Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық білім в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Нота сауаттылығы және музыкалық ұғымдар
    Несиелер: 5

    Скрипка және басс кілттері, ноталық жазба, мажорлық және минорлық гаммалар, музыкалық ұғымдар мен терминдер, негізгі ырғақтық схемалар, метр және ырғақ ұғымы, альтерация белгілері, туыстың бірінші дәрежесі, ауытқу және модуляция түсінігі, өткір және бемоли, бекаралар, әріптік белгілеу, темп атауы және аудармасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 4

    Минор және мажор шкалаларының құрылымы. Негізгі сергек дыбыстар және оларды емдеу. Масштабтық қадамдар өзгертілді. Фольклорлық музыка. Әуенді сызыққа сүйемелдеу таңдау. Интонациялық сандарды айту. Музыкалық диктант жазу бойынша жұмыс. Гармоникалық тізбектерді есту талдауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық грамота, мажорлық және минорлық жүйелер, ноталардың ұзақтығы, музыкадағы альтерация белгілері, үзілістер, квартоквинт шеңбері, нотаға ноталарды жазу, ноталардың әріптік белгіленуі хроматикалық және диатоникалық интервалдар, музыкадағы интервалдар мен аккордтар, халық музыкасының ладтары, ауыспалы лад, динамикалық реңктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор класы - 1
    Несиелер: 5

    Оқытудың бастапқы кезеңінде музыка теориясының негіздері, хор сольфеджиосы, вокалдық-хор техникасы, вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын бастапқы дәрежеде хормен орындау .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық орындаушылық - 1
    Несиелер: 3

    Құрал ерекшелігі тарихи шолу (фортепиано, домбыра, баян, қобыз). Музыкалық білім беру саласындағы жүйелі білім. Қол қою. Негізгі орындаушылық дағдылары. Ноталық грамотамен танысу. Аппликатураның негізгі түрлері. Штрихтардың ерекшеліктері, түрлері. 3 белгіге дейінгі квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік бағдарламалар және музыкалық редакторлар
    Несиелер: 5

    Пәнде композициялық түрлендірудің негізгі әдістері бар (орналастыру, аспаптық өңдеу, өңдеу). «Сибелиус 6», «Сибелиус 7.5» музыкалық компьютерлік бағдарлама-сында компьютерде оркестрлік-хорлық шығармаларды практикалық орналастыру принциптері мен әдістері, қазақ компози-торларының шығармашылығы. Компью-терлік бағдарламалардағы редакциялау, құрастыру, импровизация: Audacity, Soundation, Windows MovieMaker, Film Studio.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық орындаушылық - 2
    Несиелер: 5

    Болашақ музыка мұғалімінің негізгі функцияларын дайындау. Музыкалық аспапта (фортепиано, домбыра, баян, қобыз) ойнаудың қажетті техникалық және орындаушылық дағдыларын дамыту. Шығарманы талдай білу: мазмұны, формасы, стилі, ой-өрісінің кеңеюі. Музыкалық шығармаларда музыкалық мәнерлілік құралдарын қолдану. 5 белгіге дейінгі квинттік шеңбер (бемольдік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 1
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығарманы талдаудағы орындаушылық техниканың негіздері. Бастауыш мектепте музыкалық шығармамен жұмыс жасаудың орындаушылық жоспары. Музыкалық шығарманы үйрену кезеңдері. Музыка сабағында және үйірме жұмысында оқушылардың орындаушылық қызметі. Оқушылардың концерттік практикасындағы орындаушылық техниканы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 2
    Несиелер: 4

    Музыкалық аспапта орындаушылық дағдыларға сәйкес әр түрлі сипаттағы әуендерді орындау; музыкалық аспаптарда (балалардың шулы, халықтық ұрмалы музыкалық аспаптарда) шығармаларға қарапайым ырғақты аккомпанементтің ансамблінде ойнау; ноталар бойынша қарапайым әуендерді орындау. Көркем бейнені түсіну және музыкалық шығарманың сипатын бере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық көркем құралдар
    Несиелер: 4

    Музыкалық-ұжымдық шығармашылық қызметтегі музыкалық мәнерлілік құралдары (жеке, ансамбльдік және хормен орындаушылық): нота сауаттылығы, нюанстар, үзілістер, қарқын, ырғақтар, формалар, ұғымдар, жанрлар мен стильдер, интонация, дикция, импровизация. Музыканы тыңдау және талдау. Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын және қазақ халық әндері негізінде музыкалық орындаушылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық орындаушылық - 3
    Несиелер: 4

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюда / виртуоздық пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдарымен беру. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы - 2
    Несиелер: 4

    Оқытудың орта кезеңінде музыка теориясының негіздері, хор сольфеджиосы, вокалдық-хор техникасы, вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын орташа дәрежеде хормен орындау .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел музыкалық мәдениетіндегі жанрлар мен стильдер
    Несиелер: 5

    Антикалық дәуір музыкасы. Ортағасырлық музыканың негізгі жанрлары, оның ерте орта ғасырлық эволюциясы. Қайта өрлеу дәуірінің музыкасы. Франко-фламанд және итальяндық "қатаң стиль"мектебі. Операның пайда болуы. Барокко музыкасы. Гомофондық-гармониялық ойлаудың дамуы. Негізгі жанрлар. Ұлттық мектептер (опера, аспаптық музыка). Музыкадағы Классицизм. Веналық классика стилінің жеке ерекшеліктері. Музыкадағы романтизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық орындаушылық -4
    Несиелер: 5

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы - 3
    Несиелер: 5

    Оқытудың қорытынды кезеңінде музыка теориясының негіздері (сольфеджио, гармония және аранжировка), вокалдық-хор және дирижерлік техника, вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы (жеке бөліну және жалпы репетициялар), репертуармен жұмыс істеу әдістемесі. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын күрделі дәрежеде хормен орындау .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Алғашқы өркениеттер мәдениеттері, олардың ерекшеліктері. Орта ғасырлар өнері. Өнер ортағасырлық. Қайта өрлеу дәуірінің музыкалық мәдениеті. Батыс Еуропа музыкасы ХVII-XVIII ғасырлар. ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы батысеуропалық музыка. ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы батысеуропалық музыка. ХХ ғасырдың шетелдік музыкалық мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі орта мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру-3
    Несиелер: 5

    Әуеннің көркемдік бейнесі мен сипатын бере отырып,әртүрлі стильдермен жанр-дағы әндерді орында. Стиль мен жанр бойынша әртүрлі әндердің ән түрлерін са-лыстыру. Аспаптарда партиялар бойын-ша/ансамбльде музыкалық шығармалар-дың күрделі емес фрагменттерін орындау және музыка сипатынберу. Музыкалық мәнерлілік құралдарын, дауыс, музыкалық аспаптарды пайдалана отырып, компози-цияны шығару және импровизациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте музыкалық-шығармашылық жұмыстарды құру
    Несиелер: 5

    Идеялар мен материалдарды жинау. Музыкалық мәнерлілік құралдарын, дауысты, музыкалық аспаптарды пайдалана отырып композицияларды шығару және импровизациялау. Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды құру үшін музыкалық материалдарды жоспарлау, түсіндіру және редакциялау. Қазақ халқының музыкалық мұрасы мен дәстүрлері. Қазақстан мен әлем халықтарының музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыканы оқыту әдістемесінің жалпы теориялық негіздері. Музыкалық білім берудің әртүрлі формаларында, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы музыка сабақтарының мазмұны мен ұйымдастырылуы. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен музыкалық дамуы. Қазіргі мектептің музыка пәнінің мұғалімі. Музыкалық оқу бағдарламаларына сипаттама. Сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі балалардың түрлі санаттарына инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзивті процесті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілер). Кіріктірілген оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі орта мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 4
    Несиелер: 4

    Музыкалық-шығармашылық жұмыстың түрлері: ән, би, әндерді сахналау, ырғақтық қозғалыс, шапалақ, әңгіме және сурет арқылы музыка сипатын беру. Берілген мәтінге ырғақтық суреттер, тыңдалған музыкаға қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау. Берілген мәтінге, музыкаға, дауысты қолдану арқылы, музыкалық аспаптарды, пластикалық және би қимылдарын, музыкалық мәнерлілік құралдарын пайдалана отырып импровизациялау. Шығармашылық қойылымдарды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі орта мектепте музыкалық-шығармашылық жұмыстарды құру
    Несиелер: 4

    Музыкалық-шығармашылық жұмыстың әр түрлі түрлері арқылы музыка сипатын беру: ән, би, сахналық және басқа да шығармашылық қызмет түрлері. Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды: ырғақтық суреттер, берілген мәтінге импровизациялар, музыкаға дауыс, музыкалық аспаптар, пластикалық және би қозғалыстары, музыкалық мәнерлілік құралдары арқылы жасау үшін әртүрлі деңгейлі тапсырмаларды әзірлеу. Тапсырмаларды орындау бойынша топтарда Жобалық жұмыс. Шығармашылық қойылымдарды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық орындаушылық - 5
    Несиелер: 4

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (бемолдік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Төртдауыстық. Бастыгармониялау. Екі жарықты қосу. Аккордтарды жылжыту. Секстаккордтар. Каданс квартетстаккорд. Екі секстаккордтарды қосу. Өтетін және қосалқы квартсекстаккордтар. Үзілген кадр. Доминантсептаккорд және оның рұқсаты. Субдоминантсептаккорд. Кіріспе септаккордтар. Фригиялық айналым. Ауытқу. Бірінші дәрежелі туыстық. Модуляция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизациялау
    Несиелер: 3

    Гармоникалық құралдарды жүйелі зерттеу. Әуенді үйлестіру, ноталық мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру. Оқылатын құралдарды фортепианода жаттығуларда қолдану. Импровизация: түсініктің мәні, формалардың әртүрлілігі. Импровизацияны оқытудың негізгі тәсілдері. Музыка сабағында Импровизация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор класы - 4
    Несиелер: 4

    Музыкалық білім және вокалдық-хор орындаушылық негіздері. Вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы. Репертуармен және вокалдық-хор жаттығуларымен жұмыс істеу әдістемесі. Хорды дирижирлеу және басқару негіздері. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын жоғары дәрежеде хормен орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның музыкалық мәдениетіндегі жанрлар мен стильдер
    Несиелер: 5

    Қазақ халық әндерінің жанрлары. Орта ғасырлар, қазақ хандығы кезеңіндегі жанрлар мен стильдер. Аспаптық музыка. Әндік шығармашылық. XIX ғасыр аяғы және XX ғасыр басындағы қазақ музыкасы жанрлары мен стильдері. XX ғасырдың 30-жылдарындағы қазақ кәсіби музыкасының қалыптасуы. Қазақ музыка мәдениеті жанрлары мен стильдері. Қазақстандағы хор мәдениетінің қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейiнгi балаларға музыкалық тәрбие беру
    Несиелер: 4

    Балаларды мектепке дейінгі тәрбие саласындағы мемлекеттік нормативтік құжаттар. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық білімінің құрылымы мен мазмұнындағы негізгі бағыттар. Мектепке дейінгі жастағы музыкалық білім берудегі инновациялық тәсілдер, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Балаларға мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі музыка сабағының құрылымы мен мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудың ғылыми-педагогикалық тәсілдері. Мәдени іс-шаралардың формалары. Оқушылармен мәдени-бұқаралық жұмысты ұйымдастырудың негізгі бағыттары, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудағы студенттердің жас ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқи отырып, студенттер инклюзивті білім беруді қалыптастырудың мәнін, ерекшеліктерін, мәселелерін, оның нормативтік-құқықтық базасын меңгереді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеу мәселесінің заманауи мәселелерін, перспективаларын және тәсілдерін қарастырады; сыныпта инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдейтін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім беру үлгілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық орындаушылық - 6
    Несиелер: 5

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Фольклорлықшығармалардыңнегізгібелгілері. Фольклористикадағы мектептер мен бағыттар. Ежелгі түрік кезеңі музыкасы туралы мәліметтер. Орта ғасырлар музыкалық мәдениеті. Қазақхандығы кезеңіндегі музыка. XIX-XX ғасырлардағы халықтық-кәсіби музыкалық мәдениет. Әндік шығармашылық. XIX ғасыраяғы және XX ғасыр басындағы қазақ музыкасы. Қазақмузыкалықмәдениеті; 40-70 жылдар. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Зерттеу әдістері дегеніміз не? Әдістің әдістеме мен методологиядан айырмашылығы. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Философиялық әдістер. Жалпы ғылыми әдістер. Зерттеу әдістерінің мысалдары. Жалпы ғылыми әдістердің жіктелуі. Теориялық деңгейдің әдістері. Нақты-ғылыми (арнайы) әдістер. Эмпирикалық зерттеу деректерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы - 5
    Несиелер: 4

    Хормен дайындық жұмысы. Концерттік орындаушылық. Хор орындаушылық стилі. Оқу және концерттік хор репертуарын таңдау. Дирижердің партитура бойынша дайындық жұмысы. Дирижерлік этика. Мектепте, мәдениет және қосымша білім беру мекемелерінде хор ұжымдарын ұйымдастыру және басқару негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық аспаптарда ойнау
    Несиелер: 5

    Халық музыкалық аспаптары. Фольклорлық аспаптардың құрылымы. Дыбыс, орындау ерекшеліктерін, халық музыкалық аспаптарын ойнау техникасын зерттеу. Бөліктер бойынша және әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармалар ансамблінде аспаптарда орындау. Шығармаларды шығару және импровизациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ансамбльдік орындау
    Несиелер: 4

    Аспаптық ансамбльдерде ноталық мәтінмен жұмыс істеу ерекшеліктері. Ансамбльде орындау үшін музыкалық шығармалардағы ырғақтық ерекшеліктері. Екі құралға арналған шығармаларды орындау. Бір аспапта екі орындаушыға арналған оркестрлік туындыларды ауыстырып салу – шығармаларын орындау. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Презентация стилі. Жазбаша ғылыми еңбектердегі қателер. Дереккөздермен жұмыс. Әдебиеттер мен сілтемелер ережелері. Плагиат. Библиография құрастыру. Ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық. Ғылыми мәтінді жазуға арналған практика-лық нұсқаулық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық -педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруға және бейімделген білім беру бағдарламаларын іске асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығы
    Несиелер: 4

    Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығының теориялық негіздері. Мектепке дейінгі білім беру мекемелері жүйесіндегі музыка сабағында мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығын дамытудың жалпы педагогикалық және арнайы әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Музыкалық білім берудің алуан түрлілігінде қызмет етуінің экономикалық, ұйымдастырушылық-құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну

  • Код ON8

    Педагогикалық шындықты ұлттық білім беру жүйесі міндеттерінің өзектілігі, мемлекет дамуының басым бағыттары және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктері тұрғысынан талдау және бағалау

  • Код ON4

    Музыкалық шығармаларды орындау, педагогикалық, әлеуметтік, бизнес жобаларды және музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау, оларды түсіндіру және таныстыру дағдыларын меңгеру, нәтижелерді талдай білу

  • Код ON3

    Музыкалық білім беру саласындағы білімдерін көрсетеді және оларды білім алушылардың Музыкалық білім беруде, оның ішінде көптілді орта құруда іске асыруға дайын екендіктерін көрсетеді

  • Код ON6

    Жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес инклюзивті, көптілді, мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беру жағдайында музыканы оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларын меңгеру, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану

  • Код ON5

    Экология, физиология, психологиялық-педагогикалық зерттеулер және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер негізінде Музыкалық білім беруді дамыту мәселелерін шешу және аргументтерді тұжырымдау

  • Код ON1

    Ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар саласындағы білімге сәйкес мұғалімнің білімін көрсету

  • Код ON7

    Көп мәдениетті және этномузикалды өзара әрекеттесу негізінде инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын Музыкалық білім беру саласына біріктіру

6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім:Эстрадалық вокал
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top