Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04104 Менеджмент в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Жаһандық экономикадағы менеджменттің дамуы

    Пән жаһандану жағдайында менеджмент принциптерін зерделеуге, қазіргі басқару үрдістерін талдауға және компаниялардың даму перспективаларын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты-докторанттардың ғылыми-зерттеу ойлауын дамыту және ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Пәннің міндеттері - ғылыми зерттеудің теориялық принциптерін ұғынуға және ғылыми таным әдістері туралы білімді тереңдетуге ықпал ету; ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде тәжірибе алу, ғылыми таным әдістерін қолдануға және іздестіру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде логикалық заңдар мен ережелерді қолдануға құзыреттілік тәсілді әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу

    Пәнді оқытудың мақсаты докторанттардың өз зерттеу жұмыстарын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыруға және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қауымдастық нормаларына сәйкес жазбаша түрде ұсынуға бағытталған құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері: эссе, ғылыми мақала, диссертация және т. б. сияқты түрлі жанрдағы ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну құрылымы мен безендіруге халықаралық академиялық қауымдастықтың талаптарымен танысу.; ғылыми жұмыстарды жүзеге асыру үшін өнімді зерттеу сұрағы мен әдіснамалық интсрументариді қою дағдыларын қалыптастыру; тақырып бойынша әдебиеттерді іздеу және іріктеу, тақырып бойынша әдебиетке шолу жазу және сілтеме аппаратын ресімдеу дағдыларын қалыптастыру; жеке және бөтен жұмыстарды сыни оқу, кері байланыс, дәлелді пікірталасты ұсыну дағдыларын дамыту; рецензияланатын басылымда жариялау үшін ғылыми мақала дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі менеджменттегі инновациялық технологиялар

    Пән кәсіпорындардағы менеджмент жүйесін зерттеуді ескере отырып, қазіргі заманғы менеджменттегі инновациялық технологияларды дамытудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялық маркетинг

    Пән инновациялық маркетингтің қазіргі тұжырымдамасының теориялық негіздерін, стратегиялық және операциялық маркетингтің ерекшеліктерін, инновациялық қажеттіліктер мен жаңа нарықтардың даму перспективаларын талдауға қажетті маркетингтік зерттеулердің түрлерін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық экономикадағы бизнес-процестерді басқару

    Пән бизнес-процестерді басқару саласындағы теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға және бизнес-процестерді басқару әдістерін, олардың тиімділігі мен цифрлық экономиканы қалыптастыру салдарын зерттеу арқылы цифрлық экономика жағдайында біріктіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым статистикасы саласындағы базалық білімді пайдалана отырып және таңдалған ғылым саласында дәстүрлі және жаңа зерттеу әдістерін қолдана отырып, қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • Әр түрлі жанрдағы академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін анықтау; библиографиямен сауатты жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру, ғылыми сөйлеу стиліне сай келетін сөйлеу құралдарын таңдау, түйіндеме мен ғылыми мақаланың, эссенің, ғылыми баяндаманың, грантқа өтінімнің аннотациясын жазу; ғылыми және зерттеу жұмыстарын жазу кезінде академиялық салада жазбаша коммуникация дағдыларын қолдану.
  • Тауарларды, қызметтерді, капиталдарды, жұмыс күштері мен технологияларды басқару саласында әртүрлі мемлекеттік тиістілігі бар экономикалық субъектілердің өзара іс-қимылы саласындағы негіз қалаушы білімді тереңдету және дамыту; басқарудың әртүрлі мәселелерін түсіну және орнықты объективті басқарушылық дүниетанымның қалыптасуын қамтамасыз ету қабілетін әзірлеу.
  • Тиімді басқарушылық шешімдер қабылдау, зерттеулер жүргізу және қызмет салаларын кеңейту үшін бизнесті модельдеу технологиясын пайдалана отырып, компанияның стратегиялары мен бизнес-процестерін, оның ішінде цифрлық трансформация жағдайында жобалау; ұйымдағы басқару процестерін жүйелі түсінуді көрсету, инновациялық басқару әдістері мен технологияларын пайдалану, ұжымды басқару дағдыларын меңгеру, компания қызметін ұйымдастыруда және бизнесті жүргізудің әртүрлі нысандарында әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды қабылдау.
  • Инновациялық өнімдер маркетингінің негізгі теориялық аспектілерін меңгеру, маркетингтік басқарудың маңызды стратегиялық мәселелерін түсіну; инновацияның коммерциялық әлеуетін бағалау және өнімді (қызметті) нарыққа шығару бағдарламасын әзірлеу.
  • Менеджменттің инновациялық технологиялары саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің техникаларын, инновациялық идеяларды іздеу дағдыларын меңгеру, басқарушылық шешімдерді дайындау және негіздеу үшін ақпаратты жүйелеу және қорыту, сондай-ақ инновациялық қызмет саласындағы проблемаларды талдау.
Top