Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01506 Физика-информатика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Жиындар теориясының элементтері. Алгебра матрицасы. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Бір айнымалыдан көп. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы сызықтар. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: осы денелер арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін материалдық денелердің тепе-теңдігі мен қозғалысының жалпы заңдарын оқу. Білім алушы білуі тиіс: механиканың негізгі ұғымдары мен теоремаларын; материалдық нүктенің,қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік заңдары мен қозғалыс заңдарын; материалды нүктені; меңгеруі тиіс:алынған білімді механиканың типтік есептерін шешу үшін қолдануды; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік және қозғалыс теңдеуін құруды және шешуді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: табиғатты ұйымдастырудың молекулалық және статистикалық деңгейінде оның құрылымы мен қасиеттерін зерттеу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: студентке молекулалық физиканың негізгі принциптері мен заңдарын, олардың математикалық теңдеулерін айту; бақылау және эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің негізгі әдістерімен, эксперимент нәтижелерін өңдеудің қарапайым әдістерімен және негізгі физикалық аспаптармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Сандық тізбектің шегі. Нақты айнымалы функциялар. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Тейлор Формуласы. Белгісіз интеграл. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. Қатарлар теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ нанодының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ нанодының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Мақсаты: электромагниттік өзара әрекеттесуді табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесудің бірі ретінде, Электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдарын, электромагнит теориясының қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу болып табылады. Мазмұны: студенттердің практикалық есептерді шешу үшін статикалық өріс және электромагниттік өріс заңдарын қолдануға мүмкіндік беретін білім мен іскерлікті қалыптастыру; заттардың әртүрлі өрістермен өзара әрекеттесуі кезінде негізгі параметрлерді бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарын оқып үйрену және практикалық есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру болып табылады. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Мазмұны: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің өмір сүру теоремасы және шешу бірліктері. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер. Динамикалық жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Классикалық механика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: денелердің механикалық қозғалысын, классикалық механиканың негізгі принциптерін, классикалық механиканың негізгі заңдарын және классикалық механиканың қолданылу шекарасын зерттеу. Пәннің міндеттері: механиканың негізгі объектілері мен ұғымдары туралы студенттердің дүниетанымын қалыптастыру; механиканың негізгі есептерін шешу дағдыларын меңгеру; классикалық механика заңдарының қолданылу шекарасын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында кең ауқымды міндеттерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылау, практикалық тәжірибе және эксперимент ретінде ұсыну. Мазмұны: Оптиканың негізгі принциптері мен заңдарын және олардың математикалық өрнегін беру; оны негізгі оптикалық құбылыстармен, оларды бақылау және Эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің басты әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Есептеу техникасының негіздері. Есептеу техникасы құралдарын құру принциптері. Микропроцессорлық жүйелердің жұмыс істеу принциптері, сәулет және ДК жұмыс істеу принциптері. Процестерді басқару, жадыны басқару әдістері. Енгізу-шығаруды бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Файлдық жүйе ұғымдары. Windows жиынтығының операциялық жүйесін орнату және баптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Физиканы оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты-студенттердің физика пәнінің әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Физиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Физиканы оқыту мақсаты. Мектептегі физиканың құрылымы мен мазмұны. Физиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі түрлерінің сипаттамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атом, атом ядросы және қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылым мен техниканың әр түрлі салаларында кең ауқымды міндеттерді шешу үшін оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар оптикалық құбылыстар физикасын бақылау, практикалық тәжірибе және эксперимент ретінде ұсыну. Мазмұны: Оптиканың негізгі принциптері мен заңдарын және олардың математикалық өрнегін беру; оны негізгі оптикалық құбылыстармен, оларды бақылау және Эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің басты әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты:қазақ және орыс тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны:сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері. Қалыптасатын құзыреттіліктер:орыс және қазақ тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электродинамика
    Несиелер: 5

    Максвелл электродинамикасы және арнайы салыстырмалылық теориясы (АСТ) саласындағы негізгі білімді, іскерлікті және дағдыларды меңгеру. Электродинамиканы өріс теориясы, оның негізгі әдістері мен ережелері түрінде теориялық курс ретінде дамыған заңдарға негізделген физикалық теория ретінде ұсыну. Электродинамика теориялық және эксперименталды физикада негізгі болып табылатынын және зат пен сәуленің кванттық теориясына кіріспе екенін көрсету. Студенттерде әлемнің дұрыс физикалық бейнесін, физикалық теорияларды дамытуға перспективалы көзқарасты қалыптастыру, тақырып бойынша әдебиеттерді талдай білу, тақырып бойынша есептерді шешу, алған білімдерін оқуда және күнделікті өмірде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: теориялық физиканың іргелі бөлімдерінің бірін оқу және студенттердің қазіргі заманғы физиканың және оның іргелі қосымшаларының негізінде жатқан кванттық-механикалық заңдылықтар туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері-теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру студенттерге кванттық механика бойынша нақты физикалық есептерді өз бетінше шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенеттердің құзырлылығын қалыптастыру.Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерге Күн жүйесі және оның құрылысы туралы; Уақытты есептеу жүйесі туралы; аспан денелерінің қозғалысы ерекшеліктері туралы; Астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, жұлдызды астрономия, космогония және космология туралы негізгі мәліметтер беру. Аспан денелерінің қозғалыс заңдары және есептің инерциялық жүйесі анықталады. Астрономиялық бақылау және жұлдызды аспан бойынша жергілікті жерде бағдарлау дағдыларын меңгерген. Күн жүйесінің шығу тегі мен эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктерді көрсету қабілеті мен дайындығын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Информатиканы оқыту әдістемесі. Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Қазіргі мектепте информатиканы оқытуды ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің физика бойынша теориялық білімдерін, іскерліктерін және міндеттерді шешу дағдыларын зерделеу, сондай-ақ білім алушыларда міндеттерді шешу кезінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. «Физикалық есептерді шығару практикумы» пәнінің негізгі міндеттері білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқу робототехникасы және мехатроника
    Несиелер: 3

    Мақсаты: робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Мазмұны: роботтар үшін жетектер мен атқарушы жүйелерді құру ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, роботтардың кеңістіктегі қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін жобалау және талдау негіздері, роботтардың қозғалу механизмдері мен манипуляциялық механизмдерін басқару алгоритмдерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектептегі эксперименттің техникасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: мектептегі физикалық эксперименттің теориясы мен тәжірибесін зерттеу. Пәнді оқытудың міндеттері: эксперимент түрлері, эксперименттің техникасы мен әдістемесінің мәні туралы білімді жүйелеу (олардың айырмашылықтары мен өзара байланысы); оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін физикалық эксперименттің мүмкіндіктерін ашу; студенттердің эксперименттің әдістемесі мен техникасын жасау және меңгеру бойынша іскерліктерін қалыптастыру; оқу экспериментінде жаңа технологияларды қолдана отырып, мектептегі физикалық эксперименттің техникасы мен әдістемесінің даму перспективаларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Программалау
    Несиелер: 5

    Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдердің базалық құрылымы. Программалау тілдері мен жүйелері. Бағдарламалаудың негізгі принциптері. Бағдарламалау тілдерінің жіктелуі. Бағдарламалау парадигмалары. Компьютер үшін бағдарламаларды әзірлеу. Бағдарламаларды құру кезеңдері. Программалаудың базалық тілдерінің аспаптық орталарында бағдарлама құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Статикалық физика
    Несиелер: 4

    Классикалық және кванттық статистика негізінде дамып келе жатқан статистикалық физика негіздерін біледі. Идеалды және идеалды емес газдар, қатты денелер үшін, металдардағы электрондар үшін, флуктуация құбылыстарын және Броундық қозғалыс үшін жалпы статистикалық теорияны қолдана алады. Негізгі бағыттар Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші бастамасын қолдану, тепе-тең емес жағдайлар, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Теорияда функцияның стационарлық үлестірілуі, Максвелл – Больцманның таралуы, Гиббстың кинетикалық үлестірілуі қарастырылады. Қолдану таралу заңдары күй қасиеттері, газдардың және қатты денелердің жылу өткізгіштігі зерттеледі. Флуктуация теориясы макроскопиялық денелер үшін қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электроника
    Несиелер: 4

    "Электроника" пәнінің мақсаты жартылай өткізгіш аспаптар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдерін және қолдану мүмкіндігін қамтамасыз ету, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен шығарылатын есептерді анық түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. "Электрониканың" негізгі міндеті білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Деректер қоры. Негізгі түсінік. Деректер қорының теориясы. Деректер қорының модельдері. Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйенің архитектурасы. Деректер қорын концептуалды жобалау принциптері. Деректер қорын басқару жүйелері. Деректер қорын бағдарламалаудың кіріктірілген және автономды құралдары. Қосымшаларды әзірлеу. Деректер қорын жобалауды автоматтандыру құралдары. Файл-серверлік жүйелер. Деректер қорының серверлері. Деректер қорын үлестірілген өңдеу. SQL тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталандыру, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін меңгеру, кәсіби мәселелерді шешу үшін негізгі теориялық білімді қолдана білу

  • Код ON4

    Академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып және қолдай отырып, зияткерлік, мәдени, адамгершілік, физикалық және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалы желілерін құруға және іске асыруға қабілетті

  • Код ON5

    білім алушылардың әлеуметтік, Жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру

  • Код ON6

    білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін меңгеру

  • Код ON3

    ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысы бар, танымдық және кәсіби қызметте әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану

  • Код ON8

    физиканың фундаменталды заңдарын, зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін және академиялық жазуды жан-жақты түсіну, физикалық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеудің заманауи әдістерін қолдануға қабілетті, математикалық, есептеуіш және эксперименттік дағдылармен толықтырылған абстрактілі ойлау мен ғылыми талдауға қабілетті

  • Код ON2

    Қарым-қатынасты ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалану;

  • Код ON1

    Философия және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалауға, патриотизм мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдауға қабілетті;

  • Код ON9

    физикалық құбылыстарды теориялық тұрғыдан модельдеу және эксперименттік зерттеу, физикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың теориялық негіздерін түсінуге және қолдануға қабілетті

  • Код ON10

    нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлеуге, енгізуге және жетілдіруге, командада жұмыс істеуге, ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын пайдалануға, білім мен тәжірибенің ағымдағы жай-күйін сыни бағалауға, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгеруге қабілетті

  • Код ON11

    базалық кәсіби дағдыларды практикада қолдануға, оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, сондай-ақ физикаға қызығушылықты қалыптастыру тәсілдерін және физика саласындағы білімді күнделікті өмірде пайдалануға қабілетті

Top