Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05204 Экология в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Заманауи «Жасыл технологиялар» және экологиялық дизайн
    Несиелер: 6

    Ғаламдық және жергілікті экологиялық проблемалардың шығу себептері, қазіргі заманғы қоршаған ортаны қорғауға, алдын алуға, қалпына келтіруге бағытталған жасыл технологияларды, сонымен қатар, елді мекендерді, өндіріс орындарынды және т.б. инфраструктураларды жобалаудағы экологиялық дизайнды пайдалану жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Қоршаған ортаның химиясы мен физикасы
    Несиелер: 6

    Курс табиғи геохимиялық және биогеохимиялық процестерді сипаттау аясында қарастырылады, ағымдағы химиялық элементтердің шығу тегі туралы көзқарастар, Жер және оның биосфераның пайда болуы, негізгі, мантияның, литосфера, гидросфера, атмосфера және биосфера элементтік құрамы ескере отырып, биогеохимиялық цикл өмірі үшін негізгі элементтері болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Экологиядағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Геоақпараттық жүйелердің негізгі қызметі мен құрылымы, мәліметтерді стандарттау мен ұсынуды және региональды геоақпараттық жүйелердің геоэкологиялық болжамдар жасаудағы нақтылығы мен негіздемесі туралы таныстыру болып табылады. Геоэкологиялық ақпараттың қасиеттерінің еркешеліктері, геоақпараттық әдістеменің картографиялық аспектілері мен зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Адам және экологиялық эпидемиология
    Несиелер: 5

    Экологиялық факторлар және халықтың қатерін бағалау. Халықта туындаған ауруларының қоршаған ортаның жай-күйіне және денсаулыққа қауіп төндіретін қауіп-қатерлерге байланысы мен тәуелділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курс педагогика ғылымын және оның адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орнын, қазіргі білім беру парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогика ғылымының әдіснамасы, оқытудың әдістері мен формалары туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    «Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау» пәні магистранттар үшін арналған. Экология және биологиялық әртүрлілік. Экожүйедегі биоценотикалық қарым-қатынастардың жалпы теориялық негізі және биологиялық әртүрлілікті қорғау. Экожүйенің тұрақтылығы және биологиялық әртүрлілікті қорғау жөніндегі мониторингті зерттеулерді жүргізу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаға антропогендік факторлардың әсерінің жағдайын бағалау әдістері
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның әртүрлі компоненттерінің сапасын жалпы бағалау, салыстыру, талдау әдістерін зерттеу және бағалау. Қоршаған ортаға антропогендік әсер ету деңгейін бағалау. Қоршаған ортадағы физикалық, химиялық, биологиялық және басқа да өзгерістерге ықпал ететін экономикалық, әскери, туристік-рекреациялық, мәдени және басқа да адам мүдделерін жүзеге асыруға байланысты өзгерістерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану
    Несиелер: 5

    «Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану» пәні магистранттар үшін арналған. Биологиялық және шикізатты ұтымды пайдаланудың жаңа технологиялары. Қазақстанның шикізатының бөлінуінің ерекшеліктері, олардың қорлары және даму перспективалары. Табиғи ресурстардың, биологиялық және шикізаттың концепциясы. Қауіпті қалдықтармен қоршаған ортаны ластау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты магистранттарда жүйелі экологиялық ойлауды қалыптастыру, экологияның қазіргі мәселелерін талдауға кешенді көзқарасты қамтамасыз ету, сондай-ақ магистранттардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, олардың қазіргі әлемде бағдарлануы үшін маманға қажетті ғылыми әлемдік көзқарасты қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық және шикізат қорларын тиімді пайдаланудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистранттар Қазақстанның шикізат ресурстарының таралу ерекшеліктерін, олардың қорлары мен игеру перспективаларын және Қазақстанның биологиялық шикізат ресурстарын білуі тиіс. Биологиялық ресурстар - өнеркәсіптің азық-түлігіне арналған шикізат, мал шаруашылығы мен микроорганизмдердің селекциясына арналған селекциялық материал зерделенуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экологиялық бақылау принциптері
    Несиелер: 6

    Пәні мемлекеттік органдардың, жергілікті өзін-өзі басқару органдарының, кәсіпорындардың және азаматтардың экологиялық нормалары мен нормативтік актілерінің сәйкестігін зерделеуде анықталған. Табиғатты қорғау, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, қоршаған ортаны жақсарту, табиғат қорғау заңнамасының талаптарын сақтау бойынша жоспарлар мен шараларды іске асыруды тексеру, сондай-ақ оны қамтамасыз ету үшін қажетті шараларды қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістер мен құралдарды білу зерттеу нәтижелерін дайындауды, жүргізуді және өңдеуді айтарлықтай жеңілдетеді. Бұл пән магистранттарға және жас ғалымдарға шығармашылық ғылыми қызметті жүйелеуге және еліміздің жалпы ғылыми саласына, содан кейін ғаламдық ғылыми білім базасына осы қызметтің нәтижелерін енгізу жолдарын көрсетуге көмектесуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Жобалық менеджмент саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың әдістемелік негізін құру және жобаларды басқару мәселелері бойынша магистранттар кешенді теориялық және қолданбалы білімді қалыптастыру; нақты жобаларды жүзеге асыру үшін жоба командасының жұмысын ұйымдастыру бойынша білімді меңгеру; инвестициялық жобалардың тиімділік түрлерін, олардың коммерциялық тиімділігін талдау және бағалау әдістерін зерттеу және тәуекел және белгісіздік факторларын ескере отырып, жобалардың тиімділігін бағалау ерекшеліктерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық нысандарының қоршаған ортаға әсерін бағалау
    Несиелер: 5

    Әртүрлі іс-әрекеттердің қоршаған ортаға әсерін бағалай білудің әдістерін меңгеру, нормативтік құжаттарды білу, экологиялық сараптау принциптерін, экологиялық аудитті жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрожүйелер экологиясы
    Несиелер: 6

    «Агрожүйелер экологиясы» негізгі мақсаты еліміздің агроэкологиялық қауіпсіздігін нығайту және күшейту. Ауыл шаруашылығы экологиясы агроценоздағы организмдердің өзара байланысын, оларға қоршаған ортаның әсерін, әртүрлі биоценотикалық орталарды құраудағы организмдердің атқаратын жұмысын және агроценоздардың құрылымын, өнімділігін, түрлерін, таралуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жерді мелиорациялау, рекультивация және қалпына келтіру
    Несиелер: 5

    Табиғи және экономикалық құндылығын жоғалтқан және қоршаған ортаға теріс әсер ету көзі болып табылатын жерлер бұзылған болып саналады. Бұзылған жерлерді қалпына келтіру - жер сапасын жақсарту және оның құнарлылығын арттыру мақсатында жүзеге асырылатын процедуралардың бірыңғай кешені. Бұл пәнде бұзылған жерлерді қалпына келтірудегі дүниежүзілік ғалымдардың ең озық ұсыныстары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ және қоршаған орта
    Несиелер: 6

    Топырақ қабатының атмосфера, литосфера, гидросферамен болатын толыққанды қарым-қатынастарымен, олардың уақыт пен кеңістік аралығындағы осы аталған элементтердің құрамы мен құрылымының маңыздылығымен, арнайы "биосфера агенті" ретіндегі адамның ғаламдық мәселеге айналып бара жатқан қызмет әсерімен, биогеоценоздардың өзін-өзі реттеушілік қабілетінің жоғарылауымен және олардың аймақтық шектерімен және адамзат пен биосфераны қорғау үшін білімнің қаншалықты маңызды екенділігін ұғындыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес шешімдерін модельдеу
    Несиелер: 4

    Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қалыптастыру, ақпараттық базаны қалыптастыру, нақты зерттеу әдістерінің жиынтығын іріктеу және қолдану, қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін негізге ала отырып ұсыныстар әзірлеу және негіздеуде эмпирикалық және қолданбалы деңгейлерде экономикалық зерттеулер жүргізу әдіснамасы мен технологиясы туралы ғылым.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    ҚОҚ саласындағы бақылаулар, сапа талдаулары негізінде ғылыми зерттеулер әдістерін және сенімді фактілерді кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON5

    Ауыл шаруашылығында табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаның жай-күйін болжау туралы ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және біржақты хабарлау

  • Код ON6

    Кең пәнаралық контексте кәсіби қызметтің түрі мен объектісіне қатысты тіршілік қауіпсіздігі мен ҚОҚ саласындағы құқықтық және нормативтік актілерді дәлелдеу

  • Код ON4

    Қоршаған ортаның экологиялық ерекшеліктерін бақылау және талдау үшін жаңа технологияларды бағалау бойынша эксперименттер жүргізу, әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, эксперименттік нәтижелердің стати-стикалық, математикалық әдістер.

  • Код ON7

    ҚОҚ және табиғи ресурстарды пайдалану, қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын, оларды жүзеге асыру жөніндегі стратегиялық шараларды және экологиялық-экономикалық проблемаларды кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON9

    Табиғи ресурстарды сандық және сапалық бағалауды, қоршаған ортаға әсерді бақылауды шешу үшін ақпарат жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру (биоиндикация, биотестілеу және т. б.).

  • Код ON2

    Ағылшын тілінде халықаралық ортада зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде кәсіпкерлік қызмет пен жобаларды басқарудың негізгі түрлерін жіктеу

  • Код ON8

    Ресурстардың жекелеген түрлерін пайдаланғаны үшін төлемдерді есептеу, экологиялық залалды есептеу, экологиялық-экономикалық талдау, аграрлық сектордағы экологиялық проблемаларды жақсарту бойынша экологияның озық білімдеріне негізделген практикалық дағдыларды ұсыну

  • Код ON10

    Табиғатты пайдалану саласындағы экологиялық-талдамалық мониторингтің негізгі міндеттері мен түрлерін жоспарлау және жүргізілетін жұмыстардың экологиялық қауіпсіздігін сақтау үшін қажетті оқыту дағдылары

  • Код ON1

    Басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін әртүрлі жағдайларда ғылым философиясы, психология және педагогика, конфликтология саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу

Top