Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03111 Әлеуметтік саладағы психология в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Психоанализге кіріспе
    Несиелер: 5

    Психоанализдің теориялық және әдіснамалық негіздері. Психоанализдің негізгі даму кезеңдері, психоаналитикалық көзқарастың адам мен тіршілікке қатынасы. Оның әлеуметтік-мәдени көрінісін бейнелейтін формасы ретіндегі психоанализдің өзіндік қалыптасуы мен даму ерекшелігі. Классикалық психоанализ. Бейсана және саналы ұғымдар. Қазіргі психоанализдің ғылыми бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Тұлғаның психикалық процестері, негізгі психологиялық факторлары және олардың интерпретациясы, психологиялық зерттеу әдістері. Қазіргі психологиялық тұжырымдамалардың даму тенденциялары, теориялары мен негізгі бағыттары. Адамның мінез-құлқы мен іс-әрекет бағыттылығы. Психологиялық құзыреттілік талаптарына сай тұлғалық дамудағы маңызды өзгерістер диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологияның әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі психологияның әдіснамалық негіздерін зерттеу, психикалық құбылыс және психикалық процестердің қалыптасуын әдіснамалық талдау. Практик психологтың кәсіби қызметінде жүзеге асырылатын нақты психологиялық процедуралар. Өзіндік зерттеулер жүргізу барысында алынған әдіснамалық білімдерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • «Жалпы психология: Психологияға кіріспе»
    Несиелер: 5

    Ғылым ретінде психологияның жалпы негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Танымдық процестердің дамуы, психикалық күй, мотивация мен эмоция туралы білімді меңгеру. Адамның іс-әрекетінің психологиялық механизмдері және қарым-қатынас, мінез-құлық заңдылықтары мен қолданбалы ақиқатын танып білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік –психологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-психологиялық зерттеудің теориясы мен практикасы. Әдістеме және әлеуметтік-психологиялық зерттеулер және әдістерінің жіктелуі, олардың түрлері. Сандық және сапалық әдістердің ерекшеліктері. Әлеуметтік-психологиялық зерттеу әдістерін таңдауды негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздері. Психологиядағы зерттеу жұмыстарын жүргізу процедуралары. Зерттеудің ғылыми аппаратының құрылымы. Әдебиеттерді теориялық талдау. Тәжірибелік-эксперименттік жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру. Зерттеудің диагностикалық және бақылау кезеңдерінің салыстырмалы талдауы. Нәтижелерді түсіндіру және жалпылау. Ғылыми – зерттеу жұмыстарын рәсімдеу, мақала жазу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психологиядағы танымдық процестер мен тұлғаның дамуы
    Несиелер: 4

    Адамның психикалық процестерінің құрылымы, қызметі мен дамуының болмысы және тіршілік жағдайындағы көрінісі. Адамның танымдық саласының қызметі мен дамуы. Іс-әрекет адамның танымдық процесін қалыптастыру және өзектендіру жағдайы ретінде. Адамның индивидуалды даму кезеңдерімен байланысты танымдық іс-әрекеттің жеке даралық ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Даму психологиясы адамның тұлғалық өсу категориясы ретінде. Әр жас кезеңіндегі психиканың даму заңдылықтары және дамудың жасерекшелік тұрғысынан негізгі сипаттамасы. Адам дамуындағы жасерекшелік дағдарыстар және олардың жетілу ерекшеліктері. Онтогенездегі психиканың жас және әлеуметтік даму заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Психологиялық көмек көрсетудің мазмұны мен принциптері, практикалық психолог қызметінің құрылымы. Тәжірибеде қолданбалы әдістерді пайдалану. Адамдарға қиын өмірлік жағдайларда психологиялық қолдау көрсету, кәсіби психологиялық мәселелерді шешу және арнайы бағдарламалар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психологияның негізгі категориялары. Тұлға және қарым-қатынас, әлеуметтік топ психологиясы. Әлеуметтік-психологиялық зерттеудің пәні мен әдістері. Қоғамда тұлға әлеуметтенуінің психологиялық ерекшеліктері және оның дамуы, қазіргі таңдағы адамдардың өзара қатынасына коммуникативті дағдыларының әсері. Адамның социумға бейімделуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық қыметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Психологиялық қызметті ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесі. Психологиялық қызметті ұйымдастыру құрылымының бағыттары мен жұмысы. Психологиялық қызметтің Қазақстанда және басқа елдердегі дамуы мен қалыптасуы. Ағартушылық, профилактикалық іс-шаралар мен коорекциялық жұмыстар. Тұлғаның диагностикасы және кеңес беру. Іс-құжаттарын жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қыздарды тәрбиелеудің дәстүрлі әдістері
    Несиелер: 3

    Қазақ халық педагогикасының негізгі ережелері: мақсаты, бағыты, мазмұны, қыздарды тәрбиелеу әдістері мен құралдарын қолдану. Қазақ халық педагогикасындағы қыздарды тәрбиелеудің рөлі мен орны. Қазақ отбасында қыздарды тәрбиелеудің дәстүрлі әдістері мен құралдары. Қыздар тәрбиесінде қазақ халқының озық дәстүрлерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық психология
    Несиелер: 5

    Адамдар тобының психологиясы, тарихи және құқықтық ерекшеліктері туралы негізгі ғылыми көзқарастар. Адамдар тобының бірегейлігін, топтық көңіл-күй және оған әсер ету механизмінің сипаттамасының практикалық аспектілері. Әлемдегі адамдар тобының феномені. БАҚ, жарнама және қоғамды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 4

    Медициналық психологияның пайда болу және даму тарихы. Қазіргі медициналық психологияның негізгі бағыттары және олардың сипаттамалары. Медициналық психологияның құрылымы зерттеудің негізгі әдістері. Медициналық психологиядағы эксперименттік-психологиялық зерттеу әдісінің сипаттамасы. Медициналық психологиядағы диагностика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР психологиялық ғылымының дамуы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасындағы психология ғылымның даму кезеңдері, құрылымы, қазіргі жағдайы және даму үрдістері. Психологиялық идеялардың, көзқарастардың пайда болуының тарихи процесі мен ғылымның негізгі салаларының қалыптасуы. Қазақстан Республикасында психологиялық ғылымды дамытудың басым бағыттары. Отандық психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Дифференциалды психология: пәні, міндеттері және әдістері. Тұлғаның жеке айырмашылықтарын зерттеудің негізгі бағыттары. Дифференциалды психология әдістерінің ерекшелігі және оларды практикада қолдану. Жеке тұлғаның психологиялық сипаттамалары бойынша жеке адамдар мен топтардың арасындағы айырмашылықтарды зерттеу және психологиялық білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлғаның психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Тұлғаның психофизиологиялық және жеке даралық психологиялық ерекшеліктері. Оларды бағалау және талдау. Диагностикалық құралдарды қолдана отырып, психологиялық диагноз қою. Психодиагностиканың практикалық міндеттері. Психикалық құбылыстар мен танымдық процестердің, психикалық күй және қасиеттердің негізгі ерекшеліктерін бағалауға арналған психодиагностикалық әдістер жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тренингтік технологиялар мен топтық терапия (практикум)
    Несиелер: 4

    Психологиялық тренингтің теориялық негіздері. Адамның психологиялық құбылыстарын қасақана өзгерту критерийлері. Тренинг принциптері. Тренингтік топтың психологиялық ерекшеліктері. Тренингтік топтың дамуының негізгі кезеңдері. Психологиялық тренинг жүргізушісінің қызметінің әдістемелік ерекшеліктері. Тренингте кері байланысты ұйымдастырудың әдістемелік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    • Адам мен қоғам арасындағы қарым-қатынас процестерінің психологиялық ерекшеліктері және негізгі функциялары мен түрлері. Қарым-қатынас құралдары: вербальды және вербальды емес, паравербалды. Қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті және перцептивті жақтары. Адамдар арасындағы қарым-қатынас процесінде мінез-құлықты өзін-өзі реттеу және тиімді әдістер қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Эксперименттік жұмыстың психологиялық заңдары. "Психология шеберханасы" пәнінің рөлі мен орны басқа психологиялық пәндер арасында. Психологиялық білімнің басқа салаларымен байланысы. Шетелдік және отандық психологиядағы эксперименттің қалыптасуы мен даму тарихындағы негізгі кезеңдер. Психология бойынша практикумның теориялық және практикалық міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Конфликт мәселесін зерттеудің қазіргі теориясы мен практикасы. Кәсіби мінез-құлық және конфликт жағдайындағы қақтығыстарды шешу, қызметкерлермен, клиенттермен өзара әрекеттесуді оңтайландыру, ынтымақтастық қатынастарын құру. Конфликтілі жағдайдан шығу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Онлайн кеңес беру
    Несиелер: 3

    Онлайн кеңес берудің мәні мен ерекшелігі мен әдістері. Онлайн - кеңес беруді ұйымдастырудың құрылымы, деңгейлері мен түрлері. Онлайн кеңес беру кезінде психологиялық әдістерді қолдану. Психологтың клиентпен виртуалды байланысын қалыптастыру. Виртуалды байланыс процесінде психологиялық көмекті ұйымдастырудағы қиындықтар мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық кеңістікте тұлғаны психологиялық сүйемелдеу
    Несиелер: 4

    Әр түрлі халықтар мен нәсілдердің ментальді құрылым ерекшеліктері, этномәдени қатынастары, этникалық топтардың психологиялық сипаттамалары. Халықтардың психологиясы мен этносаралық қатынастарының психологиялық аспектілері. Мәдениетаралық өзара әрекеттесуді, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстырмалы талдау. Әртүрлі қатынастардың нормасы ретіндегі мәдениетаралық сауаттылық, толеранттылық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 3

    Психологиялық кеңес берудің әдіснамалық негіздері мен мәселелері. Психологиялық кеңес берудің кезеңдері, формалары және принциптері. Жеке және топтық психологиялық кеңес беру техникасы. Психолог-кеңесші жұмысына қойылатын этикалық принциптер. Психологиялық кеңес беру кабинетін жабдықтау талаптары. Клиентті кеңес беру кезеңінен кейінгі сүйемелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саяси психология
    Несиелер: 3

    Саяси психологиядағы тұлға, адамдар тобы, шағын және үлкен әлеуметтік топтар туралы теориялық-әдіснамалық көзқарастар мен мәселелері. Қазіргі қоғамдағы саяси психологияның рөлі мен орны. Заманауи саяси психологияның негізгі тұжырымдамалары; саяси сана, саяси мінез-құлық, саяси мәдениет динамикасы негізігдегі зерттеулердің психологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері, мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қолдаудың психологиялық бағдарламаларын құру. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды қоғамға және білім беру ортасына бейімдеу, еңбекке деген ынтасын қалыптастыру, әлеуметтендіру, өзін-өзі бағалауын жоғарлатуына психологиялық қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 3

    "Адам-құқық" жүйесіндегі адамның психологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Заң психологияның бөлімдері: қылмыстық психология, пеницитарлық психология, сот психологиясы. Заң психологиядағы сана категориясы. Құқықтық сана феномені. Құқық бұзушының психологиялық портреті. Қылмыскер тұлғасының типтері. Заңгер қызметінің объектісі ретіндегі адамның мінез-құлық ерекшеліктері. Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықты алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 5

    Корекциялық психологияның теориялық негіздері. Корекциялық психологияның пәні, әдістері мен міндеттері. Тұлғаның психоәлеуметтік дамуының айқын және баяу белгілерін психологиялық қолдау ерекшеліктері. Тұлғаның социумда бейімделуіндегі әлеуметтік-психологиялық қиындықтары. Тұлғаның аномальды психикалық дамуын, патологиясын алдын алу мақсатына бейімделген коррекциялық бағдарлама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру; өнеркәсіптік кәсіпорындар қызметінің нәтижесінде туындайтын қоршаған ортаның ластануының, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуының салдарын бақылау, талдау, бағалау және жою бойынша жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери психология
    Несиелер: 5

    Әскери қызметшілердің психикалық қызметінің негізгі фактілері, механизмдері мен заңдылықтары, ұжымның психикалық құбылыстары. Әскери басшылық психологиясы, жауынгерлік жағдайдағы тәрбие және оқыту психологиясы. Жеке тұлғаны әскери қызметке даярлау процесінде туындайтын психологиялық проблемалар, мен іріктеудің критерийлерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек және инженерлік психология
    Несиелер: 5

    Адам еңбегінің психологиялық ерекшеліктері, еңбек дағдыларының даму заңдылықтары, адамның еңбекке қабілеттілігі, ақпараттық құрал ретіндегі адам мен техниканың өзара байланысы және эргономика туралы білім. Мамандарды іріктеу және кәсіби бағдар жұмысының психодиагностикалық әдістері, мамандық таңдау ерекшеліктері мен кәсіби эмоционалды зорығудың профлиактикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 3

    Адамның девиантты мінез-құлқының негізгі факторлары, девиантты мінез-құлық типологиясы. Девиантты мінез-құлықты алдын-алу және жеңу әдістері. Девиантты мінез-құлық белгілерін диагностикалау. Девиантты мінез-құлықты алдын-алу және түзету бойынша психологиялық қызметтің жұмысы. Әлеуметтік өзара іс-қимыл, ынтымақтастық және әлеуметтік саладағы қақтығыстарды шешу тұжырымдамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби іс-әрекеттегі психология
    Несиелер: 5

    Кәсіби жолдың белсенді субъектісі ретінде адам табиғаты туралы ғылыми идеялар жүйесі. Мамандық таңдау кезінде тұлғаның кәсіби қалыптасуының психологиялық аспектілері. Кәсіби даму процесінде тұлға ретінде психологиялық білімді игеру. Қазіргі психолог маманның өмірі мен кәсіби қызметіндегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет психологиясы
    Несиелер: 5

    Интернет байланысының психологиялық тұжырымдамалары. Әлеуметтік желі арқылы қарым-қатынас феномені, интернеттегі қарым-қатынастың формалары мен ерекшелігі. Әлеуметтік желілердің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері. Интернетке тәуелділік мәселесі, тәуелділік түрлері және тәуелді күйлермен жұмыс істеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқық ұғымы, жүйесі, қағидаттары; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; кәсіпкерлік құқықтық қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; кәсіпкерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеудің негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өмірлік жағдаят аясында тұлғаны зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Өмірлік жағдайлардың жалпы сипаттамасы, оларды талдаудың негізгі тәсілдері. Адамның өмір жолында кездесетін жалпы жағдайлар, жеке тұлғаны зерттеуде әдістерді қолдану. Өмірлік жағдайлардағы мінез-құлықты қарастыру, психологиялық өмірбаяндар мен автопортреттер құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 3

    Психологияда математикалық әдістер мен өлшемдерді қолдану. Статистика бөлімдері: сипаттамалық, индуктивті және корреляциялық талдау. Психологиядағы зерттеу нәтижелерін сандық және сапалық өңдеу. Іріктеу әдісі, көлемі, жалғандық принциптері және верификация, ғылыми және статистикалық гипотеза. Параметрлік және параметрлік емес өлшемдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Неке және отбасы психологиясы
    Несиелер: 4

    Неке және отбасының психологиялық ерекшеліктері, ерлі-зайыптылар қатынасының даму кезеңдері мен өсу заңдылықтары. Некеге психологиялық даярлық, ерлі-зайыптылар жұбын құру, отбасылық дағдарыс және ажырасу сатылары. Ата-ана мен бала қатынасы, ата-ана болу сатылары, ішкі отбасы қатынасының диагностикасы мен коррекциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы Skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби шеберлік пен дағдыларды жіктеу; менеджер үшін дағдылар матрицасы; softskills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hardskills негізгі құраушылары; self–менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Денсаулық және спорт саласындағы әлеуметтік - психологиялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Денсаулық пен психосоматиканың мінез-құлықтық және психологиялық ерекшеліктері, спорттық іс-шаралар мен денсаулықты сақтауда әртүрлі психологиялық тетіктердің қалыптасуы мен көрінісі. Спортшыларға өзін-өзі тануға психологиялық көмек көрсету, денсаулық жағдайына әсер ететін психологиялық, мінез-құлық, сондай-ақ мәдени факторларды зерттеу. Спорттық іс-әрекетке әсер ететін психологиялық және психофизиологиялық факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экстремалдық психология
    Несиелер: 4

    Адамдарға төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсету. Қиын өмірлік жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсетудің психологиялық техникалары, әдістері мен тәсілдері. Дағдарыс жағдайына арналған топтық психотерапия бағдарламасы. Күрделі экстремалды жағдайларға тап болған адамдардың психологиялық ерекшеліктері. Мінез-құлық заңдылықтары және оның бұзылуының қиын мамандық жағдайындағы көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасылық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 4

    Отбасы психологиясының мәні. Неке және отбасының сипаттамасы. Отбасылық қатынасының тарихи дамуы. Неке және отбасы психологиясының этникалық ерекшеліктері. Отбасылық дағдарыс кезеңдері мен түрлері. Отбасы қатынасының психотерапиясы. Ата-ана мен бала қарым-қатынасының психологиялық сипаттамасы. Отбасылық өмірде жастарға психологиялық қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік саладағы медиация
    Несиелер: 4

    Медиация - өндірістік, кәсіби және еңбек дауларын делдалдық арқылы реттеу, конфликтілі ситуацияларды шешудің әлеуметтік-психологиялық процедурасы ретінде. Әр түрлі әлеуметтік-психологиялық жұмыстарды жүргізудегі медиация және медиациялық бағыт. Медиаторларды кәсіби даярлау және олардың қызметін реттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психологиядағы Арт әдістері
    Несиелер: 4

    Арт-терапия - психотерапия мен психологиялық түзету бағыты ретінде. Арт-әдістерді қолдану тарихы. Арт – терапияның түрлері мен міндеттері, негізгі формалары мен әдістері. Музыкалық терапия, би терапиясы, скультура және құм терапиясының мәні. Арт – терапия әдістерін қолдана отырып, стресстің, депрессияның, мазасыздықтың, фобияның және эмоционалды бұзылуларды алдын-алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік жұмыстың психологиялық негіздері. Халықтың әлеуметтік осал топтарын зерттеу. Психологиялық көмекке мұқтаж адамдардың әртүрлі контингентімен әлеуметтік жұмыс дағдыларын қолдану. Әлеуметтік топтарға кіретін адамдарға әлеуметтік – психологиялық көмек көрсету әдістерінің түрлері және құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Нейропсихологиялық зерттеудің міндеттеріне байланысты психикалық функциялардың бұзылуын түсіндіру. Әумесерлік мінез-құлықтың алдын алу әдістерін, қылмыстық тұлғаны психологиялық зерттеу тәжірибесінде заманауи инновациялық психотехнологияларды, қазіргі саяси психология тұжырымдамасын қолдану.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON11

    Ықтималдылықты қосу және көбейту теоремаларын, дискретті және үздіксіз кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын қолдана отырып, кездейсоқ эксперименттің ықтималдығын есептеу. Қашықтықтан оқыту әдістерін қолдана отырып, психологиялық көмек көрсету. Кәсіби деформацияның себептерін анықтау.

  • Код ON8

    Психологиялық құзіреттілікке қойылатын талаптарға сәйкес тұлғалық дамудағы маңызды өзгерістерді диагностикалау; психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін, мәдениетаралық диалогты конструктивті жүргізудің техникалары мен әдістерін, балалар мен ата-ана қатынастарына психологиялық көмек көрсету тәсілдерін қолдану.

  • Код ON5

    Психологияның негізгі тұжырымдамалық идеяларын практикада қолдану, психологияның негізгі категориялары мен тұжырымдамаларын қолдана отырып, адамның іс-әрекетін, мінез-құлқын, санасын талдау, тұлғаның шығармашылық мінез-құлқын модельдеу. Психологияның маңызды мәселелеріне тарихи-психологиялық талдау жүргізу.

  • Код ON7

    Психологиялық көмек көрсету; психодиагностиканы, психокоррекцияны, психотерапияны және психопрофилактиканы жүзеге асыру. Өзара әрекеттесудің әлеуметтік психологиясының негізгі эмпирикалық әдістерін қолдану. Әлеуметтік қақтығыстарды салыстырмалы талдау, оны шешу жолдарын анықтау.

  • Код ON9

    Психологиялық кеңес берудің негізгі кезеңдерін ұйымдастыру. Онлайн кеңес беруді іс жүзінде жүргізу. Психотехнологияның көмегімен топтық жұмысты жүзеге асыру, отбасындағы психологиялық проблеманы диагностикалау. Қыздарды тәрбиелеуде ұлттық педагогикалық материалдарды қолдану.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON12

    Төтенше жағдайларда зардап шеккендерге психологиялық көмек, сүйемелдеу көрсету. Денсаулық және спорт саласындағы әлеуметтік-психологиялық әсер ету мақсаттарына сәйкес әлеуметтік-психологиялық технологияларды қолдану. Соматикалық ауруларды түзету және алдын-алу.

  • Код ON6

    Даму психологиясы саласында эксперименттік зерттеулер жүргізу, жеке тұлғаның, оның табыстық проблемасымен өзара байланыстағы әлеуметтік–психологиялық параметрлерін диагностикалау және кәсіби жетістіктің психотехникасын қолдану. Болашақ кәсіби қызметтің сипатына сәйкес практикалық тапсырмаларды орындау

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON13

    Әлеуметтік-психологиялық зерттеу бағдарламасын құру. Арт-терапиялық техникаларды қолдануды, арт-терапияда денеге бағытталған әдістерді таңдауды көрсету. Медиация процесін ұйымдастыру, дауларды баламалы шешу тәсілдерін пайдалану, адамдардың өкілеттіктерін белгілеу, тараптарға пайданы талдауда жәрдемдесу.

Top