Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11103 Туризм және тұрақты даму в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзінің кәсіби қызметінде тұрақты даму қағидаттарына бағдарланған, туризм саласында болып жатқан процестерді терең зерделеумен іргелі білімді үйлестіретін, жеке, сондай-ақ мемлекеттік деңгейде ғылыми-зерттеу, педагогикалық, жобалық қызмет салаларында кәсіби дағдыларды қолдануға дайын туризм саласы үшін нысаналы, құзыретті, бәсекеге қабілетті кәсіпқойларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Маркетингтік зерттеулер (ілгерілемелі курс)
    Несиелер: 6

    Курс нақты бизнес-міндеттерді шешуде қолдану үшін маркетингтік зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын, процестері мен әдістерін терең зерттеуге, соның ішінде сапалық және сандық зерттеулер жүргізу әдістерін, әлеуметтік желілердегі маркетингтік зерттеулерді, қолданбалы маркетингтік зерттеулерді, болжау әдістерін терең зерттеуге бағытталған. Оқыту нәтижелерін бағалау «GFK Қазақстан», «DAMU Research Group», BISAM Central Asia ЖШС және т.б. компаниялар мен маркетингтік агенттіктердің шетелдік және отандық жағдайларын зерттеу арқылы жүзеге асырылады, сонымен қатар «Нарық конъюнктурасын маркетингтік зерттеу (таңдап алған зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және туристік дестинацияны тұрақты басқару
    Несиелер: 5

    Курс қоршаған ортаны қорғауға, туризмді дамытудың экономикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілеріне қатысты тұрақтылық принциптерін қарастырады және туризмнің ұзақ мерзімді тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін осы үш аспект арасында тиісті тепе-теңдік орнатылуы керек. Тұрақты туризм және туристік дестинацияларды тұрақты басқару туристердің көпжоспарлы тәжірибесін пайдалана отырып, олардың нәтижелердің тұрақтылығы туралы хабардарлығын арттыра отырып және олардың арасында тұрақты туризм бойынша практикалық қызметті ілгерілете отырып, туристердің қажеттіліктерін қанағаттандырудың жоғары деңгейін қолдауға бағытталуы тиіс. Магистранттар Global Sustainable Tourism Criteria қызметімен, бағдарламасымен, құралдарымен және қағидаларымен - тұрақты туризмнің жаһандық өлшемшарттарымен таныса алады, Туризмді басқару ұйымдарына арналған бағдарлама ретінде тұрақты дестинациялар қағидаттарын анықтай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мінез-құлық маркетингі
    Несиелер: 5

    Курс тұрақты маркетинг қағидаттарына негізделген әр түрлі нарықтардағы жеке тұлғалардың, топтардың және ұйымдардың мінез-құлқын басқару технологиясын: мінез-құлық маркетингі тұжырымдамасын, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеудің бағыттары мен әдістерін, тұтынушылық мінез-құлықтың жеке детерминанттарын, өмір салтын сипаттау тұжырымдамасы мен әдістерін, тұтынушы мінез-құлқына сыртқы ортаның ықпалын, саналы тұтыну мәдениетін, мәдениаралық маркетингті, кәсіби этика мен консьюмеризмді зерттеуге бағытталған. Магистранттар ситуациялық, шетелдік және отандық мәселелерді шешеді, атап айтқанда «FAMILY FURNITYRE», «PICK'N PAY», «Тұрақты бренд құру» және т.б., сонымен қатар «Компаниядағы мінез-құлық маркетингін жетілдіру» (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде) жеке жобасын жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс бизнес пен тұтынушылар тұрғысынан брендингті басқару аспектілерін терең зерттеуге бағытталған: бренд және оның бренд құндылықтары, брендтің сәйкестігі және брендтің құрылуы, брендтің өлшемдері, брендтің капиталы, брендингтегі тұтынушылардың қабылдауы, брендтің позициясы, брендтің өсуі, брендті басқару. Курсты оқу барысында магистранттар жағдайлық мәселелерді шешеді, мықты брендтер құру тәжірибесін зерттейді, «Procter & Gamble», Unilever «Brand Key» және т.б. отандық және шетелдік кейстерді талқылайды, сонымен қатар «Брендті нарықта жылжыту (таңдалған бренд материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен білімге жоғары білікті кадрларды даярлауға ықпал ететін ғылыми әдістеменің, оның тарихының генезисінің өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курс белгілі бір ғылым саласындағы зерттеу мәселелерін қоя білу және оны шешуге, өзіндік дербес зерттеу траекториясын ұйымдастыруға, алынған нәтижелерді сәйкесінше қорытындылар мен тұжырымдарға синтездеуге мүмкіндік береді, сыни ойлауды, зерттеу әдістерінің сандық және сапалық әдістерін талдай алу дағдыларын игерудің арқасында қол жеткізіледі

    Оқу жылы - 1
  • Туризмдегі тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Курс туризмге және оның қазіргі әлемдегі рөліне жан-жақты көзқарас береді, теріс әсерді азайту және туризмнің оң әсерін күшейту жөніндегі стратегияларды тұтас көзқарас шеңберінде қарайды; негізгі мақсаты кейінгі ұрпақ үшін табиғи тепе-теңдікті сақтау болып табылатын өзін-өзі ұйымдастыруға бағытталған Туризм экономикасы, қоршаған орта, қоғам және туризм қоғамдастығы арасындағы қатынастарды зерделеуге байланысты жаһандық проблемалар. Магистранттар әлемнің түрлі өңірлерінде туризмді дамыту нәтижелеріне талдау жасай алады, тұрақты туризмді дамытуға қандай шаралар мен бағдарламалар ықпал ететінін, осы процеске қандай субъектілер тартылуы тиіс екенін, әлемде қалай жауапты турист болу керектігін анықтай алады. Курсты меңгеру туризмнің тұрақты дамуы туралы өзінің көзқарасын таныстыруды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне туризм нарығының өкілдері қатысады

    Оқу жылы - 1
  • Мәдени мұраны тұрақты басқару
    Несиелер: 5

    Курс тұрақты даму контекстіндегі материалдық емес мәдени мұраның рөлі мен орнын қалай жақсы түсінуге болатындығы туралы идеялар кешенін, оның қосқан үлесі мойындалып, жүзеге толықтай асырылуын карастырады. Материалдық емес мәдени мұра тұрақты дамуға үш бағыт (адам құқықтары, тең құқылық және тұрақтылық) шеңберінде тиімді әрекеттесіп қана қоймай, сондай-ақ тұрақты дамудың негізін қалаушы алғышарттары болып табылатын бейбітшілік пен қауіпсіздікке де ықпал ететін болады. Магистранттар: материалдық емес мәдени мұранын сауда саттық қауіпсіздігіне қол жеткізу ісінде қалай маңызды бола алатынын талдай алады, әлеуметтік бірлік пен интеграцияны нығайтуға, табиғи ресурстарды тұрақты басқаруға және биоәртүрлілікті қорғауға ықпал ете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика - кәсіптік құзыреттілікті меңгеруге, атап айтқанда, тиісті департамент базасында оқу практикалық сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын тереңдету арқылы оқыту үдерісінде алынған педагогика және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді бекіту және тереңдетуге бағытталған. Педагогикалық практиканы өту барысында магистранттар педагогикалық кәсіби қызметтің компоненттерімен, оқу-әдістемелік кешенімен, оқу сабақтарын өткізу құрылымымен, формалары мен әдістерімен танысады, оқу ұжымының қызметін басқаруды және ұйымдастыруды, магистранттардың білімін бағалауды, есептілікті құрастырады және толтырады, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Педагогикалық практикасының және практикалық сабақтарды өткізудің нәтижелері бойынша магистранттар есепті жасайды және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі

    Оқу жылы - 1
  • Тұрақты маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс тұрақты маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: компанияның тұрақты даму деңгейлері (экономикалық, әлеуметтік және экологиялық тұрақтылық); тұрақты маркетинг құралдары «3Р» (aдамдар, пайда, планета/қоршаған орта); компанияның маркетингтік ортасындағы өзгерістердің тұрақты маркетингтің дамуына әсері; нарық субъектілерінің микроортасын экологияландыру; экологиялық таза өнімге сұранысты қалыптастыру және экологиялық таза өнім саласындағы бәсекелестікті дамыту, тұтынушылардың экологиялық мәдениетін арттыру, өсіп келе жатқан экологиялық проблемалар мен экологиялық қызмет шығындарын ескере отырып елдің/аймақтың/компанияның бәсекеге қабілеттілігін өзгерту негізінде компанияда тұрақты маркетингті дамыту бағыттары, экологиялық заңнаманы дамыту, өнімнің экологиялық тазалығын арттыру негізінде оның тұтынушылық құндылығын жоғарылату, компанияның оң экологиялық беделін қалыптастыру, экологиялық таңбалау мен сертификаттауды тарату. Магистранттар тұрақты маркетинг бойынша шетелдік және отандық кейстерді зерттейді, сонымен қатар командалық жоба шеңберінде таңдалған компания үшін нақты тұрақты маркетингтік стратегияны әзірлейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қонақжайлылық пен туризм өнімінің тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді дамыту тұжырымдамаларын қарастырады, атап айтқанда: орналастыру, тамақтану, тасымалдау, ойын-сауық және демалыс, сауықтыру және басқалары. Бұл кешен тұрақты даму материалдарына негізделген Магистранттар қазіргі тенденциялардың тұрақты даму қағидаттарына, нарықтық ортадағы өзгерістер мен бәсекелестік сипатындағы туристік өнімнің/қызметтің өмірлік цикліне әсерін талдай алады, Қазіргі белгісіздік жағдайын ескере отырып, осы салада жаңа қызметтер мен өнімдердің пайда болуын болжау және болжау құралдарын қолдана алады; Қазақстан мен әлемнің қонақжайлылық нарығында бар туристік өнімдер мен қызметтердің мәліметтер базасымен жұмыс істеу, қызметтерді олардың өміршеңдігі мен ҚР туризм нарығында одан әрі даму және қолдану перспективасы бойынша салыстыру, талдау, қорытындылау және жіктеу. Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне жетекші туроператор-менеджерлер қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экологиялық және ауылдық туризмді тұрақты дамыту
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық және ауылдық туризмнің көп қырлы аспектілерін қамтитын материалды қамтиды, туризмнің табиғи кешендерге әсерін, туризмді тұрақты дамытудың қағидаттары мен басымдықтарын, экологиялық және ауылдық туризм шеңберіндегі бару объектілерін, туризмнің перспективалы түрі: эко және ауылдық туризм саласында жұмыс істейтін маман білуге тиіс халықаралық ұлттық парктердің географиясын қарайды. Магистранттар туризмнің перспективалық түрін дамытуды ғылыми талдау және болжау дағдыларын меңгереді: эко-және ауылдық туризм, оны өзінің кәсіби қызметінде пайдалана білу; туристік компаниялар үшін эко - және ауылдық туризмді дамыту міндеттерін қою және шешу, экотуристік нарықтың өсу серпіні мен сыйымдылығын, экотуристің маркетингтік бейінін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Туристік-рекреациялық кластерлерді жобалау және басқару
    Несиелер: 5

    Пән туризм және рекреация кәсіпорнының бизнес-процестерін стратегиялық және ағымдағы жобалауды негіздеу процесі, туристік кәсіпорында инновацияның тиімді әдістерін енгізудің тиімділігін бағалау, туризмдегі жобалау қызметін ұйымдастыру және басқару туралы жан-жақты түсінік береді. Туристік жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық тетіктерін зерделеуге, өңірлік туристік-рекреациялық кластерлерді әзірлеу мен басқарудың ерекшелігі мен технологиясын зерделеуге, туристік кластерлердің перспективалық даму тұжырымдамаларын модельдеуге ерекше назар аударылады. Магистранттар туристік-рекреациялық аумақтарды игеру және дамыту бағдарламаларын қалыптастырып, талдай алады; туристік кластердің дамуын болжай алады, оларды дамыту стратегиясын қалыптастыра алады және басым туристік қызмет бағыттарын аныктай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Туризм саласындағы жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Бұл курста Туризмдегі жобалық қызметтің ерекшелігі туралы жүйелі көзқарас берілген. Жобаларды басқару стандарттарының негізінде мыналар қарастырылды: жобалар мен жобалық өнімдердің түрлері, жобаның құрылымы, жоба бойынша жұмыс алгоритмі, мақсат, міндеттер қою, жоспар мен оны іске асыру кезеңдерін әзірлеу әдіснамасы, жобаны бағалау критерийлері; ақпарат көздерімен, ресурстармен жұмыс істеу әдіснамасы, жобаны таныстыру түрінде ұсыну, жобаның жазбаша бөлігін ресімдеу, жобаны іске асыру барысы туралы есеп жасау, қорытындыларды ресімдеу, тәуекелдерді есепке алу және еңсеру. Магистранттар материалды талдауға, оқшаулауға, дәлелді түрде ұсынуға, ақпаратты жинақтауға, бақылауға, жүйелеуге, командада жұмыс істеудің маңыздылығын және жобадағы бірлескен қызметтің рөлін түсінуге мүмкіндік алады. Курсты меңгеру қонақжайлылық саласындағы өзекті бағыттардағы жобаны қорғаумен аяқталады. Қонақ дәрістеріне туризм және қонақжайлылық нарығының кәсіби қауымдастықтарының менеджерлері қатысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қонақжайлылық пен туризмнің люкс менеджменті
    Несиелер: 5

    Қонақжайлылық индустриясында осы сегменттің пайда болуы мен кеңеюінің себептері мен заңдылықтарын, соның ішінде бүкіл әлем бойынша, оның ішінде Қазақстанда да кірістердің тұрақты өсу тенденцияларын, сондай-ақ тәуекелдер мен қауіптерді анықтайды. Курс материалдары әлемде және Қазақстанда люкстік сегменттің дамуын айқындайтын тренд бойынша зерттеулерді және таяу болашаққа болжамдарды қамтиды. Магистранттар талдау, салыстыру және жалпылау барысында, сондай-ақ люкс-класты ірі қонақ үй желілері базасында аудиториядан тыс көшпелі сабақтар барысында люкс класты тұтынушыларға қызмет көрсету сұраулары мен ерекшелігін анықтай алады, тәуекелдердің пайда болуының алдын алады. Курсты игеру Люкс-класс клиенттері үшін әзірленген қызмет жобасын қорғауды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экологиялық этика және туристік мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Курс ірі туристік орталықтар болып саналатын елдердің жергілікті тұрғындарының туристермен өзара әрекеттесуінің этикалық мәселелері мен сұрақтарын қарастырады. әртүрлі санаттағы елдерге туристердің келуі үшін этикалық жадынамалар-нұсқаулықтар әзірлеуді, қолданыстағы жергілікті салт-дәстүрлер мен ережелерге түсіністікпен қарауды ұсынатын Туризм жөніндегі Халықаралық Кеңестің қызметі қаралады. Магистранттар әртүрлі даму түрлеріне жататын туристік елдердің менталитеті мен этикалық нормалары мен ережелерін ашатын құжаттарды талдай, салыстыра және жалпылай алады, жергілікті дәстүрлерді, менталитетті, этикалық нормаларды ескере отырып, туристерге арналған жадынама-нұсқаулықтарды өздері жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 13

    Зерттеу практикасы нақты кәсіптік тапсырмаларды орындауға зерттеу құралдарын қолдану арқылы пәндік теориялық білімді пайдалану мақсатында жүзеге асырылады. Магистр ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, кәсіптік есеп беру, ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс құру принциптері мен әдістерін меңгереді; кәсіби талдау әдістерін қолданады; серіктес ұйымдарда практика негізінде әлеуметтік, экономикалық, статистикалық ақпараттарды іздеп тауып зерттейді; магистерлік диссертацияның тақырыбын таңдау үшін негізгі проблемаларды анықтап, олардың шешімдерін табады.

    Оқу жылы - 2
  • Холистикалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс тұтас маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: холистикалық (тұтас) маркетингтің құрылымы; тұтынушылық құндылықты зерттеу, құру және ұсыну; холистикалық маркетингтің құралдары; өзара қарым-қатынас маркетингі (CRM, PRM); біріктірілген маркетинг (біріктірілген маркетингтік коммуникациялар мен маркетингтік арналарды басқару); ішкі маркетинг (персонал маркетингі); әлеуметтік жауапты маркетинг (компанияның маркетингтік стратегиясында этикалық, экологиялық, құқықтық және әлеуметтік аспектілерді ескеру); тұтынушылардың, персоналдың және компанияның мүдделі тараптарының қанағаттанушылығын және ниеттестік дәрежесін бақылау. Курс барысында магистранттар шетелдік және отандық кейстерді, сондай-ақ «Компаниядағы холистикалық маркетингті басқару (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын орындау көзделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Іскерлік және қалалық туризмді тұрақты дамыту
    Несиелер: 5

    Бұл іскерлік (Business) және қалалық (Urban) туризмнің тұжырымдамалары мен қағидаттарын, өндіріс пен тұтыну құрылымын, сондай-ақ оны дамытудың осы сегментіндегі басшылықты, жоспарлауды және басқаруды қамтитын арнайы курс. Түбегейлі жаңа екі бағыт қаралатын болады: қалалық туризм қалаларды жаңарту құралы ретінде; білім генерациясы және ақылды туризм, сондай-ақ қалалық ортадағы кездесулер индустриясы ретінде іскерлік туризм қаралады . Магистранттар туризм-бизнес-қоғамдастықтың өзара байланысын анықтап, талдайды жане туризмді дамытуды реттеудегі Үкіметтің рөлі-қоршаған ортамен және қоғаммен өзара әрекеттесуын талдайды. Олар қалалық / іскерлік туризмнің дамуы мен мүмкіндіктерін бағалай алады. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Бизнес орта, туризмнің кәсіби қауымдастықтары өкілдерінің қатысуымен қонақ дәрістерін өткізу жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Стратегиялық маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен жүзеге асыруды терең зерттеуге бағытталған, ол келесі бөлімдерден тұрады: стратегиялық жоспарлаудағы үрдістер, тәсілдер және құралдар, бәсекелік талдау және компанияның бәсекелік артықшылықтарын бағалау, корпоративтік, функционалды және инструменталдық деңгейде маркетингтік стратегияларды әзірлеу, ғаламдық нарыққа шығу (экспорттық, аралық, сатылық), стратегиялық маркетинг жоспарын құру және оны жүзеге асыру. Курсты оқу барысында күрделі тақырыптық зерттеулер комбинациясы, бизнес-серіктестердің нақты жобалары, сонымен қатар жағдайлық есептер, шетелдік және отандық кейстер қолданылады, сонымен қатар Компанияның стратегиялық жоспарын әзірлеу (таңдалған зерттеу объектісі материалдары негізінде) жеке жобасын орындауды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қонақжайлылық пен туризмнің ұйымдастырушылық стратегиясы
    Несиелер: 5

    Курс саланы басқарудың тиімді жүйесін құруды және туризм мен қонақжайлылық индустриясының кез-келген кәсіпорнының жұмыс істеуін қамтамасыз ететін қонақжайлылық саласындағы ұйымдастырушылық стратегияларды әзірлеу әдістемесін қарастырады. Магистранттар қонақжайлылық саласының алдында тұрған негізгі стратегиялық принциптер мен тұжырымдамалық міндеттерге сүйене отырып, сала мен кәсіпорынды талдау әдіснамасын қолданады. Курс аясында магистранттар тәуекелдерді талдайды және проблемаларды анықтайды, саладағы өзекті және стандартты емес шешімдерді әзірлеп, ұсына алады. КТА және КАГИР кәсіби қауымдастықтарымен тығыз қарым-қатынас жасай отырып, жеке және топтық жобалар шеңберінде бизнес-кейстерді шешуге, бағдарламалық және құқықтық құжаттарды, сала стандарттарын талдауға қатысатын болады. ҚР-да туризмді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасының мысалында ҚР өңірлерінің туристік-рекреациялық, адами және инвестициялық әлеуетіне сәйкес басым туристік бағыттарды айқындайды және кәсіпорындарды дамыту стратегиясын әзірлейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Стратегиялық көрсеткіштерді каскадтау, дамудың баламалы мүмкіндіктерін, шектеулерді, тәуекелдер мен инновациялық әлеуетті назарға ала отырып, сондай-ақ жағдайға байланысты стратегияларды реттей және өзгерте отырып, туризм кәсіпорнының тұрақты дамуының тиімді стратегиясын әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON2

    Тиісті ішкі және сыртқы контрагенттерге, тұтынушыларға және мүдделі тұлғаларға нақты кері байланыс бере отырып, ішкі және сыртқы есептіліктен алынған ақпаратты жинау және бағалау арқылы талдау және синтездеу негізінде тиімді стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдауға қабілетті.

  • Код ON3

    Тұрақты даму қағидаттарын басшылыққа ала отырып, әртүрлі және толық емес деректерді талдау және синтездеу үшін ғылыми зерттеулердің әдіснамасын қолдана отырып, күшті және әлсіз байланыстарды анықтай отырып, сыни ойлау, экологиялық көзқарас негізінде тұжырымдар мен ұсыныстар жасай отырып, туризм саласындағы өзекті зерттеу міндеттерін анықтауға және шешуге қабілетті.

  • Код ON4

    Тұрақты дамуға бағдарланған туризм саласындағы оқыту әдістемесі мен жұмыс тәжірибесін пайдалана отырып, өзінің практикалық тәжірибесі мен зерттеу нәтижелерін шығармашылықпен өзгерте отырып, оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын таңдай отырып, өздігінен жүйеленген теориялық білімдерін оқытуды басқаруға, анық, бір мәнді және дәйекті түрде ұсынуға қабілетті.

  • Код ON5

    Тұрақты даму, экологиялылық қағидаттарын басшылыққа ала отырып, туризм кәсіпорындарының өзгерістердегі қажеттіліктерін анықтауға және адами ресурстарды ұтымды және тиімді пайдалану арқылы өзгерістерді басқара отырып, туризм саласындағы озық әдістемелерді, халықаралық этикалық нормалар мен ережелерді пайдалана отырып, персоналдың мінез-құлқын жобалауға қабілетті.

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы зерттеулердің нәтижелерін кәсіпорындардың практикалық қызметіне біріктіруге, тұрақты даму қағидаттары негізінде жоғары тиімді әлеуметтік-жауапты командаларды құра отырып, белгісіздік пен өзгерістер жағдайында жұмыс істеуге дайын, тұтынушылардың әртүрлі топтары мен нысаналы сегменттерінің, оның ішінде "люкс" сұраныстарын қанағаттандыруға күш-жігер жұмсай отырып, туризм кәсіпорындарында жаңа процестерді енгізуге және оңтайландыруға, байланыс арналарын және ақпараттық ағындарды басқаруды қолдана отырып, ынталандыру мен ынталандыру жүйесін құруға қабілетті., қызметкерлерді үнемі өздігінен оқуға бағыттау.

  • Код ON7

    Тұрақты даму қағидаттарын пайдалана отырып, бүкіл әлем бойынша ағымдағы және дамушы салаларда маркетингті жоспарлау мен ілгерілетудің түрлі құралдарын қолдана отырып, туризм кәсіпорындарының өнімдері мен қызметтерін ілгерілету және өткізу бойынша тиімді маркетингтік шешімдерді әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON8

    Құрылымдық бөлімшені және жалпы туризм кәсіпорнын басқару тиімділігін немесе оның қызметінің бағыттары бойынша (қалалық, іскерлік, ауылдық, экологиялық туризм), оның ішінде жүйеленбеген ақпаратты талдау, шешімдер қабылдау процесін автоматтандыру, бұлтты технологиялар, цифрландыру және әлеуметтік желілер мүмкіндіктері саласында қазіргі заманғы АТ-шешімдерін пайдалану арқасында тұрақты даму қағидаттары негізінде арттыруға қабілетті.

Top