Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02301 Филология (қазақ) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Филология бағыты бойынша кәсіби және ғылыми құзыреттілігі қалыптасқан және оларды педагогикалық-ғылыми қызметте қолдану дағдысына ие, бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Түркі тілдерінің грамматикалық құрылымы
Әдеби бағыттар мен ағымдар
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектептің педагогикасы
Абайдың ақындық мектебі
Абайтану
Басқару психологиясы
XX-XXI ғасыр тоғысындағы әдебиеттану мәселелері
Абайдың ақындық кітапханасы
Фразеологизмдердің лингво-мәдени ерекшеліктері
Когнитивті лингвистика
Психолингвистика
Әлеуметтік лингвистика
Тіл білімінің жаңа бағыттары
Әдеби шығарманы ғылыми талдау
Қолданбалы лингвистиканың өзекті мәселелері
Лингвомәдениеттану
Көркем шығарманы аудару мәселелері
Лингвистиканың жалпы теориясы
Әдебиеттанудың жаңа бағыттары
Қазақ тілі тарихының мәселелері
Функционалды грамматика
-
2 Оқу жылы
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің даму тарихы
ЖОО-да қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы жаңа технологиялар: теориясы және әдістемесі
А.Байтұрсынұлы және қазақ филологиясындағы іргелі мәселелер
Қазақ тілі мен әдебиетін жоғары мектепте оқыту әдістемесінің тарихы
Қазақ тілі мен әдебиетін жоғары мектепте оқыту мәселелері
Аударма әдіснамасы және салғастыралы стилистика
М.Әуезов және қазақ фольклоры
Лингвистиканың зерттеу әдістері мен ұстанымдары
Әдебиеттанудың философиялық-эстетикалық қырлары
Интерлингвистиканың қазіргі жағдайы мен болашағы
Әуезов және әдебиеттану мәселелері
Тіл білімінің философиялық-әдіснамалық мәселелері
Оқыту нәтижелері
- Аударма теориясы, көркем аударма, салғастырмалы аударма мен оның әдіснамасы туралы білімді жинақтап қолдана алады; аударманың лингвистикалық теориясының негізгі қағидаларын, аударманың ғылыми-терминологиялық аппаратын меңгереді, бағалайды
- Лингвистикалық/әдебиеттанушылық зерттеулерді жүргізу мен ұйымдастыру дағдылары қалыптасады. Зерттеуге қажетті ғылыми әдістерді бағалап, нақты филологиялық зерттеудің міндеттерін шешу үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана алады
- Қазақ тіл білімі мен әдебиеттанудың жаңа бағыттарына талдау жасап, құрылымдық жүйесіне негіз болатын білімді жинақтай алады
- Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелеріне қатысты білімді жүйелейді. Филология бағытындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми қызмет дағдыларын меңгеруге қажетті білімді игереді
- Филология саласындағы ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық жетістіктерін бағалайды, ғылыми-зерттеу міндеттерін өздігінен шешу әдістемесі мен тәсілдерін үйренеді, ғылыми зерттеулер жүргізу теориясы мен тәжірибесін оқытуды ұйымдастыра алады
- Мамандық бойынша барлық кәсіби қызмет түрін жүзеге асыруға қабілетті; жоғары мектепте оқытудың практикалық дағдысына ие болады; білім беру технологияларын, әдістері мен тәсілдерін меңгереді
- Тіл білімі мен лингвистикалық ілімдер тарихы аясында тілдік заңдылықтарды, олардың теориялық негіздерін игереді; функционалды грамматика жүйесінде қарастырған ғылыми ой-пікірлерге талдау жасайды, қазақ тілінің барлық салаларының даму заңдылықтары мен өзгеру бағдарларын айқындай алады
- Өркениеттің дамуындағы филология саласының негізгі нормаларын, даму бағыттарын біледі, кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдана алу дағдысын қалыптастырады
- Білім алушы кәсіби қызметін іске асыру үшін психологиялық-педагогикалық (ұйымдастыру-педагогикалық, білім беру-педагогикалық) білімді меңгереді. Қазақ тілін ЖОО-да креативті оқытудың үздік әдіс-тәсілдерін, ұтымды инновациялық-педагогикалық технологияларды қолдануға қабілетті
- Әлеуметтік-лингвистикалық және философиялық мәселелерді білім беру және кәсіби қызметінде шешуге, жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін одан әрі дамытуға қабілетті. Мультимәдениетті командаларды, ынталандырудың заманауи тәсілдемелерін қолданады, дағдарыс жағдайда коммуникацияларды іске асыра алады