Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D04104 Менеджмент в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Стратегиялық басқару саласында құзыреттілігі мен мәдениетінің жоғары деңгейімен, оларды ғылыми және кәсіби қызметте іске асыру дағдыларымен бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
Оқыту нәтижелері
- Ғылым статистикасы саласындағы базалық білімді пайдалана отырып және таңдалған ғылым саласында дәстүрлі және жаңа зерттеу әдістерін қолдана отырып, қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу.
- Әр түрлі жанрдағы академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді ұйымдастыру принциптерін анықтау; библиографиямен сауатты жұмыс істеу тәсілдерін меңгеру, ғылыми сөйлеу стиліне сай келетін сөйлеу құралдарын таңдау, түйіндеме мен ғылыми мақаланың, эссенің, ғылыми баяндаманың, грантқа өтінімнің аннотациясын жазу; ғылыми және зерттеу жұмыстарын жазу кезінде академиялық салада жазбаша коммуникация дағдыларын қолдану.
- Тауарларды, қызметтерді, капиталдарды, жұмыс күштері мен технологияларды басқару саласында әртүрлі мемлекеттік тиістілігі бар экономикалық субъектілердің өзара іс-қимылы саласындағы негіз қалаушы білімді тереңдету және дамыту; басқарудың әртүрлі мәселелерін түсіну және орнықты объективті басқарушылық дүниетанымның қалыптасуын қамтамасыз ету қабілетін әзірлеу.
- Тиімді басқарушылық шешімдер қабылдау, зерттеулер жүргізу және қызмет салаларын кеңейту үшін бизнесті модельдеу технологиясын пайдалана отырып, компанияның стратегиялары мен бизнес-процестерін, оның ішінде цифрлық трансформация жағдайында жобалау; ұйымдағы басқару процестерін жүйелі түсінуді көрсету, инновациялық басқару әдістері мен технологияларын пайдалану, ұжымды басқару дағдыларын меңгеру, компания қызметін ұйымдастыруда және бизнесті жүргізудің әртүрлі нысандарында әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды қабылдау.
- Инновациялық өнімдер маркетингінің негізгі теориялық аспектілерін меңгеру, маркетингтік басқарудың маңызды стратегиялық мәселелерін түсіну; инновацияның коммерциялық әлеуетін бағалау және өнімді (қызметті) нарыққа шығару бағдарламасын әзірлеу.
- Менеджменттің инновациялық технологиялары саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің техникаларын, инновациялық идеяларды іздеу дағдыларын меңгеру, басқарушылық шешімдерді дайындау және негіздеу үшін ақпаратты жүйелеу және қорыту, сондай-ақ инновациялық қызмет саласындағы проблемаларды талдау.