялық жұмыстарды өңдеуді және бағалауды жүргізу.
- Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жүзеге асыру
- Басқару қызметінің психологиялық мәселелерін шешу
- Геоақпараттық технологияларды пайдалана отырып, картографиялық туындыларды жасау
- Психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде жоғары кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру
- Радиофизикалық әдістерді пайдалана отырып, қоршаған орта мониторингін жүзеге асыру