Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05214 География және табиғаттың тіршілікке үйлесуі в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты География ғылымының проблемаларын бағалауға және талдауға, жаңа білім объектілерін және географияны оқыту әдістемесін, цифрлық технологияларды игеруге, сондай-ақ географиялық проблемалар саласында жаңа білім алуға, еңбек нарығында табысты бәсекелесетін, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында зерттеу және практикалық міндеттерді тұжырымдауға қабілетті жоғары деңгейдегі мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта

Пәндер

  • Математика

    "Математика" пәнін оқудың мақсаты-бітірушінің кәсіби қызметке дайындығына ықпал ететін кәсіптік бағыттағы пәндерді игеру үшін негіз ретінде математика бойынша студенттерді даярлау. Сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау теориясының негізгі бөлімдерінің тақырыптарын оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Пәннің мақсаты: іргелі физикалық заңдар мен принциптер туралы білімді игеру; заттардың әртүрлі физикалық құбылыстары мен қасиеттерін түсіндіру үшін физика бойынша алған білімдерін қолдану; физикалық білімді практикалық қолдану; жаратылыстану-ғылыми ақпараттың дұрыстығын бағалау. Мазмұны: механика негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері; Электр және магнетизм; тербелістер мен толқындар; оптика; сәулеленудің кванттық табиғаты; атомдардың, молекулалардың және қатты денелердің кванттық физикасының элементтері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы жертану негіздері

    Пәннің мақсаты - жер қыртысының негізгі принциптері мен заңдылықтары, құрылымы мен құрамы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқытылатын болады: ғылымның даму тарихы. зерттеудің негізгі әдістері, Күн жүйесі мен ғарыштағы Жер планетасы, Жердің ішкі құрылымы мен құрамы жердің тәуліктік және жылдық айналуы, литосфера - жердің қатты қабығы, атмосфера - жердің ауа қабығы барик өрісі және тропосферадағы ауа айналымы, ылғал айналымы, климат туралы қазіргі түсінік, жердің гидросферасы, Жердің биосферасы, географиялық қабықтың дифференциациясы. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер Жердің құрылымы мен оның динамикасы туралы терең білімге ие болады, оның қоршаған әлеммен өзара әрекеттесуінің маңызды аспектілерін түсіне алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік-экономикалық және саяси құбылыстарды географиялық талдауда қолданылатын негізгі принциптермен танысу болып табылады. Оқытылатын болады: әлемдік экономиканың географиялық құрылымын, экономикалық дамудың аймақтық ерекшеліктерін, өндіріс пен ресурстарды кеңістікте бөлуді зерттеу, халықтың таралуы, көші-қон, этникалық және әлеуметтік топтар әлеуметтік құбылыстардың географиялық аспектілерін қарастыру және олардың әлеуметтік құрылымдардың қалыптасуына әсері, геосаяси процестерді талдау, саяси жүйелердің құрылымы мен динамикасы, қақтығыстардың географиялық аспектілерін зерттеу, ынтымақтастық және жаһандық басқару. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер географиялық тұрғыдан әлеуметтік-экономикалық және саяси процестерді түсінуге және түсіндіруге мүмкіндік беретін талдау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тарихи география

    Курс қоғам мен табиғаттың аумақтық ұйымдастырылуы, географиялық ортаның адамзаттың, оның ішінде өлке тұрғындарының мәдениетінің дамуына әсері туралы түсінік қалыптастырады. Курс кеңістіктік ойлау дағдыларын және оларды аналитикалық жұмыста қолдана білу дағдыларын жетілдіреді, кәсіби қызметте жаңа технологияларды тиімді пайдалану үшін технологиялық сауаттылықты дамытады. Болашақ мұғалімдер географиялық ақпаратты сыни тұрғыдан талдайды, сонымен қатар жекелеген тарихи орындардың тарихи-географиялық ерекшеліктерін анықтайды, шығармашылық қабілеттерін дамытады, компьютерлік модельдеуді пайдалана білу, диалог құру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстан экожүйелерінің географиясы

    Пәннің мақсаты-Қазақстанның экожүйелерінің құрылымы мен динамикасын, олардың кеңістіктік саралануын, антропогендік факторлардың әсерін және табиғатты тұрақты пайдалану үшін экологиялық мониторинг әдістерін зерделеу. Оқытылатын болады: Қазақстан экожүйелерінің құрылымы мен динамикасы, олардың кеңістіктік саралануы, антропогендік факторлардың әсері, экологиялық мониторинг әдістері және тұрақты табиғат пайдалану қағидаттары зерделенетін болады. Оқыту нәтижесінде студенттер Қазақстанның экожүйелерінің географиясы, олардың құрылымы, динамикасы және кеңістіктік саралануы туралы білім алады, антропогендік факторлардың әсерін талдауды, экологиялық мониторинг әдістерін қолдануды және табиғатты тұрақты пайдалану стратегияларын әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химия

    "Пәннің мақсаты - студенттерге химиялық заңдар мен түсініктерді, заттың құрылыс теориясын, ерітінділер теориясының негіздерін, тотығу-тотықсыздану процестерінің теориясын, элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттерін, комплексті қосылыстардың құрылысын, қасиеттерін және қолданылуын игеруді үйрету. Курсты игеру нәтижесінде студенттер химиялық реакциялардың есептеулерін жүргізіп, эксперимент нәтижелерін құрастыра алады. "

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология

    Пәннің мақсаты – жер қыртысының ерекшеліктері мен оның құрылымы, ішкі және сыртқы табиғи процестер, жер тарихы туралы білімді қалыптастыру. Оқытылатын болады: геологияның маңыздылығы мен мәселелері, оның даму тарихы, жер туралы географиялық мәліметтер, тау жыныстарының құрамы мен жіктелуі, метаморфизм, геодинамикалық және эндогендік процестер, Жер қыртысының қалыптасу заңдылықтары, жер сілкінісінің себептері мен түрлері, геохронология мен стратиграфия, әртүрлі дәуірлердегі палеогеографиялық өзгерістер. Оқыту нәтижелері жер қыртысының құрылымын терең түсінуді және геологияда ғылыми әдістерді қолдану қабілетін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы география топонимика негіздерімен

    Пәннің мақсаты - географиялық атаулардың қалыптасу ерекшеліктері мен маңызы туралы ұғымдарды қалыптастыру арқылы студенттердің географиялық ойлауын дамыту, топонимдердің жазылуы мен айтылу ережелерін зерттеу. Оқытылатын болады: топонимдердің қалыптасуының жалпы ерекшеліктерін, топонимиканы ғылым ретінде зерттеу және дамыту тарихын, жер атауларының шығу тегі бойынша әр түрлі жер атауларының жазылуы мен айтылуын, топонимдер мен топонимиканы зерттеу әдістемесінің негізгі принциптерін, жергілікті географиялық терминдердің ерекшеліктерін, табиғат компоненттері мен географиялық атаулардың өзара байланысын, жергілікті географиялық атаулардың алуан түрлілігіндегі себеп-салдарлық байланыстардың алуан түрлілігін анықтай алады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер географиялық атауларды қалыптастырудың негізгі принциптерін түсінеді және олардың шығу тегін түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның сакралды географиясы

    Пәннің мақсаты – мәдени, діни және географиялық аспектілер аясында сакральды жерлерді зерттеу және түсіну, киелі элементтердің аймақтың ландшафттары мен әлеуметтік-мәдени тәжірибелеріне әсерін терең түсінуге ықпал ету. Оқытылатын болады: Қазақстан халықтарының мәдениетіндегі, тарихындағы және дініндегі киелі орындардың рөлі мен маңызын қарау көзделген. Адам мен қоршаған орта арасындағы қарым-қатынасқа, сондай-ақ киелі орындардың ұлттық бірегейліктің қалыптасуы мен сақталуына әсеріне ерекше назар аударылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер Қазақстан аумағындағы киелі орындарды және олардың кең мәдени және тарихи контекстегі маңыздылығын терең түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биогеография

    Мақсаты: Тірі организмдер мен олардың қауымдастықтарының Жер бетінде таралуы мен орналасуын зерттеу. Студенттер: • биогеографиялық аудандастыру принциптерін және биомалар мен биоттарға антропогендік әсерлерді түсіну; • географиялық ортаның ерекшеліктерімен өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарын ұтымды пайдалану мен қорғауды талдау; •организмдердің таралу ерекшеліктерін және олардың ареалдағы таралу заңдылықтарын салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер және жануарлар географиясы

    Пәннің мақсаты - жер бетіндегі өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлітүрлерінің географиялық таралуы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқытылатын болады: өсімдіктер мен жануарлардың климатпен, топырақпен, гидрологиялық жүйелермен және қоршаған ортаның басқа компоненттерімен өзара әрекеттесуін зерттеу, климаттың өзгеруін, табиғи ортаның жойылуын және антропогендік әсерді қоса алғанда, биоәртүрлілікке төнетін қауіптерді талдау, түрлер мен экожүйелерді қорғау және қалпына келтіру әдістерін зерттеу, экожүйе процестерінің жұмысындағы өсімдіктер мен жануарлардың рөлін зерттеу, биологиялық өнімділік, қоректік циклдар және экожүйенің тұрақтылығын қамтамасыз ету. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жердегі өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі туралы терең білімге ие болады және олардың географиялық таралу заңдылықтарын оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы топырақтану негіздерімен

    Пәннің мақсаты - жердің топырақ жамылғысы туралы білімді қалыптастыру және топырақ пен топырақ негіздерін түзуші факторлардың қалыптасуын, олардың механикалық құрамы мен құрылымын, түрлердің қалыптасуын, қасиеттердің таралуы мен жіктелуін талдау дағдыларын дамыту. Оқытылатын болады: белгілі бір аумақтағы топырақтың географиялық таралуы және жіктелуі, топырақ жамылғысының қалыптасуына климаттық факторлардың әсері, топырақтың дамуындағы геоморфологиялық процестердің рөлі, Топырақ құрамы мен өсімдік жамылғысының түрлерінің өзара байланысы, топырақ ресурстары және оларды ауыл шаруашылығында пайдалану, адам қызметінің топырақ жамылғысының деградациясына әсері, топырақ ресурстарының сапасын бағалау әдістері және басқару, биоәртүрлілік пен экожүйені сақтаудағы жер жамылғысының рөлі, жерді тұрақты пайдалану және жерге орналастыру перспективалары мен қиындықтары, топырақтың тұздануының экологиялық және әлеуметтік- экономикалық салдарын зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер топырақ жамылғысын құрайтын процестер туралы терең түсінікке ие болады және алған білімдерін ауыл шаруашылығы, экология және геология контекстінде сәтті қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Климатология метеорология негіздерімен

    Пәннің мақсаты - климаттың жаһандық өзгерістерін және олардың жердегі тіршілікке әсерін түсінуге және талдауға, соның ішінде климаттың өзгеруіне бейімделу және азайту стратегияларын әзірлеуге дайындық. Оқылатын болады: климаттың жіктелуі және олардың сипаттамалары, климатқа әсер ететін факторлар, климаттың өзгеруі және климаттық ауытқулар, Климаттық жағдайлардың табиғатқа, қоғамға және экономикаға әсері, Атмосферада болатын процестер, айналым, конденсация, адвекция, ауа-райын бақылау және болжау әдістері: бақылау құралдары, деректерді талдау құралдары, сандық модельдер, түсіну және ауа райы карталары мен ауа райы құбылыстарының карталарын талдау. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер атмосферадағы өзгерістерді түсінеді және болжай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамалары

    Пәннің мақсаты - студенттерді білім беру мекемелерінде географияны оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Оқылатын болады: географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамалары, тенденциялары мен тәсілдері. Географияны оқытудың заманауи теориялары мен әдістемелері, ақпараттық технологияларды цифрландыру және пайдалану, оқушыларды заманауи жаһандық мәселелерді шешуге дайындау, климаттың өзгеруі, тұрақты даму, геосаяси қақтығыстар, оқу бағдарламаларына қойылатын заманауи талаптар, жаңарту әдістері мен технологиялары. Пәнді игеру нәтижесінде мыналарды қамтиды студенттер географиялық білім берудің қазіргі тенденциялары мен даму перспективалары туралы терең түсінік алады және осы білім мен дағдыларды география пәнінің мұғалімдері, оқытушылары немесе әдіскерлері ретінде кәсіби қызметінде қолдануға дайын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Картография топография негіздерімен

    Пәннің мақсаты - студенттерде географиялық және топографиялық карталармен және басқа да картографиялық жұмыстармен ғылыми зерттеулер мен практикалық жұмыстарда қажетті картографиялық білімді қалыптастыру. Оқытылатын болады: Картографиялық туындылардың негізгі қасиеттері мен ерекшеліктері, олардың жіктелуі, жердің сфералық бетін жазықтықта бейнелеу ерекшеліктері, карталардың масштабына, мақсатына, тақырыбына, аумақты қамтуына және т.б. байланысты әртүрлі картографиялық проекцияларды қолдану, картаға түсірілетін аумақтың масштабы, мақсаты, тақырыбы, ерекшеліктері бойынша әртүрлі карталарды жасау кезінде жүргізілетін картографиялық жалпылау ерекшеліктері оқытылады. Оқыту нәтижесінде студенттер тақырыптық картографиялаудың әртүрлі бағыттарымен, олардың даму тенденцияларымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы

    ЖИ бойынша теориялық білім мен құралдарды қолданудағы құзыреттіліктерді дамыту, заманауи интеллектуалды жүйелерді тұтас түсінуді қалыптастыру; ЖИ-дағы білімді көрсетудің негізгі ұғымдарын, бағыттарын және модельдерін зерттеу, мамандандырылған құралдар арқылы профильдік жүйелерді жобалауға үйрету. ЖИ негіздерін, білімді көрсету модельдерін меңгеру. ЖИ әдістерін негізгі интеллектуалды жүйелерде қолдану дағдысы. ЖИ-технологияларды енгізудің әлеуметтік салдары қабілетін талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Палеогеография

    Пәннің мақсаты - тарихи геология бойынша ландшафттар мен климаттың эволюциясын түсіну үшін өткен кезеңдегі жер бетіндегі географиялық ерекшеліктер мен өзгерістерді зерттеу және қайта құру. Оқытылатын болады: Жердің тарихын және оның дамуының негізгі кезеңдерін, әртүрлі тарихи кезеңдердегі климат пен қоршаған ортаның өзгеруін, уақыт өте келе рельефтің қалыптасуы мен өзгеруін, ежелгі теңіздер мен континенттердің жойылып кетуі мен пайда болуын зерттеу, палеогеографиялық карталарды құрастыру және оларды құру әдістері, палеогеографиялық процестердің өмір эволюциясына әсері, палеогеографиялық модельдер және олардың жер тарихын түсінудегі рөлі, талдау палеогеографиялық жағдайларды қалпына келтіру үшін геологиялық шөгінділер мен қазбалардың таралуы, континенттердің қозғалысы және тектоникалық процестер, әр түрлі геологиялық дәуірлердегі палеогеографиялық өзгерістер: палеозой,мезозой, кайнозой пәндері және басқалар. Пәнді игеру нәтижесінде палеогеографияны терең түсінуді, жер бетіндегі тарихи өзгерістерді талдай білуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, геоақпараттық технологиялар мен табиғатты зерттеу әдістері саласындағы құзыреттерді дамыту. Оқытылатын болады: жер табиғатының әртүрлі аспектілері, геоморфология (жер бедерінің формалары), климатология (климаттық жағдайлар), Гидрология (су жүйелері), Биогеография (тірі организмдердің таралуы), геология (жер қыртысының құрылымы), океанология (теңіздер мен мұхиттардағы физикалық және химиялық процестер), экология (табиғи ортадағы өзара әрекеттесу) және геоақпараттық технологиялар. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер табиғи ортадағы күрделі қатынастар туралы түсінікке ие болады және материктер мен мұхиттарда тұрақты пайдалану мен қоршаған ортаны қорғау тәсілдерін дамытуды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің шаруашылық географиясы

    Пәннің мақсаты - жер шары экономикасының географиясын, салалық және кеңістіктік ішкі жүйелерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын болады: өндірістің, сауданың, көлікағындарының, қаржылық және ақпараттық байланыстардың географиялық таралуын қоса алғанда, әлемдік экономиканың құрылымы, ерекшеліктері мен динамикасы. Әлемдік экономикалық дамудың негізгі салалары, негізгі экономикалық аймақтар және олардың өзара байланысы, жаһандық экономикалық проблемалар мен сын-қатерлер. Сонымен қатар, студенттер Халықаралық экономикалық ұйымдарды, әлемдік экономиканы реттейтін шарттар мен келісімдерді зерттеуге кіріседі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер әлемдік экономиканы қалыптастыруда және елдер мен өңірлерді дамытуда географиялық аспектілердің маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Географиялық және жаратылыстану ғылымдар бағытындағы инклюзивті білім беру ортасы

    Пәннің мақсаты - студенттерге географиялық және жаратылыстану пәндерін оқытуда инклюзивті білім беру ортасын құру бойынша базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқытылатын болады: географияны оқытудағы инклюзияның маңызы, ҚР-дағы инклюзивті білім берудің негізгі ұғымдары мен қағидаттары, құқықтық және нормативтік негіздері және халықаралық стандарттар, географиялық білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктері, сараланған тәсіл, көрнекі және тактильді материалдарды пайдалану, тапсырмаларды жеңілдету, ГАЖ, интерактивті карталарды, аудио-және бейне материалдар, сандық қосымшалар. инклюзивті географиялық білім беру үшін оқу процесі мен ортаны ұйымдастыру, ЕББ-мен білім алушылар үшін география бойынша жеке білім беру маршруттарын (ИОМ) әзірлеу, ЕББ-мен білім алушылардың географиядағы жетістіктерін бағалау және мониторингілеу, география бойынша Инклюзивті сабақтарды жобалау және практикалық кейстер, инклюзивті географиялық білім берудің этикалық және мәдени аспектілері. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әртүрлі санаттарының ерекшеліктерін анықтап, оларды географияны оқыту процесінде ескеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты – студенттерді экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдылықтарымен таныстыру, нарықтық экономикада тиімді кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру; құқықтық жүйе мен заңнаманың негіздерін үйрету, сондай-ақ коррупцияға қарсы күрес шаралары мен құқықтық мәдениетті қалыптастыру арқылы әділ қоғам құруға бағытталған сана мен дағдыларды дамыту; қаржылық білімін жетілдіру, жеке қаржыны тиімді басқаруға қажетті дағдыларды қалыптастыру, қаржы өнімдері мен инвестицияларды дұрыс таңдауға қабілеттілігін дамытуға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі дүние географиясы

    Пәннің мақсаты - әлемдік деңгейдегі қазіргі географиялық процестерді, құбылыстар мен үрдістерді зерттеу. Оқытылатын болады: әлемдік деңгейдегі қазіргі географиялық құбылыстар, процестер мен үрдістер зерттелетін болады. Бұған әлемдік аймақтарды, олардың табиғи жағдайларын, әлеуметтік-экономикалық сипаттамаларын, геосаяси қақтығыстарды, халықтың көші-қонын, климаттың өзгеруін, жаһандық экономиканы, көлік жүйелерін, мәдени ерекшеліктерді және әлемнің қазіргі жағдайын көрсететін көптеген басқа аспектілерді оқытылады. Оқыту нәтижесінде студенттер әлемдік деңгейдегі заманауи географиялық құбылыстар мен процестер туралы терең білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның физгеографилық ерекшеліктері мен табиғи ресурстары, географиялық орналасуы мен климаттық жағдайлары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқытылатын болады: жер бедері, гидрологиялық жүйелер, Қазақстанның климаты, топырағы мен өсімдіктері, физикалық процестердің табиғи ресурстармен байланысы, адамдардың өміріне және елдің дамуына әсері. Қазақстанның географиялық жағдайы және оның негізгі географиялық сипаттамалары, Қазақстанның рельефі мен геоморфологиясы: тау жүйелері, ойпаттар, үстірттер, аңғарлар және т. б., Қазақстанның климаттық ерекшеліктері мен аймақтары, гидрология және су ресурстары, топырақ, Қазақстанның флорасы мен фаунасы, түрлердің әртүрлілігі мен экожүйелері, физикалық географияның шаруашылық және әлеуметтік қызметпен байланысы, экология және Қазақстанда табиғатты пайдалану, тұрақты дамуды жоспарлау және Қазақстанның физикалық географиясын білу негізінде табиғатты қорғау қызметі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер физикалық процестер мен қоғамдық қызмет арасындағы байланысты талдау дағдыларын, алған білімдері негізінде тұрақты дамуды жоспарлау және қоршаған ортаны қорғау дағдыларын дамытатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстар географиясы және гидрология

    Пәннің мақсаты - су ресурстарын қалыптастыру мен пайдалануға табиғи жағдайлардың әсерін түсіну үшін табиғи ресурстардың бөлінуін және гидрология негіздерін зерттеу. Оқытылатын болады: табиғи ресурстар, гидрологиялық жүйелер, су ресурстарын басқару, табиғи ресурстарды пайдалану мен экожүйелердің жай-күйі арасындағы байланысты талдау, су және табиғи ресурстар үшін адам қызметінің экологиялық салдарын бағалау,, жаһандық сын-қатерлер мен үрдістер. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер Су ресурстарын және олардың табиғи ортаны қалыптастырудағы рөлін терең түсінеді, сумен жабдықтау және су шаруашылығы экологиясы мәселелерін талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҚР аймақтарының әлеуметтік-экономикалық географиясы

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның түрлі өңірлеріндегі әлеуметтік және экономикалық процестер туралы білімді қалыптастыру. Оқытылатын болады: Қазақстанның әртүрлі өңірлерінің әлеуметтік және экономикалық географиясын, оның ішінде олардың экономикалық сипаттамаларын, ресурстық әлеуетін, экономика құрылымын, өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығының жекелеген салаларын дамытуды зерделейтін болады. демографиялық сипаттамаларды, халықтың этникалық құрамын, әлеуметтік инфрақұрылымды, жұмыспен қамтуды және өмір сүру деңгейін, Қазақстан өңірлеріндегі әлеуметтік және экономикалық процестер арасындағы өзара байланысты және олардың әлеуметтік-мәдени ерекшеліктер мен қоғамдық ортаның қалыптасуына әсерін қоса алғанда, әлеуметтік аспектілерге талдау жүргізіледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер Қазақстандағы өңірлік дамудың әртүрлілігі мен ерекшелігін жақсы түсінеді, сондай-ақ өңірлік саясат пен экономиканы талдау мен басқарудың кешенді тәсілін әзірлей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму

    Пәннің мақсаты-тіршілік қауіпсіздігі негіздерімен, қазіргі экологиялық проблемалармен және тұрақты дамуға қол жеткізу тұжырымдамаларымен таныстыру. Жалпы экология қағидаттары мен адамзаттың даму қағидаттары бар экожүйелердің даму заңдылықтары, ғылыми-техникалық прогресс, ҚР Экологиялық қауіпсіздігінің негізгі мәселелері зерделенетін болады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер экологиялық қауіпсіздік пен тіршілік саласындағы негізгі ұғымдар мен ұғымдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану

    Пәннің мақсаты – ландшафт компоненттері мен ландшафт түзуші факторларды зерттей отырып, ландшафттардың пайда болуы мен өзгеруі туралы білімді қалыптастыру. Оқытылатын болады: қарапайым табиғи аумақтық кешен (геожүйе) ұғымы – фация, олардың геожүйелер иерархиясында көрінетін кеңістіктік комбинациялары, кеңістіктік физика- географиялық дифференциация факторларының әртүрлілігі қарастырылған, жазық және таулы ландшафттардың морфологиялық құрылымы туралы ілім берілген, ландшафттық картографияға профильдеуге, ландшафттық сипаттамаға, географиялық шекараларға және ландшафттарды жіктеуге көп көңіл бөлінген, функционалдық- динамикалық бағыттың екі негізгі тармағы сипатталған: геофизикалық және геохимиялық, көрсетілген жердің ландшафты қабығындағы процестердің қарқындылығының толқындық сипаты. табиғи- антропогендік Ландшафттардың жіктелуі келтірілген. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ландшафттың қалыптасу ерекшеліктерімен, ландшафт қалыптастырушы факторлармен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Геоморфология

    Пәннің мақсаты - геоморфологиялық құрылымдарды және олардың қоршаған ортаның басқа компоненттерімен байланысын талдауда жер бетінің қалыптасуы мен эволюциясы процестерін зерттеу. Оқытылатын болады: аумақтық ерекшеліктері, жер бедерінің жіктелуі, геодинамикасы, магматизм процестері, жер бедерінің қалыптасуындағы жер сілкіністерінің рөлі, жер бедерінің әлемдік формалары, мұхиттық түбі және оның қалыптасуы, ауа райының бұзылуы, эрозия және жинақталу процестері, карст ландшафттары, мұздық құбылыстары, тұрақты мұз аймақтарындағы геоморфологиялық процестер, жағалаудағы рельеф, Геоморфологиялық зерттеу әдістері және геоморфологиялық карталарды құру. Пәнді игеру нәтижесінде карталардағы және рельефтегі рельеф формаларын талдау, түсіндіру, әртүрлі геоморфологиялық құрылымдар мен процестерді түсіну мүмкіндігі болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Метеорологиялық материалды климаттық талдау және климаттық өңдеу әдістері

    Пәннің мақсаты - климаттық зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістер мен метеорологиялық құбылыстардың қалыптасу заңдылықтары туралы білім қалыптастыру. Оқытылатын болады: қабатында қалыптасатын климаттық құбылыстарды зерттеп, метеорологиялық құралдармен танысу. Климаттық деректерді талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуға, метеорологиялық ақпаратты өңдеуді игеруге, климатологияның негізгі принциптерін, оның ішінде: климат, климаттық элементтер және климаттық процестерге әсер ететін факторлар, статистикалық әдістер мен географиялық ақпараттық жүйені қоса алғанда, метеорологиялық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер климатты талдау және метеорологиялық деректерді өңдеу әдістері бойынша дағдылар мен білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тау метеорологиясы

    Пәннің мақсаты - әлемнің таулы-мұзды аудандарының метеорологиялық және климаттық режимдерін, сондай-ақ таулы аудандарда қауіпті табиғи құбылыстардың пайда болуын анықтайтын атмосфералық процестер туралы түсінік қалыптастыру үшін атмосфералық құбылыстардың режимдерін зерттеу. Оқытылатын болады: атмосфераның мұздықтар мен қар жамылғысының бетімен өзара әрекеттесуі, тау мұздықтарының жылу балансының құрылымы, мезоскалалық атмосфералық айналымдар, тауларда жауын-шашынның пайда болуы, қауіпті табиғи құбылыстардың пайда болуының синоптикалық шарттары және биік таулы аймақтардың климаттық ерекшеліктері. Оқу нәтижелері студенттерге метеорология және оны тау жағдайында қолдану туралы білімдерін тереңдетуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалау

    Пәннің мақсаты - Қазақстан ландшафттарының нақты алуан түрлілігін ескере отырып, білім негіздерін қалыптастыру және әртүрлі шаруашылық және өзге де қызмет түрлерінің қоршаған табиғи ортаға әсерін бағалау принциптері мен әдістерін үйрету. Оқытылатын болады: адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін бағалау процестері мен әдістері, жобалардың, құрылыстың, өнеркәсіптік кәсіпорындардың және басқа да қызметтердің табиғи ресурстарға, экожүйелерге, адам денсаулығы мен әлеуметтік аспектілерге әсерін талдауды, деректерді жинау және талдау әдістерін, тәуекелдерді бағалауды жүргізуді және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту шараларын әзірлеуді қамтиды. Оқыту нәтижесінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін бағалай алады және зерттеу дағдыларын игере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның туристік-рекреациялық өңірлері

    Пәннің мақсаты - Қазақстан өңірлерінің туристік-рекреациялық әлеуетін, олардың даму ерекшеліктерін және табиғи және әлеуметтік-экономикалық факторларды ескере отырып, туристік кластерлерді қалыптастыруды зерделеу. Оқытылатын болады: туристік-рекреациялық аудандастырудың теориялық негіздері; Қазақстанның туристік ресурстарының жіктелуі; жекелеген өңірлердің табиғи-рекреациялық жағдайлары (таулы, далалық, шөлді, приозерные аймақтар және т. б.); негізгі туристік-рекреациялық аймақтар мен кластерлер: Алматы өңірі, Шығыс Қазақстан, Ақмола, Маңғыстау және т. б.; тарихи-мәдени объектілер туристік әлеуеттің элементтері; Қазақстандағы ішкі және келу туризмінің қазіргі жағдайы мен даму перспективалары; тұрақты туризмнің экологиялық, әлеуметтік және экономикалық аспектілері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер табиғи және әлеуметтік-экономикалық факторларды ескере отырып, Қазақстан өңірлерінің туристік-рекреациялық ресурстарын бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси география геосаясат негіздерімен

    Пәннің мақсаты - саясат пен география арасындағы байланыс,сондай- ақ географиялық факторлардың саяси процестерге әсер ету ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Оқытылатын болады: геосаяси теориялар мен тұжырымдамаларды зерттеу, саяси жүйелер мен мемлекеттерді талдау, халықаралық қатынастар мен қақтығыстарды зерттеу, саяси шешімдер қабылдаудағы және стратегиялық жоспарлаудағы географияның рөлі, қақтығыстардыңгеографиялық аспектілерін талдау және оларды шешу, саяси аумақтар мен шекараларды зерттеу, халықаралық сауданы, ресурстар мен энергетиканы зерттеуге көзқарас, аймақтық және жаһандық стратегияларды талдау әр түрлі актерлердің мүдделері, блоктар мен альянстардың қалыптасуына географиялық факторлардың әсері, әртүрлі салаларда геосаяси білімді қолдану, сыртқы саясат, қауіпсіздік және экономика сияқты. Пәнді игеру нәтижесінде саяси география мен геосаясат негіздері туралы терең түсінік алады, аналитикалық дағдылар мен географиялық білімді саяси процестер мен қақтығыстарды талдау және түсіну үшін қолдану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықтар географиясы

    Пәннің мақсаты - демографиялық процестер, олардың аймақтар мен елдердің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсері туралы білімді қалыптастыру. Оқытылатын болады. Халықтың аймақтар мен елдер бойынша таралуы, халықтың динамикасы, халықтың демографиялық ерекшеліктері мен құрылымы, климаттың өзгеруі, экономикалық жағдайлар, технологиялық инновациялар және әлемдік саяси оқиғалар, демографиялық проблемалар мен сын-қатерлер факторлардың әсерін талдау, Заманауи құралдар мен әдістерді қолдана отырып, халықты басқарудың заманауи стратегияларын әзірлеу. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер демографиялық процестерді және олардың әртүрлі аймақтар мен елдердегі әлеуметтік және экономикалық тенденцияларды қалыптастырудағы рөлін терең түсінетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи тәуекел географиясы

    Пәннің мақсаты - табиғи тәуекелдерді, олардың географиялық сипаттамаларын, адам қызметінің пайда болу және әсер ету себептерін, сондай-ақ табиғи тәуекелдерді бағалау және басқару әдістерін зерттеу. Оқытылатын болады: табиғи тәуекелдер географиясының негіздері және олардың жіктелуі; табиғи тәуекелдердің түрлері: геологиялық, Климаттық, гидрологиялық, биологиялық және басқалар; әртүрлі табиғи аймақтарда табиғи тәуекелдерді қалыптастыру процесі; табиғи тәуекелдердің аумақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуына әсері; табиғи тәуекелдерді бағалау және болжау әдістері; Табиғи тәуекелдерден болатын залалдың алдын алу және азайту тетіктері зерделенетін болады; әлемнің әртүрлі аймақтарындағы табиғи қауіптер және олардың ерекшеліктері. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер: тәуекелдерге әкелетін табиғи процестерді талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыру, ғылыми жұмысқа қажетті дағдыларды дайындау және дамыту. Оқытылады: жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу әдістемесі, деректермен және бастапқы дереккөздермен жұмыс, зерттеу жұмысын коммерцияландырудың мақсаттары мен міндеттері, материалды баяндаудың ғылыми стилін меңгеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауда практикалық дағдыларды меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су ресурстарын пайдалану және қорғау

    Пәннің мақсаты - қоршаған ортаның тұрақты дамуы мен сақталуын ескере отырып, суды басқару, пайдалану және қорғау негіздерін зерттеу. Оқытылатын болады: су ресурстарын интеграцияланған басқарудың негізгі қағидаттары, суды тазарту технологиялары және сумен жабдықтау және суды үнемдеу әдістері, су бұру жүйелері, су экожүйелерін қорғау шаралары мен әдістері, су ресурстарын ұтымды пайдаланудың заңнамасы мен саяси тәсілдері, су мен қоршаған ортаның сапасын талдау құралдары мен әдістері, су ресурстарын бағалауды жүргізу және оларды басқару мен қорғау жөніндегі шараларды әзірлеу жөніндегі практикалық дағдылар. Оқыту нәтижесінде студенттер талдаудың негізін және суды тазарту мен сумен қамтамасыз етудің әртүрлі технологиялары менәдістерін біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ГАЖ көмегімен географиялық карталар жасау

    Пәннің мақсаты - географиялық ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, табиғат және қоғам құбылыстарын географиялық карта мен картографиялық өнімдерге түсіру және оларды жасау әдістерін қолдану. Оқылатын болады: кеңістік деректерді таңдау мен өңдеу принциптері, картографиялық қабаттарды жасау, символдар мен түстік схемаларды баптау, картаны құрастыру және безендіру. Студенттер ГИС құралдарын кеңістіктік деректерді талдау, есептеулер жүргізу және модельдеу сияқты әртүрлі операцияларды орындау үшін пайдалану әдістерін үйренеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ғылыми және қолданбалы зерттеулерде, география, экология, қала жоспарлау және басқа да салаларда практикалық қызметте пайдалануға болатын ақпараттық және кәсіби көрінетін географиялық карталарды жасау үшін қажетті дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулердің әдіс-тәсілдері

    Пәннің мақсаты - студенттердің географиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Зерттеу процесінің әдіснамалық аспектілерін игеруге, сондай-ақ сапалы географиялық зерттеулер жүргізу құралдарын игеруге басты назар аударылады. Оқылатын болады: географиялық деректерді талдау, кеңістіктік заңдылықтарды зерттеу, далалық зерттеулер жүргізу, картаға түсіру, модельдеу үшін қолданылатын әртүрлі тәсілдер, әдістер мен құралдар деректерді жинау әдістерін таңдау, ақпаратты өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар Географиялық зерттеулер жүргізудің негізінде жатқан әдіснамалық принциптерді түсінуді қамтиды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер географиялық зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау бойынша практикалық дағдыларға ие болады, бұл оларға алған білімдерін кәсіби қызметте сәтті қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзік экологиялық мәселелер

    Пәннің мақсаты - студенттердің тұрақты даму контекстіндегі Жаһандық экологиялық мәселелерді шешудің себептері, салдары және жолдары туралы білімдерін игеру. Оқытылатын болады: негізгі дүниежүзік экологиялық мәселелер: климаттың өзгеруі, шөлейттену, озон қабатының сарқылуы, қоршаған ортаның ластануы, биоәртүрліліктің жоғалуы және т. б.; антропогендік әрекеттің Жердің биосферасы мен климаттық жүйесіне әсері; дүниежүзік экологиялық дағдарыстар және олардың әлеуметтік-экономикалық салдары; халықаралық экологиялық ынтымақтастық және экологиялық саясат; тұрақты даму, "Жасыл" экономика және экожүйелік тәсіл тұжырымдамалары; экологиялық мәселелерді шешудегі ғылымның, білімнің және қоғамның рөлі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер: дүниежүзік экологиялық проблемалардың себептері мен салдарын талдау және экономикалық қызметтің дүниежүзік экологиялық процестерге әсерін бағалау сондай - ақ халықаралық және ұлттық деңгейде экологиялық тәуекелдерді азайту бойынша шешімдер мен шараларды ұсыну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Картография және геоинформатика

    Пәннің мақсаты - географиялық карталарды құру және талдау дағдыларын қалыптастыру.Оқылатын болады: Картография принциптері, оның ішінде проекциялар, символизм, түстерді кодтау және карта құрамы зерттеледі. Олар сондай-ақ деректерді енгізу және өңдеу, карта қабаттарын құру, кеңістіктік талдау және кеңістіктік деректерге негізделген шешім қабылдауды қоса алғанда, ГАЖ принциптері туралы біледі. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер география, геология, экология, қала құрылысы, ауыл шаруашылығы және т.б. әртүрлі салаларда кеңінен қолданылатын картография және Геоинформатика бойынша практикалық дағдыларды игеруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Климаттың өзгеруі және салдары

    Пәннің мақсаты - студенттерде климаттың өзгеру процестері, олардың себептері, жаһандық және аймақтық салдары, сондай-ақ климаттық тәуекелдерді бейімдеу және азайту стратегиялары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Оқылатын болады: климатология негіздері және жердің климаттық жүйесі; климаттың өзгеруінің себептері мен механизмдері (табиғи және антропогендік); жаһандық жылыну және оның дәлелі; климаттың өзгеруінің салдары: табиғи, әлеуметтік-экономикалық және экологиялық; климаттың өзгеруінің су ресурстарына, ауыл шаруашылығына, халық денсаулығына және биоәртүрлілікке әсері; халықаралық келісімдер және климаттық саясат (Париж келісімі, БҰҰ РКИК және т.б.); климаттық өзгерістерді жеңілдету және бейімдеу шаралары. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер: климаттық өзгерістердің себептері мен көріністерін түсіндіре алады, климаттың өзгеруінің жаһандық және аймақтық деңгейлердегі салдарын талдай алады, климаттық өзгерістерге байланысты тәуекелдерді болжай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулердің әдісі

    Пәннің мақсаты - студенттерді географиялық зерттеулерде Қолданылатын заманауи әдістер мен техникалар мен таныстыру. Оқытылатын болады: географиялық деректерді жинау және өңдеу әдістері, географиялық деректерді талдау құралдары, соның ішінде ГАЖ және статистикалық әдістер, географиялық әдістерді әртүрлі салаларда қолдану, географиялық зерттеулерге заманауи тәсілдерді сыни талдау, жеке зерттеу жобаларын жүргізу. пәнді оқыту нәтижесінде студенттер географиялық деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерімен, соның ішінде ГАЖ және статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын игереді. Пәнін игеру нәтижесінде студенттер географиялық деректерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерімен, соның ішінде ГАЖ және статистикалық әдістерді қолдану дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару.
  • Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
  • Математика, химия және физика салаларында алған білімдерін қолдану, пайдалы қазбалардың құрамын және географиядағы физикалық құбылыстарды зерттеу, сәйкес өлшем бірліктерін пайдалана отырып, нақты географиялық есептерді шешу.
  • Жердің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, географиялық қабық құрылымының ерекшеліктерін, флора мен фаунаның таралу заңдылықтарын, биогеографиялық аймақтарға бөлу принциптерін және әлеуметтік-экономикалық және саяси географияның негізгі ережелерін түсіндіру.
  • Табиғи-ресурстық әлеуетті, сулардың физика-химиялық сипаттамаларын, Ландшафттардың экологиялық жағдайын және геоморфологиялық ерекшеліктерін зерттеу.
  • Инклюзивті білім беру ортасын қалыптастыру принциптерін ескере отырып, физикалық-географиялық, картографиялық және жаратылыстану деректеріне сүйене отырып, Қазақстанның топонимикасын, киелі нысандарын, климаттық құбылыстарын, топырақ-геологиялық ерекшеліктерін зерттеу.
  • Қазақстан және дүние жүзі аймақтарының әлеуметтік-экономикалық және географиялық ерекшеліктерін, соның ішінде демографиялық процестерді, геосаяси факторларды және туристік-рекреацияның кешенді дамуын талдау.
  • Су ресурстарын, климаттық өзгерістерді, экологиялық тәуекелдерді және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдерін ескере отырып, табиғатты ұтымды пайдалану принциптерін талдау.
  • Географиялық зерттеу әдістері мен әдістемелеріне, картография мен геоинформатиканың заманауи технологияларына, тәжірибе барысында алған кәсіби дағдыларына сүйене отырып, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдаланады.
Top