Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05211 Экология және табиғатты пайдалану в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты табиғатты пайдалану, табиғатты пайдалану экономикасы, тұрақты даму, қоршаған ортаға әсерді бағалау, табиғатты пайдалану және экологияның құқықтық негіздері негіздерін білетін экология және табиғатты пайдалану саласындағы базалық ақпаратты түсінуге, баяндауға және сыни талдауға қабілетті мамандарды дайындау. Қоршаған ортаның сапасы және табиғи ресурстарды иеленетін кәсіби дағдыларды талдау, жалпы және қолданбалы экология сонымен қатар талап етілетін қоршаған ортаны қорғау саласындағы кәсәпкерлік қызметті дамыту
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B051 Қоршаған орта
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Экологиялық мониторинг және оның жеке бөлімдерінің жіктелуі мен маңызын, бақылау әдістерін, экологиялық болжамның негізгі принциптерін, жергілікті, аймақтық, ғаламдық мәселелерін, экожүйелердің қызметі мен құрылымының бұзылуын жоюда рационалды шараларды білу
  • Әр түрлі өндірістің технологиялық сызбанұсқаларын, ақаба суларды тазалау құралдарын қолданудың техникалық ережелерін зерттеу, қоршаған орта жағдайын бағалай білу дағдыларын игеру, зертханалық тәжірибелер қоя білу, ҒЗЖ жоспарын құру және жүзеге асыру, ғылыми зерттеулерді жүргізе алу.
  • Табиғи ортаның сапасын талдау және анықтау, табиғатты тиімді пайдалану мәселелерін талқылау, аз қалдықты технологияларды жобалау және қалдықтарды кәдеге жарату, алынған деректерді табиғи ортаның жай-күйін бағалау және кездесетін өзгерістерді болжау үшін практикалық қызметте қолдану.
  • Экология саласындағы білім беру және тәрбие жұмыстарын халық арасында жүргізуге, Жеке және топтың мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, биология мен экологияны оқыту әдістемесін білу, білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда оқыту дағдыларын меңгеру.
  • Кәсіби орта мен социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін байланыс орнату. Кәсіби ортада латын графикасы негізінде қазақ әліпбиін, сонымен қатар, қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті мен байланыс орнатуды пайдалану.
  • Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, математикалық, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік білімді, деректерді математикалық өңдеу әдістерін, теориялық және тәжірибелік зерттеу әдістерін көрсету. Экологияда физика-химиялық және биоиндикациялық зерттеу әдістерін қолдану. Қазақстанның қазіргі тарихын білу. Кәсіптік қызметте тіршілік әрекетінің қауіпсіздік негіздері білімін қолдануды меңгеру.
  • Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларды, экологиялық заңнама, нормалау және сараптама негіздерін қолдану, қоршаған ортаның ластану көздерін талдау және бағалау, өнеркәсіптік экологияда бақылау және өлшеу құралдарын тиімді қолдану.
  • Су, жер ресурстарын, ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды ұтымды пайдалану және қорғау саласындағы материалдар мен қалдықтар кадастрын өз бетінше зерттеу қабілеті. Экологиялық гидрологияға және қала экологиясына теріс әсерді азайту жолдарын таңдау және мақсат қою.
  • Экология мен табиғатты пайдаланудың физикалық, химиялық және биологиялық негіздерін меңгеру үшін қажетті көлемде физиканың, химия мен биологияның іргелі бөлімдерінің базалық білімін меңргеру; химиялық талдау әдістерін, табиғаттағы және техносферадағы заманауи динамикалық үрдістер, әлеуметтік экология және биосфера эволюциясының жағдайы, ғаламдық экологиялық мәселелер, геологиялық және биологиялық сынамаларды іріктеу және талдау әдістерін меңгеру.
  • Экология және табиғатты пайдалану саласындағы кәсіби міндеттерді шешу, адамзаттың әлеуметтік-экологиялық мәселелерін білу, өнеркәсіпте ресурс үнемдейтін технологияларды қолдану, өндіріс қалдықтарын тазалауға арналған оңтайлы әдістерді, технологиялар мен жабдықтарды таңдау;
  • Экологиялық ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу түрлерін, қоршаған ортаны және ауыл шаруашылығын қайта қалпына келтіру, химиялық, физикалық, радиациялық ластануларды жою, алдын алу әдістерін, Қазақстан Республикасының жасыл экономикаға өту тұжырымдамасының басты бағыттарын терең зерттеу.
  • Эко-жүйелердегі өзгерістерге математикалық моделдерін құру, өнеркәсіп пен кәсіпорындарда жеке экологиялық мәселелерді практикалық тұрғыдан кәсіптік шешу, ҚОӘБ және экология-экономикалық зардапты есептеу.
Top