Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 Информатика (IP) в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Абайтану
Бағдарламалауға кіріспе
Математика
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Физика
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
-
2 Оқу жылы
Дискретті математика
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Объектлі-бағдарланған программалау
Жүйелік бағдарламалау
Білім берудегі сандық технологиялар
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Педагогикалық зерттеулер
Информатиканың теориялық негіздері
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
-
3 Оқу жылы
Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
Бұлтты және мобильдік технологиялар
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Информатика тарихы
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Білім берудегі smart технологиялар
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Мәліметтер қорының жүйелері
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Web қосымшаларды құру
Оқыту әдістері мен технологиялары (информатика)
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Оқытуды жоспарлау және жекелендіру (информатика)
Таратылған қосымшаларды әзірлеу
Білім беру экожүйелері
Ілгермелі шет тілі
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты пайдалану; технология
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
- математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану
Ұқсас БББ
6B01507 Информатика (IP)
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01507 Информатика және робототехника
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01507 Информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01507 Информатика
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті