Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01502 Информатика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 4

    Пәнде ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдері, әр түрлі жанрдағы (ғылыми, ғылыми-оқу және т.б.) ғылыми мәтіндерді құру ережелері, ғылыми мәтіндерді жариялау үшін құру және редакциялау, белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері қарастырылады. Докторанттардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде жеткізе білу, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндеді құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастырудың принциптері мен нысандары, оның нәтижелері, технология және технологиялар трансфері ұғымдарының мазмұны; Педагогикалық технологиялардың коммерциялық әлеуетін, оның пайдалылығы мен әлеуетті құнын бағалаудың негізгі әдістерінің мазмұны; Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдері, ғылыми-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру модельдері; Ғылыми-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру процесінде зияткерлік меншік объектілерін және оларды пайдалану құқықтарын қорғау; Ғылыми зерттеулер мен педагогикалық әзірлемелер нәтижелерін коммерцияландырудың бизнес-жоспарын құрудың теориялық және әдіснамалық аспектілері; Технологиялар трансфері. Мемлекеттік құрылымдармен, компаниялармен, ғылыми ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнде ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктері, зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері, түрлі ғылыми зерттеу жүргізуде қолданылатын әдістер тобын таңдаудың негізделуі, пәндік зерттеу саласына қатысты жалпы ғылыми, формальді-логикалық, пәнаралық зерттеу әдістері, ғылыми-зерттеу практикасының негізгі мәселелері қарастырылады. Пән зерттеу жұмысын жүргізу барысында пәндік зерттеу саласына қатысты ғылыми-зерттеу әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыс нәтижелерінің нақтылығы мен оның тиімділігін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы программалық қамтаманы жасау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде алгоритмдік тілдердің негізгі түсініктері, тапсырмаларды алгоритмдеу принциптері, сондай-ақ жоғары деңгейлі тілде қолданбалы программалық қамтаманы құру құрылымы мен принциптері, негіздері, программалау технологиялары, программалау стильдері қарастырылады. Пән қолданбалы программалық қамтама пакеттерін, программалық қамтама құралдарын қолдана отырып, программаларды құжаттамалық ресімдеу, күйге келтіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қашықтан оқыту теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәнде ақпараттық-білім беру орталары және оларды қашықтан оқытуда жүзеге асыру ерекшеліктері мен қағидаларын есепке ала отырып, тиімді қолдану қарастырылады. Пән қашықтан оқытуды нақты бір пәндік салада, қашықтан оқыту курстарын жасаудың заманауи технологияларын, цифрлық білім беру ресурстарын, мазмұнның мақсаты мен ерекшеліктерін, негізгі жұмыс істеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту теориясы мен педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 6

    Теория, әдіс және оқытудың негізгі ұғымдары. ХХ ғасырдағы оқыту теориялары: мінез-құлық теориясы. ХХ ғасырдағы оқыту теориялары: танымдық теория. ХХ ғасырдың оқыту теориялары: конструктивизм. ХХІ ғасырдың оқыту теориялары: коннективизм. ХХІ ғасырдағы оқыту теориялары: қалыптастырушы оқыту. ХХІ ғасырдың оқыту теориялары: даму теориясы. ХХІ ғасырдағы оқыту теориялары: құрылымдық оқыту теориясы. Макро және микро модельдер. Оқу ортасының өзгеруі. Мұғалімнің, оқушының және технологияның рөлі. Мұғалімнің, оқушының және технологияның рөлі. Жаңа технологиялар және олардың білімге әсері. Жаңа технологиялардың білімге интеграциясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Виртуалды оқыту ортасын басқару
    Несиелер: 5

    Пән виртуалды білім беру ортасындағы дидактикалық әдістермен және оқу-әдістемелік жұмыстың технологиялық құралдарымен, виртуалды оқу құралдарын жіктеумен, дидактикалық дизайн индикаторларының таксономиясымен, көрнекілік және танымдық мультимедиялық функциялармен, білім беру бағдарламаларының сценарийлеріндегі бақылаумен, қолданбалы бағдарламалық пакеттердің дидактикалық талдауын қарастырады. Пән заманауи университет қызметіндегі виртуальды оқытудың мүмкіндіктері мен артықшылықтары туралы түсінік қалыптастыру дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    ғылыми мақалаларды іздеу, зерттеу, құру ережелері мен прициптерін сақтай отырып ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жариялау үшін халықаралық рецензияланатын мәліметтер базасы мен ресурстарын қолданады;

  • Код ON2

    ғылыми қоғамдастық алдында баяндама жасай отырып, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ауызша түрде баяндай алады

  • Код ON3

    пәндік зерттеулер саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді және нәтижелерді коммерцияландыру жолдарын біледі

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдаланады

  • Код ON5

    виртуалды білім беру ортасында оқытуды жүзеге асыру үшін программалық өнімдер мен оқу курстарын әзірлейді

Top