Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06103 Ақпараттық технологиялар және робототехника в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Риторика. Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пән нәтижелі іскерлік келіссөздер жүргізе отырып, маманның кәсіби қызметінде іскерлік қарым -қатынас дағдыларын, риторикалық мәдениетті қалыптастырады. Магистранттар вербалды қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін, риторикалық әдістер мен дәлелдемелердің құрылымын меңгереді, сендіру, іскерлік әңгіме жүргізу, пікірталас, вербалды емес коммуникация құралдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бұлтты бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Жеке инфрақұрылымды жобалау және басқару үшін бұлтты бағдарламалау құралдары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Оқытушының кәсіби және педагогикалық құзыреттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жоғары оқу орнындағы дидактикалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың технологиялары, әдіс-тәсілдер ерекшеліктерін меңгеру. Жоғары мектепте инновациялық және АКТ пайдалану. Инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларының педагогикалық негіздерін зерттеу. Болашақ маманды тәрбиелеу негізін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ГАЖ жасау құралдары
    Несиелер: 5

    ГАЖ құрудың құралдар жинағы геоинформатика және геоақпараттық жүйелер туралы түсінік береді. ГАЖ құру құралдарын қолдана отырып, географиялық мәліметтердің растрлық және векторлық модельдерін құру әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде Ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Онда дарынды білім алушылардың білім беру саласындағы заманауи үрдістер, зияткерлік дарынды білім алушылардың дамуын басқарудың мазмұнды және аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны іске асырудың инновациялық форматтары көрініс тапты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нақты уақыт жүйелері үшін программалық қамтаманы өндеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Нақты уақыттағы жүйелерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиялары жұмыс істеудің негізгі принциптері мен нақты уақыттағы жүйелерді жобалау мен әзірлеу әдістері туралы білімді жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскерлік риторика
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды риторика өнерінің қалыптасу және даму тарихымен, риторика түрлерімен, заманауи спикерлердің сөйлеу мәдениетінің шарттары мен талаптарымен таныстырады. Ауызша сөйлеуге дайындық кезеңдері (тақырып, мақсат, сөйлеу типі мен түрі), сөйлеудің негізгі формалары (диалог, монолог), риторика түрлері (жалпы және жеке) туралы түсінік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конструктивтік қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кез келген профильдегі маманның іс-әрекетінің түрі ретінде қарым-қатынас туралы білімді меңгеруге бағытталған, кәсіби даму мен тұлғаның өзін-өзі жүзеге асырудағы қарым-қатынастың маңызы туралы. Пән барлық әлеуметтік жағдайларда табысты қарым -қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейрокомпьютерлер
    Несиелер: 5

    Нейрокомпьютерлер - нейроинформатика саласында теориялық білім алу. Табиғи нейрондық жүйесінің жұмысындағы ақпараттық процестерді ұйымдастырудың принциптерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі микропроцессорларды тиімді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы микропроцессорларды тиімді программалау микроконтроллер бағдарламалық жасақтамасының кодын оңтайландыру арқылы ендірілген жүйелерге қосымшаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді жекелендіру
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі білім беру трендтерінің бірі – дербестендіру туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны келесі тақырыптармен ұсынылған: білім берудің жеке моделі, оның құрылымы мен факторлары; жеке оқыту принциптері; оқытудың жеке траекториясы туралы түсінік; жеке білім берудегі байланыс ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интернет технологиялары
    Несиелер: 5

    Интернет технологиялар веб - қызметті қашықтан жұмыс істеу үшін дербес дамытуға мүмкіндік береді. Деректерді нақты уақытта басқару қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте инновациялық оқытудың мәнін меңгеруге бағытталған.Білім берудегі инновацияның әдіснамалық тәсілдері қарастырылады. Инновация теориясы мен практикасының интеграциялық үдерістері анықталады. Педагогтың жаңашыл мәдениетіне қойылатын талаптар берілген. Курстың мазмұны оқу қызметін ұйымдастырудың инновациялық форматын, оқытуды ұйымдастыру формаларын, технологиялары мен әдіс-тәсілдері университеттегі оқу үдерісінің жоғары сапалы нәтижесін қамтамасыз ететін тұрғыда қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Роботтандырылған кешендерді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Роботтандырылған кешендерді бағдарламалау бұл роботтандырылған кешендерді жобалау және роботтарды басқаруға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламаларды талдау және верификациялау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық талдау мен тексеруде, осалдық, қателерді анықтау әдістерінің жіктелуі қарастырылады, қате енгізілген бағдарламалық қамтамасыз ету талаптары мен қасиеттеріне, бағдарлама кодының құралдар жиынтығының түрлеріне талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттар үшін шетел тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде кәсіби терминологияға және академиялық жазуға (мақалалар, эсселер, түйіндемелер және т.б.) басты назар аударылады. Магистранттар ғылыми мақалаларды оқу және аудару, кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлтты технологияларды пайдалану
    Несиелер: 5

    Бұлтты технологияларды пайдалану қашықтан басқаруға арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету мен құралдарды қолданудың заманауи әдістері мен технологияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электроника және сенсорлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Электроника мен сенсорлық технологиялар - әр түрлі сенсорлық технологияларды зерттеу мен талдау және оларды салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасында оқитын магистранттарға арналған. Пәнде іскерлік қазақ тілінің практикалық негізі қарастырылады. Магистранттар тіл мәдениетінің нормаларын, іскери лексикалық минимумдарды, қазақ тілінде іс-жүргізу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Роботтандырылған жүйелер мен құрылғыларды моделдеу және зерттеу
    Несиелер: 5

    Роботтандырылған жүйелер мен құрылғыларды жобалау және зерттеу және математикалық талдау әдістерін зерттеу, мехатроникалық және роботтық жүйелердің модельдерін құру үшін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаларды басқарудың қазiргi технологиясы
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары заманауи CASE-құралдарымен кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға бағытталған пәндік мәселелерді шешу үшін жоспарлау мен жобалық басқаруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IT-сервис менеджменті
    Несиелер: 5

    АТ-қызметтерді басқару арқылы автоматтандырылған бизнес-процестердін тәсілін және принциптерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • IoT-да машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    IoT-дағы машиналық оқыту IoT-де машиналық оқыту негіздері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, IoT-те машиналық оқытудың құралдарын игеруге, модельдер мен әдістерді меңгеруге, сонымен қатар деректанушы дағдыларын және математикалық модельдерді игеруге мүмкіндік береді, әдістер және деректерді талдау әдістері бойынша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-әдістемелік практикум
    Несиелер: 4

    Ғылыми-әдістемелік тәжірибе ғылыми-әдістемелік жұмыстың формасы мен әдістемелік жүйесін зерттейді, педагогикалық дағдыларды игереді. Ол әдістемелік зерттеу құралдарын, ғылыми жұмыстарды дайындау технологиясын, безендіру ережелерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • АЖЖ бағдарламалау тәжірибесі
    Несиелер: 4

    АЖЖ бағдарламалау практикасы - бұл мобильді, бұлтты және веб-қосымшалардың мамандандырылған технологиялық процестерінің компьютерлік көмегімен жобалаудың әдістемелік негіздерін зерттеу. Роботтандырылған жүйелердің инженерлік конструкциясын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Роботты техникадағы ақпараттық құрылғылар және жүйелер
    Несиелер: 5

    Робототехникадағы ақпараттық қондырғылар мен жүйелер роботтандырылған жүйелердің математикалық модельдерін зерттейді және құрастырады, технологиялық қондырғылардың блоктарын жобалау кезінде ақпараттық сенсорларға, микропроцессорлық басқару құрылғыларына қойылатын талаптарды оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехникадағы жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Робототехникадағы жасанды интеллект робототехникадағы жасанды интеллект қолдану дағдыларын қалыптастырады. Жасанды интеллект, генетикалық алгоритмдер туралы түсінік беріп, оптимизация есептерін шешуде генетикалық алгоритмдерді қолдану қарастырылады. Табиғи алгоритмдер, агентке негізделген жобалаудың негізгі түсініктері мен анықтамалары, көп агентті жүйелер зерттеледі. Робототехникада жасанды интеллект пен тапсырмаларды жоспарлауда,теориялық білім мен практикалық дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаның менеджменті баста базада MS Project
    Несиелер: 5

    MS Project негізінде жобаларды басқару кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға бағытталған әр түрлі саладағы жобаларды басқару мәселелерін шешуге арналған теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастырады. MS Project құралдарының көмегімен жобаларды жоспарлау мен іске асыру әдістерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • 3D-модельдеу
    Несиелер: 5

    Үш өлшемді объектілерді визуализациялау және дамыту үшін 3D-модельдеуде компьютерлік математикалық модельдеудің әдістері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    Интеллектуалды жүйелердің компьютерлік үлгілерін жасау.

  • Код ON5

    Жобаны басқару әдістемесін компания қызметінің ерекшеліктеріне бейімдеу.

  • Код ON1

    Ана және шет тілдерінде ғылыми қарым-қатынасты жүзеге асыру.

  • Код ON4

    Оқыту саласындағы соңғы жетістіктерді тәжірибеде қолдану.

  • Код ON2

    Ғылыми білімнің әдістемесін меңгеру; зерттеушілік дағдылары бар.

  • Код ON9

    Интеллектуалды жүйелерді, ішкі жүйелерді және жеке модульдерді жобалау және жасау кезінде тестілеу және тексеру әдістерін қолдану.

  • Код ON7

    Роботтық жүйелердің механикалық, электрлік және электрондық компоненттерін имитациялау.

  • Код ON10

    АТ шешімдерін пайдаланушы ортасына тиімді біріктіре білу.

  • Код ON6

    Бұлтты сақтау бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу әдістемесінде білікті болыңыз.

  • Код ON3

    Ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу.

  • Код ON11

    Шешім қабылдауды оңтайлы болжау үшін деректерді іздеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON12

    Зерттеу мәселесін бөлектеңіз, зерттеу және пәндік саланың қолданбалы мәселелерін шарлау.

Top