Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M02301 Филология (қазақ) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Аударма теориясы, көркем аударма, салғастырмалы аударма мен оның әдіснамасы туралы білімді жинақтап қолдана алады; аударманың лингвистикалық теориясының негізгі қағидаларын, аударманың ғылыми-терминологиялық аппаратын меңгереді, бағалайды
  • Лингвистикалық/әдебиеттанушылық зерттеулерді жүргізу мен ұйымдастыру дағдылары қалыптасады. Зерттеуге қажетті ғылыми әдістерді бағалап, нақты филологиялық зерттеудің міндеттерін шешу үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана алады
  • Қазақ тіл білімі мен әдебиеттанудың жаңа бағыттарына талдау жасап, құрылымдық жүйесіне негіз болатын білімді жинақтай алады
  • Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелеріне қатысты білімді жүйелейді. Филология бағытындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми қызмет дағдыларын меңгеруге қажетті білімді игереді
  • Филология саласындағы ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық жетістіктерін бағалайды, ғылыми-зерттеу міндеттерін өздігінен шешу әдістемесі мен тәсілдерін үйренеді, ғылыми зерттеулер жүргізу теориясы мен тәжірибесін оқытуды ұйымдастыра алады
  • Мамандық бойынша барлық кәсіби қызмет түрін жүзеге асыруға қабілетті; жоғары мектепте оқытудың практикалық дағдысына ие болады; білім беру технологияларын, әдістері мен тәсілдерін меңгереді
  • Тіл білімі мен лингвистикалық ілімдер тарихы аясында тілдік заңдылықтарды, олардың теориялық негіздерін игереді; функционалды грамматика жүйесінде қарастырған ғылыми ой-пікірлерге талдау жасайды, қазақ тілінің барлық салаларының даму заңдылықтары мен өзгеру бағдарларын айқындай алады
  • Өркениеттің дамуындағы филология саласының негізгі нормаларын, даму бағыттарын біледі, кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдана алу дағдысын қалыптастырады
  • Білім алушы кәсіби қызметін іске асыру үшін психологиялық-педагогикалық (ұйымдастыру-педагогикалық, білім беру-педагогикалық) білімді меңгереді. Қазақ тілін ЖОО-да креативті оқытудың үздік әдіс-тәсілдерін, ұтымды инновациялық-педагогикалық технологияларды қолдануға қабілетті
  • Әлеуметтік-лингвистикалық және философиялық мәселелерді білім беру және кәсіби қызметінде шешуге, жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін одан әрі дамытуға қабілетті. Мультимәдениетті командаларды, ынталандырудың заманауи тәсілдемелерін қолданады, дағдарыс жағдайда коммуникацияларды іске асыра алады
Top