Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01507 Информатика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдердің негізгі құрылымы. Тілдер және бағдарламалау жүйелері. Программалаудың негізгі принциптері. Программалау тілдерінің жіктелуі. Программалау парадигмалары. Компьютерге арналған бағдарламалар әзірлеу. Бағдарламаларды құру кезеңдері. Программалаудың негізгі тілдерінің аспаптық ортасында бағдарлама құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Студенттерге негізгі математикалық әдістерді оқыту, оқу жоспарларына сәйкес мамандарды даярлаудың белгілі бір бейіні үшін маңызды болып табылатын математиканың бөлімдерге назар аудара отырып, оларды практикалық есептерді шешу үшін осы әдістердің әртүрлі қосымшаларымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 4

    «Физика» пәнін оқытудың мақсаты - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу. Классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру. Ғылыми дүниетаным мен заманауи физикалық ойлауды қалыптастыру. Заманауи ғылыми жабдықтармен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі бөлімдеріне тән шамалардың сандық ретті бағалауды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискретті математика
    Несиелер: 4

    Дискреттік математика пәнін игерудің негізгі мақсаты студенттерге дискретті математика есептерін шешудің әдістерін және соған байланысты ойлауды үйрету. Оқу процесінде студенттерге дискреттік математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білімнің қорын беру, алынған білімді дискретті математиканың типтік есептерін шешуде ұтымды және тиімді пайдалануды үйрету қажет; студенттердің дискретті математика туралы түсінігі мен нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Web бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Web-беттерді құрудың заманауи әдістері мен технологияларын зерттеу. HTML, CSS тілдерінде веб-сайттар құру дағдыларын игеру. Web-сайтты жобалаудың, құрастырудың және орналастырудың үлгілік тәсілдерін меңгеру. Дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану (сайт редакторлары, браузерлер, графикалық редакторлар). Web-дизайн негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Осы тұжырымдамаларға арналған танымдық модельдердің дамуына ықпал ететін іргелі информатика тұжырымдамаларының жиынтығы. Ақпарат заттың әмбебап семантикалық қасиеті ретінде. Ақпараттық теория негіздері, сандық автоматика теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігі мен күрделілігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Есептеу техникасының негіздері. Есептеу техникасын құру принциптері. Микропроцессорлық жүйелердің, архитектураның және ДК жұмысының принциптері. Процестерді басқару, жадты басқару әдістері. Енгізу-шығару бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Файлдық жүйенің түсініктері. Операциялық жүйені орнату және күйге келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электроника негіздері
    Несиелер: 4

    Электроника ғылымдағы бағыт ретінде. Заманауи электронды құрылғылардың жұмысының негізгі принциптері. Аналогты және цифрлық электрониканы пайдалану салалары. Электрондық құрылғыларды жобалау әдістері. Диодтар мен диодтардың сызбалар. Пассивті компоненттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік өндіріс. Капиталдың мәні, формасы, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономика жағдайындағы өндіріс кірісі.Кәсіпкерлік түсінігі. Кәсіпкерлік қызметтің түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауарлар, ақша. Әлеуметтік-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің бизнесті дамытудағы рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік экономикалық қатынастар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
    Несиелер: 5

    Графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу принциптері. Пайдаланушы интерфейсінің құрылымы. Сигналдар мен оқиғаларды өңдеуге арналған құралдарды зерттеу, терезенің қасиеттерін басқару, көп ағынды қосымшаларды әзірлеу, негізгі компоненттердің сипаттамасы (түймелер, Мәтін өрістері, тізімдер, кестелер, мәзірлер, құралдар тақталары және т.б.). Интерфейсті зерттеу, бағалау және талдау. UX стратегиясы және функционалдылықты жобалау. Көрнекі дизайн

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық модельдеу және сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Сандық әдістерге кіріспе. Қате теориясы элементтері. Бір айнымалы сызықты теңдеулерді шешу. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің тікелей әдістері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің итеративті әдістері. Матрицаның өздік мәні. Функцияларды жақындату теориясы. Сандық дифференциация. Сандық интеграция. Кәдімгі дифференциалдық теңдеулер үшін Коши мәселесін шешудің сандық әдістері. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді шешудің сандық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту әдістемесі. Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Қазіргі мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Функционалды және объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Объектіге бағытталған бағдарламалау түсінігі. Кластарды анықтауға және қолдануға ерекше назар аудара отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы. Объектіге бағытталған дизайн негіздері. Стандартты бағдарламалау конструкциялары. Мәселелерді шешу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәліметтер қорының жүйелері
    Несиелер: 4

    Мәліметтер қоры. Негізгі түсінік. Мәліметтер қорының теориясы. Мәліметтер қорының модельдері. Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйенің архитектурасы. Мәліметтер қорын тұжырымдамалық жобалау принциптері. Мәліметтер қорын басқару жүйелері. Мәліметтер қорын бағдарламалаудың кіріктірілген және автономды құралдары. Қосымшаларды әзірлеу. Мәліметтер қорын жобалауды автоматтандыру құралдары. Файл-серверлік жүйелер. Дерекқор серверлері. Таратылған мәліметтер қорын өңдеу. SQL тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі «Цифрлық сауаттылық» пәнінің орны. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуды реттейтін құжаттар. Бастауыш мектептегі «Цифрлық сауаттылық» пәнінің құрылымы мен мазмұны. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытудың дидактикалық принциптері, әдістері мен құралдары. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері. Бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытудың жеке әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Беру ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желілер хаттамаларының сипаттамасы. Қазіргі жағдайда ақпараттық қауіпсіздіктің өзектілігі. Қауіп түсінігі. Вирустардың түрлері туралы түсінік. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері. Қауіпсіздік модельдері және оларды қолдану. Криптография әдістері. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздік өлшемдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру робототехникасы және мехатроника
    Несиелер: 5

    Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған жетек пен атқарушы жүйелерді тұрғызу ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, кеңістікте роботтардың қозғалу механизмдері мен қозғалыс механизмдерін жобалау және талдау негіздері, қозғалыс механизмдері мен роботтардың қозғалу механизмдері үшін басқару алгоритмдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар,оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бұлттық және мобильдік технологиялар
    Несиелер: 5

    Виртуалдау технологиялары. Бұлттық есептеу негіздері мен технологиялары. Жіктелуі. Бұлттық қызметтермен жұмыс істеу негіздері. Танымал бұлттық қызмет технологияларына шолу.. Бұлттық технологиялар топтары. Бұлттық платформалар. Виртуалды жеке бұлтты орналастыру. Бұлттық қызметтерді таңдау және онымен байланысты қауіптер. Мобильдік технологиялар. Мобильдік қызметтер мен стандарттар. Мобильдік қосымша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі Smart технологиялар
    Несиелер: 4

    SMART технологиялардың басым бағыттары: интеллектуалдық желілер, Заттар интернеті, «ақылды қала» және «ақылды» құрылғылар. Білім берудегі SMART инновациялар: білім беру мазмұнын құрудың мақсаттары мен принциптері, оқыту технологиялары. SMART біліміне арналған интерактивті жабдықтар мен технологиялық шешімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпыадамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде. Жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау принципі. "Өзін-өзі тану" пәнін және басқа пәндерді интеграциялау. Құзыреттілігі: білім беру ұйымының оқу-тәрбие үрдісінде жалпыадамзаттық құндылықтар туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    Модель. Модель түрлері. 3D моделі, оның 2D моделінен айырмашылығы. Модельдеу, математикалық және геометриялық модельдеу. Компьютерлік модельдеу. 3D модельдеу. Үш өлшемді модельдерді қолдану салалары. Модельдеу кезеңдері. Компьютерлік модельдеу объектілері, графикалық объектілерді компьютерлік модельдеу технологиялары. Үш өлшемді графикалық нысандарды жобалауды автоматтандыру жүйелері. Үш өлшемді модельдеу әдістері. Анимация, компьютерлік анимация. Компьютерлік анимация технологиялары. Көрнекі графикалық нысандарды өңдеу. Бейнемонтаж.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатика тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым тарихы. Информатиканың электронды кезеңге дейінгі тарихи дамуы. Арнайы машиналардан әмбебап компьютерлерге дейін компьютерлік технологияның дамуы. Микропроцессорлық архитектураның дамуы. Суперкомпьютерлік және арнайы есептеу жүйелері. Теориялық информатика. Компьютерлік желілер. Операциялық жүйелер. Бағдарламалау тілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жасанды интеллект технологиясы
    Несиелер: 4

    Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары; шығармашылық процестерді имитациялайтын ақпараттық жүйелер; Ақпарат және деректер; ақпараттық жүйелерге арналған зияткерлік интерфейс жүйелері; зияткерлік ақпараттық-іздестіру жүйелері; сараптамалық жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    зерделенетін тілді тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін пайдаланады, сыни талдау әдістемесін меңгерген және мемлекеттік, орыс және шет тілдерін өз бетінше меңгеру кезінде цифрлық технологияларды және пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілінің қағидаттарын пайдаланады;

  • Код ON6

    оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын, орта білім берудің жаңартылған мазмұнында информатика мен АКТ оқытудың ерекшеліктерін және оқушылардың зерттеу және жобалау қызметімен, оқытудың басқа да инновациялық әдістерімен байланысты қолданады;

  • Код ON8

    ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын талдайды, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізеді және жетілдіреді; информатиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында ынтымақтастықта жұмыс істейді.

  • Код ON3

    зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін, практикаға бағытталған есептерді шешу, сандық деректерді талдау үшін математикалық білімдер мен әдістерді қолданады, компьютерлік есептеулердің математикалық негіздері саласындағы есептерді өз бетінше шешудің базалық біліктер кешенін меңгерген;

  • Код ON5

    Заңдылықтарды критикалық түрде талдайды және олардың негізінде ақпараттық, физикалық, биологиялық және экономикалық объектілер мен процестердің компьютерлік моделдерін құрады, ғылыми-зерттеу жұмыстарын визуализациялайды және жүргізеді;

  • Код ON1

    Қазақстан Республикасының қазіргі кезеңдегі экономикалық деректері мен үрдістерін, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын талдайды және өз болашағын жоспарлайды және Қазақстанның қазіргі тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін түсінеді, Академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды;

  • Код ON7

    базалық бағдарламалау тілдерінің аспаптық орталарында жұмыс істейді; Web және Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін Кәсіби-бағытталған бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдаланады; объектілердің, құбылыстардың, жүйелердің, оның ішінде 3D ақпараттық және компьютерлік модельдерін құрады.

  • Код ON4

    ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, цифрлық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON5

    компьютерлік графика теориясы мен Жүйелік бағдарламалау тілінің құрылымы туралы жалпы түсінікке ие; есептеу техникасының, компьютерлік жүйелер архитектурасының тарихы мен даму үрдістерін, Компьютерлік желілер мен жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, деректерді жобалаудың және деректер базасын әзірлеудің негізгі әдістерін меңгерген,

Top