Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05214 География және табиғаттың тіршілікке үйлесуі в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік, саяси және тарихи географиясы туралы және жалпы жер туралы теориялық түсінікке ие болу, өсімдіктер мен жануарлар жамылғысының таралу заңдылықтарын жіктеу, оқу практикасында тарихи-мәдени ескерткіштер объектілерінің ерекшеліктерін түсіндіру.
  • Математика, физика және химияның базалық бөлімдерін меңгеру әлемнің қазіргі ғылыми көрінісі, физиканың даму перспективалары туралы түсінікке ие болу, негізгі химиялық заңдар мен түсініктер, Зат құрылысы теориясы, ерітінділер теориясының элементтер, олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері, эксперимент нәтижелерін рәсімдеу, ұсыну.
  • Геоморфологияның, Гидрологияның ерекшеліктері туралы жалпы түсінікке ие болу. Қазақстанның табиғи ресурстары мен экожүйелерінде (популяция, БиоСфера) тірі және өлі организмдердің өзара таралу заңдылықтарының түрлерін талдау.
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық және топырақ географиясын, палеогеографиялық картографиялық әдістерді түсіндіру, ҚР сакралды географиясының карталарын құрастыру, топонимдердің мағынасы мен шығу тегін анықтау, метеорологиялық станциялардағы ауа райын болжау жұмыстарында білім мен әдістерді қолдану.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.
  • Қазақстанның физикалық географиясын құрайтын ландшафттану, геология саласындағы білімді жүйелеу; оқытылатын пән бойынша оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білім мен әдістерді қолдану; өзінің өндірістік қызметінде теориялық білімді пайдалану.
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси, геосаяси географиясын бағалау , жекелеген этностар мен мемлекеттердің демографиялық деректерін жүйелеу , жекелеген мемлекеттер мен Жамбыл облысының физикалық және әлеуметтік-экономикалық географиясы туралы білімді кәсіби қызметте қолдану.
  • Географияны оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану, орта мектепте географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамаларын бағалау.
  • ГАЖ көмегімен географиялық карталар жасау, геоинфарматикалық технологияларды пайдалана отырып, жер және кеңістіктің заттық байланыстары туралы ақпарат жинау, картографиялық проекцияларды пайдалану, географиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдерін қолдану.
Top