Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01904 Арнайы педагогика: Тифлопедагогика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық педиатрия
    Несиелер: 3

    Баланың туған кезінен бастап физиологиялық, диетология, гигиена, емдеу және патологияны қарастырады. Пәннің бөлімдері: дені сау бала курсы бар балалар ауруларының пропедевтикасы және жалпы күтумен. Педиатрияны зерттеу әдістерін және жас ерекшеліктерін сипаттау. Балалардың денсаулығы және физиологиялық дамуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІ (Невропатология)
    Несиелер: 5

    Әртүрлі аурулардың салдарынан мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуындағы ерекшеліктерді оқыту: ақыл - ой кемістігі, тұқым қуалайтын патология, тірек-қимыл саласының бұзылуы, есту,көру, сөйлеу кемістіктері және т. б.Нейрохирургия және Психиатрия. Энцефалиттер. Остеохондроз. Радикулит. Полиомиелит

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЕОҚ бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Мақсаты балалардың қалыпты жағдайдағы онтогенезімен және ЖТД бар балаларды таныстыру; Мазмұны әртүрлі жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық, жүйке-психикалық даму ерекшеліктері. Әр түрлі аурулардың клиникалық симптомдарымен теориялық және практикада танысу; қажетті медициналық-биологиялық және клиникалық білімді одан әрі қабылдау үшін теориялық негіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері І (Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомия, физиология, патологиясы)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: есту, сөйлеу және көру мүшелерінің құрылысын, жұмыс істеуін, патологиялық ауытқуларын зерттеу, Есту, сөйлеу және көру мүшелерінің патологиялық ауытқуларының қызмет етуі, есту, сөйлеу және көру мүшелерінің патологиясы кезіндегі зерттеу әдістері, түзету және оңалту. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиялық-физиологиялық құрылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІІ (Генетика негіздері. Бала психикасының бұзылыстары)
    Несиелер: 5

    Мақсаты тұқым қуалаушылықтың молекулалық және жасушалық деңгейін зерттеу. Мазмұны тұқым қуалайтын аурулардың себептерін анықтау, мутациялық процестерді зерттеу және тұқым қуалайтын аурулардың патогенезі. Хромосоманың. Кариотип. Митоз. Мейоз. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы. Генетикалық коды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты анатомия фактілерін ғана емес,оның нәтижелерін, ағзаның құрылысы мен жүйке құрылысы мен даму заңдарын сипаттау. Дәрігерлермен бірлесіп есту, көру және сөйлеу органдары патологияларының алдын алуға және оңалтуға бағытталған іс-шаралар өткізу. Мазмұны медициналық білімнің теориялық негіздері. Ағзаның құрылымы. Алғашқы медициналық көмек көрсетудің жалпы ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйке жүйесінің аурулары
    Несиелер: 5

    Әртүрлі жастағы балаларда және жалпы осы аурулардың негізгі клиникалық белгілері туралы ақпарат алу, қазіргі заманғы Клиникалық-зертханалық және аспаптық әдістерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогика теориясымен, дамуында кемістігі бар тұлғалардың арнайы білім беру тарихымен және ерекше білім беру қажеттіліктерімен танысу. Арнайы педагогика дидактикасының негіздері, арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы, арнайы педагогиканың дамуының негізгі мәселелері анықталды, осы саладағы шетелдік және отандық тәжірибе көрсетілді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті мәдениетті қалыптастыру
    Несиелер: 3

    Білім беру сапасын басқару тетігінің іргелі негізі. Психологиялық-педагогикалық, медициналық және әлеуметтік мониторинг. Сапаны бақылау. Мотивация. Ұйымдастыру. Жоспарлау, жобалау. Талдау. Сапаны зерттеу.Инклюзивті білім берудегі білім беру технологиялары. Инклюзивті білім беру технологиялары ЕОҚ бар балаларға кедергісіз білім беру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЕОҚ бар оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдер өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түзету педагогикасы негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: түзету педагогикасының негізгі теориялық ережелерін оқыту, дамыту жұмысын құруға дайындықты қалыптастыру Мазмұны: білім алушылардың тұлғалық дамуының жас ерекшеліктері. Негізгі бөлімдер: қазіргі психологиядағы "даму нормалары" түсінігі. Нормативтік-құқықтық база. Курстың пәні, мақсаты мен міндеттері. Оқу құжаттамасының мазмұны. Мектеп құжаттамаларымен жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Күрделі бұзылыстары бар балаларды кешенді оңалту
    Несиелер: 5

    Күрделі бұзылулары бар балалармен жұмыс жасаудағы кешенді диагностиканың теориялық негіздері. Отбасылық қарым-қатынас, ұжымдағы тұлғааралық қарым-қатынас жүйесіндегі күрделі бұзылыстары бар балалардың мәселелері. Іс-тәжірибеде бұзылудың күрделі құрылымы бар балаларды тексеру және түзету жұмысының әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Күрделі бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттерді балалардағы күрделі бұзылыстармен таныстыру, оларды диагностикалық зерттеу принциптері және түзеу арқылы көмек көрсету жолдары; Мазмұны: күрделі бұзылыстары бар балалармен жұмыстағы дифференциалды диагностиканың теориялық негіздері; күрделі бұзылыстары бар балаларға білім беру қызметін көрсететін арнайы білім беру ұйымдарында түзету-тәрбие жұмысын ұйымдастыру ережесі және мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Development of touch and fine motor skills
    Несиелер: 3

    Мақсаты қоршаған әлем құбылыстары мен заттарын міндетті түрде қабылдау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар сақтау талдағыштарының көмегімен пәндік-практикалық іс-әрекеттерді орындау тәсілдерін үйрету. Мазмұны сезу және ұсақ моторика көру бұзылыстарын өтеу құралы ретінде. Тактильді сезу тәжірибесін байыту арқылы қолдың тактильді сезгіштігін дамыту. Ұсақ моториканың және таңудың психологиялық, физиологиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ерте және мектепке дейінгі жастағы педагогика
    Несиелер: 4

    Балалардың ерте түзету-дамыту көмегімен танысу: пропедевтика, нормативтер, заңдылықтар, диагностика, даму бұзылуының түрлері: ерте жастағы балалардың даму бұзылуының этиопатогенетикалық факторларының, биологиялық және әлеуметтік себептерінің жіктелуі; ерте жастағы балаларды қолдау технологияларын, түзету дамыту бағдарламаларының әдістері; ата-ана әлеуетін бағалау технологиялары, отбасымен жұмыс істеу әдістері; балаларды қорғау бойынша заңнама, отбасының міндеттері мен жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалардың даму бұзылуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты психологиялық-педагогикалық диагностика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны Пән, мақсаты және міндеттері. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі теориялық ережелері; дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларды диагностикалау әдістері; ЖТД бар балалармен жұмыстың ерекше ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мүмкіндіктері шектеулі мектепке дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты мектепке дейінгі арнайы педагогиканың теориялық негіздерін білу Мазмұны: мектепке дейінгі жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру. Арнайы білім беру ұйымдарында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың теориясы мен әдістемесі. Жеке түзету-дамыту бағдарламасын іске асыру барысында МШ бар баланың жай-күйінің өзгеруін анықтау, оның даму динамикасын бағалау және бағдарламалық талаптарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы психология мен психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Арнайы психологияның негізгі ұғымдарын, зерттеу әдіснамасын және оны зерттеудің негізгі бағыттарын зерттеу. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардағы кемістіктің мәні, олардың психикалық даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. ЖТД бар балалардың сезу және қабылдау, есте сақтау, зейін, қиял, ойлау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тифлопедагогика және мектепке дейінгі тифлопедагогика
    Несиелер: 5

    Тифлопедагогика кӛру қабілеті зақымдалған балаларды тәрбиелеу мен оқыту туралы ғылым ретінде. Тифлопедагогика тарихы ғылым ретінде. Кӛру қабілеті зақымдалған балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Көру қабілеті бұзылған тұлғаларға арналған түзету-білім беру және оңалту мекемелерінің жүйесі. Мектепке дейінгі тифлопедагогика тарихы. Көру қабілетінің бұзылуының себептері мен салдары және компенсация тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды тәрибелеудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін, арнайы мектептегі тәрбие процесінің мәні, заңдылықтары, мазмұны, құрылымы, қазіргі педагогикалық технологиялар туралы білімдерді қаруландыру; арнайы мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы негізгі құзыреттермен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тифлопсихология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тифлопсихология және көру қабілеті бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу әдістемесі бойынша бастапқы білімді қалыптастыру. Мазмұны тифлопсихологияның теориялық негіздері. Кӛру қабілеті зақымдалған балалардың психикалық даму заңдылықтары. Тифлопсихологияның дамуы. Көру қабілеті бұзылған адамдарды психологиялық тексеру. Кӛру қабілеті зақымдалған балалардың психикалық үрдістері мен жеке қасиеттерінің дамуындағы өзіндік ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тифлотехника және Брайль жүйесі бойынша сауатты оқыту
    Несиелер: 5

    Соқырлар мен нашар көретіндерді Оқытудың техникалық және ақпараттық құралдары. Брайльдің дәстүрлі жазба аспаптары мен грифельдер, алты жүзбелі жазу машинкалары, Брайль жүйесі бойынша тікелей жазу және оқу аспаптары, алты жүзбелі қалыптар, Әліппе, сызғыш, бедерлі карталар мен схемалар. Тифлофлэшплеер. Тифломагнитофондар. Электронды қол видео-ұлғайтқыш.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психология
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
    Несиелер: 5

    Технология және оқыту әдістемесі әлеуметтік-тұрмыстық түсінігі. Кӛру қабілеті зақымдалған балаларға арналған мектептердегі оқу пәні ретінде әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауды оқыту. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау. Пәнді оқыту принциптері. Арнайы мектепте сабақ өткізуге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту мазмұны және орыс (Ана) тілі бойынша оқу бағдарламасын құру принциптері; жеке және сараланған тәсілді ескере отырып, оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен нысандарын іріктеуді жүзеге асыру; көру қабілеті бұзылған тұлғаларды орыс тілін оқытудың арнайы технологиялары негізінде түзету-білім беру процесін жүзеге асыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды математикаға оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кӛру қабілеті зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процестерінің психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық ерекшеліктері; кӛру қабілеті зақымдалған балаларды Математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері; кӛру қабілеті зақымдалған балаларды оқыту, тәрбиелеу және математикалық дамыту мақсаттарын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің қашықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. құзыреттіліктер: өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көру қабілеті зақымдалған тұлғаларды әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік көмек көрсетудің негізгі түрлерін зерттеу. Әлеуметтік тәрбие және тұлғаны әлеуметтендіру. әлеуметтік тәрбие мен оқытудың міндеттері, принциптері, құндылықтары, механизмдері мен факторлары. Әлеуметтік тәрбиелеудегі тұлғалық, жас ерекшелік, гендерлік, сараланған, жеке тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаратылыстану пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты-мектептегі жаратылыстануды оқыту жүйесінің негізгі компоненттерін және олардың арасындағы байланыстарды зерттеу болып табылады. Мазмұны кӛру қабілеті зақымдалған оқушылар үшін жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі, мазмұны, жұмыс түрлері және ерекшеліктері; жоспарлау, бойынша сабақтар мен сабақтан тыс жұмыстарды құру. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау. Оқыту принциптері. Арнайы мектепте сабақ өткізуге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қалдық көру және көру қабылдауын қорғау және дамыту
    Несиелер: 5

    Көзбен қабылдау кезінде объектінің негізгі белгілері. Көру қабылдау процесіндегі көру жүйесінің мәні. Көру қабылдау процесіндегі салыстыру түрлері. Қалыпты көру кезіндегі көру қабылдауының негізгі сипатты қасиеттері. Қалдық көру және нашар көру кезіндегі көру қабылдауының негізгі сипатты қасиеттері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың көру қабылдауының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көру қабілеті зақымдалған балаларды кеңістіктік бағдарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты кӛру қабілеті зақымдалған балаларды оқыту бойынша студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру Мазмұны: үш міндетті шешу процесі :"бағытты таңдау", "бағытты сақтау", "мақсаттарды табу". Кез келген кеңістіктегі бағдарлау - шағын кеңістіктегі жақын бағдарлану үшін, бағдарлар қабылдау аймағынан тыс (көріну, естілу, сезу) болады. Типтік бағдарламалар. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бейнелеу іс-әрекетін және тифлографиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бейнелеу өнері кӛру қабілеті зақымдалған балаларды эстетикалық тәрбиелеуді жүзеге асыру құралы ретінде. Тифлографика пәні және оның соқыр балалардың танымдық іс-әрекетін түзетудегі және компенсациялаудағы маңызы. Соқыр арнайы графиктерді оқыту ерекшеліктері. Соқырлар және нашар көретіндер мектебінде бейнелеу іс-әрекетінің мазмұны. Соқырлар мектебінде табиғаттан сурет салуға үйрету ерекшеліктері. Нашар көретіндер мектебінде сәндік сурет салу және сәндік-қолданбалы іс-әрекет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мимика мен пантомимиканы дамыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты мектептегі мимика мен пантомимиканы оқыту жүйесінің негізгі компоненттерін және олардың арасындағы байланыстарды зерттеу болып табылады. Жалпы моторика (жүріс, шаншу, таңғыш қозғалыстардың болуы және сипаты), ұсақ моторика (бұлшық ет тонусының жай-күйі қозғалыс дәлдігі, олардың күші), қозғалыс көлемі мен сапасы, мимиялық мускулатураның дайындығы (мимиялық қозғалыстардың болуы және олардың сапасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қорытынды аттестаттау
    Несиелер: 12

    зерттеу материалдарын іздеу, талдау және өңдеудің стандартты әдістеріне ие; заманауи ақпарат пен библиографиялық мәдениеттің негізіне ие; ауызша, жазбаша және вертуалды қарым-қатынастың тіл жүйесіндегі синхрондық және диахрондық аспектісінің негізгі функционалдық заңдылықтарымен өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу дағдысына ие;осы саладағы зерттеулердің сапасын бағалауға мүмкіндігі бар, жаңа ақпаратты бар ақпаратпен салыстырады, өз зерттеулерінің нәтижелерін логикалық және дәйекті түрде ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON7

    білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктері мен жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды, іске асырады, жалпы педагогикалық және вариативтік, арнайы оқыту әдістерін, коммуникацияның балама жүйелерін қолданады, білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдарды іріктейді және әзірлейді. 4 дескриптор

  • Код ON12

    Инновациялық педагогикалық тәжірибені зерттейді және қолданады, педагогикалық іс-әрекетке жоғары мотивацияға ие, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады. 5 дескриптор

  • Код ON8

    білім алушылардың дамуының өзекті деңгейінің кешенді диагностикасын жүргізеді, білім беру ортасын дамытатын жеке білім беру маршруттарын (бағдарламаларын) жобалайды, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі айқындауын қамтамасыз етеді. 2 дескриптор

  • Код ON1

    жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті проблемалары мамандығының әлеуметтік маңыздылығы мен нормативтік - құқықтық негіздерін зерделенетін пән саласы бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді

  • Код ON6

    арнайы педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, қоғамда инклюзивті білім беру қағидаттары мен құндылықтарын бекітуге жәрдемдеседі. 3 дескриптор

  • Код ON5

    арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен түсініктерін біледі, арнайы және инклюзивті білім берудің мазмұнын, әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын дамытудағы заманауи үрдістерді талдайды 1,2 дескриптор

  • Код ON3

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді; құндылық-мағыналық деңгейде субъект-субъектілік қатынастар мен ақпараттық байланыс жасайды; академиялық жазудың негіздерін меңгерген; Академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады

  • Код ON10

    зерттеу жүргізуді жоспарлайды, ғылыми ақпаратты жинау, талдау және өңдеудің заманауи әдістерін қолданады, байқау, эксперименттік –тәжірибелік жұмыс бағдарламаларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесін оңтайландыру, оларды зерделеу бойынша практикалық ұсынымдарды әзірлейді. 6,7 дескрипторлар

  • Код ON2

    азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби ұстанымды және цифрлық сауаттылықты көрсетеді; инновациялық ойлау және сыни ойлау қабілеттерінде комбинаторлыққа ие; психологиялық-педагогикалық бақылау, Диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады.

  • Код ON11

    ата-аналармен және жұртшылықпен педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастырудың, отбасын білім беру процесіне тартудың және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен білім беруге педагогикалық жәрдемдесудің әдістері мен тәсілдерін қолданады. 4 дескриптор

  • Код ON4

    оқыту дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизацияны жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжауға қабілетті; кәсіпкерлік дағдыларды меңгерген

  • Код ON9

    білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау мен бағалауды, білім беру бағдарламаларын меңгерудің педагогикалық мониторингін жүргізуді қолданады. 2,4 дескрипторлар

Top