Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01602 Тарих – Дінтану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ежелгі және ортағасырлық Шығыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Шығыстағы ортағасырлық қоғамның қалыптасуы мен даму тарихын оқыту. Мазмұны: Шығыс елдерінің ежелгі және ортағасырлық тарихының әлемдік тарихтағы орны. Дереккөздері мен тарихнамасы. Ортағасырлық мемлекеттер және олардың даму ерекшеліктері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: дерекнамалық зерттеудің заманауи әдістеріне сәйкес тарихи әдебиеттермен өзіндік жұмыс, ғылыми мәтіндерді өңдеу, материал жинау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни ағымдар мен культтер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі кезеңдегі дәстүрлі емес діни ағымдар мен культтардың пайда болуы мен дамуының заңдылықтарын зерттеу және түсіну. Мазмұны: дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен культтердің пайда болуының алғышарттары. Жаңа христиандық, исламдық ағымдар, нео-бағдарлық культтер, саентологиялық және шайтандық ұйымдар. Діни бағыттар және олардың идеялары. Діни ағымдар. Әр түрлі мамандықтағы ұйымның қызметі және оның бағыттары ұсынылған. Нормативтік құжаттар. Дін және қоғам. Қалыптастырылатын құзыреттер: негізгі дінтану ақпаратын түсінуді, баяндауды және сыни талдауды, діни әдебиетті салыстырмалы зерттеуді үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Антикалық тарих
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ежелгі қоғамның қалыптасуы мен даму кезеңдеріінң ерекшеліктерін меңгеру. Архаимстік және антикалық қоғамның даму заңдылықтарын білу.Мазмұны: Деректер мен тарихнамасы. Крит және Ахейлік Грекия. Греция б.з. б. ХІ-ІХ ғғ. Гомер кезеңі. Архаистік Грекия. Классикалық Грекия. Эллиндік кезең. Ерте Рим және Италия. Жерорта теңізіндегі Рим державасын құру. Б Қалыптасатын құзіреттіліктер: Ежелгі әлем тарихы контекстіндегі тарихи деректермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нақты фактологиялық материалда туған өлкенің тарихы бойынша жүйелі білім, жазба деректерді қолдану. Мазмұны: Ежелгі Қазақстан. Қазақстан даласында көшпелі өркениеттің пайда болуы мен дамуы. Древные түркілер. Түркі этногендері. Түркі империясының саяси тарихы. Ортағасырлық мемлекеттік құрылымдардың тарихы. Моңғол дәуіріндегі Қазақстан. Ақ Орданың, Моголистанның тарихы XIV-XV ғғ. Қазақ хандығының құрылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дін социологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дін туралы әлеуметтік ойдың даму кезеңдерін және діннің әлеуметтік теорияларының қазіргі бағыттарын ашу. Мазмұны: Дін әлеуметтануының негізгі тақырыптары, теориялары. Дін әлеуметтік кіші жүйе ретінде. Діннің әлеуметтік және гносеологиялық негіздері мен алғышарттары. Қоғамдағы діннің қызметі мен рөлі. Құзыреттіліктер: әлеуметтік процестерді жақсы түсіну үшін дін туралы дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: діни сананың психологиялық негіздерін оқыту. Мазмұны: Дін психологиясының негізгі бағыттары. Дін тарихы және оның дамуы. Зерттеудің маңызды бағыттары. Діни адамдар психикасының мотивациялық және реттеуші салалары, діни адамның жеке мәселелері,діни тәжірибе, діни сенім. Діни символизм мен мифологияны және олардың психологиялық аспектілерін қарау. Құзыреттіліктер: діндар адамның психикалық жағдайының ерекшеліктерін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Архивтану және музейтану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мұрағат ісі мен мұражай ісінің даму тарихы, мұражайлар мен әр түрлі профильдегі архивтерде жұмыс істеу дағдылары мен теориялық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Мұрағаттану ғылымының жалпы теориясы және музеология. Мұрағаттану ғылымының ғылыми пән ретіндегі ерекшеліктері, оның пәні мен әдістері; архивтердің тарихшының зерттеу жұмысындағы маңызы; мұрағаттың негізгі түрлері, олардың ерекшеліктері. Мұражайлардың типологиялары мен классификациясы. Мұрағат және мұражай заңнамасы. Әлемдегі мұрағат және мұражай ісінің тарихы. Мұрағаттық және мұражай қорларын сатып алу. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мұрағат және музей жұмысының негізгі бағыттарын біледі және алған білімдерін практикада қолдана біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның Дін және мемлекеттік саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің дүниетанымын қалыптастыру, рухани қажеттілікті түсіну, қоғамдағы діннің орны мен рөлі. Мазмұны: мемлекет пен діннің өзара қарым-қатынасы. Қазақстандағы дін саласындағы мемлекеттік саясаттың барлық аспектілері жүйеленген: заң және құқықтық актілер, субъектілер мен актор, ислам банкингі және т.б. дін саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары, дін саласындағы деструктивті көріністердің алдын алу және ескерту, ақпараттық-түсіндіру жұмыстары. Экстремистік көзқарастар және олардың салдары. Діни жаңартулар, діни реформалар және оның нәтижелері. Елімізде 18 ірі конфессиялық топтардың мүдделерін білдіретін 3500 діни субъект бар. Қалыптастырылатын құзыреттер: діни экстремизм мен терроризмге қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны біледі, әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды, діни төзімділікті көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан әлемдік кеңістікте
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ҚР заманауи сыртқы саясатын түсіну дағдыларын қалыптастыру. Курстың мәселелері бойынша отандық және шетелдік жарияланымдармен танысу; халықаралық өмір мен Қазақстанның сыртқы саясатының фактілері, оқиғалары мен құбылыстары туралы білімді кеңейту, оларды жүйелеу; сыртқы саяси курстың маңызды бағыттары; Қазақстанның халықаралық қоғамдастықтағы орны мен рөлі; қазақстандық жобаларды халықаралық іске асыру нәтижелерін зерделеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: сыртқы саясат бойынша жекелеген білімді біріктіре білу, әлемдік қоғамдастықтағы ҚР сыртқы саясатының рөлін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тарихи пәндерді оқытудағы кәсіби орыс/қазақ тілі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: коммуникативтік-сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру, кәсіби салада ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау кезінде орыс/қазақ тілі құралдарын оңтайлы пайдалану білігін дамыту, қазақ/орыс тілінде ұғымдық аппараттың негіздерін беру, дүниежүзілік тарих және Қазақстан тарихы курстарының мазмұнымен таныстыру. Мазмұны: "тарих" термині. Деректану. Тарихнама. Әлемдік тарихтың кезеңделуі: әлемдік мәдениет. Ежелгі және орта ғасырдағы Қазақстан тарихы. Қазақстанның жаңа және жаңа тарихы. Қазақ халқының мәдениеті. Қалыптастырылатын құзыреттер: арнайы тарихи әдебиеттермен жұмыс істей білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты:педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу Мазмұны:педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: педагогикалық білімді кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түркі халықтарының тарихы, діні және наным-сенімдері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: түркі халықтарының бай тарихы мен мәдениетін, діни сенімдері мен рухани құндылықтарын зерттеу. Мазмұны: Прототүріктер. Ерте ортағасырлық түркі мемлекеттері. Ежелгі діни наным-сенімдері. Тарихнама және дереккөздер. - Дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары. Жаңа тәуелсіз түркі мемлекеттері. Діни ұйымдар мен ағымдар. Ислам діні және түрік қоғамы. Діни реформалар мен нәтижелер. Дін және қоғам. Қалыптастырылатын құзыреттер: түркі халықтарының бай рухани құндылықтарын дамыта отырып, оқу процесінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негізі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми зерттеу және жобалау әдістері саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми зерттеулерде қолданылатын терминдер мен ұғымдар, жүйелік ұсыну негіздері. Зерттеу әдістері. Әдістердің жіктелуі. Эмпирикалық әдістер. Қалыптасқан құзіреттіліктер: ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негізі ретінде жүйелік көзқарас және жүйелік талдау принциптерін білу; нақты зерттеу әдістері мен технологияларын талдайды, университеттің ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысады, курстық жұмыстар мен диссертациялар мен ғылыми жобаларды жоғары ғылыми деңгейде әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орта ғасыр тарихы (батыс)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Еуропа мен Америка елдерінің ортағасырлық қоғамының қалыптасуы және даму тарихын қарастыру. Мазмұны: дереккөздер мен тарихнама. Медиевистиканың заманауи жетістіктері, ортағасырлық еуропалық өркениет туралы түсініктер. Ортағасырлық мемлекеттер: тіл, экономика, әлеуметтік құрылым. Мәдениет. Ортағасырлық мемлекеттердің қалыптасуы мен даму кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ортағасырлар тарихы бойынша негізгі тарихи ақпаратты түсіну, сыни талдау және баяндау қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Этномемлекеттік дін (Жапония, Қытай, Үндістан)
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге дін туралы Әлеуметтік-мәдени құбылыс, оның мәні мен шығу тегі туралы білім береді, оларды ұлттық және әлемдік діндердің пайда болуымен және дамуымен, соңғылардың мәдени және қоғамдық-саяси өмір салаларына әсерімен, діннің тарихтағы және қазіргі әлемдегі мәдени құбылыс ретіндегі маңыздылығымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Діни антропология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әртүрлі діни дәстүрлердегі антропологиялық идеяларды қарастыру және талдау. Мазмұны: Діни антропологияның қалыптасуы мен дамуы, тұжырымдамалар және әдістер. Адам туралы діни түсініктердің қалыптасуы. Этностық және әлемдік діндердің теологияларындағы адам бейнесі. Адам танымдық-теориялық дүниетаным айнасы. Діни және антропологиялық ілімдердің түрлері. Адамдардың діни түсініктерін типологияландыру мәселесі. Қалыптасқан құзыреттіліктер: діни антропологияның ерекшеліктерін талдай білу, діни толеранттылықтың құқықтық нормалар мен моральдық құндылықтарын саралай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Археология және алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 3

    Археологиялық білім саласындағы фактілік материалдарды ұсынады, археологияны зерттеу өткен мен бүгіннің органикалық бірлігін, адамның пайда болуы туралы іргелі мәселелерін түсінуге мүмкіндік береді, әлемдік өркениеттің бастапқы көздері туралы идеяны қалыптастырады. Адамның жануарлар дүниесінен бөлініп шығу мәселесі. Антропогенез. Археологиялық дәуірлер,археологиялық мәдениеттер туралы нақты білімдерін қалыптастырумен ұштастырылады. Сондықтан белгілі бір дәуірді сипаттайтын жалпы белгілерді анықтауға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тарихи білімнің тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі адамзаттың тарихи ойының даму генезисі туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Тарих ғылымының басқа білім салаларымен қарым-қатынасына, тарихи дамудың кең таралған тұжырымдамалық модельдеріне, тарихи білімнің мазмұны мен белгілеріне ерекше назар аударылады. Қалыптастырылатын құзыреттер әртүрлі дәуірлердегі тарихи ой өкілдерінің тұжырымдамаларын, отандық және шетелдік тарихшылардың еңбектерін, пікірталастарды сипаттап жіктей алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орталық Азияның тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Орталық Азия елдерінің тарихы мен мәдениеті, оның көшпелі және отырықшы өркениеттің этномәдени синтезі жағдайында қызметі, Мазмұны: Орталық Азия халықтарының тарихы туралы жүйеленген білімді қалыптастыру. Орталық Азияның экономикалық және мәдени эволюциясы: отырықшы егіншілік, көшпелі, жартылай көшпелі, сауда және қолөнер. Түркі-соғды синтезі – Орталық Азия халықтарының мәдени мұрасы. Дінилікті руханилық деп түсінді. Ұлы құндылықтар жүйесі – Тәңірлік, Митра, шамандық, зороастризм культтері. Орталық Азия аймағының халықтары мен елдері әлемдік тарихи үрдістер контекстінде; Қалыптасқан құзыреттіліктер: Орталық Азияның дамуындағы әлеуметтік, саяси және экономикалық факторлардың өзара байланысы мен өзара әсерін талдау, аймақ халықтары мен елдерінің тарихи-мәдени дамуына тұтас көзқарасты көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тарих және дінтану пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарих және дінтану мұғалімдерінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. Сабаққа дайындық, педагогикалық талдау және оқу процесінің рефлексиясы. Тарих пен Дінтануды оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Тарих және дінтану пәндерін оқытудың мақсаты. Мектептегі тарих пен дінтанудың құрылымы мен мазмұны. Тарих және дінтану әдістерін жіктеу. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инклюзивті білім беруде педагог-психолог қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім беру түрлері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту, тәрбиелеу мәселелері. ҚББ балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Педагогтармен-психологтармен қарым-қатынас. Құзіреттіліктер: инклюзивтік практикада білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орта Азиядағы суфизм
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді Қазақстанда ислам дінінің енуі мен таралуының басталуымен және Суфизмнің Орта Азияда таралуымен таныстыру. Мазмұны: Ислам діні мен арабтардың жаулап алуы және таралуы, Мұхаммедтің жақтаушылары, Маверауннахрды жаулап алуы, Орталық Азия халықтарының үздіксіз күресі, IX-XII ғасырлардағы Орталық Азия мемлекеттері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: қазақ жеріне ислам дінінің келуі, мұсылманшылықтың ерекшеліктері, Орта Азия елдеріндегі сопылық тариқаттарының қалыптасуы және қазіргі жағдайы мәселесіне салыстырмалы талдау жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлемдік діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дін мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасын білу. Мазмұны: дүниетаным және оның түрлері. Дінтану пәні. Мәдениет жүйесіндегі дін. Ұлттық діндер. Қазіргі дәстүрлі емес діни ғибадат. "Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: дін тарихы мен философиясы бойынша білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • КСРО мен ТМД тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-КСРО мен Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының тарихы, олардың пайда болуы мен дамуы, ішкі даму ерекшеліктері, сонымен қатар олардың қазіргі халықаралық қатынастарға қатысуы мен әсері.Бағдарламада сондай-ақ КСРО тарихының орны мен маңызы, ТМД тарихының тарихнамасы, ТМД тарихының хронологиясы, ТМД тарихы бойынша деректер және олардың сыныптамасы ескеріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты:қазақ және орыс тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны:сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер:орыс және қазақ тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тарих бойынша оқушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Тарихты оқыту процесінде зерттеу жобаларын жасау, ұйымдастыруға дайындық саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оған дәрістер, пікірталастар, проблемалық элементтері бар практикалық сабақтар кіреді. Мазмұны: ғылыми жобаларды, ғылыми жұмыстың принциптері мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: Ғылыми жұмыстарын ұйымдастыра алады, жоспарлау, жобаны басқару, жобалау қызметінің нәтижелерін бағалаудың практикалық дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Осы кезеңдегі Азия және Африка елдері тарихының маңызды оқиғалары мен мәселелері қарастырылып, олар сол кезеңнің өзіндік хронологиясын ұсынады, осы кезеңдегі Азия мен Африка елдерінің қоғамдық дамуының негізгі тенденцияларын талдайды. Азия мен Африка елдеріндегі дәстүрлі қоғамдардың трансформациялану процестері, отаршылдық жүйелердің қалыптасуы және фундаментализм мен реформизм арасындағы күрес туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тарихи дереккөзді жан-жақты зерттеуге, оның шығу тегін анықтауға көмектесу. Мазмұны: Қосалқы тарихи пәндердің құрылымы. Қосалқы тарихи пәндердің пәнаралық байланыстары. Палеографияның, тарихи метрологияның пәні мен міндеттері. Ономастика лингвистиканың бөлігі және оның тарихшы үшін маңызы. Нумизматика. Сфрагистика. Геральдика.Генеалогияның ғылым ретінде пайда болуы. Тарихи зерттеулердегі шежіренің рөлі. Құзыреттер: әр пәннің әдістемелік тәсілдерінің ерекшеліктерін, пәннің ерекшелігін ашу біліктілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 4

    Мақсаты: оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Мазмұны: оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу. Қалыптасатын құзыреттілігі: кәсіби білім мен іскерлікті қолдана алуы мен зерттеудер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан тарихының деректері мен тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Деректану теориясы. Қазақстан тарихы бойынша тарихи деректерді жіктеу. Тарихнаманың деректануы. Қазақстан тарихының ежелгі, ортағасырлық, жаңа, қазіргі заман тарихнамасы. Кеңестік тарихнама. Деректану тарих ғылымының пәні ретінде деректанулық зерттеу. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихының тарихнамалық дәстүрі. Тәуелсіз Қазақстанның тарихнамасы. Отандық тарих көздері. Ежелгі кезеңнің көздері. Баяндау көздері. Жаңа кезеңдегі Қазақстан тарихы және кеңестік кезеңдегі тарих туралы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ресей империясының Орталық Азиядағы саясаты
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Ресейдің Орталық Азияға қатысты саясатын оның қазіргі заманғы проблемалар мен перспективаларға қол жетімділікпен тарихи ретроспективадағы өзгеру динамикасындағы интегралды жүйе ретінде ұсыну. Мазмұны: Орталық Азия аймағындағы халықаралық қатынастар, қазіргі және соңғы уақыттағы халықаралық қатынастардың жаһандық жүйесі контексіндегі Орталық Азиядағы Ресей саясатының векторы. Қалыптасатын құзіреттіліктер: : халықаралық қатынастардың және қазіргі және соңғы уақыттағы жаһандық халықаралық қатынастар жүйесінің контексіндегі Орта Азия аймағындағы Ресей саясатының рөлін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тарих теориясы мен методологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тарихшы/дінтанушы студентті зерттеу қызметіне дайындау және енгізу, студенттерде ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, қойылған мақсатқа жету және ғылыми мәселені шешу үшін нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлем тарихының түйінді проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу: тарихи зерттеулерде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы тарихи әдістер. . Тарихи зерттеудің негізгі кезеңдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: студенттерге тақырыпты таңдаудан бастап оның нәтижелерін ресімдеуге және ұсынуға дейін дербес зерттеу жұмыстарын жүргізуге көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақтардың рухани мәдениеті, діні мен әдет-ғұрыптары
    Несиелер: 6

    Интеллектуалдық өмір, жинақталған білім, адамгершілік, құқық, ғылым, өнер туындылары рухани құндылықтармен байланысты. Рухани мәдениетті зерттеудің ерекше маңызды аспектісі этникалық және мәдени процестермен тікелей байланысты діни жүйелерден тұрады. Түріктер – мұсылмандар, отырықшы, көшпелілер адамзаттың көне мәдениетінің сан алуандығына сай төл мәдениетті құра білді.Құндылықтар жүйесін зерттей отырып, төзімділікке үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шетелдік тарихнамадағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: белгілі-бір ғылыми проблеманы зерттеу деңгейін, тарихнамалық деректердің мазмұнын, зерттеу бағыттарын анықтау. Мазмұны: Батыстық Ортаазиаттану мектебінің қалыптасу процесін, қазақ халқының тарихы мен мәдениетінің, көшпенділер өркениетінің түйінді проблемалары бойынша тарихнамалық ойдың эволюциясын қарастырады. Құзыреттер: Шетелдік тарих ғылымының даму заңдылықтары білу, Қазақстанның тарих ғылымының қазіргі даму деңгейімен байланысты әртүрлі тұжырымдамаларға объективті баға береді, тарихи, тарихнамалық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарих сабақтарында TEDx стиліндегі презентациялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге жаңа форматта сабақ және көпшілік алдында сөйлеуді үйрету үшін TED форматын қолдану. Мазмұны: TED-тің құрылу тарихы, TED-Ed бағдарламасы, TED жаттықтырушылары мен спикерлерінің халықаралық тәжірибесі, керемет презентация, Джобс стиліндегі презентация. Қалыптасатын құзіреттіліктер: дәстүрлі емес көпшілік алдында сөйлеуді игеру, қазіргі мектепте шешендік өнердің инновациялық әдістерін игеру, презентациялар мен презентациялар жасау, өзін-өзі таныстыруды тиімді жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алтын Орда тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Дешті Қыпшақ мемлекетінің тарихы, саяси құрылымы мен қызметі туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Мазмұны: курс Алтын Орданың мәдениеті мен этнографиясына, саяси тарихына, экономикасы мен археологиясына арналған. Алтын Орда (Жошы Ұлысы, Ұлықұлы) - түркі Еуразия тарихындағы тұтас дәуірді, бірнеше қазіргі түркі халықтарының қалыптасуының шешуші кезеңін құрайды. Сөз Алтын Орда дәуірінің бірқатар көрнекті мемлекет қайраткерлерінің қызметі туралы, Орда мәдениетінің әртүрлі қырлары мен оның түркі және әлемдік өркениетке әсері туралы, Алтын Ордамен қандай да бір түрде байланысты түркі және Еуразияның кейбір басқа халықтары тарихының аз белгілі беттері туралы айтылатын болады. Қалыптастырылатын құзыреттер: Еуразия халықтарының ортақ тарихын объективті және тұтас қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарихи демография
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттер арасында халықтың даму сипаты, тарихи кезеңдер, оның аймақтардағы даму ерекшеліктері мен заңдылықтары, қоғам мен мемлекеттің демографиялық саласының өзара әрекеттесу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: демографиялық ғылым жүйесіндегі тарихи демографияның орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Қазақстанның Ресейге қосылуының ерекшеліктері мен кезеңдерін ашу. Қазақ-жоңғар қатынастары. Ресей протекторатының қабылдануы. Қазақстан Ресей империясының құрамында. Патшалықтың отаршылдық реформалары және оның зардаптары. Хандықтың жойылуы. Қазақ халқының ұлт-азаттық күресі. 19 ғасырдың екінші жартысы мен 20 ғасырдың басындағы Қазақстанның жағдайы. Биліктің исламға деген көзқарасын өзгерту. Жаңа заман оқиғаларын өз бетінше зерттеп, талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шетелдер тарихының тарихнамасы және дерекнамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарих ғылымының даму процесі туралы білім мен түсінік жүйесін, сондай-ақ тарихи және тарихнамалық дереккөздермен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа шетел тарихы мәселелері бойынша негізгі бағыттар, мектептер және тұжырымдамалар; Қазіргі деректану: мектептер және дереккөз туралы түрлі түсініктер. Тарихнамалық, деректанулық зерттеулердің дәстүрлері, сабақтастық және айырмашылықтар. Дереккөздерді зерттеу әдістеріне жаңа көзқарастар, әлем тарихының негізгі мәселелерінің әртүрлі тұжырымдамаларын талдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: деректанулық, тарихнамалық талдау және тарихи дереккөздермен және зерттеулермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерде Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы кезеңінде әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: индустриялық және постиндустриялық қоғамның қалыптасу және даму кезеңдері; зерттелетін уақытта жекелеген өңірлер мен мемлекеттердің даму ерекшелігі. Қалыптасатын құзіреттіліктер: Батыс өркениетінің жаңа және қазіргі заман дамуының тарихи парадигмасын зерттеу негізінде педагогикалық білім беру саласындағы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Электрондық журнал.Қалыптасатын құзыреттіліктер: пәндік мамандану саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дін философиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерде әлем уақытында қозғалып келе жатқан діннің алуан түрлі құбылыстары, ар-ождан бостандығына, диалогтық, өзге көзқарастарға құрметпен қарауға бағытталған өзіндік дүниетаным туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: "Психология" және "дін феноменологиясы". Философия және философия тарихы. Әлемдік діндер тарихының пәні. Дін философиясының негізгі концепциялары мен үрдістері. Философиялық ойдың тарихы. Қалыптасатын құзыреттер: өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды. Білім алушы ғылыми жетекшінің оң пікірі және қорғалатын жұмыстың (жобаның) бейініне сәйкес келетін маманның пікірі болған жағдайда дипломдық жұмысты (жобаны) қорғайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON2

    мемлекеттік және орыс тілдерінде кәсіби терминдерді, іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде тілдік дағдыларды пайдаланады, ағылшын тілін одан әрі оқуын жалғастырады және шет тілдік ортада кәсіби қызметін жүзеге асырады, академиялық жазу дағдыларын меңгерген;

  • Код ON8

    Білім берудің жаңартылған мазмұнымен байланысты қажетті кәсіби білімін және ғылымда ақпараттық технологияларды, педагогикалық және әдістемелік жұмыста заманауи сандық құралдарды сенімді пайдалануды көрсетеді, қашықтықтан оқыту бойынша цифрлық білім беру контентін әзірлеу дағдыларын меңгерген;

  • Код ON4

    Барлық дәуірлер мен кезеңдегі Қазақстан тарихы мен Дүниежүзі тарихын зерттеудің өзекті мәселелерін, отандық және шетелдік деректанудың, тарихнаманың кезеңдеріне, даму бағыттарына сыни талдау, ретроспективті, тарихи - салыстырмалы сияқты зерттеудің басқа да әдістері арқылы жіктейді

  • Код ON5

    Қазақстан мен Орталық Азия елдері, Алтын Орда тарихы мен мәдениетінің ерекшеліктерін анықтайды және дереккөздердің шынайылығын, идеялық бағыты және ғылыми сипаты тұрғысынан түсіндіре алады, әлемдік және отандық тарихтың барлық даму кезеңдері туралы білімдерін қорыта алады;

  • Код ON6

    педагогика мен әдістемелік жұмыстарда жоғары білімін көрсетеді, оқыту мен ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлауда шығармашылық тәсіл мен инновациялық технологияларды қолдана алады, өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отырады;

  • Код ON3

    гуманитарлық білімге негізделген адами, әлеуметтік-тұлғалық ұлттық құндылықтарды, сонымен қатар тұлғаның психикалық және физикалық қасиеттері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық өсу және өзін-өзі басқару туралы білімдерін дамытады.

  • Код ON1

    зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді көрсетеді, жеке тұлғаның рухани, дене бітімін жетілдіруге және салауатты өмір салты нормаларын сақтауға қол жеткізеді, академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген:

  • Код ON7

    Дүниежүзі тарихы мен отандық тарихтың барлық кезеңдеріндегі (ежелгі, ортағасырлық, жаңа, қазіргі заман) дамудың тұтастығы мен сабақтастығын сипаттайтын негізгі оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді талдайды, олардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтай алады

  • Код ON9

    ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде әртүрлі дереккөздерді, тарихи-этнографиялық, мұрағаттық, археологиялық, демографиялық материалдарды талдайды; тарихи тұлғалардың рөлі және олардың ұлттық және әлемдік тарих пен мәдениеттегі жетістіктерін жинақтап қорыта алады, баға бере алады

  • Код ON10

    тарих және дінтану пәндері (діни антропология, діни әлеуметтану, діни психология, діни философия) саласындағы ақпаратты өз бетінше жинауға және өңдеуге, қазіргі заманғы діни проблемаларға сыни талдау менсараптамалық бағалау жүргізуге ; категориялық аппаратты пайдалануға; патриотизм рухын, толеранттылық пен діни төзімділікті қолдауға қабілетті.

6B01602 Тарих-Дінтану
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01602 Тарих-дінтану
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01602 Тарих-дінтану
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01602 Тарих-Дінтану мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01602 Тарих-дінтану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01602 Тарих-Дінтану
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top