Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01602 Тарих – Дінтану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарық сұраныстары мен жұмыс берушілердің талаптары ескерілген, тарих пен дінтану саласында педагогикалық, ғылыми қызметтерді жүзеге асыруға қажетті іргелі білімі бар, гуманитарлық білім беру жүйесінде табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін, болашақ мамандығы бойынша қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық құзыреттер мен дағдыларды меңгерген мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ежелгі және ортағасырлық Шығыс елдерінің тарихы
Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни ағымдар мен культтер
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Ұлттық тәрбие
Антикалық тарих
Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
Дін социологиясы
Дін психологиясы
Білім берудегі сандық технологиялар
Архивтану және музейтану
Қазақстанның Дін және мемлекеттік саясаты
-
2 Оқу жылы
Қазақстан әлемдік кеңістікте
Тарихи пәндерді оқытудағы кәсіби орыс/қазақ тілі
Абайтану
Психология
Педагогика
Түркі халықтарының тарихы, діні және наным-сенімдері
Ғылыми зерттеу негізі
Орта ғасыр тарихы (батыс)
Этномемлекеттік дін (Жапония, Қытай, Үндістан)
Діни антропология
Археология және алғашқы қоғам тарихы
Тарихи білімнің тарихы
Орталық Азияның тарихы мен мәдениеті
-
3 Оқу жылы
Тарих және дінтану пәндерін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Орта Азиядағы суфизм
Әлемдік діндер тарихы
КСРО мен ТМД тарихы
Қазақ (орыс) тілі (В2)
Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
Арт білім беру
Тарих бойынша оқушылардың зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Қосалқы тарихи пәндер
Өндірістік тәжірибе
Қазақстан тарихының деректері мен тарихнамасы
Ресей империясының Орталық Азиядағы саясаты
Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
-
4 Оқу жылы
Тарих теориясы мен методологиясы
Қазақтардың рухани мәдениеті, діні мен әдет-ғұрыптары
Өзін-өзі тану
Шетелдік тарихнамадағы Қазақстан тарихы
Тарих сабақтарында TEDx стиліндегі презентациялар
Алтын Орда тарихы
Тарихи демография
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Шетелдер тарихының тарихнамасы және дерекнамасы
Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Дін философиясы
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
Оқыту нәтижелері
- мемлекеттік және орыс тілдерінде кәсіби терминдерді, іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде тілдік дағдыларды пайдаланады, ағылшын тілін одан әрі оқуын жалғастырады және шет тілдік ортада кәсіби қызметін жүзеге асырады, академиялық жазу дағдыларын меңгерген;
- Білім берудің жаңартылған мазмұнымен байланысты қажетті кәсіби білімін және ғылымда ақпараттық технологияларды, педагогикалық және әдістемелік жұмыста заманауи сандық құралдарды сенімді пайдалануды көрсетеді, қашықтықтан оқыту бойынша цифрлық білім беру контентін әзірлеу дағдыларын меңгерген;
- Барлық дәуірлер мен кезеңдегі Қазақстан тарихы мен Дүниежүзі тарихын зерттеудің өзекті мәселелерін, отандық және шетелдік деректанудың, тарихнаманың кезеңдеріне, даму бағыттарына сыни талдау, ретроспективті, тарихи - салыстырмалы сияқты зерттеудің басқа да әдістері арқылы жіктейді
- Қазақстан мен Орталық Азия елдері, Алтын Орда тарихы мен мәдениетінің ерекшеліктерін анықтайды және дереккөздердің шынайылығын, идеялық бағыты және ғылыми сипаты тұрғысынан түсіндіре алады, әлемдік және отандық тарихтың барлық даму кезеңдері туралы білімдерін қорыта алады;
- педагогика мен әдістемелік жұмыстарда жоғары білімін көрсетеді, оқыту мен ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мен жоспарлауда шығармашылық тәсіл мен инновациялық технологияларды қолдана алады, өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін үнемі жетілдіріп отырады;
- гуманитарлық білімге негізделген адами, әлеуметтік-тұлғалық ұлттық құндылықтарды, сонымен қатар тұлғаның психикалық және физикалық қасиеттері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық өсу және өзін-өзі басқару туралы білімдерін дамытады.
- зияткерлік және жалпы мәдени деңгейді көрсетеді, жеке тұлғаның рухани, дене бітімін жетілдіруге және салауатты өмір салты нормаларын сақтауға қол жеткізеді, академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген:
- Дүниежүзі тарихы мен отандық тарихтың барлық кезеңдеріндегі (ежелгі, ортағасырлық, жаңа, қазіргі заман) дамудың тұтастығы мен сабақтастығын сипаттайтын негізгі оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді талдайды, олардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтай алады
- ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде әртүрлі дереккөздерді, тарихи-этнографиялық, мұрағаттық, археологиялық, демографиялық материалдарды талдайды; тарихи тұлғалардың рөлі және олардың ұлттық және әлемдік тарих пен мәдениеттегі жетістіктерін жинақтап қорыта алады, баға бере алады
- тарих және дінтану пәндері (діни антропология, діни әлеуметтану, діни психология, діни философия) саласындағы ақпаратты өз бетінше жинауға және өңдеуге, қазіргі заманғы діни проблемаларға сыни талдау менсараптамалық бағалау жүргізуге ; категориялық аппаратты пайдалануға; патриотизм рухын, толеранттылық пен діни төзімділікті қолдауға қабілетті.