Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Бастапқы әскери дайындық - Дене шынықтыру және спорт в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: саптық оқыту негіздері. Мазмұны: саптық оқыту әдістері. Саптық байқаулар. Жеке саптық дайындықты тексеру және бағалау. Саптық үйлесімділікті тексеру және бағалау. Саптық тәсілдер және қарумен қозғалыс. Қарумен саптық көтергіш. Орында автоматпен қабылдауды орындау. Қару-жарақпен бұрылыс және қозғалыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерге балалар денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы әскери жарғылар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ішкі тәртіп ережелері, әскери қызметшілердің жалпы міндеттері және олардың арасындағы өзара қарым-қатынастар, негізгі лауазымды тұлғалардың және тәуліктік наряд адамдарының міндеттері. Мазмұны: Жарғының күші Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының (бұдан әрі – Қарулы Күштер)әскери қызметшілеріне қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі философиялық-антропологиялық аспектілер Мазмұны: "педагогикалық мамандыққа кіріспе" студенттердің білім беру мен тәрбиелеуде әртүрлі идеялар мен тұжырымдамаларды, дүниетанымдар мен құндылықтарды қатар өмір сүру мүмкіндігін салыстыру, салыстыру және қабылдау негізінде жеке кәсіби дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: дене шынықтыру және спорт генезисінің себептері мен тетіктерін, оларды дамытудың заңдылықтары мен ерекше принциптерін зерттеу; студенттерді болашақ мамандығының педагогикалық тәжірибесінде қолдануға мүмкіндік беретін тарихи біліммен қаруландыру. Мазмұны: қазіргі тарих дене шынықтыру мен спорттың ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі эволюциясын бақылайды. Өз кезегінде, дене шынықтыру және спорт тарихы осы ұғымдарды өзінің ғылыми және оқу пәндерінде қолдана отырып, бүкіл спорт ғылымының маңызды бөлігін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: жауынгер және әскери ұжымдардың жеке басының жауынгерлік және моральдық-психологиялық қасиеттерін, дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. Мазмұны: дене шынықтыру және спорт педагогика мен психологияның жалпы мәселелері Қазақстандағы әскери білім беру жүйесін талдау және оның даму болашағы. Спорттық-педагогикалық үрдісінің сипаттамасы және оның негізгі құрылымдық элементтері, тұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясы және оның оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бауыржантану
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты: Бауыржан Момышұлының өмірі мысалында өскелең ұрпаққа патриоттық сезімді тәрбиелеу. Мазмұны: Отан қауіпсіздігі, жоғары әскери басшылық және стратегияның практикалық қызметі мәселелеріндегі Бауыржан Момышұлының ұлы мұрасы. Стратегияны жалпы соғысты дайындау және өткізу туралы ғылым ретінде түсіну. Момышұлының әскери-тактикалық тәсілдері. Кеңес Одағының батыры, оның екінші дүниежүзілік соғыстағы өмірі. Бауыржан Момышұлының ұрпақтарына қалдырған өсиеттері мен еңбектері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Ұлттық сана контексіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіби бағдарлары мұғалімдері
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің түрлі қызметтері туралы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Бастапқы әскери даярлықты оқыту. Мектептегі алғашқы әскери дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемнің жетекші елдерінің қару-жарағы мен әскери техникасы
    Несиелер: 4

    Әскери жабдықтарды үйрену және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығы. Жеке оқыту, жарғылық оқу — жаттығулар, қарауылдық қызмет, атыс, тактикалық оқу-жаттығулар, далалық инженерлік Іс, оқу маневрлері-осының барлығы, әрқайсысы өзінше, әскерлерді әр түрлі қатынастарда дамыта отырып, олардың жауынгерлік даярлығына және жауынгерлік әзірлігін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: өскелең ұрпақтың дене және психикалық денсаулығын қамтамасыз ету. Мазмұны: "Денсаулық" түсінігі, оның мазмұны мен өлшемдері. Авторлардың кәсіби көзқарасымен анықталатын осы ұғымның көптеген анықтамалары бар. Салауатты өмір салты-аурудың алдын алу негізі. Онда профилактиканың ең құнды түрі — аурулардың пайда болуының алдын алатын, адамның бейімделу мүмкіндіктерінің ауқымын кеңейтетін аурулардың бастапқы алдын алу іске асырылатынын атап өткен жөн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Техногендік, табиғи және экологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: табиғи, экологиялық және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды, экологияның нашарлауын, сондай-ақ ұлттық қауіпсіздікке қауіп-қатерді зерделеу. Мазмұны: табиғи сипаттағы ТЖ ұғымдары, табиғи қауіптер және геофизикалық сипаттағы ТЖ дүлей апаттар. Геологиялық сипаттағы ТЖ. Төтенше жағдай – ТЖ) - объектінің, аумақтың немесе акваторияның жай-күйі, әдетте, адамдар тобы үшін өмірі мен денсаулығына қауіп төнетін, халыққа және экономикаға материалдық залал келтіретін, табиғи ортаны нашарлататын ТЖ-дан кейін. Экологиялық қауіп көздері. Қоршаған табиғи ортаға және табиғи құбылыстарға техногендік әсер ету: жер сілкінісі, су тасқыны, дауыл, құрғақшылық және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ату дайындығы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: атыс дайындығы саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: атыс қаруының даму тарихы. Қазіргі заманғы атыс қаруы мен гранотометтер. Ішкі баллистиканың негізгі ережелері. Атыс кезінде оқтың таралуы. Қазақстан армиясының мотоатқыштар взводының қару-жарақтары: АК-74, РПК-74, РПГ-7В, СВД, ПМ. Жауынгерлік сипаттамалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс
    Несиелер: 5

    Әскерлер алып жатқан аудандардың фортификациялық жабдықтары. Камуфляжды бояу. Инженерлік бөгеттердің құрылысы: мина-жарылғыш және жарылмайтын бөгеттер. Жерді бағалау әдістері мен құралдары. Әскерлердің жауынгерлік қызметін қамтамасыз ету үшін далалық өлшеулер. Командирлердің жұмыс карталарын жүргізу. Бөлімшелердің жауынгерлік дайындығы. Басқаруға қойылатын талаптар. Әскерлерді басқару тәртібі, тетігі. Байланыс әскерлері. Байланыс құралдары. Радиобайланыс құралдарының жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Емдік дене шынықтыру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: физикалық жаттығулар мен табиғат факторларын қолдануды қамтитын емдеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Емдік дене шынықтыру әр түрлі дене жаттығуларының әсерінен науқастың ағзасында болатын өзгерістерді зерттейді, бұл өз кезегінде емдік дене шынықтыру құралдарын қолдану әдістемесінің клиникалық және физиологиялық ұстанымдарынан ғылыми негізделген әдістемелерін жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әскери-спорттық ойындар
    Несиелер: 4

    Тіршілік қауіпсіздігі негіздері, АӘД сабақтарында және әскери-патриоттық тәрбие бағдарламасы бойынша практикалық даярлық процесінде алған білімдері мен іскерліктерін көрсету, байыту, дене шынықтыру сабақтарында және спортпен шұғылдану кезінде алған физикалық шынығуын көрсету. Салауатты өмір салтын насихаттау және дамыту, әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу. Оқушыларды ұжымшылдық, серіктестік, достық, жауапкершілік және өзара көмек сезімін тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу саласында кешенді білімді қалыптастыру Мазмұны: әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Ерекше балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беру ұйымдары. Қалыптасатын дағдылар: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру негіздерін меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 4

    Қазіргі жалпы әскери ұрыс негіздері. Жалпы әскери соғысты жүргізудің сипаты мен тәсілдерін анықтайтын негізгі факторлар. Қазіргі жалпы әскери ұрыстың мәні мен түрлері. Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыс сипаттары. Қазіргі жалпы әскери ұрысты жүргізудің негізгі принциптері. Әскери қызметшінің ұрыстағы жалпы міндеттері.Жауынгерлік жарғы. Сарбаздың ұрыстағы әрекеті. Солдат бақылаушы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: алғашқы әскери дайындық мұғалімінің түрлі қызметтері туралы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту. Мектептегі Бастапқы әскери және технологиялық дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскерге шақыруға дейінгі жастағы жастардың дене шынықтыру дайындығы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру дайындығын игеру. Мазмұны: "әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру негіздері: Жалпы және арнайы дайындық."бұл физикалық жетілуді қамтамасыз ету, денсаулықты нығайту, салауатты өмір салтына дайындық, практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жалпы дене дайындығы (ҚПО) - организмнің функционалдық мүмкіндіктерін, іскерлігін, сапасын, дағдыларын, адамның көптеген іс-әрекеттерді орындауға физикалық дайындығын дайындауға бағытталған оқу процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заман мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: педагогика ғылым ретінде, оның әдіснамасы, міндеттері мен деңгейлері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын дағдылар: кәсіби қызмет процесінде педагогикалық міндеттерді талдай білу және шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: оқу-тәрбие процесінің соңғы, кезең-кезеңмен, аралық және ағымдағы нәтижелерін диагностикалау, білім беруді басқару, оқушыларды тәрбиелеу және дамыту. Мазмұны: Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі,дене шынықтырудың құрылымы, функциялары, оның принциптері, мақсаттары, міндеттері, құралдары, ұғымдық аппаратты әзірлейді, сондай-ақ дене шынықтыру түрлерінің мақсаттарын, міндеттерін, құралдары мен әдістерін және мазмұнын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери бөлімшеде әлеуметтік-құқықтық және тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: мектептегі тәрбие жұмысы, оның әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқыту процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 4

    Сабақтан тыс уақытта оқитын жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу. Жастарды халықтың жауынгерлік және еңбек дәстүрлеріне тәрбиелеу. Отаншылдыққа тәрбиелеу және жастардың Отан қорғауға дайындығы мәселелерінің өзектілігі. Патриоттық тәрбие жүйесін дамытудың халықаралық тәжірибесі. Қазақстан жастарын патриоттық тәрбиелеу: инновациялар, жобалар, тұжырымдамалар, бағдарламалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әскери робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми-жаратылыстану бейіндегі пәндерден алынған білімдер мен дағдыларды біріктіре отырып, әскери робототехника негіздерін, әртүрлі технологияларды оқу. Мазмұны: болашақ робототехника және инженерлік жүйелерді жобалау туралы, әскери міндеттерді шешу үшін роботтарды құрастырудың, модельдеудің және бағдарламалаудың жаңа тәсілдері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізудің негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: ұтыс жүйесі. Дамытушы: ойын жүйелерінде еркін бағдарлай білу және жарыстарды дұрыс ұйымдастыра білуді дамыту. Спорт түрлері бойынша жарыстарды өткізу тәжірибесінде екі негізгі ойын жүйесі қолданылады: айналмалы және шығып кетумен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-Білім, виртуалды Білім. Сандық гаджеттер және қашықтықтан оқытуға арналған сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен нысандары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әскери-спорттық медицина
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау, жеке және ұжымдық гигиена. Мазмұны: медициналық қорғаудың жеке құралдары және оларды пайдалану ережелері. Бөлімшелердің санитарлық нұсқаушысы және санитары. Медициналық әскери сөмке СМВ. Жарақаттар мен қан кету кезіндегі алғашқы медициналық көмек. Туралы түсінік жет. Қан айналымы туралы мәліметтер. Қан кетудің түрлері. Қан кетудің салдары. Қан кетуді уақытша тоқтату тәсілдері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқыту әдістемесінің жаңа тәсілдері «БӘД»
    Несиелер: 4

    БӘД оқытудың заманауи әдістері, сыныптан тыс жұмыстар, үйірме жұмыстары. Бастапқы әскери дайындықты оқытудың жаңа тәсілдері: инновациялық-коммуникациялық технологияларды, презентацияларда, флипчарттарда, интерактивті тақтада, мультимедиа мүмкіндіктерінде, қашықтық конференцияларда, конкурстарда және т.б. қолдану. білім мен дағдыларды игеру сапасын арттыратын заманауи техниканың жаңалығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Әртүрлі құбылыстар мен фактілерді теориялық тұрғыдан меңгеруде, мектепте практикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда, дидактиканың танымдық практикалық заңдылықтары мен ұстанымдарына бағытталған, жоғары педагогикалық мектептегі кәсіби оқытудың формасы іспеттес. Тақырыптық жоспар, оның оқушы үлгерімін көтерудегі рөлі; Әртүрлі типтегі білім беру ұйымдарындағы педагог-психологтардың іс-әрекетімен студенттерді таныстыру. Педагогикалық және психологиялық технологиялармен таныстыру. Білім беру ортасындағы психологиялық ахуал мен өзара қарым-қатынасты зерттеу. Еңбегі сіңген педагог-психологтардың тәжірибесін зерделеу және қорыту. Оқу орны орналасқан қаладағы және қала маңындағы өндіріс орындарына, экологиялық объектілер, ҒЗИ-на барып, солардың өндіріс технологияларымен, жұмыс істей принциптерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақпараттық технологияларды пайдаланудың құқықтық аспектілері, қауіпсіздік мәселелері және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - қазіргі білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі және педагогикалық іс-әрекет туралы біртұтас түсініктерді қалыптастыру арқылы педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әскери-педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әскери-кәсіптік білім беру жүйесіндегі менеджмент теориясы мен тәжірибесін терең, жан-жақты және шығармашылық меңгеру. Мазмұны: болашақ оқытушыларды білім беру жүйесіндегі менеджменттің берік дағдылары мен біліктері жүйесімен қаруландыру, олардың оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жүргізуде тиімді қолдану қабілетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық әскери гуманитарлық құқық
    Несиелер: 5

    Әскери құқық ұғымы. Әскери құқықтың көздері. Әскери заңнаманың құрылымы. Отан қорғау туралы Қазақстан Республикасының Конституциясы. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің тыныс-тіршілігін реттейтін Негізгі заңнамалық актілер. Қазақстан Республикасындағы әскери міндет және Қарулы Күштерді жеке құраммен жасақтау. Азаматтарды әскери қызметке шақыру. Азаматтардың келісім-шарт бойынша әскери қызметке түсуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 6

    Оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау қағидаттары. Кезеңдер және бағалау құралдары. Критериалды кестелер - рубикаторлар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы дене тәрбиесінің жаңа жүйесі оның мақсаты, міндеттері және жалпы принциптері. Дене тәрбиесінің құралдары мен әдістері. Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің негізгі ұғымдарын автоматтандырылған жүйемен оқытуды ұйымдастыру Дене дайындығын өлшейтін планшет құралдарымен жұмыс жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көлік дайындығы
    Несиелер: 5

    Автокөлік құралдарының конструкциясын, сондай-ақ осы бейіндегі маманның біліктілік сипаттамасына сәйкес көлік техникасын пайдалану қауіпсіздігіне әсер ететін элементтерді зерделеу.Автокөлік техникасы бойынша маманның деңгейін қалыптастырады. Пайдалану экологиялық көрсеткіштерін қалыптастыратын, көбінесе автокөлік құралдары жұмысының техникалық және өндірістік көрсеткіштерін анықтайтын білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 4

    Мектептегі бағалау, оқу технологиясының негізгі түрлері мен түсініктері. Бағалау әдістемесі бойынша білім деңгейін анықтау принциптерін түсіну. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері. Оқытуды бағалауға жаңа көзқарас. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи тәсілдері және оны жүзеге асыру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-кәсіби білім беру философиясы
    Несиелер: 4

    Мәдениет жүйесіндегі Философия. Философия танымдық іс-әрекет ретінде, танымдық қатынас ретінде, әлеуметтік және жеке сананың формасы ретінде. Философия дүниетаным ретінде. Философия ғылым ретінде: объект, объект, құрылым, әдістер, функциялар. Философиялық білімнің негізгі мәселелері: адамның айналасындағы әлемнің құбылыстары мен процестерінің пайда болуы, мәні, мазмұны, құрылымы мен заңдылықтары. Философиялық білімнің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 6

    ҒЗЖ бойынша бекітілген және қорытынды конференцияға қатысу. Ұсынылған және бекітілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Диплом жобасының тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық тұжырымдамасының негізгі бағыттарын әзірлеу. Алынған нәтижелерді жинақтау. Орындалған зерттеу жұмысын толық талдау, ҒЗЖ бойынша ғылыми есеп түрінде теориялық және эмпирикалық материалдарды рәсімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Жалпы мәдениетті қалыптастыру, рухани-адамгершілік, азаматтық, әлеуметтік, тұлғалық және интеллектуалдық даму, білім алушылардың әлеуметтік табыстылығын қамтамасыз ететін өзін-өзі жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, денсаулығын сақтау және нығайту, оның дамуының жеке ерекшеліктерін және денсаулық жағдайын ескере отырып жоспарланған нәтижелерді қамтамасыз ету, тұлғаның қалыптасуы мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан Республикасының өңірлік және Ұлттық қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Орталық Азия аймағының жалпы сипаттамасы: халық, экономика және саясат, мәдениет, діндер, халықтардың дәстүрлері. Аймақтағы елдің қауіпсіздігіне қауіп. Қазақстан Республикасының Өңірлік саясаты. Ұлттық қауіпсіздік түсінігі. Ұлттық қауіпсіздік кешенді жүйе ретінде, оның мәні мен құрылымы. Ұлттық қауіпсіздіктің негізгі түрлері: қоғамдық қауіпсіздік; әскери қауіпсіздік; саяси қауіпсіздік; экономикалық қауіпсіздік; ақпараттық қауіпсіздік; экологиялық қауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-қолданбалы дайындық
    Несиелер: 5

    Жалпы мәдениетті қалыптастыру, рухани-адамгершілік, азаматтық, әлеуметтік, тұлғалық және интеллектуалдық даму, білім алушылардың әлеуметтік табыстылығын қамтамасыз ететін өзін-өзі жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, денсаулығын сақтау және нығайту, оның дамуының жеке ерекшеліктерін және денсаулық жағдайын ескере отырып жоспарланған нәтижелерді қамтамасыз ету, тұлғаның қалыптасуы мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтың кәсіби қызметінің технологиясын меңгеру. Мазмұны: дене шынықтырудың дидактикасы мен теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде шұғылданушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, базалық спорт түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізу қабілеті; білім алушылардың дене қабілеттерін және функционалдық жағдайын, дене жаттығуларын орындау техникасын бағалау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жауынгерлік дайындықты ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің дербес компьютерлерді құру және олардың бағдарламалық қамтамасыз етілуін ұйымдастырудың теориялық негіздерін оқыту Мазмұны: жауынгерлік дайындықты ұйымдастырудағы автоматтандырылған жүйелер "Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиолокациялық кешендерін пайдалану және жөндеу" және "Әскери-әуе күштерінің әуе шабуылына қарсы қорғанысының радиотехникалық құралдарын автоматтандырылған басқару құралдарын пайдалану және жөндеу"ӘҚҚ бойынша жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндірістік (педагогикалық) практика
    Несиелер: 15

    Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдысын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON2

    заманауи ғылымның философиялық, әлеуметтік, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді;

  • Код ON6

    әскери-технологиялық білім беруді жетілдіру мақсатында экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалды пайдаланады, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON8

    мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми әскери-технологиялық білім берудің педагогикалық процесін түсінеді және құрастырады;

  • Код ON7

    педагогикалық ғылымның әдіснамалық негіздерін, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептің педагогикалық процесін сыныптайды, бастапқы әскери және дене шынықтыру саласында оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін жобалау, іріктеу және қолдану

  • Код ON9

    менеджмент, оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, бастапқы әскери пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі және цифрлық мәдениет негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында әскери білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құрады;

  • Код ON4

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде әскери-технологиялық білім беруді дамытудың проблемалары мен перспективалары бойынша өз пікірін ұсынады және дәлелдейді;

  • Код ON11

    бастапқы әскери дайындықты оқытуда практикалық міндеттерді шешу үшін әскери педагогика және психология білімдерін, зерттеу әдістерін, бағдарламалау және заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

  • Код ON1

    қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы заманауи үдерістерді сыныптайды;

  • Код ON3

    зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді, шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасында көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдаланады;

  • Код ON5

    жаңа аппараттық-бағдарламалық құралдарды және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, техникалық жетістіктерге негізделген білім беру процесін модельдейді;

  • Код ON10

    оқу-тәрбие процесінде технологиялық жетістіктер мен жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, техниканың жетістіктерін белсенді тарта отырып, әртүрлі көздерден бастапқы әскери және дене шынықтыру саласындағы ақпаратты модельдейді және жасайды;

  • Код ON12

    жалпы білім беретін мектептің бастапқы әскери және дене шынықтыру мен оның аралас пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын модельдейді.

Top