Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Шет тілі: екі шет тілі в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ойлау мәдениеті, жан - жақты көзқарасы дамыған жоғары дәрежедегі білімді тұлғаны қалыптастыру.Шет тілінің болашақ мұғалімін қазіргі кезеңдегі маманға қойылатын әлеуметтік-педагогикалық талапқа сәйкес кәсіптік–пәндік дайындығын қамтамасыз ету. Тілдік және коммуникативтік әрекеттердің барлық аспектілерінде шетел тілін кәсіптік деңгейде меңгеруге бағытталған кәсіби-бағытталған құзіреттілік қалыптастыру. Болашақ маманның өзі таңдаған еңбек нарығында жетістікке жетуге мүмкіндік беретін кәсіби жоғары білім беру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Базалық негізгі шет тілі
    Несиелер: 5

    Берілген жағдай шеңберінде әңгіме жүргізу білігін қалыптастырады, тақырып бойынша хабарлама жасайды, ауызша/жазбаша түрде тыңдалған/оқылған мәтіннің мазмұнын баяндайды, өзі оқиды және аудармасыз таныс емес, қиын емес, түпнұсқалы мәтінді түсінеді және оның мазмұнын баяндайды, дауыстап дұрыс және мәнерлі оқиды; шет тілінде сөзжасам және формалану білімін дамытады және қолдануға ықпал етеді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінің айтылу негіздерін, дыбыстарды және интонациялық модельдерді жіктеуді, дауыссыз дыбыстарды ассимиляциялау жағдайларын қарастырады; дыбыстарды жеке де, сөйлеу ағымында да дұрыс артикуляциялау, зерттелген фонетикалық құбылыстарға сәйкес тұжырымның дыбыстық жағын дұрыс жобалау, экстралингвистикалық жағдайға сәйкес сөйлеуді дұрыс жобалау, сонымен қатар шынайы сөйлеуді есту арқылы түсіну дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (екінші)
    Несиелер: 4

    Студенттердің мәдениетаралық және кәсіби коммуникативтік біліктіліктерін қалыптастыру. Лингвистикалық (тілдік), дискурсивтік (сөйлеу), мәдениәлеуметтік және стратегиялық компоненттерден тұратын күрделі интегративтік тұтастықты және әлеуметтік қарым –қатынас құзырлығын қалыптастыру, халықаралық деңгейде шетел тілінде сөйлеуге қабілеттілігін мен дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Грамматикалық құрылысты, грамматикалық құбылыстарды, сондай-ақ екінші шет тілі грамматикасының қазіргі даму тенденцияларын қарастырады; Екінші шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі формаларын/түрлерін меңгеруге мүмкіндік береді; морфологиялық және синтаксистік құрылымдардың грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданылуына, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Грамматикалық құрылысты, грамматикалық құбылыстарды, сондай-ақ екінші шет тілі грамматикасының қазіргі даму тенденцияларын қарастырады; Екінші шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі формаларын/түрлерін меңгеруге мүмкіндік береді; морфологиялық және синтаксистік құрылымдардың грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданылуына, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің ауызша -жазбаша практикумы
    Несиелер: 4

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынастың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тілдік құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді; өнімді және рецептивті лексикалық минимумның, түпнұсқалық материалдарды талдауда сөйлеу этикетінің клишесінің дамуына ықпал етеді (коммуникативтік міндетке сәйкес); ресми және бейресми қарым-қатынас жағдайларында диалог пен полилогтың барлық түрлерін жүргізу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді (сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғырту және рухани жаңару мәселелерін, сондай-ақ отандық тарих ғылымы мен білім берудің өзекті мәселелерін қарайды; "Жаңа гуманитарлық білім" жобасы шеңберінде 100 жаңа оқулықпен, Қазақстанның киелі орындары мен рухани киелі жерлерімен таныстырады; ұлттық кодты түсінуге, сондай-ақ рухани жаңғырудың базистік элементі ретінде латын әліпбиіне көшу мәселелерін түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу- тәрбиелік практика
    Несиелер: 2

    Оқу-тәрбие жұмысының жүйесін, ағылшын тілін оқытудың құрылымы мен мазмұнын, сыныптан тыс жұмыстардың нысандарын/әдістерін меңгереді; инновациялық технологияларды, оқытудың белсенді әдістерін, тәсілдері мен құралдарын қолдана отырып сабақ өткізу дағдыларын дамытады; мультимедиялық жабдықтарды, электрондық басылымдарды пайдалану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика (үзіліссіз) - 8 апта
    Несиелер: 8

    Білім беру мекемесінің қызметі және педагогтің кәсіби қызметі туралы ақпарат жинау. Жаңартылған бағдарлама бойынша білім мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттарды талдау. Болашақ мамандықтың практикалық негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Эмпирикалық материалдарды жинау және жинақтау дағдыларын дамыту. Құрылымдау дағдыларын дамыту, білімді жүйелеу және оларды әртүрлі тәсілдермен ұсыну. Көпшілік алдында сөйлеу және есеп беру құжаттамасын таныстыру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсатын, сондай-ақ олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұнын зерттейді. Үздіксіз білім беру қажеттілігін, педагогикалық ғылым мен практикада құзыреттілік тәсілдің мәнін қарастырады. Педагогикалық үдерісте педагогикалық қарым-қатынас қалыптасады және жүзеге асырады. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру талданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    осы пән бойынша имидждің теориялық негіздерінің сұрақтары, оны қалыптастыру механизмдері қарастырылады.оны жүзеге асыру технологиясының мәні, яғни қоғамдық санада түсініктерді қалыптастыру. Имиджелогияның басты міндеті-ғылыми тартымды жеке және корпоративтік имидж құру процесін негіздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлікке оқыту бұрын тап осындай маңызды болған емес. Өскелең ұрпақ көптеген елдерде жастар арасында ұлғайып келе жатқан жұмыссыздықпен бірге жұмыс орындарының ашылуына және жұмысқа орналасу үшін кәсіпкерлік мінез-құлық мәдениетіне баса мән беруде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу және жеке жетістіктер деңгейінің салыстырмалы сипаттамаларын алу, білім беру мазмұнының сәйкестігін бағалау және оның мақсаты - өміршең тұлғаны дамыту. Адамға өзінің өмірлік мәселелерін шешу үшін білімдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін жобалық-бағытталған ойлауды қалыптастыру; тұлғааралық, мәдениаралық, мемлекетаралық деңгейде жағымды қарым-қатынасқа қабілеттілік пен дайындықты, сондай-ақ өзіне, жақын қоршаған ортаға, қоғамға, мемлекетке, адамзатқа, табиғатқа деген әлеуметтік жауапкершілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамдағы педагогтың әлеуметтік мақсаты мен рөлі туралы; болашақ мұғалім қызметінің объектісі туралы; педагогтің үздіксіз кәсіби-тұлғалық қалыптасу факторлары туралы білімді көрсетеді. Педагогикалық процесте педагогикалық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді жүзеге асырады. Педагогикалық қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу негіздерін меңгерген. Педагогикалық жағдайларды талдайды және оларға негіздеме береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (А1,А2)
    Несиелер: 4

    Жалпы европалық А1, А2 деңгейіне сәйкес, пәнді оқытудың негізгі мақсаты білімгерлерді ауызша сөйлеуге уйрету, қажетті сөздік қорды нығайту, оқу және жазу техникасын үйрету, ағылшын тілінде аузша сөйлеуді дамыту, жазуға, оқуға және тыңдауға үйрету, монологтық және диалогтық сөйлеуге үйрету, ағылшын тілінде қатесіз жазуды үйрету .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі екінші (A1.A2)
    Несиелер: 4

    Неміс (қытай) тілінде күнделікті қарым-қатынас процесіне жеткілікті лингвистикалық біліктілікті қалыптастыру, қажетті типтік жағдаяттарда қатысым жасай алу, тұрмыстық жағдай мен оқуын сипаттауға құзыретті болу. Тілдік қарым-қатынас үшін қажетті сөздер мен сөйлемдердің материалдық тұрпатын жасаушы тілдік жүйенің элементтерін қарастыру, сөз ағымындағы жекелеген дыбыстардың тілдің мазмұндық бірліктерімен байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту
    Несиелер: 4

    «Жазбаша қарым-қатынас формаларын дамыту» курсы жазбаша сөйлеу мәдениетінің аспектісінде коммуникацияның жаңа формалары туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Бұл оқыту әдістері белгілі бір жағдайлар мен жағдаяттарда айқын және түсінікті мазмұнды құруға қабілетті студенттерді дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың критериалды технологиясы
    Несиелер: 3

    Қазіргі оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың сенімді, валидтікжəне технологиялық жүйесін қалыптастыру мəселесі жаңа білім беру стандарттарының енгізілуімен негізделеді. Білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерінің негізгі тəсілдері, оқушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны жүзеге асыру тəсілдері, формалары мен құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауызша қарым-қатынас формаларын дамыту
    Несиелер: 4

    Курс шетел тілінде ауызша сөйлеу саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, ауызша сөйлеудің негізгі тұжырымдамаларын білуге және жеке тұлғааралық, мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін ауызша сөйлеу формаларының дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздерінің модельдерін қарастырады.Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттарындағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру жағдайларын зерделейді.Сенсорлық, қозғалыс, интеллектуалдық кемшіліктері, эмоциялық-еріктік саласы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосуды сипаттайды .ОВ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырумен таныстырады.Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілеттерін дамытады. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу тәртібі бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінде тындау және сөйлеу дағдылары
    Несиелер: 4

    Күнделікті қарым-қатынас процесіне жеткілікті лингвистикалық біліктілікті қалыптастыру, қажетті типтік жағдаяттарда қатысым жасай алу, тұрмыстық жағдай мен оқуын сипаттауға құзыретті болу. Тілдік қарым-қатынас үшін қажетті сөздер мен сөйлемдердің материалдық тұрпатын жасаушы тілдік жүйенің элементтерін қарастыру, пассивтік және потенциальдық сөздік қорын байыту мәтін мазмұнын толық түсініп, оқушылардың бойында төмендегідей іскерліктерді дамыту: интерпретация, комментарий және талдау жасай алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (В1)
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынастың арнайы кәсіби аясы, білім және ғылым, шетел тілдік құзырлығын, лингвистикалық және социолингвистикалық дискурсивтік, әлеуметтік-мәдени дамыту арқылы шетел тілін жоғары деңгейлерде меңгеру жұмысын одан әрі жетілдіру және тереңдету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілі (екінші) (В1.В2)
    Несиелер: 5

    В1,В2 деңгейлерінде қарастырылған екінші шет тілінің грамматикалық категориялары мен фонетикалық рәсімделу ережелерін қарастырады; ең көп таралған жағдайларда коммуникативтік құзыреттілікті көрсету үшін қажетті зерттелген грамматикалық, фонетикалық материалды және лексикалық минимумды қолдану дағдыларын, сондай-ақ көрген, оқыған немесе тыңдаған түпнұсқалық материалдың мазмұны мен негізгі стилистикалық ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілінде презентация жасау дағдысын дамыту
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып үйрену студенттерге арналған ауызша презентация дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер презентация жасаудың негізгі компоненттерін үйренеді, ауызша презентация дағдыларын дамытады, өз көзқарастарын және пікірталастарын бекітеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілін практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Грамматикалық құрылысты, грамматикалық құбылыстарды, сондай-ақ екінші шет тілі грамматикасының қазіргі даму тенденцияларын қарастырады; Екінші шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі формаларын/түрлерін меңгеруге мүмкіндік береді; морфологиялық және синтаксистік құрылымдардың грамматикалық тұрғыдан дұрыс қолданылуына, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Ел туралы тарихи, географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы ақпаратты қамтитын білім жиынтығымен байытылған зерттелетін ел туралы толық ақпарат береді. Мәдениетаралық қарым -қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеруге қажетті аймақтану, лингвистика және іскерлік тіл дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғамдық-саяси лексика
    Несиелер: 5

    Саяси дискурстың тілдік ерекшеліктерін, сондай-ақ коммуникативтік қызметтің интерактивті нысандары (диалог, монолог, полилог, дебаттар, дискуссия, конференция) шеңберінде сыни ойлауды дамытуды қамтитын қоғамдық саяси мәтіндермен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 5

    Курсты меңгерудің мақсаты - тілін оқып жатқан халықтардың мәдениеті, тұрмысы, дәстүрлері туралы түсінік алу. Пәнді игеру нәтижесінде студент қоғамдық өмір құбылыстарына, ұлттық-мәдени дәстүрлерге, күнделікті өмірге байланысты ұғымдарды білдіретін негізгі лингвомәдени лексикалық бірліктердің мағынасын біледі, елдің дәстүрлеріне негізделген әлеуметтік-мәдени қатынастардың күрделі жүйесін ажырата біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын лексикасының семасиологиялық сипаттамасы
    Несиелер: 5

    Ағылшын лексикасының сипаттамасымен, сөздердің этимологиясымен, жеке сөздердің тарихымен, сөздердің мағынасымен, олардың дыбыстық дизайнымен, морфологиялық құрылымымен және т.б. байланысты мәселелерді қарастырады; сөздердің семантикасын зерттеудің құрылымдық әдістері мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға, қазіргі семасиология мәселелерін, сондай-ақ ағылшын сөзінің семантикалық құрылымы мен семантикалық даму жолдарын, лексикалық мағынаның мәселелерін талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл фонемаларының аспектісі
    Несиелер: 5

    Тіл фонемаларының аспектілері мен ерекшеліктерін зерттейді.Ағылшын тілінң фонемаларын және негізгі интонациялық заңдылықтарын біледі. Сөздің механизмін, тілдің дыбыстық жағын, мәтін ағынындағы фонемаларды өзгертуді біледі. Фонемалардың бейімделу мен өзара әрекеттесуін , ассимиляциялауды түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықаралық емтиханға дайындық курсы
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді шетел тілінен халықаралық емтиханын тапсыру техникасымен таныстыруға, ауызша және жазбаша шетел тілін меңгеру деңгейіне, оқу дағдылары мен шетел тілін қабылдау дағдыларына бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лексикология
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілі лексикологиясының негізгі ұғымдары мен терминологиялық аппаратын қарастырады; коммуникативтік жағдайларда сөзжасам элементтерін бөліп көрсету, тұрақты тіркестер мен идиомаларды, синоним сөздерді, антонимдерді, омонимдерді және т.б. қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; сөйлеу мәнеріне талдау жүргізуге және стильге байланысты-тиісті лексиканы қолдануға мүмкіндік береді (ғылыми, іскерлік, кеңсе стилі, Достық хабарлама және т. б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фонология
    Несиелер: 5

    Тілдің силлабикалық құрылымының рөлі мен ережелерін зерттеу. Тілдің буындық құрылымын, айтылу жағының бір бөлігін, фонетиканы бөлектеу жолдарын қарастырады, екінші жағынан - сөздің буындық құрамының бұрмалануы мен оның лексикалық мағынасының байланысы. Яғни, бейтаныс сөздің буын құрамы бұрмалануы мүмкін. Сол слог құрылымын үшінші компонент - грамматикаға жатқызуға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шет тілінің тәжірибелік курсы (B2)
    Несиелер: 4

    Сөйлеудің тақырыптық мазмұнының мәдениетаралық түпнұсқалық байланыстылығы әртүрлі тілдік материалдар арқылы жүзеге асыру, жазу және жазба іскерлігінің қалыптасу деңгейін қарастыру, шетел тілдерін оқып-үйренудің бастапқы деңгейінде функционалды сауаттылыққа сөз әрекетінің төрт түрінде коммуникативтік іскерліктерін қалыптастыра білу, коммуникативтік әрекеттің продуктивтік түрлерін үйрену

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IELTS, TOEFL,TKT халықаралық тестілеулер практикум
    Несиелер: 4

    Курс халықаралық стандарттардың ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындық және одан әрі халықаралық сертификаттау, шетел тілін меңгеру деңгейінің технологияларын - әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студент мәтін элементтерін анықтайды және қажет болған жағдайда осы элементтерді өз хатында жазып қолданады; әр түрлі эссе жазады; өз сөзін бағалайды және өздігінен түзетеді; тиісті лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, өз пікірлерін тұжырымдайды, білдіреді және қорғайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фонетика теориясы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің фонетикалық теориясының, дауысты және дауыссыз дыбыстарының фонетикалық және фонологиялық сипаттамаларының негізгі ережелерін қарайды; Теориялық фонетика бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, тыңдалым, оқылым және айтылымның айтылу дағдыларын, оларды әртүрлі коммуникативтік жағдайларда іске асыру қабілетін игеруге мүмкіндік береді; фонетиканың өзекті мәселелері бойынша жаңа жарияланымдарды талдау білігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IELTS дайындау үшін арналған әдістеме мен технологияcы
    Несиелер: 4

    Білім алушыларды бүкіл әлемдік British Council ұйымдастырған IELTS тестіне дайындау үшін және ағылшын тілінің барлық дағдыларына - тыңдап түсінуге үйрету, қарым-қатынас жасау аясына және тілдік материалдарға сәйкес аутенттік (түпнұсқа) есту және бейне мәтіндері негізінде бейтарап, ресми, ауызекі тілдегі, радио-теледидар және бағдарламалар күнделікті оқиғаға, ақпараттар мен жаңалықтарға байланысты монолог және диалог түрінде сөйлей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Курсты меңгерудің мақсаты - тілін оқып жатқан халықтардың мәдениеті, тұрмысы, дәстүрлері туралы түсінік алу. Пәнді игеру нәтижесінде студент қоғамдық өмір құбылыстарына, ұлттық-мәдени дәстүрлерге, күнделікті өмірге байланысты ұғымдарды білдіретін негізгі лингвомәдени лексикалық бірліктердің мағынасын біледі, елдің дәстүрлеріне негізделген әлеуметтік-мәдени қатынастардың күрделі жүйесін ажырата біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Газетпен жұмыс жасау
    Несиелер: 5

    Развивает речевое умения вести монологические и диалогические речи ,выводит коммуникацию на уровень подготовленной речи. Входе работы с газетой отрабатывается произношение имен собственных, геграфических и названии трудных слов. Монологтық және диалогтық сөйлеуді жүргізуге дайындайды, сөйлеу деңгейін кәсіби жоғары көтереді. Газетпен жұмыс барысында жалқы, географиялық атаулар мен қиын сөздердің атауларын айтуға жаттығады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы шетел әдебиетінің негізгі көркемдік және әдеби-теориялық мәтіндерімен танысуға және шетел әдебиетінің негізгі түрлері мен формалары туралы идеяны қалыптастыруға және өнер туындысын талдауды жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі (неміс / қытай/ )
    Несиелер: 5

    Неміс / қытай / медиалингвистикасының өзекті мәселелерін қарайды: қазіргі заманғы БАҚ-тың жұмыс істеу ерекшеліктері, масс-медиалық жанрлар және олардың лингвистикалық ерекшеліктері; медиатекстерге рефераттау, аннотациялау және шығармашылық түсініктеме беру, сондай-ақ неміс / қытай / француз тіліндегі заманауи басылымдардың жанры мен тілдік стилінің ерекшелігіне салыстырмалы талдау жасай отырып, мақалаларды талдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөз сөйлеу шеберлігі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің коммуникативті құзыреттілігін, сөйлеу мәдениетін дамытуға, шешендік өнерді меңгеруге, қызметтің арнайы мақсаттарын шешу үшін шетел тілінде көпшілік алдында сөйлеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аудиториядан тыс оқыту
    Несиелер: 5

    Жас буынның сана-сезімін оятып, ақыл дамытатын, адамгершілікке тәрбиелейтін көркем әдеби тілде жазылған жоғарғы идеялық қызықты шығармаларды талдау,көркем сөз өнерінің бір саласы ретінде балалар әдебиетінің ерекшеліктерін таныту,студенттердің әдеби теориялық білімдерін шыңдау,балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, шетелдік классикалық балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстыру,балалар әдебиеті көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтермен қаруландыру,әдебиет теориясы негіздерін практикалық қолдану деңгейінде меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Компания құрылымы, әңгімелесу ерекшеліктері, түйіндеме жазу, іскерлік қарым-қатынас стилі, жарнама рөлі туралы алған білімдері негізінде терминологиялық қорды, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын игеруге мүмкіндік береді; қазіргі заманғы бизнес пен нарықтың жай-күйін түсінуге ықпал етеді; іскерлік көздерден алынған ақпаратты талдау және қолдану арқылы ортақ мақсаттарға қол жеткізу бойынша командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілінде тындау дағдысын дамыту
    Несиелер: 5

    Бұл курс шетел тілін оқыту әдісі ретінде тыңдауды қарастырады. Жоғары мектепте шетел тілін оқытуда тыңдаудың маңыздылығы атап өтіледі. Ол осы қызмет түрінің қиындықтарын және оларды жеңу тетіктерін, сондай-ақ шетел тілінде тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған жаттығулар жүйесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік құжаттардың аударылу ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Терминологиялық қорды, неміс / қытай / француз тілінде компаниялардың құрылымы, сұхбаттасу ерекшеліктері, түйіндеме жазу, іскерлік қарым-қатынас стильдері туралы іскерлік қарым-қатынас дағдыларын игеруге мүмкіндік береді; қазіргі нарықтың жай-күйін түсінуге ықпал етеді; неміс / қытай / француз тілдеріндегі түпнұсқалық ақпаратты талдау арқылы топтық дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілі оқытылатын елдің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Әдебиетті зерттеу объектісі туралы білімін және оның басқа лингвистикалық ғылымдармен байланысын көрсетеді; әдеби лексиканы меңгереді. Қамтылған ақпаратқа ену тереңдігі әртүрлі мәтіннің мазмұнын оқиды, түсінеді және түсінеді. Өз көзқарасын қалыптастырады. Көркем әдебиет және сөздіктермен жұмыс істеу қабілетін көрсетеді. Сөйлеу барысында көркемдік айналымдар мен стилистикалық әдістерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің қазіргі заман әдістемесі
    Несиелер: 6

    Әдістемелік категорияларды және олардың жұмыс істеу заңдылықтарын, оқытудың әртүрлі сатыларында мектептердің әртүрлі типтеріндегі шет тілінде білім беру ерекшеліктерін қарастырады; әдістемелік міндеттерді тұжырымдау дағдыларын игеруге, таңдалған тілдік материалды, оқыту әдістерін, құралдарын қолдануға мүмкіндік береді; оларды ұтымды пайдалану мақсатында қазіргі заманғы ОӘК талдау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ коммуникативтік белсенділікті ынталандыру үшін жаттығуларды әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шет тілдік білім берудегі инновациялық технологиялар- педагогикалық жүйедегі жаңашылдық, жаңалық енгізу, ұйымдастыру, инновация үрдісін мазмұнды дамытуды, жаңаны ұйымдастыруды, қалыптастыруды анықтайды, жаңаның мазмұнын енгізудің әдіс-тәсілі мен технологиясын қамтитын құбылыс, білім беру мекемелерінің жаңалықтарды жасау, меңгеру, қолдану және тарату

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мамандық бойынша кәсіби терминдерді аудару ерекшеліктерін қарастырады; мамандандырылған терминологиялық сөздіктерді пайдалану/пайдаланбай мамандандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеу және қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді; шет тілінде тұлғааралық, іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру дағдыларын игеруге, сондай-ақ мамандық бойынша мәтіндерге Аннотация жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тіл білімі әдіснамасын, тілді ғылыми зерттеу тәсілдерін, сондай-ақ тіл білімі пәндерінің құрылымын, құрамын, пәнін және эвристикалық мүмкіндіктерін қарайды; тіл білімі бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ тіл білімінің ғылыми терминологиясын, тілді ғылыми сипаттау мен зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолдануға мүмкіндік береді; тілтану зерттеулерінің перспективалық бағыттарына салыстырмалы талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шеттілдік академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Теориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдайды, олардың негізінде салыстыру, жалпылау жүргізеді, практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық ережелерді шығармашылықпен қолданады, гипотеза жасайды, кәсіби қызмет саласындағы ғылым мен практиканың өзекті мәселелері бойынша өз пікірін жазбаша тұжырымдайды және білдіреді, сенімділік, логика негізінде өз көзқарасын түсіндіреді, дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Тіл тарихының категориялық-концептуалды аппаратын қарастырады, фонетикалық, синтаксистік, морфологиялық, лексикалық деңгейлерде оның дамуының әртүрлі тарихи кезеңдерінде ағылшын тілі жүйесінің қалыптасу заңдылықтарын түсінуге ықпал етеді; фонетикалық және грамматикалық құрылымның даму тарихы, тілдің сөздік құрамы, сондай-ақ салыстырмалы тарихи әдіс негізінде тілдік құбылыстарды талдау бойынша алынған материалды практикалық қолдану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 4

    "Академиялық" сөздікті игеру негізінде академиялық ортадағы сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшелігін қарастырады: жазбаша сөйлеуге (эссе, мақала) және ресми стильді қажет ететін ауызша сөйлеу жағдайларына (баяндама оқу, конференцияда сөйлеу) тән бейтарап/ресми стиль лексикасы; академиялық презентация форматында конспектілеудің практикалық әдістерін (қысқартуларды қолдану) және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Прагмалингвистика мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқушыларға тілдік бірліктердің қарым-қатынасы, оларды нақты коммуникативті кеңістікте қолдану туралы хабарлайды. Прагмалингвистика пәннің саласы ретінде тіл біліміне кіріспе, студенттерді коммуникативтік қарым-қатынас процесінде лингвистикалық бірліктердің қызметін зерттейтін филология ғылымы аясында жүргізілетін лингвистикалық зерттеулерге оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ілімдердің тарихы
    Несиелер: 6

    Ұсынылып отырған теориялық материалдар мен тәжірибелік авторлық әзірлемелердің жиынтығы (нақты тапсырмалар, лингвистикалық тапсырмалар, сәйкестіктерді табуға жаттығулар, кесте түріндегі салыстырмалы тапсырмалар). Ол сондай-ақ студенттердің өзін-өзі дайындауына арналған, оған әр тақырып бойынша ұсынылған теориялық сұрақтар және өзін-өзі бақылау сұрақтары ықпал етеді. Семинар «Филология» бакалаврларын дайындау бағыты бойынша күндізгі және сырттай оқу түрлерінің студенттеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 негізгі деңгейі)
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас шеңберін аудио және бейне мәтіндер негізінде іскеасыру,әртүрлі жанрлардағы түпнұсқалық мәтіндер негізінде оқу техникасын дамыту, графикалық тыныс белгілерін білу және орфографиялық білімдер қалыптастыру, композициялық- қатысымдық сөз түріне және оқытылып отырған тілдің нормативтік талаптарына сәйкес продуктивті жазба сөзді меңгеру, белгілі бір ережелерді сақтай отырып өз пікірін білдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 5

    студенттерге білім берудегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 6

    Грамматикалық теорияның негізгі ережелерін, теориялық грамматиканың даму кезеңдерін, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы саласындағы заманауи тұжырымдамаларды қарастырады; жалпы тілдік жүйе және грамматикалық тілдік деңгей туралы білімді практикалық қолдануға ықпал етеді; қойылған оқу және кәсіби коммуникативтік міндеттерді жүзеге асыру үшін дискурстың әртүрлі түрлерінде қолданылатын грамматикалық құралдардың ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі ағылшын тілінің грамматикасы
    Несиелер: 6

    Грамматикалық құрылысты, ағылшын тілі грамматикасының дамуының қазіргі заманғы үрдістерін қарастырады; сөйлеу дағдылары мен дағдыларын дамытуға, рецептивті түрде меңгерілуі тиіс грамматикалық құбылыстарды тануға бағытталған жаттығуларды орындау кезінде, сондай-ақ әртүрлі коммуникативтік жағдайларда және ауызша/жазбаша аударма кезінде алынған білімді қолдануға ықпал етеді; қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құбылыстарын талдау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық тыңдалым және айтылым
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты: академиялық қарым-қатынас деңгейіне сәйкес келетін шетел тілдерін меңгеру саласындағы білім, білік және дағды жүйесін жетілдіру, сондай-ақ студенттердің академиялық дағдыларын, тілін және сыни ойлауын жүйелі және прогрессивті дамыту. Студент академиялық қарым-қатынас жағдайында кез келген тақырыпта ауызша және жазбаша түрде кәсіби шетел тілі коммуникациясын құрады; негізгі идеялар мен детальдарды ажырата отырып, академиялық дереккөздерден алынған ақпаратты жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем аударманың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Тұрақты бірлестіктерге негізделген бейнелі мағынаны беру зерттеледі; жеке бірлестіктерге негізделген бейнелі мағынаны беру мәселесі; компоненттік және контекстік талдаудың рөлі; ағылшын тілінің орфоэпиялық, акцентологиялық, грамматикалық, лексикалық нормаларын игеруге ықпал етеді, өшірілген, клишеленген және түпнұсқа метафораларды аудару дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; метафораны, дәйексөздер мен аллюзияларды барабар түсіндіруді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіл және мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Білім алушының шеттілдік құзіреттілігі лингвистика ,социолингвистика, дискурсивті, әлеуметттік- мәденеттерінің стратегиялық компоненттерін дамыту арқылы шет тілін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өндірістік педагогикалық / дипломалды практика - 8 апта
    Несиелер: 8

    Дипломалды практика кезеңінде келесі міндеттер шешіледі: дипломдық жұмысты орындау үшін жеткілікті нақты материалды жинау, оның ерекшелігі мен тақырыбын ескере отырып; практикаға белгілі бір жеке тапсырмамен теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын орындайды, алынған зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту және дипломдық жұмыста әзірленетін нақты мәселелерді зерттеу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Аударма теориясының салалары, принциптері, зерттеу әдістері мен тәсілдері, тілдердің арасындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтары, эквивалент және бейэквивалент тіл бірліктері, аударма түрлерін зерттеу, аудармашылық ізденістер жүргізетін машықтық іс-әрекеттерді қалыптастыру, әртүрлі функционалдық стильдерге жататын мәтіндерді бір тілден екінші тілге аударуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінде аударма жасау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдеби мәтіндерді басқа мәтіндерден ерекшелейтін аударманың негізгі негізгі ерекшеліктерін жүзеге асырады. Мәтін түріндегі көркем өрнектің ерекшеліктері; Әдеби мәтіннің дінаралық ұйымы. уақыт пен кеңістік өнері, поэтикалық мәтін, Проза өнерінің мәтіні. Драмалық мәтіннің құрылымдық ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі онлайн технологиялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы интернет-платформалар мен шет тілдерін оқыту әдістемесіндегі басқа көздерде қолжетімді озық педагогикалық, оның ішінде компьютерлік инновациялық технологияларды (аудио және бейне ресурстары) студенттердің тиімді және шығармашылық пайдалануға қабілеттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас негіздерін қарастырады және оқытылатын тіл елінің рухани құндылықтарын құрметтеуді қалыптастыруға ықпал етеді; абстрактілі/нақты тақырыптарға түпнұсқалық материалдардың жалпы мазмұнын түсіну дағдыларын дамытуға, сондай-ақ нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасауға және әртүрлі пікірлердің артықшылықтары/кемшіліктерін талдаумен негізгі проблемаға шет тілінде ауызша/жазбаша түрде өз көзқарасын білдіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 негізгі деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курс ауызекі сөйлеу дағдыларына баса назар аудара отырып, ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру үшін әзірленген. Келесі тілдік салаларға бағытталған: сөйлеу дәлдігі, еркін сөйлеу, күрделілік, прагматизм. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ағылшын тіліндегі жаңалықтардың жалпы ағынынан қажетті ақпаратты таңдай алады және оны коммуникативтік-функционалдық бағытта пайдалана алады; ғылыми күрделі мәтіндерді жазады және оқиды, ғылыми терминология мен лексиканы таңдайды; топтық жұмыста қажет түрлі рөлдерді орындай отырып, топта жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәтінге стилистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Стилистикалық тұжырымдамалық аппарат, стилистикалық әдістерді, экспрессивті құралдарды зерттеу әдістері, сондай-ақ мәтіннің прагматикасын, құрылымдық-композициялық, танымдық, мәдени және басқа факторларды ескере отырып, әртүрлі функционалды-стильдік және жанрлық мәтіндерді талдау әдістері зерттеледі.;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Ағылшын әдеби тілінің стилистикалық құралдар жүйесін қарастырады, стилистикалық ресурстар мен функционалды-стиль жүйесі туралы қазіргі идеяларды түсінуге ықпал етеді: стилистиканың тұжырымдамалық аппараты, лингвистикалық-стилистикалық талдау әдістері және оларды әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдауда практикалық қолдану, қазіргі ағылшын тілінің функционалды стильдерін талдай білу негізінде әртүрлі деңгейдегі тілдік құралдардың стилистикалық мүмкіндіктері (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Академиялық хат және әдебиеті
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістері және оларды оқытылатын салада қолдану; лингвистикалық және әдебиеттанулық талдаудың негізгі әдістері мен әдістемелерін пайдалану;шет тілі бойынша бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендерді пайдалану зерделенеді., оның дамуының негізгі бағыттарын зерттеу. Сондай-ақ академиялық жазу түрлерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шеттілдік ауызекі сөйлеудің мәдениетаралық аспектілері
    Несиелер: 5

    Жалпы және академиялық деңгейде қарым-қатынас жасау үшін қажетті көлемде шет тілін меңгеруге мүмкіндік береді; тілдік және сөйлеу материалымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін, әдеби және ауызекі тілдің негізгі грамматикалық құрылымдарын қарастырады; тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста ой мен пікірді білдіру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді; шет тілдік қарым-қатынастың мәдениетаралық аспектілерін талдау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шеттілдік қарым- қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Қалыптасқан мәдениетаралық коммуникация дағдыларын қолдануға баса назар аудара отырып, шет тілдік қарым-қатынас негіздерін қарайды; өзекті лингво-мәдениеттанулық ақпарат алу мақсатында тілдік және сөйлеу жаттығулары кешенін кейіннен орындай отырып, түпнұсқалық материалдарды талдау білігін дамытады; түрлі коммуникативтік жағдайларда шет тілінде карталар, буклеттер, ашық хаттар әзірлеуге және олармен жұмыс істеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру мен өзінің кәсіби деңгейін көтеру мақсатында өмір бойы білім алуға мән беру;

  • Код ON7

    Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу үрдісін ұйымдастыру.

  • Код ON1

    қызметте қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімді, статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттарды және лингвистикалық талдау әдістерінің негіздерін көрсету;

  • Код ON11

    Әртүрлі әлеуметтік және оқу жағдайларындағы оңтайлы шешімдерді табу және бағдарлай білу, кәсіби қарым-қатынас барысында әртүрлі жас және әлеуметтік топтарда қарым-қатынас пен өзара іс-қимылды педагогикалық сауатты құру. Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану

  • Код ON13

    оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу;

  • Код ON6

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON3

    Ақпаратты және есептік сауаттылықты меңгеру, ауызша және жазбаша ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қойып, зерттелетін шет тілінде оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON8

    Шет тілі мұғалімінің функционалдық міндеттері шеңберінде педагогикалық үдерісті басқару, кәсіби білімді дамытуға және кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапкершілікпен қабылдау.

  • Код ON14

    кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу оларды оқытылатын салада қолдану;

  • Код ON9

    кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту;тіл білімінің теориялық негіздерін, жазба әдеби тілдің тарихи даму кезеңдерін, стильдерін және латын графикасына негізделген әліпбиді меңгеру;

  • Код ON10

    қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану;өзінің және басқалардың идеялары, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамыту;

  • Код ON2

    Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби орта мен социумда еркін коммуникацияға түсу.

  • Код ON4

    Критериалды бағалауды ескере отырып, кәсіби қызметті ұйымдастыруда тіл білімі мен шетел тілінде оқыту әдістемесі саласындағы қазіргі теориялық концепциялар мен ережелерді қолдану.

  • Код ON12

    Шет тілін оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, құралдарын өз бетінше таңдау, сондай-ақ ғылыми-педагогикалық ақпаратты іздеу.

  • Код ON15

    Кәсіби қызметте қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімді, статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді, нормативтік құжаттарды және лингвистикалық талдау әдістерінің негіздерін көрсету

Top