8D01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогтік және ғылыми қызмет үшін мәдениетаралық коммуникацияда, мемлекеттік тілді оқытуда жаңа инновациялық IT технологияларды қолдану дағдыларын меңгерген, кәсіби және ғылыми құзыреттіліктері бар жаңа форматты педагогика ғылымдарының докторларын (PhD) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Ұлттық дискурс негіздері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - дискурсология проблемаларын ұлттық таным сипатында талдау. Ұлттық таным, ұлттық сипаттағы ауызша дискурс негізінде дискурсология мәселелерін талдау ерекшеліктері. Коммуникативтік жағдаяттағы қазақы болмыстың көрінісі: сөз тактикасы мен стратегиясы. Жазбаша дискурстың ұлттық ерекшеліктері мен сөйлеу тактикасы, стратегиясы. Дискурс түрлері: сөйлеу дискурсы, ғылыми дискурс, педагогикалық, публицистикалық, бала дискурсы, көркем дискурс қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
Несиелер: 5Ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастырудың принциптері мен нысандары, оның нәтижелері, технология және технологиялар трансфері ұғымдарының мазмұны; Педагогикалық технологиялардың коммерциялық әлеуетін, оның пайдалылығы мен әлеуетті құнын бағалаудың негізгі әдістерінің мазмұны; Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдері, ғылыми-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру модельдері; Ғылыми-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру процесінде зияткерлік меншік объектілерін және оларды пайдалану құқықтарын қорғау; Ғылыми зерттеулер мен педагогикалық әзірлемелер нәтижелерін коммерцияландырудың бизнес-жоспарын құрудың теориялық және әдіснамалық аспектілері; Технологиялар трансфері. Мемлекеттік құрылымдармен, компаниялармен, ғылыми ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Ғылыми зерттеу әдістері мен әдіснамасы, ғылыми жұмыстардың түрлері, әдістері, кезеңдері, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу тәсілдері. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми мәліметтер іздеу, талдау, эксперименттеу, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық жазылым
Несиелер: 4Ғылыми зерттеу: дәстүрлі тәсіл және халықаралық тәжірибе. Ғылыми стиль. Стильдің ерекшеліктерін талдау. Ғылыми жұмыс құрылымы. Ғылыми мақалаларды жазу. Ғылыми хатта дәлелдеме. Жазбаша ғылыми жұмыстың орындалу кезеңдері. Пайдаланылған әдебиеттер тізімін рәсімдеу. Ғылыми жазба жұмыстарын дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктері. Курстық жұмыс. Докторлық диссертация. Аннотация мен түйіндемені құрастыру. Презентация жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдебиетті дамыта оқыту технологиялары
Несиелер: 5Л.В. Занковтың дамыта оқыту жүйесі, Д.В. Эльконин, В.В. Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы. Жеке адамның жоғары дәрежеде дамуы, жан-жақты гармониялық даму үшін негіз жасау, теориялық ой мен сана қалыптастыру, балаларда білім, білік, дағдыны ғана қалыптастырып қоймай, ой-әрекетінің әдістерін де қалыптастыру, балалардың оқу әрекетіне ғылыми таным логикасын енгізу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-да акмебағдарланған технологиялар
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - акмебағдарланған технологиялар тұлғаның əлеуметтік-маңызды құндылықтарының (денсаулық, отбасы, адамгершілік, өмір, азаматтық) басымдылығы негізінде, субъектінің өмір сүру əрекетінің технологиялық құндылықтары (өзін-өзі дамыту, біртұтас жəне тұрақты дамыту, өмірлік жетістік, даралық), сонымен бірге кəсіби сапалар (қабілеттер, құзыреттілік, бағыттылық, эмпатиялық сапалар, ерікті сапалар, шеберлік) негізінде құрастырылатынын меңгерту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі әдебиет: интеграция принциптері
Несиелер: 6ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасыр басына дейінгі аралықтағы әлемдік әрі ұлттық әдебиеттегі негізгі көркемдік әдіс-тәсілдерді, олардың шығу тетігі мен көркемдік, мазмұндық, стильдік ерекшеліктерін талдау арқылы, олардың қазіргі кезеңдегі әдебиеттегі өзектілігін сараптау негізінде, жаһандану кезеңіндегі интеграциялық үрдісті ғылыми негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON6
Педагогикалық технологияның теориялық негіздерін, педагогикалық ғылымның жаңа концептуалды идеялары мен даму бағыттарын кәсіби деңгейде саралайды.
-
Код ON7
Ғылыми және практикалық саладағы күрделі инновациялық идеяларды іске асыруда көшбасшылық қасиеттерге ие болады.
-
Код ON3
Кәсіби дағдыларды жетілдіруде ақпараттық және коммуникациялық, цифрлық технологияларды тәжірибеде қолдана алады.
-
Код ON8
Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби тұлғалық қасиетін жетілдіріп, екі тілде еркін мәдениетаралық коммуникация жасау арқылы жаһандық мәселелерге баға бере алады.
-
Код ON9
Ғылыми жұмыстың әдістері мен құралдарын меңгерген, зерттеу жұмыстарын дайындауда және оның нәтижелерін өңдеуде қолданады.
-
Код ON4
Сөйлеу және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде ортаға тез бейімделетін, әлеуметтік интеллектісі жоғары кәсіпкерлік дағдылары қалыптасады.
-
Код ON2
Ғылыми нәтижелерді көпшілік алдында заманауи үлгіде таныстыру мақсатында академиялық мәтінді дайындаудың, жазудың, редакциялаудың негізгі принциптерін, ережелерін, стандарттарын біледі.
-
Код ON5
Тіл білімі ғылымындағы концепция, теория мен бағыттарға, құбылыстар мен үдерістерге сыни тұрғыдан талдау жасай алады.
-
Код ON1
Тіл білімі мен әдебиеттанудың іргелі қағидаларын, ғылыми басымдықтарын біледі.