7M03112 Әлеуметтік сала мен кәсіби қызмет психологиясы (1 жыл) в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік психология саласындағы білімді шеберлері маман даярлау, оларға еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілік, сұранысқа ие, сондай-ақ өзін-өзі жүзеге асыруға кең мүмкіндіктер береді.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Басқару жүйесінің объектісі - адам ресурсының әлеуетін, уәждемесін арттыру және жақсарту;басқару және жалпы бақылау функциясы саласында инновациялық жүйені енгізу болып табылады.Кәсіпорындарды басқару және басқарушылық шешімдер қабылдау саласындағы елдердің даму тәжірибелерімен танысу.Табысты басқару және тәлімгерлік әдістері мен стилі, менеджердің зияткерлік әлеуетін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Денсаулық психологиясы
Несиелер: 4Денсаулық пен сырқаттың психологиялық және мінез-құлықтық үдерісі. Тұлғаның психологиялық денсаулығының өзекті мәселелері. Тұлғаның психологиялық денсаулығы: диагностика, профилактика және коррекция. Денсаулықтың акмеологиялық аспектілері. Логотерапиядағы денсаулық мәселесі. Өзіндік дамудың қазіргі теориялары. Тұлғалық өсу жағдайлары. Тұлғаның психологиялық жетістігі. Денсаулық психологиясының даму перспективалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Күйзеліске бейімді мінез-құлық психологиясы
Несиелер: 5Тұлғаның жағымсыз күйін зерттеудің негізгі әдістері мен бағыттары. Стрестің белгілері, фазасы мен категориялары. Стресс тудыратын жағымсыз салдарды алдын алу және стресті жеңу тәсілдері. Тұлғаның стресті жағдайлардағы мінез-құлық моделі. Стреске төзімділік мінез-құлқын қалыптастыру әдістері мен тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұлға қасиеттерінің психокоррекциясы
Несиелер: 5Әртүрлі психологиялық бағыттар шеңберіндегі психокоррекция моделі. Педагог, ата-ана, балаларға психологиялық көмек көрсетуге арналған түзету әдістері. Мінез-құлықтық, танымдық қызметтердің бұзылыстарының психологиялық жіктемелері. Қазіргі психологиялық түзету техникалары. Мінез-құлықтық және танымдық бұзылыстар, ата-ана-балалар арасындағы қақтығысты мәселелер бойынша ата-аналарға, балаларға және жеткішектерге психологиялық көмек берудегі психокоррекциялық тәсілдер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Заманауи психологияның даму тенденциясы, тарихы
Несиелер: 5Қазіргі психологияның тарихы мен өзекті мәселелері. Қазіргі психологияның негізгі тұжырымдамалары. Психологияның дағдарысының заманауи көріністері. Теориялық және қолданбалы психологияның жаңа жетістіктері мен қазіргі тенденциялары. Психологиялық ғылым мен практиканың интеграциясы. Заманауи психологияның даму перспективалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Акмеология
Несиелер: 5Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі Акмеология. Акмеологияның әдіснамалық негіздері. Білім түрі ретінде акмеология жүйесі. Акмеология заңдары. Акмеологиялық зерттеудің логикасы. Акмеологиялық зерттеулерді технологияландыру. Тұтас адам акмеологиялық зерттеу объектісі ретінде. Кәсіби және кәсіби дамудың акмеологиялық негіздері. Мәдениет адам мен қоғамның акме-бағдарланған дамуының интегративті көрсеткіші ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Магистранттардың кәсіби салада шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін дамыту және жетілдіру, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану, өз қызметі шеңберінде шетелдік әріптестермен ғылыми-практикалық алмасуды іске асыру. Лингвистикалық білім мен біліктерді кеңейту; мәдениетаралық өзара іс-әрекет жағдайларында шет тілінде тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру; зерттеу нәтижелерін ұлттық және халықаралық деңгейлерде жариялау.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Әдіснама және психология ғылымының әдіснамалық принциптері. Арнайы және жек әдіснама. Психологияның ғылыми-жаратылыстану негіздері. Психологиядағы әдіснамалық парадигмалар. Қазіргі әдіснамалық тұжырымдамалар. Психология ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен бағыттары. Адамды іс-әрекет субьектісі ретінде тұтас және жүйелі зерттеу. Детерменизм және себеп-салдар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психосоматика және денсаулық психологиясы
Несиелер: 4Психосоматика және денсаулық психологиясы саласында құрастырылған модельдер мен қазіргі теориялар. Клиентпен жұмыс жасау барысында қолданатын психосоматика және денсаулық психологиясы туралы білімдер бойынша психокоррекциялық бағыттар мен әдістердің негіздемесі мен таңдау критерилері. Клиентпен өзара әрекеттесу ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұлғалық және мансаптық өсу акмесі
Несиелер: 5Өзін-өзі талдау, өзін-өзі тұжырымдау, жоспарлау, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі түзету және мансапты жоспарлау психологиясының теориясы. Адам дамуында тұлғаның акмеге жету жолдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Консультативтік тәжірибенің базалық модельдері
Несиелер: 5Психологтың жеке және топтық контекстегі жұмысының негізгі бағдары, кеңес беру процесінің кезеңдері, типтік жағдайларда психологиялық кеңес беру ерекшеліктері. Клиенттің сұранысы бойынша кеңес берудегі әңгімелесу форматы, ескерту мен қателерді жөндеу, әңгімелесу барысындағы кемшіліктер, клиенттің сұранысын қанағаттандыру мен мәселені шешу мақсатында техникалық әдістерді қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысымен іскерлігін дамыту, еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру; стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану.
-
Код ON3
Қазіргі психологиядағы дамудың негізгі дүниетанымдық және теориялық-әдіснамалық мәселелерін талдауға дайындық деңгейін көрсетеді. Жеке тұлғалық өсу мен ұжымды басқару кәсібилігін арттыруға бағытталған дағдыларды, мансап пен бизнесті жоспарлауда психологиялық әдістерді меңгерген.
-
Код ON2
Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, психотерапия, психодиагностика және алдын-алу бағыттарында бағдарлай білу. Белгілі бір психокоррекциялық мәселені шешу кезінде тұлғаның қасиеттерін ескере отырып, ғылыми ізденістің және оларды кәсіби қызметте қолданудың негізгі білімдерін көрсету.