Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05214 География және табиғаттың тіршілікке үйлесуі в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Химия
    Несиелер: 5

    Химияның жалпы теориялық негіздері, Зат құрылысы теориясы, сандық және сапалық талдау негіздері, Органикалық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттері, негізгі химиялық заңдар, ерітінділер теориясының негіздері, химиялық термодинамиканың және химиялық кинетиканың негізгі заңдары, химия заңдарын практикада қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 4

    Географиядағы ғылыми ұғымдарды жалпылау және зерттеу кезеңдерді қарастыру. Ғарыш әлемі және Күн жүйесі, жер планетасы, оның қозғалысы, Жер-Ай жүйесінің сипаттамасы туралы жалпы ақпарат. Жер планетасының қабықтары, олардың қалыптасуы мен дамуы, олардың деңгейінде болатын әрекеттер мен заңдылықтардың байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Матрицалар және оларға қолданылатын амалдар. Айқындалған және айқындалмаған матрицасы бар сызықтық теңдеу жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес амалдар. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Біраргументті функциялардың әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Жалпы экономикалық географияның алғашқы даму кезеңдері. Әлемнің әлеуметтік-саяси картасы дамуының алғашқы кезеңдері. Үй маңындағы аумақтардың экономикалық әлеуметтік-саяси-географиялық аудандарын қарастыру: әлемнің табиғи ресурстарын экономикалық-географиялық зерттеу. әлем халқының саны, құрамы, динамикасы; әлемдік ауыл шаруашылығының, отын өнеркәсібінің және электр энергетикасының географиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи география
    Несиелер: 2

    Тарихи географияның құрылымы мен мазмұны, Тарихи география өкілдерінің тарихи географияның негізгі идеяларын дамытуы; тарихи география бойынша әдеби дерек көздерге аналитикалық шолу; тарихи-физикалық-географиялық әдістер; тарихи-географиялық зерттеулердің негізгі бағыттары; компоненттік және интегралдық тарихи-географиялық қималар; аумақты игерудің ландшафтық негізі; қолданбалы тарихи география және мәдени ландшафтты қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Материалдық нүктенің ілгерілемелі және айналмалы қозғалысының механикасы, кинематикасы және динамикасы, сұйықтық механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, молекулалық физика, молекулалық физика және термодинамика негіздері. Электростатика. Электр және магнетизм. Электр өрісіндегі өткізгіштер. Тұрақты және ауыспалы электр тогы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан экожүйелерінің географиясы
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаның экожүйесін халықтың өмір сүру жағдайларына қолайлы ету. Ластанған табиғи экологиялық жүйелерді жақсарту бойынша іс-шараларды жүзеге асыру. Ортақ табиғи ресурстарды пайдалануды қаржыландыру жүйесін құру. Табиғи ресурстарды пайдалануды қадағалауды қарау. Табиғи ресурстарды тиімді пайдалануды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуі және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның сарайлық орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және ғибадат объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Географиялық карта элементтері. Карталарды жіктеу. Карталардың түрлері мен типтері. Географиялық карталардың қасиеттері. Карталардың математикалық негізі. Геодезиялық негіз, масштаб, картографиялық проекциялар және картографиялық торлар. Карталардағы бұрмаланулар және олардың типттері. Картографиялық бейнелеу әдістері. Жалпы географиялық карталар. Картографиялық жалпылау. Жалпылаудың мәні мен түрлері. Картографиялық жұмыстар жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы география топонимика негіздерімен
    Несиелер: 5

    Топонимдерді жазу және айту ережелері, негізгі теориялық ережелер, зерттеу әдістері, ұғымдық-терминологиялық аппарат, семантика, этимология және географиялық атаулардың этиологиясы, тарих, лингвистика және географияның байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар географиясы
    Несиелер: 5

    Жер шарының тірі организмдерінің бірлігі, өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің өзара байланысы; әлемнің тірі организмдерінің физикалық-географиялық орта факторларына және адамның әсеріне тәуелділігі; организмдер қауымдастықтары мен биотикалық компоненттердің географиялық таралуы мен орналасуы туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстан жерінің топырағына сипаттама, жердің топырақ жамылғысының құрамы мен құрылымы, табиғи аймақтар бойынша топырақ түзуші факторлар, әртүрлі топырақ типтеріндегі заңдылықтары, топырақ эрозиясының халық шаруашылығына әсері, топырақтың егіншілікке жарамдылығы, эксперименттік жұмыстарды орындау тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамасы Қазақстан Республикасында географиялық білім беру мен ағартуды дамытудың базалық басымдықтарына, қағидаттарына, мақсаттарына, міндеттеріне және негізгі бағыттарына тәсілдер жүйесін, сондай-ақ оны іске асыру тетіктерін айқындауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Климатология метеорология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Метеорологиялық жүйе және оның қызметі; атмосфераның пайда болуы, оның географиялық қабығы, атмосфераның құрылымы мен химиялық құрамы; атмосфералық жауын-шашын және олардың түрлері; атмосфераның жалпы айналымы, жел және оның түрлері; климат, климат түзуші процестер мен факторлар; радиациялық тепе-теңдік және сәулеленуді өлшеу құралдары; күн радиациясының заңдары және оның жер бетінде таралуы; климаттың ғаламдық өзгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жамбыл облысының әлеуметтік-экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Жамбыл облысында шаруашылықты орналастыру және дамыту, адамдарды қоныстандыру, олардың табиғи жағдайлар мен ресурстарды пайдалануы; адамдардың өмір сүру жағдайлары мен Жамбыл облысы экономикасының алуан түрлілігі: оның республикадағы орны мен рөлін дұрыс түсінуді қалыптастыру; қалыптасқан тәуелсіз мемлекеттің алдында тұрған даму перспективасы мен ауқымды міндеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің шаруашылық географиясы
    Несиелер: 3

    Жер шары экономикасының географиясын, салалық және кеңістіктік кіші жүйелерін талдау, әлемнің саяси картасын игеру, экономикалық байланыстарды кешенді игеру және сыртқы, әлемдік қоғамдастықтың өндіргіш күштерін дамыту, экономикалық құбылыстар мен үрдістерді географиялық талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясына, кіріспе. Мұхиттардың қазіргі мәселелері. Физикалық-географиялық сипаттамасы: Тынық мұхиты, Үнді мұхиты, Атлант мұхиты, Солтүстік Мұзды мұхит. Құрлықтарға аймақтық шолу. Еуразия - Жердің ең үлкен материгі. Солтүстік Америка. Оңтүстік Америка. Африка. Австралия. Антарктида. Табиғат ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи ресурстар және гидрология географиясы
    Несиелер: 5

    Гидрология негіздері, гидрологиялық процестердің жалпы заңдылықтары; географиялық ресурстану; геосфера ресурстары және олардың шығу тегі, Су ресурстарының түрлері бойынша жіктелуі;табиғи сулардың физикалық және химиялық қасиеттері; өзен бассейндерінің гидрологиялық қамтамасыз етілуі ұғымының мәні; ғарыш әдістерінің көмегімен су ресурстарын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ҚР аймақтарының әлеуметтік-экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық дамудың бастапқы мәселелерін нақтылау, Қазақстан Республикасының халқы мен экономикалық аудандарының орналасу тәртібі мен өзгерістеріне талдау жасау. ҚР өнеркәсіп географиясы. Отын-энергетика кешені. ҚР түсті және қара металлургия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның геологиялық және тектоникалық құрылымының ерекшеліктері; Қазақстан аумағындағы морфоқұрылымдар мен морфоскульптуралар; қазіргі бедер құраушы факторлар және жаңа тектоникалық қозғалыстар; аудандастырудың негізгі таксономиялық бірліктері; табиғи аймақтарды бөлу заңдылықтары; ҚР аумағы бойынша су ресурстарын бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Метеорологиялық материалды климаттық талдау және климаттық өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Метеорологиялық бақылауларды және негізгі климаттық көрсеткіштерді Климаттық өңдеу әдістерін, климаттың болжамды сипаттамаларын, климаттың кешенді сипаттамаларын қарау, жекелеген метеорологиялық шамаларды бақылауларды өңдеу және реттеу ерекшеліктерін білу, Климаттық карталардың құрылымын анықтау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының ландшафтық-қалыптастырушы процестері туралы түсініктер; Қазақстанның жазық жерлерінің ландшафты; антропогендік факторлардың әсер ету кезеңдері; агроландшафт ұғымдарын қалыптастыру; ерекше қорғалатын аймақтар; рекреациялық ландшафттар, ландшафтық компоненттер және ландшафтық-қалыптастырушы факторлар; ландшафттың таксономиялық бірліктерінің жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоморфология
    Несиелер: 4

    Жер бедерінің заңдары, құрылымы және дамуы. Геоморфологияның теориялық және әдіснамалық негіздері. Рельеф туралы жалпы мәліметтер. Рельеф құрушы факторлар. Рельеф құрушы планетарлы-космогендік фактор Мұхит түбінің құрылымдық-геоморфологиялық элементтері. Экзогендік процестер және рельеф. Флювиалды процестер мен формалар. Өзен және аңғар желісі. Карст аймақтарының бедері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы Skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби шеберлік пен дағдыларды жіктеу; менеджер үшін дағдылар матрицасы; softskills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hardskills негізгі құраушылары; self–менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Палеогеография
    Несиелер: 5

    Палеогеография туралы жалпы түсініктер, палеогеографияның тарихы мен дамуы; палеогеографияның әдіснамалық негіздері, жер литосферасы мен қыртысының эволюциясы және жер бедерінің дамуы; жер атмосферасы мен гидросферасының эволюциясы; Жер биосферасы мен географиялық қабықтың пайда болуы мен эволюциясы; табиғат дамуының кайнозой кезеңінің палеогеографиясының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 4

    Аймақтың қоғамдық өндіргіш күштерін ұтымды пайдалануды ұйымдастыру негізінде экономикалық аудандастыру мәселелерін зерделеу және игеру. Әлемдік экономика салаларының географиясы. Әлемдік өнеркәсіп географиясы. Отын-энергетика кешені. Әлемнің түсті және қара металлургиясы. Машина жасау әлемі. Әлемнің химия өнеркәсібі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта мектеп географиясындағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Заманауи білім беру модельдері. Білім берудегі педагогикалық инновациялар және олардың жіктелуі. Географияны оқытудағы инновациялық технологиялар. Авторлық мектептердің инновациялық модельдері. Педагогикалық инновацияларды енгізу жағдайында оқу материалының мазмұнын жобалау, құрылымдау және құрылымдау. Педагогикалық инновациялардың мұғалімдердің кәсіби қызметінің сапасына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру; өнеркәсіптік кәсіпорындар қызметінің нәтижесінде туындайтын қоршаған ортаның ластануының, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуының салдарын бақылау, талдау, бағалау және жою бойынша жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Команда құру: принциптері, команда мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. -CANVAS -бизнес-моделі. Бизнес-идеяны негіздеу және таңдау. Мақсатты сегменттерді бағалау. Негізгі құндылықтар: қабылдау арналары және олардың тиімділігін бағалау. Негізгі ресурстар, әрекеттер, серіктестер және жеткізушілер. Бизнес-модельге байланысты шығыстар мен кірістердің құрылымы. Бизнес - жобаларды таныстыру негіздері: elevator pitch. Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен кедергілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    ГҰжымдық шығармашылық оқыту технологиялық істерді жүргізудің ғылыми-зерттеу мәселелеріне оқыту технологиясын қарастыру. Қашықтықтан оқыту. Жоба әдісі. Мультимедиялық және интерактивті технологиялар. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту. Блок-модульдік технология. Ойын технологиясы. Болашағы зор-озық оқыту. Рейтингтік технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жамбыл облысының физикалық географиячы
    Несиелер: 5

    Жамбыл облысының физикалық-географиялық жағдайы және ерекшеліктері, геология және полеогеография, пайдалы қазбалар, табиғи кешендер және табиғи ресурстар, топырақ, климат, Облыстың ішкі сулары; өзендер мен көлдер, жер асты ағынының қалыптасу жағдайлары және оның қазіргі даму үшін маңызы , флорамен, фаунамен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтар географиясы
    Несиелер: 5

    Халықтар географиясының түсінігі. Демография негіздері; өмір сүру ұзақтығының деңгейі, өлім мен жетімдік коэффициенті, әлем халықтарының табиғи өсуі мен көбею жолдары. Әлем халықтарының жыныстық және жас құрылымы. Көші-қон түрлері мен себептері, халықтың аумақтық қоныс аудару көрсеткіштері. Халықтардың таралу заңдылықтары. Халықт қоныстандыру. Урбанизацияның заманауи формалары. Этнос және оның белгілерінің жиынтығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси география, геосаясат негіздері
    Несиелер: 5

    Жалпы аймақтарда қалыптасқан халықтардың этникалық мәдениетінің қалыптасуы мен таралуының заңдылықтары, ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Гуманитарлық пәндер арасындағы саяси географияның орны. Әлем этнографиясы: саяси-географиялық өлшемдер. Әлемнің географиясы, қақтығыс аймақтары және Еуропаның аумақтық мәселелері. ТМД: саяси-географиялық форматтау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жамбыл облысының физикалық және әлеуметтік-экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Жамбыл облысының физикалық-географиялық және әлеуметтік-экономикалық жағдайы, облыс аумағының даму қарқындылығының сипаттамасы, Жамбыл облысы аумағының географиялық талдауы, облыс өңірі кешендерінің ерекшеліктерін анықтау; ауданды зерттеу және пайдалану кезіндегі бастапқы шаралар; өңірдің әлеуметтік-экономикалық дамуының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта арнайы оқу орындарындағы географияны оқытудың технологиясы
    Несиелер: 4

    Арнайы оқу орындарында мектептегі географиялық білім берудің мақсаты мен мазмұнын анықтау, оқытуды қалыптастыру тәсілдерін зерттеу, сонымен қатар оқыту әдістері мен білімді игеру сабақтастығы, географиялық ой мен пікірдің арақатынасымен оқушыларды дамыту мен тәрбиелеуде біріктіруге қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Картография және геоинформатика
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Картография түрлерін қарастыру. Математикалық картография әдістерін меңгеру. Карталарды құрудың бастапқы шарттарын қарастыру. Карталарды пайдаланудың картографиялық әдісінің әдістерін талдау. Тақырыптық карталарды құрудың технологиялық мәселелерін игеру. Проекциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Географияны оқыту әдістемесі ғылым ретінде. Мектептегі негізгі географиялық білімнің мақсаттары, мазмұны және құрылымы. Географияны оқыту технологиясы. Географиялық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Географияны оқытуды ұйымдастыру формалары. Физикалық географияның бастапқы курсы. Құрлықтар мен мұхиттардың география курсы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ГАЖ көмегімен географиялық карталар жасау
    Несиелер: 5

    Заманауи компьютерлік және ақпараттық технологиялар тарапынан Геоинформатика бағыты бойынша студенттердің кәсіби шеберлігін дамыту, ақпараттық жүйелердің (ГАЖ) геоақпараттық базасын жобалауды модельдеу әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Геология
    Несиелер: 5

    Геология нені зерттейді. Геологияның бастапқы мазмұны. Геологияның басқа пәндермен байланысы. Геологиямен зерттелетін әдістердің түрлері. Геологияның ғылымдағы орны. Жер құрылымының геохронологиялық сипаттамасы, жердің пайда болу жасын анықтау. Тау түзілу процестерін анықтау әдістері, геохронологиялық шкала.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 5

    Географиялық зерттеулердің жалпы ғылыми және қолданбалы мәні. Ландшафт және оның морфологиялық құрылымы. Ландшафтты компоненттік зерттеу әдістемесі. Топырақты зерттеу. Өсімдіктерді кешенді зерттеу. Кешенді профильдеу және далалық ландшафтық картографиялау әдістері. Гляциологиялық зерттеу әдістері. Далалық физикалық-географиялық (ландшафтық) зерттеулердің негізгі заманауи әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON6

    Әлемнің экономикалық, әлеуметтік, саяси және тарихи географиясы туралы және жалпы жер туралы теориялық түсінікке ие болу, өсімдіктер мен жануарлар жамылғысының таралу заңдылықтарын жіктеу, оқу практикасында тарихи-мәдени ескерткіштер объектілерінің ерекшеліктерін түсіндіру.

  • Код ON5

    Математика, физика және химияның базалық бөлімдерін меңгеру әлемнің қазіргі ғылыми көрінісі, физиканың даму перспективалары туралы түсінікке ие болу, негізгі химиялық заңдар мен түсініктер, Зат құрылысы теориясы, ерітінділер теориясының элементтер, олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері, эксперимент нәтижелерін рәсімдеу, ұсыну.

  • Код ON7

    Геоморфологияның, Гидрологияның ерекшеліктері туралы жалпы түсінікке ие болу. Қазақстанның табиғи ресурстары мен экожүйелерінде (популяция, БиоСфера) тірі және өлі организмдердің өзара таралу заңдылықтарының түрлерін талдау.

  • Код ON9

    Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық және топырақ географиясын, палеогеографиялық картографиялық әдістерді түсіндіру, ҚР сакралды географиясының карталарын құрастыру, топонимдердің мағынасы мен шығу тегін анықтау, метеорологиялық станциялардағы ауа райын болжау жұмыстарында білім мен әдістерді қолдану.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON8

    Қазақстанның физикалық географиясын құрайтын ландшафттану, геология саласындағы білімді жүйелеу; оқытылатын пән бойынша оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білім мен әдістерді қолдану; өзінің өндірістік қызметінде теориялық білімді пайдалану.

  • Код ON10

    Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси, геосаяси географиясын бағалау , жекелеген этностар мен мемлекеттердің демографиялық деректерін жүйелеу , жекелеген мемлекеттер мен Жамбыл облысының физикалық және әлеуметтік-экономикалық географиясы туралы білімді кәсіби қызметте қолдану.

  • Код ON11

    Географияны оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану, орта мектепте географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамаларын бағалау.

  • Код ON12

    ГАЖ көмегімен географиялық карталар жасау, геоинфарматикалық технологияларды пайдалана отырып, жер және кеңістіктің заттық байланыстары туралы ақпарат жинау, картографиялық проекцияларды пайдалану, географиялық зерттеулердің әдістері мен тәсілдерін қолдану.

Top