Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Шетел тілі: екі шетел тілі в Сулейман Демирель атындағы университеті

Пәндер

  • Педагогикалық зерттеулердегі сандық әдістер

    Бұл курс ең алдымен білім беру саясатын талдауға сандық әдістерді қолдануды жоспарлайтын магистранттарға арналған. Курс барысында басты назар Stata статистикалық бағдарламалық пакетін пайдалана отырып, нақты деректерді дайындауға және талдауға аударылады. Бұл курсты аяқтағаннан кейін магистранттар қарапайым және күрделі сауалнама үлгілерінен жиналған деректерді пайдалана отырып, сипаттамалық және қорытынды статистиканы шығара алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат (Академиялық мақсаттар үшін ағылшын тілі (C1-C2) )

    Бұл курс академиялық жағдайда ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуға арналған. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар: - тілдің жоғары білім беру контексттерімен, мақсаттарымен және субъектілерімен байланысын сыни тұрғыдан түсінуде және жарияланған жұмыстарға сыни тұрғыдан қатысуда білімі мен дағдыларың көрсетеді; - академиялық дискурстың құрылымдары мен функцияларын талдайды; - семинарлардағы пікірталастарға қатысудың халықаралық және лингвистикалық аспектілерін анықтайды және тәжірибеде қолданады; - ауызша баяндамалар дайындайды және өткізеді; - академиялық мәтін құрылымының принциптерін түсіну және қолданады; - цифрлық сауаттылық дағдыларын және APA сілтеме стилін пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы (Жоғары білім берудегі ағылшын тілі педагогикасын оқытудың арнайы мәселелері)

    Бұл курс жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, оқу үдерістерін басқару принциптерін меңгеруге және TEFL бойынша оқу процесін басқару мен ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды меңгеруге арналған. Курс магистранттардың Болон процесі мен халықаралық жоғары білім стандарттарына сәйкес принциптер мен зерттеулерге негізделген заманауи педагогикалық көзқарасқа сәйкес университеттік білім беруде TEFL модульдерін бақылау, талдау, жоспарлау, талқылау және дамыту қабілеттерін дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар: - студенттердің жеке дамуы үшін педагогика мен психологияның заманауи тәсілдерін көрсете алады; - жоғары білімнің негізгі даму тенденциялары мен заңдылықтары туралы білімін кәсіби қызметінде қолданады; - жоғары білім беруді дамытудың заманауи тенденцияларына сәйкес оқу процесін жобалайды және ұйымдастырады; - оқытудың нәтижелерін диагностикалау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану және оларды оқыту тәжірибесін жетілдіру үшін қолдану; - өзіндік педагогикалық іс-әрекетті бағалайды және талдайды; - кәсіби білім, дағдылар мен құзыреттіліктерді дамытудың тиімді жолдарын белгілейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Бұл курс магистранттарға ғылым философиясына шолу жасауға; қолданбалы лингвистиканың негізгі ғылыми саласының тарихы, салалары, бағыттары және оның EFL контекстіндегі тілді оқыту байланысымен танысуға мүмкіндік береді. Магистранттар өз білімдерін келесі бағыттарда көрсете алады: - «Ғылым» білімнің динамикалық процесі ретінде; оның парадигмалары, тарихи дамуы, мәдениет пен өркениеттегі маңызы; - Қолданбалы лингвистика пәнаралық ғылыми сала ретінде; оның пайда болуы мен дамуы, зерттеу аясы мен әдістері; - Тілдік саясат пен тәжірибені сыни объектив арқылы түсіну және екінші тілдік дағдылар мен TESOL бойынша зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл курс магистранттардың академиялық, кәсіби және әлеуметтік жетістіктері үшін қажетті жазбаша және ауызекі сөйлеу қабілеттерін арттыру мақсатында ұсынылады. Сонымен қатар, бұл магистранттарға арналған Шет тілі (кәсіби) курсына пререквизит болып саналады. Бұл курс ағылшын грамматикасының жеке ерекшеліктерін ғана қамтымайды; оның орнына, грамматикалық тақырыптарды жүйе ретінде қарастырады (яғни, бір жүйе ретінде қалай жұмыс істейтінін түсіну үшін). Магистранттар ілгерілеген сайын олар өздері сөйлегенде және жазған кезде неғұрлым нақты сөйлеуге мүмкіндік беретін грамматикалық құрылымдарды қолданып, жетілдірілген нысандар мен стильдердің кері байланысы мен түсіндірмелері арқылы түпнұсқа туындыларды шығарады. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар келесі білімдері мен дағдыларын көрсете алады: - aғылшын грамматикасын түсіндіру үшін қажетті терминологияны анықтап, қолдана біледі; • өзідерінің жазбаша және ауызекі тілдегі қабілеттерін арттыру мақсатында, және ағылшын тілінде сөйлемдердің құрылымын тереңірек түсіну үшін, жұмыстарын тексереді және өңдейді. • ағылшын тілін оқыту контекстінде грамматикасын тиімді түсіндіру үшін педагогикалық грамматика ұғымдарын дұрыс пайдалану және құрылымдық пен лексикалық түсінбеушілікті көрсетеді және сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Бұл курс жұмыс немесе мектеп жағдайында мінез-құлық пен тиімді тұлғааралық қарым-қатынасты басқаруға және өзін-өзі реттеу мен стресске төзімділік дағдыларын дамытуға бағытталған. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар: - стрессті, әртүрлі өзгерістерді және жеке проблемаларды басқара алады; - қақтығыстарды шешу және қарама-қайшылықты жоюдың тиімді әдістерін қолдана алады; - жұмыс және академиялық ортада этиканың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл үйретудегі дискурс, мәдениет және коммуникация

    Бұл курс EFL сыныптық дискурсының мәдени контексті мен прагматикасы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған, оған енгізу және өзара әрекеттесу, форма мен функция, тақырыптар мен тапсырмалар, сұрақтар мен түзетулер және олардың бір-бірімен байланысы сияқты маңызды факторлар жатады. Социолингвистикалық және психолингвистикалық перспективалар қарым-қатынаста ауызша және жазбаша тілді талдауға және шығаруға негіз болып саналады, бұл қатысушыларға осы факторларды басқаруға мүмкіндік береді. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар төмендегі қабілеттерге ие болады: - TESOL-дағы сыныптық дискурстық талдаудың рөлін түсіндіру және оның социолингвистикалық және психолингвистикалық перспективаларын анықтау; - Қазақстан / посткеңестік кеңістіктегі елдер туралы нақты контекстке қатысты ғылыми мақалалардағы дискурстық талдаудың мәдениаралық салдарын анықтау; - жергілікті мәдениеттегі қарым-қатынас заңдылықтарын және / немесе оның мәдениаралық контекстердегі салыстырмалы әсерін көрсету үшін EFL сыныптағы дискурстағы маңызды құбылыстың астын сызатын кейс-стадияны жобалау (немесе дизайнын талдау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері (Білімді зерттеудегі сапалық әдістер)

    Бұл курс магистранттарға сапалы зерттеу туралы негізгі түсініктерді береді; оның философиясы мен болжамдары, зерттеу әдістерінің түрлері және онымен байланысты деректерді талдау әдістері. Қатысушылар тілдік білім беруді зерттеуде сапалы әдістерді қалай қолдану керектігін зерттейді. Олар әртүрлі оқылымдарды сыни тұрғыдан қарастырумен айналысады, сапалы мәліметтерді жинау мен талдаудың әдістерін анықтайды және қолданады, сапалы зерттеушілер сияқты академиялық стильде жаза бастайды. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар: - сапалы мәліметтерді жинайды және талдау тәсілдерінің бірқатарын сыни тұрғыдан білуді көрсете біледі; - зерттелген әдістерге сәйкес сапалы дереккөздерді талдайды және түсіндіре біледі; - сапалы мәліметтерден алынған нәтижелерді түсіндіреді және жазуда қолданылатын әдістерді анықтай біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін шетел тілі ретінде оқытуда оқу бағдарламаларын әзірлеу және материалдарды бағалау

    Бұл курс магистранттар мен практикумға қатысатын тіл мұғалімдеріне жаңа дағдылар мен TEFL оқу бағдарламасын әзірлеудің принциптері мен негізгі тұжырымдамаларын және Қазақстандағы әртүрлі мектептер, университеттер мен ересектерге қатысты материалдарды бағалау туралы практикалық түсінік алу мүмкіндігін ұсынады. Тиісінше, ол тәрбиешілерге таныс контекстке қатысты осы тұжырымдамаларды сыни талқылауға ықпал етуге бағытталған. Тақырыптар қажеттіліктерді талдау, оқу жоспарлары мен оқу жоспарларын жобалау, тілдік бөлімшелерді жоспарлау және бағалау, оқу жоспарларын құру, TEFL бағдарламаларын іске асыру және бағалау, EFL оқытушыларының оқу жоспарлары мен материалдарға қосқан үлестері, жұмыс орындарын бағалау және таңдауға сәйкес. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар: - TEFL-де оқу жоспарлары мен материалдарды әзірлеудің негізгі принциптерін анықтайды, сипаттайды және сынға алады; - TEFL оқу бағдарламасын және бағалау материалдарын жасақтаудағы әр түрлі көзқарастардың күшті және әлсіз жақтарын, мектепте немесе университеттегі оқу жағдайларына әсерін сыни тұрғыдан талдай біледі; - TEFL курсына магистранттардың қажеттіліктерін талдау критерийлерін құруға, оқу жоспарын құруға және материалдарын бағалауға қабілеттілігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнында педагогикалық практика

    Жоғары оқу орнындағы педагогикалық практика магистранттарға жоғары білім беру жағдайында тілді оқытудағы сәтті әдіснаманың қағидаларын ашуға бағытталған. Бұл жоғары оқу орнынан кейінгі деңгейде ұсынылатын іс-шаралар бағдарламасы, TEFL магистранттарына шет тілінде білім беру мәселелері туралы ойлауға және оларды диссертациялық кеңесшілерімен, жоғары оқу орнының оқытушыларымен және әкімшілік қызметкерлерімен талқылауға мүмкіндік береді. Ол бақылау мен тәжірибені оқытудан тұрады. Практиканы сәтті аяқтаған магистранттар төмендегі қабілеттерді меңгереді: - оқу тиімділігін арттыру мақсатында оқушылардың оқуын қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдістерін біледі; - біртұтас оқу тұжырымдамасы үшін оқу жоспарларын, соның ішінде оқытуда күтілетін нәтижелерін, бағалау стратегиясын және білім беру әдістерін үйренеді; - TEFL-дегі педагогикалық озық тәжірибені қолдана отырып, сабақ өткізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Шетел тілін меңгеру деңгейін бағалау

    Аталған курс шет тілі ретінде ағылшын тілінде бағалау мен бағалауға қатысты принциптер мен мәселелер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Қатысушыларға тілдік тестілеу мен бағалаудың негізгі ұғымдары мен қағидалары туралы кең түсінік беріледі. Ағылшын тілінде құзыреттіліктерді жиынтық және қалыптастырушы бағалаудың әртүрлі мысалдары қарастырылған. Ерекше көңіл тестілеушілердің жалпы білім деңгейін өлшейтін жоғары стандартты тестілерді (мысалы, TOEFL, IELTS, CELTA және т.б.) түсінуге және түсіндіруге арналған. Біліктілік стандарттары мен эталондық сипаттамаларды сипаттайтын халықаралық тәжірибе шет тілін білу үшін сілтеме ретінде алынады. Екіншіден, магистранттар тестілеуді, диагностикалық тестілерді және ағылшын тіліндегі қарым-қатынасты оқушының нақты үлгерімін өлшейтін тестілеуді оқиды және талдайды, бұл EFL нұсқауы мен оқытуының нәтижесі болып табылады. Оның соңына қарай олар сынақ құрылысының негізділігі, сенімділігі, нақтылығы, түпнұсқалығы, сондай-ақ, кері байланыс сияқты негізгі ұғымдарын зерттейді. Сонымен қатар, олар тестілеуді өткізу, бағалау және бағалау саясаты, балама бағалау түрлерін (мысалы, портфолиолар, журналдар және өзін-өзі бағалау) қолдану негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көптілді білім берудегі зерттеулерге шолу

    Бұл курс көптілді және көп мәдениетті білім беруді қарастырады. Мақсат - магистранттарға тиісті тілде жұмыс / оқу тәжірибесін ұсыну. Көптілділік және көптілді білім ұзақ уақыттан бері бар болса да, білім берудің осы баламасына қатысты жаңарған қызығушылық пен қайшылықтар бар. Этнолингвистикалық әртүрлілік пен теңсіздік, мәдениет аралық коммуникация және байланыс, сондай-ақ жаһандық саяси және экономикалық өзара тәуелділік қазіргі әлемнің бұрын-соңды танылған болмысы болып табылады және олардың барлығы біздің білім беру жүйесіне шектеулер қояды. Саясат пен іске асыру, бағдарламалар мен оқу жоспарларын әзірлеу, сыныпта сабақ беру практикасы, педагогика және мұғалімдердің кәсіби дамуы туралы көптеген жауапсыз сұрақтар мен күмәндар бар. Бір уақытта бір тілді қарастыратын дәстүрлі тәсілдерден айырмашылығы, бұл курста біз магистранттардың репертуарындағы барлық тілдерді ескеретін тұтас тәсіл қолданамыз. Біріншіден, біз ғылыми зерттеулерде де, тілдерді оқытуда да көпжақты пікірлерге қатысты кейбір идеяларды талқылаймыз. Содан кейін біз әртүрлі тілдердің спикерлері арасында көптілділікке назар аударамыз, оларға кодты ауыстыру, транскрипция және кодты бұзу сияқты құбылыстар кіреді. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар: - көптілді білім берудегі күрделі мәселелерді диагностикалау үшін жеке сауалнаманы құрады және енгізеді. - жас ұрпақты жаһанданған және мәдениаралық әлемдік қауымдастықтар құрметтейтін әділетті және демократиялық қоғам құруға қатысуға дайындау үшін мүмкін жағдайды сипаттайды. - синергетика арқылы алынған білімді, дағдылар мен тәжірибені ұлттық және халықаралық деңгейде көрсетеді және таратады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымша білікті сертификаттауды алу үшін оқыту: CELTA

    Бұл курс магистранттардың үздіксіз кәсіби дамуы үшін қол жетімді сертификаттау бағдарламаларының бірқатарымен танысуға және ағылшын тілін оқытудың өзіндік тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын игеруге бағытталған. Магистранттар мұндай стандартталған сертификаттық бағдарламалар деген не екенін; қатысуға қойылатын талаптар, курстың мазмұнын, бағалау, оқытудағы нақты дағдылар және сәтті өту туралы кеңестерді игеруге бағытталған. Олар CELTA, DELTA, TKT немесе Ағылшын тілін оқытудағы аккредиттелген сертификаттық емтихандарға сараптама жасайды және дайындалады. Жұмысқа алушы мекеме талап еткен жағдайда оларды қабылдауға деген сенімді дамытады. Курстың соңында, магистранттар: CELTA немесе TEFL/TESOL сертификаты сияқты стандартталған тестілеу бағдарламалары кезінде ағылшын тілі мұғалімінің жұмысын бағалайтын тапсырмалардың мазмұны, мақсаттары мен түрлері туралы білімін көрсете алады; - өз нәтижелерін сыни түрде талдай алады; - ағылшын тілі мұғаліміне оқу процессін CELTA мақсатына сәйкес бейімдеуге көмектесе алады; - осы емтихандар бойынша өз тәжірибесі мен білімімен бөліседі және болашақ мұғалімдер мен мұғалімдер қауымына кәсіби қолдау көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің теориясы мен тәжірибесі

    Курс магистранттарды инклюзивті білім берудің теориялары, тұжырымдамалары, мазмұны, контексттері, идеялары, оған қатысты көзқарастар мен саясаттар, сондай-ақ олардың практикалық салдары, білім беру жүйесінде қолданылуы және жүзеге асырылуы бойынша білім беруге бағытталған. Курстың мақсаты(лары): - инклюзивті ортада мұғалім мамандығына берілгендікті көрсету; - инклюзивті емес, негізгі, интеграцияланған гибридті, арнайы және инклюзивті білім берудің іргелі теорияларымен және әсіресе жоғары оқу орындарында қолданылуы тиіс ұғымдарын меңгеру; инклюзивті білім берудің ең өзекті мәселелері мен проблемаларын шешу жолдарын ұсыну; - инклюзивті ортаны құру және оқу процесіне тарту стратегияларын тәжірибеде қолдану; - білім алушының дамуы мен мотивациясы үшін қолайлы инклюзивті жағдайларды қамтамасыз ету; - инклюзивті білім берудегі әртүрлі кейстерді және инклюзивті білім беру қызметінің тәсілдерін, перспективаларын және практикалық міндеттерін зерделеу мен тәжірибеге қатысты этикалық мәселелерді талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы қазіргі заман тәсілдер: CLIL және PBL

    Курс 20 ғасырдағы саланың ерекшеліктеріне сілтеме жасай отырып, шет тілдерін оқытудағы соңғы әлемдік тенденциялардың (әсіресе TEFL соңғы үш онжылдығында) жалпы сипаттамасы болып табылады. Ашық (және жиі тегін) Интернет көздерін пайдалана отырып, магистранттарды дәстүрлі және қазіргі заманғы тілді оқытудың ерекшеліктерін зерттеуге және жаңа парадигмалардың пайда болуына әкелетін негізгі принциптерді сыни бағалауға шақырады. Курс қазіргі таңда өзектілігін жоғалтқан дәстүрлі оқытудан айырмашылығы, үміткерлердің заманауи TEFL тәжірибесі туралы хабардарлығын арттыруға бағытталған. Танымал әлемдік трендтердің ішінде CLIL және PBL-ге олардың Қазақстандағы білім беру контексттері үшін маңыздылығына баса назар аударылады. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар: - өткен үрдістер мен дәстүрлі әдістемелерді TEFL-дегі қазіргі стратегиялармен, саясаттармен, принциптермен және тәжірибелермен салыстырады; жаңа тенденциялар мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынастың сипатын, рөлдерді, құзыреттерді, басқару және оқу стильдерін, танысуға қажетті мазмұнды қалай өзгертетінін анықтайды; - CLIL сабағын (немесе бейнетаспаға түсірілген нұсқасы) сыни тұрғыдан бақылайды және талдайды: CLIL принциптерін анықтайды және сабақты жоспарлайды; - Вuck Institute веб-сайтындағы (www.bie.org) үлгілерді пайдаланып PBL жобасының идеяларын жасайды және жоба идеясын құру және ұсыну үшін постер дайындайды; - CLIL сабақтарында әртүрлі бағалау құралдарын пайдалана білу және оқыту тәжірибесін жақсарту үшін бағалау нәтижелерін қолдана біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Екінші шет тілі (түрік тілі A1)

    Бұл практикалық курс түрік тілін бұрын оқымаған магистранттарға арналған. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар: - тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым, көрнекі оқу және көрнекі бейнелеу дағдыларын дамытады; - мәтінаралық ойлау қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорын байытады; - ұлттық, рухани-адамгершілік, тарихи-мәдени, әлеуметтік, эстетикалық және көркемдік құндылықтарға құрмет көрсетеді; - жазба және ауызша туындылар арқылы түрік және әлем мәдениетін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі (түрік тілі B2)

    Бұл курс оқу және педагогикалық зерттеу саласындағы жазбаша және ауызша кәсіби қызметке байланысты академиялық мақсаттарда тілді оқып жатқан жоғары деңгейлі магистранттарға арналған. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар: - академиялық дискурстың құрылымы мен функцияларын талдайды; - оқу және тыңдау үшін кірістерді есепке алады; - академиялық мәтін құрылымының принциптерін түсінеді және қолданады; - академиялық дереккөздерді қайталау, қорытындылау және сілтеме жасау арқылы плагиатқа жол бермейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару және кәсіпкерлік

    Аталған курс әсіресе болашақ білім беру көшбасшылары болып табылатын және қазіргі уақытта мұғалімдер, тәлімгерлер, үйлестірушілер, директорлардың орынбасарлары немесе мектептерде, колледждерде, университеттерде және басқа да мемлекеттік, жеке және жеке емес ұйымдарда жұмыс істейтін магистранттарға арналған. Магистранттар көшбасшылықтың әртүрлі теорияларын зерттейді, ұйымдастырушылық мінез-құлыққа, өзгеріс процестеріне, олардың әсерлері мен білім беру жағдайларына ерекше назар аудара отырып, көшбасшылық тәжірибелері туралы рефлексивті ойлауға қатысады. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар келесі дағдыларды көрсете алады: - білім беру көшбасшылығының сипаттамалары туралы түсінік қалыптастыра білу және көшбасшылықтың әртүрлі теорияларын қазақстандық білім берудегі гипотетикалық және нақты сценарийлер контексімен байланыстыра білу; - заңнамалық және қаржылық жағдайларды ескере отырып, білім беру саласындағы кәсіпкерлікті анықтау немесе бастау үшін TEFL саласының нарықтық сұраныстарын талдай білу; - кәсіпкерлік қызметтің негізгі көрсеткіштерін анықтай білу және әр түрлі кәсіпкерлік стратегиялардың тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытуда академиктердің біліктілігін арттыру

    Бұл курс магистранттарға үздіксіз кәсіби даму мүмкіндіктерін ұсынуға және ағылшын тілін оқытудың өзіндік тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытуға бағытталған. Қазіргі шет тілін оқытуда пайда болатын мұғалімдердің рөліне назар аудара отырып, олар TEFL-дің ең жақсы тәжірибелерін және жергілікті немесе бүкіл әлемдегі академиялық іс-шараларға қатысудың әртүрлі әдістерін зерттейді. Оларды TEFL ұйымдары туралы ақпараттандыруға, қауымдастықтардың мүшесі болуға және конференцияларға, семинарларға және вебинарларға іздеу кезінде журналдарға жазылуға шақырады. Олар конференция материалдарын сыни таңдайды, оқиды және оларға жауап береді. Сондай-ақ, олар мұғалімдерге тиімді оқыту семинарларын жасау, ұсыну және бағалау әдістерімен таныстырылады, осылайша олар жергілікті жағдайдағы мұғалімдерді тиімді даярлауға ықпал ете алады. Курстың соңында сәтті магистранттар: - EFL сыныбында және одан тыс жерде ағылшын тілі мұғалімдерінің белсенді жұмысын мың санды сенімді эссе түрінде бағалайтын критерийлерді сипаттай біледі. - жергілікті және жаһандық деңгейде академиялық іс-шараларға қатысудың стратегиялық немесе жылдық жоспарларын қамтитын портфолио құра және ұйымдастыра біледі. - менеджерге оқу орнында TEFL іс-шарасын ұйымдастыруға және өзінің кәсіби дамуына қосқан үлесін талдау үшін курс оқытушысымен ой бөлісуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу дайындығы: Магистрдің ғылыми портфолиосы (диссертациялық есеп және презентация)

    Бұл курс магистранттарға оқудың барлық кезеңінде атқарылған академиялық және ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы рефлексия жасауға мүмкіндік береді. Курсты сәтті аяқтаған магистранттар: - зерттеу жұмысы бойынша рефлексиялық шолулар мен есептер жаза алады; - ғылыми мақалаларды жариялауға сенімділік танытады; - зерттеу нәтижелерін кең аудиторияға ұсынады, басқа зерттеушілердің пікірлеріне сындарлы жауап бере алады; - ғылыми-зерттеу жұмысы туралы рефлексия арқылы өз тәжірибесінің даму бағыттарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 9

Оқыту нәтижелері

  • Логикалық пайымдаулар мен дәйекті дәлелдерді қалыптастыру арқылы, оның ішінде пәнаралық салаларда заманауи ғылыми тәсілдерді сыни тұрғыдан талдай және бағалай алады.
  • Өзін-өзі реттеу және стресске төзімділік дағдыларын меңгеріп, бірлесе отырып қақтығыстарды, қарама-қайшылықтар мен ымыраларды шешудің тиімді стратегияларын жасау кезінде күйзелісті, жеке өмірге қатысты өзгерістерді және мәселелерді жеңе алады.
  • Жұмыс және зерттеу ортасында этика маңыздылығын түсінуді көрсете алады; академиялық адалдықты ұстануға және плагиаттан аулақ болуға қабілетті.
  • Оқыту тілін кәсіби деңгейде біледі С1; академиялық ауызша сөйлеу кезінде ағылшын тілін дәл және еркін қолдана біледі; ағылшын тілінде академиялық стильде сенімді ағылшын тілінде жаза алады.
  • Оқытудың және бағалаудың заманауи педагогикалық әдістері туралы білімдерін көптілді ортада көрсете алады; оқыту тәжірибесін жетілдіру үшін бағалау нәтижелерін қолдана алады; TEFL-дегі ең жақсы оқу практикасына сәйкес келетін оқу жоспарларын жасай алады.
  • Жаһандық мәдени және тілдік әртүрлілікке құрмет көрсете алады; қалыптасқан коммуникативті жағдайларға мәдениаралық тұрғыдан сыни мәдени хабардарлығын көрсете біледі; өзара түсіністік көпірін құру мақсатында мәдениаралық маңызды мәселелер мен мәдениеттер мен дипломатияға қатысты оқиғаларға қатысты пікірталастарға белсенді қатысу мүмкіндігі.
  • Шынайы зерттеу жүргізеді, тиісті әдебиеттерге сыни пікірлер жазады, сапалы немесе сандық деректерді жинайды және талдайды.
  • Білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу жұмыстарын үйлестіруді, нәтижелерді педагогтар қауымдастығына таратуды, кәсіби дамуда әріптестеріне қолдау көрсетуді біледі; басқа зерттеушілердің пікірлеріне сындарлы жауап бере алады және зерттеу мақалаларын жариялауға сенім білдіре алады.
Top