Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01105 Педагогика және психология көптілділікпен в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жалпы психология
    Несиелер: 3

    Психология адам туралы ғылым ретінде. Ғылым жүйесіндегі психологияның орны. Психологияның міндеттері мен әдістері. Психология категориялары. Психология салалары. Психологияның принциптері мен әдістері. Психиканың құрылымы. Психика және ми. Тұлға, мінез-құлық, қызмет. Психика, мінез-құлық, белсенділік. Іс-әрекет құрылымы. Жеке тұлғаның ерекшеліктері. Тұлға туралы түсінік, оның ерекшеліктері. Тұлғаның құрылымы. Танымдық пОНцестердің психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік сауаттылықтың негізгі құзыреттілігін меңгеру.Келесі тақырыптар қарастырылады: кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; қызмет ету тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі. Қалыптасатын дағдылар: идеяларды жасай білу, оларды қолдану перспективаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпыадамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде. Жалпыадамзаттық құндылықтарды анықтау принципі. "Өзін-өзі тану" пәнін және басқа пәндерді интеграциялау. Құзыреттілігі: білім беру ұйымының оқу-тәрбие үрдісінде жалпыадамзаттық құндылықтар туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орта мектептің білім беру бағдарламаларын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдерді оқыту, дамыту және тәрбиелеу үдерістерін психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ету бойынша студенттердіңұйымдастыру қызметін жүзеге асыру қабілетінқалыптастыру. Жалпы білім беру бағдарламаларын психологиялық-педагогикалықсүйемелдеу, білім беру бағдарламаларын сүйемелдеу әдістемесі, Вожатый қызметінің негіздері, негізгі жалпы білімберу бағдарламаларын психологиялық-педагогикалықсүйемелдеу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: білім беру бағдарламаларын психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз етуді ұйымдастыру қызметін жүзеге асыруғақабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагог-психологтың кәсіби этикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Педагог-психологтыңтұлғалық қасиеттерін дамыту және жетілдіру. Мазмұны: этикалық білімнің құрылымы. Негізгі категориялар. Педагог-психолог мамандығынтаңдаудың құндылық-адамгершілік негіздері. Жеке және кәсіби құндылықтар жүйесі. Кәсіпқойлықтың адамгершілік-этикалықкомпоненттері. Педагогикалық моральдыңнегізгі принциптері. Педагогикалық этика категориялары. Психологияның бастыэтикалықпарадоксы. Педагог-психологтың негізгі этикалық мәселелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте кәсіби этиканы қолдану қабілеті./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагог-психолог жұмысындағы түзете-дамыту және терапевтік техникалардың негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагог-психолог қызметініңбағыты ретінде түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: түзету-дамыту жұмысыныңтеориясы, бағыты және практикасы. Түзету-дамыту жұмысының түсінігі. Түзету-дамыту жұмысының принциптері, мақсаттарымен міндеттері, формалары, техникасы, әдістерімен тәсілдері. Түзету-дамыту жұмысындағы педагог-психолог және басқада мамандардыңөзара іс-қимылының негізгібағыттары. Түзету-дамыту жұмысының тиімділігін диагностикалау. Құзыреттіліктер: терапиялық техникалардыпайдалана отырып түзету-дамытужұмыстарын ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сын тұрғысынан ойлау психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыниойлаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: сыни ойлау технологиясы: теориялық негіздері, "сыниойлау" түсінігі және оның сипаттамалары. Сынтұрғысынан ойлау технологиясының мақсаттары, міндеттері, ерекшеліктері менфункциялары. Сыни ойлау технологиясын қолданудың негізгі кезеңдері. Сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолданудың әдістемелік тәсілдері.Қалыптасатынқұзыреттіліктер: сыни ойлау технологиясын қолдана алады./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Даму және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік психологиясының пәні мен міндеттері. Шетел психологиясындағы психикалық даму теориясы. Баланың психикалық дамуының заңдылықтары мен динамикасы. Адам өмірін кезеңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нәтижелі жұмыспен қамту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруды ескере отырып, мансапжоспарын құруды үйрету. Мазмұны: "мансап" түсінігі, типологиясы, түрлері, мансаптықөсудің стратегиясы; кәсіби және тұлғалық дамуды жобалау негіздері; жұмысқа орналасу технологиясы; түйіндеме мен әңгімелесудің түрлері менқұрылымы, еңбек ұжымындағы өзара қарым-қатынас этикасы, мінез-құлық ережелері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: мансаптыжоспарлауда және табыстыжұмысқа орналасудабілімдіқолдану дағдыларын меңгерген./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді дараландыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инклюзивті оқыту теориясының негізгі ережелерімен таныстыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білімберу түрлері. Ерекше білімберу қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері. ҚББ балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Педагогтармен және психологтармен қарым-қатынас. Қалыптасатын құзіреттіліктер: инклюзивтікпрактикада білімберу процесінің әртүрлі қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеке-кәсіби өсу тренингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тренингтің кәсібибілімін, іскерлігін, дағдыларынқалыптастыру. Мазмұны: теориялық бағыттағы тренингтердің философиялық негіздері; жүргізушінің қателіктері, олардыжою тәсілдері, топтыңәртүрлі даму сатыларында қызметін ұйымдастыру; тренингтік топты жүргізудіңэтикалық принциптері; тренингтеритуалдар менмифтерді қолдану тәсілдері. Құзыреттіліктер: тренингтік топтың мақсаты, міндеттері, тақырыбы мен негізгі қызметэтаптарын анықтайды./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Конфликтология саласында ғылыми-теориялық түсініктерді қалыптастыру, педагогикалық қызметте жанжалдарды реттеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: жанжалұғымы. Қақтығыстың пайдаболу себептері менқұрылымы. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясы. Коммуникативтік құзыреттілік манипуляцияларды жеңу стратегиясы ретінде. Оқу-тәрбие үрдісіндегі қақтығысты басқару. Қалыптасатынқұзыреттер:. оқу-тәрбие үрдісінде жанжалдарды талдау, модельдеужәне басқарудағдыларын меңгерген./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім алушының оқуын критериалды бағалаудағы педагогикалық өлшем
    Несиелер: 4

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалаунәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әрпән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау қағидаттары. Кезеңдер және бағалау құралдары. Критериалды кестелер - рубикаторлар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогиканы және психология оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инклюзивті білім беруде педагог-психолог қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: инклюзивті білім берудің рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім беру түрлері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту, тәрбиелеу мәселелері. ҚББ балалармен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Педагогтармен-психологтармен қарым-қатынас. Құзіреттіліктер: инклюзивтік практикада білім беру процесінің әр түрлі қатысушыларының өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагог-психологтың жеке имиджі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: имидж қалыптасуының негізгізаңдылықтары туралытүсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Имидж психологиясы. Имиджелогия табиғи иерархиялар теориясы етінде. Имидждібасқару. Әртүрлі контекстердегі имидж. Қоғамдық қатынастар негіздері (PR). Имидждік стратегиялар. Нақтылау. Білімберудегі педагог-психологтың имиджі. Құзыреттіліктер: білім беру кеңістігі жағдайында ұжымда қолайлы дербес имидж құру үшіноқушылардың бірлескен және дербес оқу іс-әрекетін ұйымдастыру дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагог-психологтың қызметіндегі психологиялық қызмет және кеңес беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық кеңесберуді ұйымдастырудың теориялық, әдіснамалық және практикалық мәселелерін меңгеру. Мазмұны:психологиялықкеңес берудің қазіргі жағдайы, оның негізгі бағыттары мен тәсілдері. Кеңес берудің мақсаты, міндеттері, принциптерімен әдістері. Психологиялықтексеруді дайындау және жүргізу. Психологтың әртүрлі жұмыс кезеңдерінде консультациялармен өзарақарым-қатынасыныңерекшеліктері. Психологиялық кеңес беру білім беру қызметін оңтайландыру тәсілі ретінде./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі математикалық және статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нақты есептер үшін оларды тәжірибеде қолдану және шешуәдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: алынған зерттеунәтижелерініңобъективтілігі, дәйектілігі. Сипаттамалықжәне индуктивті статистиканың негізгі ұғымдары. Статистикалық маңыздылығы жәнеоның деңгейлері. Белгіні бөлу. Өлшемдер: параметрлікемес және параметрлік емес. Statistic (SPSS) бағдарламасы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жекепсихологиялық-педагогикалықзерттеужоспарына сәйкесстатистикалық фактілерді алудыңматематикалық әдістерін меңгерген

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экспериментальталды психология және психодиагностика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: эксперименттік психологиялық-диагностикалық зерттеулерді жоспарлау және енгізу тәжірибесін меңгеру. Эксперименттік ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері. Теория және оның құрылымы. Құбылыстар арасындағы себептік байланысты тіркеу: эксперименттік айнымалылар мен гипотезалар.Эксперименттік зерттеулердің жіктелуі. Эксперименттік зерттеудің ұйымдастырушылық кезеңдері. Эксперименттік зерттеудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Қалыптасатын құзіреттіліктер: кәсіби іс-әрекетке арналған эксперименталды психология мен психодиагностика әдістеріне меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тұлғаның психологиялық денсаулығы бұзылуының алдын алу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық денсаулықтың табиғаты, оның оң даму механизмдері жәнепсихологиялық қорғаныс динамикасы туралы ғылыми білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Психологиялықденсаулық тұлға дамуының негізіретінде. Денсаулық модельдері, тұлғаның қорғаныс механизмдері. Стресс. Оқушылардың суицидтікәрекеті. Психологиялық денсаулықбұзылыстарының алдын-алу. Қалыптасатын құзыреттіліктер: алған білімдерін мектеп оқушыларының денсаулығының терісдамуын болдырмау процесінде қолдануға дайын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаты: студенттерде кәсіптік қызметтің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру.Қашықтықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Қашықтықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагог-психологтың өзін-өзі басқару және имиджі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердеөзін-өзібасқару білімін дамыту және өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тану дағдыларын игеру негізінде жалпы мәдени және кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: тұлғаны дамыту және ұйымды басқару тиімділігінің негізі ретінде өзін-өзібасқару. Мақсатқа жетуүшін өзін-өзі ынталандыру. Өкілеттіктерді беру. Уақытты жоспарлау принциптері мен ережелері. Құзыреттіліктер: тиімдіөзін-өзі талдау, өзін-өзібасқару және өзін-өзі дамыту әдістері мен техникаларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медитацияның психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: медиация рәсімдерін ұйымдастырудың және жүргізудің теориялық және әдіснамалық негіздерін оқыту. Мазмұны: медиацияның психологиялықнегіздері. Байланысақпарат алмасуретінде. Медиатордыңпсихологиялық құралдары. Сенімалу психотехникасы.Мектептің медиативтік процесіндегіжеке-типологиялық қасиеттерінесепкеала отырып, медиаторжұмысының ерекшеліктері. Қалыптасатынқұзыреттіліктер: жанжалдыңэмоциялық құраушысы бармедиативтік кеңістіктегі жұмыстың арнайы әдістерін меңгерген./

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагог-психологтың кәсіби қызметінің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 4

    Педагог-психологтың қызметін реттейтін құжаттар. Педагог-психологтардың, әсіресе білім беру ұйымдарының қызметіндегі бірыңғай нормативтік құжаттардың жоқтығына байланысты негізгі проблемалар мен қиындықтар. Педагог-психологтың кәсіби қызметінің мәселелері мен үрдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың заманауи құралдары

    Мақсаты: студенттердің білімберу үрдісінің сапасын мониторингілеу саласында құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: мектептегі мониторинг құрылымы менмазмұны. Білім беру сапасының негізгі құрамдас бөліктерінің динамикасын бағалау. Оқыту және тәрбиелеу сапасының, оқушылардыңденсаулық жағдайы мен психикалық дамуының мониторингі. Сапа мониторингінің жаңа үлгілерінжасау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: білім беружүйелерінде сапа әдістері мен дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлғаның психикалық дамуын диагностикалау және түзету
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психолог-педагогтыңкәсіби қызметін орындауға дайындық және әртүрлі тұлғалық мәселелер бойынша түзету бағдарламаларын әзірлеу жәнеөткізу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: тұлғаның дамуын диагностикалаумен түзетудің теориялық, әдіснамалық тәсілдері. Түзету-дамыту қызметінің құрылымы, мазмұны, ұйымдастырылуы. Түзету-дамытусабақтарын әзірлеу, ұйымдастыру Құзыреттіліктер: Психодиагностика негізіндетұлғаны дамытубойынша түзету жұмыстарын жүргізу процедурасын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психология және педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеужобаларының мәні, оларды кәсіби қызметте пайдалану туралы түсінік қалыптастыру. Психология және педагогика бойынша зерттеу жобаларының мәні мен мазмұны. Зерттеу жобасының негізгі кезеңдері, принциптері. Зерттеудіңмақсаты, нысаны, пәні, гипотезасы.Эксперименталды жоспарлар және зерттеу жобасының өзгермелі жоспарлары. Математикалақ статистикаәдістері және зерттеужобасының алынғаннәтижелерінің анықтығы. Құзыреттіліктер: зерттеу жобаларын жоспарлау және ұйымдастыру әдістерінмеңгерген

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    оқытылатын пән саласы бойынша озық білімге негізделген жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін білу және түсіну

  • Код ON2

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді; білім беру қызметінде цифрлық технологияларды қолданады

  • Код ON3

    психологиялық-педагогикалық бақылаулардың, диагностиканың нәтижелерін кәсіби деңгейде жинау және ақпаратты алғашқы өңдеу әдістерін біледі және қолданады; қолданбалы мәселелерді дәлелдейді және шешеді

  • Код ON4

    академиялық жазу әдістерін меңгерген; академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін ұстанады

  • Код ON5

    инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін біледі және түсінеді; оқу-тәрбие процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени, жеке, жас және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызметтің диагностикалық және түзету-дамыту міндеттерін шешеді; білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау дағдыларын меңгерген;

  • Код ON6

    педагог-психолог мамандығының жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді; әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген; көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді; пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизация жасайды; өз қызметінің нәтижелерін болжай алады; кәсіпкерлік дағдыларды меңгерген;

  • Код ON7

    дамытушылық, тәрбиелік міндеттерді, субъект-субъектілік қатынастарды орнатуды психологиялық қолдау бойынша кәсіби деңгейде теориялық және практикалық білімді қолданады; зерттелетін бағыт бойынша оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу;

  • Код ON8

    білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар, кәсіби қызметтің ерекшеліктерімен анықталған оқу-әдістемелік құжаттар туралы білімдерге ие;

  • Код ON9

    студенттерге, мұғалімдерге және ата-аналарға, заңды өкілдерге психологиялық-педагогикалық консультациялар, тренингтер өткізу, оқыту дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON10

    – ұжымда жұмыс істейді, білім беру процесі субъектілерінің әлеуметтік, этномәдени және жеке айырмашылықтарына жол береді;

  • Код ON11

    психологиялық-педагогикалық салада фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінікті қолданады; педагогикалық өлшеу және педагогикалық басқару саласындағы білімі мен практикалық дағдыларын көрсетеді.

Top