Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 Информатика (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бағдарламалауға кіріспе
Абайтану (IP)
Математика
Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
Мәліметтер қорының жүйелері
Информатика тарихы
-
2 Оқу жылы
Дискретті математика
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Таратылған қосымшаларды әзірлеу
Олимпиадалық тапсырмаларды бағдарламалау
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Информатиканың теориялық негіздері
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі сандық технологиялар
Киберқауіпсіздік және компьютерлік желілер
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
-
3 Оқу жылы
Объектлі-бағдарланған программалау
Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
Бағалау және дамыту
IT жобаларын басқару
Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау
Жүйелік бағдарламалау
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Компьютерлік графика және 3D модельдеу
Педагогикалық тәсілдер
Инклюзивті білім беру ортасы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Web қосымшаларды құру
Ілгермелі шетел тілі
Білім берудегі Smart технологиялар
Физика
Оқытуды жоспарлау және жекелендіру (информатика)
Оқыту әдістері мен технологиялары (информатика)
Бұлтты және мобильдік технологиялар
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар (информатика)
Бастауыш мектептің цифрлық сауаттылығы
Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу (экожүйе)
Жасанды интеллект негіздері
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясы
Машиналық оқытуға кіріспе
Білім беру робототехникасы
GameDev негіздері
Білім беру экожүйелері
Интернет заттары
Білім берудегі иммерсивті технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікке ие болу, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынастарды құру; кәсіптік қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалануға
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласындағы озық концепцияларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және информатика білімін жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беруде мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және білім беру контекстінде олардың психологиялық жағдайын этикалық тұрғыдан қолдау, соның ішінде ақпаратты пайдалану; технология
- тарихтың негізгі кезеңдерін, қазақ халқының мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясын тұтас және объективті түрде қамту, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, қоғамның трансформациясын цифрландыру жағдайында кәсіби педагогикалық қызметтің типтік міндеттерін шешу
- математикалық, компьютерлік модельдеудің іргелі ұғымдарын және информатиканың семантикалық негіздерін меңгеру; қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламаларды құру үшін әдістеме мен алгоритмдерді қолдану; ЕТ тарихы мен даму тенденциясын, есептеуіш жүйелер мен желілердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, қолданбалы есептерді шешу үшін мәліметтер мен ақпараттық жүйелерді жобалаудың негізгі әдістерін білу
- ақпараттық дүниетанымды кеңейту және цифрлық білім беру ресурстарын дамыту үшін АТ қолдану, оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға бағытталған инновациялық білім беру технологияларын, оның ішінде CLIL-ді пайдалану
- информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін цифрлық дидактиканың теориялық және практикалық білімін қолдану, информатика мен робототехниканы оқытудың алға қойылған мақсаттарына сәйкес цифрлық оқыту ортасында білім беру іс-әрекетінің шарттарын жобалау, заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану
- педагогикалық зерттеу жүргізу үшін сандық құралдар мен әдістерді қолдану; педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін және қазіргі білім беру тенденцияларын, ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешу тәсілдерін қолдану
Ұқсас БББ
6B01507 Информатика және робототехника
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01507 Информатика (IP)
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01507 Информатика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01507 Информатика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01507 Информатика
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті