Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01520 География-экология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Жаратылыстану

    Жаратылыстану - бұл жаратылыстану ғылымдарының жиынтығын қамтитын ғылым саласы, ал жаратылыстану ғылымдары адамзат қоғамын зерттейтін гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардан өзгеше, табиғи құбылыстарды зерттеуге жауапты ғылым бөлімдерін қамтиды. . Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - табиғаттың объективті заңдылықтарын білу және оларды адамның мүддесі үшін практикалық қолдануды насихаттау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биосфера туралы ілім

    Жердің басқа салалары арасындағы биосфераның жағдайы; "тірі зат" түсінігі, оның таралуы және алуан түрлілігі, биосферадағы тірі организмдердің негізгі функциялары мен геологиялық қызметі; биогеоценоз туралы түсінік, биосферадағы энергия балансы және заттардың айналымы; биосфераның эволюциясы; в. И. Вернадский бойынша ноосфера туралы түсінік, биосфераға антропогендік әсер ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы экология

    Экологияның пәні мен міндеттері; экологияның даму тарихы, оның бөлімдері мен құрылымы; экологиялық факторлар; тірі организмдердің тіршілік етуінің негізгі ортасы мен нысандары; организмдер популяциясының сипаттамасы мен ерекшеліктері; экожүйелер мен биогеоценоздардың жұмыс істеу заңдылықтары; экожүйелерге антропогендік факторлардың әсері және оларды қорғау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты: студенттерге Ностаның жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін және балалар денесінің дамуын беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы жертану

    Жер және табиғи компоненттер туралы жалпы ақпарат. Географиялық қабықтың жұмыс істеуі мен дамуының құрамы, құрылымы, динамикасы және құрылымы. Табиғи компоненттердің өзара тәуелділігі. Экологиялық менеджменттің мәселелері. Физикалық географиядағы теориялық тұжырымдамалар мен негізгі зерттеу әдістері Жердің конфигурациясы мен өлшемі; Жердің айналуы және оның салдары, атмосфера, оның құрылымы, құрамы, басқа қабықшалармен өзара әрекеті, гидросфера географиялық қабықтың ажырамас бөлігі ретінде; литосфераның қазіргі көрінісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Географиялық қабық туралы ілім.

    Географиялық қабық туралы ілім– географиялық білімнің қайнар көзі, оның негізі географиялық ғылымдар жүйесі болып табылады. Оқу пәнінің негізгі мақсаты– географиялық қабық, оның құрылымы, кеңістіктік дифференциациясы мен басты географиялық заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Географиялық қабықтың эволюция заңдылығы, біртұтастығы, ырғақтылығы мен зат пен энергия айналымы Жердің экологиялық жағдайы тұрғысында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ландшафттану

    Пәнді оқытудың мақсаты жер бетіндегі ландшафтар саласындағы аумақтық және аквальды геожүйелердің құрамын, құрылымын, динамикасын және қызмет етуін түсіну, аумақты шаруашылық ұйымдастыру кезінде ландшафтық тәсілді қолдану қағидалары мен қағидаларын қалыптастыру болып табылады. Географиялық қабықшаның физикалық-географиялық дифференциациясының негізгі заңдары. Ландшафт қасиеті, оның құрылымы және морфологиялық құрылысы. Ландшафттардың дамуы мен қызмет етуінің табиғи және антропогендік факторлары. Ареалдарды картографиялау. Ареалдар шекаралары. Ареалдарды қалыптастыру және дамыту. Мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары. Арал ландшафты

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-табиғи кешендердің алуан түрлілігін және оларда болып жатқан процестердің, еліміздің жекелеген ірі табиғи аумақтарының мәнін тану болып табылады. ҚР физикалық-географиялық жағдайы. Геологиялық құрылыс. Пайдалы қазбалар. Климат. Топырақ географиясы. Табиғи-географиялық аудандастыру. Табиғи аймақтар. Ішкі су. - Табиғатты қорғау. ҚР ұлттық парктері., Сарыарқа. Үстірт. Бетпақ дала. Маңғыстау. Мұғалжар. Тау жүйесі. Жазықтар. Плоскогорье. Қазақстан аумағының табиғатын зерттеу тарихы. Негізгі табиғи заңдылықтар және елдің әртүрлі аудандарының аймақтық физика-географиялық ерекшеліктері. Ландшафттың аймақтық ерекшеліктері және азоналды факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Психология

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның киелі жерлер географиясы

    Мақсаты: тарих пен мәдени–тарихи ескерткіштерге құрметпен қарауға тәрбиелеу. Мазмұны: Сакральды география-ерекше құрметтелетін табиғи мұра ескерткіштері; археологиялық және сәулет ескерткіштері; ғибадат орындары болып табылатын діни және ғибадат объектілері; тарихи тұлғаларға байланысты сакральды орындар Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазақстанның 100 киелі орындарын білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Демография негіздерімен тұрғындар географиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты халық туралы және оны зерделеуге географиялық көзқарас туралы түсініктерді қалыптастыру, халықты географияда зерттеу тарихымен, халыққа географиялық тұрғыдан келу ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады.Халық географиясының негізгі заңдылықтары, демографиялық динамика, бөлу, табиғи жағдайлар және қоныстандыру. Халқы: Еуропа, Азия, Солтүстік Америка, Латын Америкасы, Африка, Австралия және Мұхит. Демографиялық саясат. Көші-қон. Әлем халқының тығыздығы. Урбанизация. Геоурбанистика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалык және әлеуметтік географиясы

    Әлемнің экономикалық және әлеуметтік географиясы қоғамның территориялық ұйымын, оның заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің территориялық саралануын зерттейді. Пәнді оқудың мақсаты - дүниежүзілік саяси карта туралы білім алу, қоғамның қызмет ету заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлемдік экономика дамуының ерекшеліктерін түсіну. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Әлем халқы. Ғылыми-технологиялық революция және оның әлемдік экономикаға әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Климатология гидрология негіздерімен

    Пәнді оқудың мақсаты - климаттың қалыптасу процестерін және климаттың географиялық таралуын сипаттау, ғаламдық климаттық жүйені зерттеу және жақын болашақта және ұзақ мерзімді перспективада жаһандық және жергілікті климатта болатын өзгерістерді болжау. Табиғаттағы су айналымы, оған адам қызметінің әсері және су объектілері режимі мен жекелеген аумақтардың су режимін басқару, су ресурстарын ұтымды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Саяси география геосаясат негіздерімен

    «Саяси география геосаясат негіздерімен» пәнінің мақсаты геосаяси дамудың жаңа динамикалық өзгеретін тенденцияларымен танысу болып табылады. Мазмұны: Саяси құбылыстар мен процестердің аумақтық саралануын, әртүрлі аумақтық модельдермен ұсынылған әлемнің геосаяси құрылымын зерттейді. Қалыптасқан дағдылар: Саясаттың, экономиканың дамуының негізгі заңдылықтары және нарықтық экономиканың қызмет ету және реттеу механизмдері; саяси география және геосаясат бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Геология геоморфология негіздерімен

    Жер және жер қыртысының құрылысы. Жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері. Жер қыртысының даму заңдылықтары. Жер қыртысының заттық құрамы: минералдар және тау жыныстары. Геохронология. Тау жыныстарының абсолюттік және салыстырмалы жасы. Геологиялық процестер. Білім бедерінің эндогенді процестері. Тектоника литосферных плит. Магматизм және вулканизм. Жер сілкінісі. Неотектоникалық процестер. Экзогенді геологиялық процестер. Желдену процестері: физикалық, химиялық және биологиялық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Табиғи ресурстар географиясы және жер қойнауын қорғау

    Географиялық орта - ресурстардың маңызды көзі. Табиғи ресурстар және олардың түрлері. Табиғи ресурстардың белгілі бір типтері мен аумақтық үйлесімі, орналасуы мен құрылымы, оларды экономикалық бағалау және ұтымды пайдалану мәселелері. Табиғи ресурстар географиясының маңыздылығы (табиғи ресурстарды қорғау мен молықтырудың географиялық аспектілері, қоршаған орта және адами ресурстар мәселелері).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Топырақ экологиясы

    Топырақ түсінігі, құрылымы, топырақтың маңызы. Топырақ жамылғысының тозуының салдары. Шөлейттену-топырақтың Жаһандық экологиялық проблемасы. Топырақтың су балансы. Топырақ түзудің биологиялық факторлары. Топырақ түзудегі микроорганизмдердің рөлі. Топырақ түзудегі рельефтің рөлі. Ауа райының топырақ түзілуіне әсері. Топырақ таралуының географиялық заңдылықтары. Топырақты аймақтар бойынша бөлу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Топырақтануға кіріспе. Топырақ және педосфера туралы түсінік. Топырақтың органикалық бөлігі. Топырақтың сұйық және газ фазаларының химиялық және физика-химиялық қасиеттері. Топырақтың құрылымдық жағдайы және физикалық қасиеттері. Топырақ түзуші факторлар ретінде географиялық ортаның компоненттері. Топырақ түзуші процесс және топырақ морфологиясы. Топырақтың жіктелуі. Топырақ карталары. Топырақ-жер ресурстары, оларды тиімді пайдалану және қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Басқарудың географиялық негіздері

    Курстың міндеттері: студенттердің табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу процесінде жер бетінде қалыптасатын аумақтық, табиғи және экономикалық жүйелердің әсерін, басқару шешімдерін қабылдау және оларды іске асыру мүмкіндіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Қазіргі әлемдегі география, географияның негізгі мәселелері мен болашағы. Географиялық зерттеудің әдістері және географиялық ақпараттың негізгі көздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде әлем табиғаты, оның алуан түрлілігі және аймақтық ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; материктер мен мұхиттар ландшафтарының пайда болу, даму, таралу және шаруашылық игеру заңдылықтарын тану. Физикалық-географиялық және тарихи-географиялық аймақтар. Физика-географиялық Географияны оқытудағы аймақтық тәсіл. Елтану және аймақтық география. Қазіргі әлемнің аймақтық контрасты. Азия. Еуропа. Африка. Солтүстік Америка. Оңтүстік Америка. Австралия және Тасмания аралы. Мұхит. Әлемнің жекелеген аймақтарының табиғаты. Мұхиттар. Мұхит табиғаты. Мұхиттарды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Геоэкология және қоршаған ортаны қорғау

    Қазақстан табиғи ортасының экологиялық қасиеттері. Қазақстан ТПК-ның Қазақстанның гесистемаларына әсері. Қазақстан геожүйелерінің экологиялық кернеуінің сыртқы көздері. Қазақстан табиғи аймақтарының геоэкологиялық ерекшеліктері Қазақстанды геоэкологиялық аудандастыру. Қазақстанның антропогенезі және қоршаған ортасы. Қазақстан табиғи ортасының экологиялық тұрақсыздануы. Қоршаған орта және табиғи ресурстар. Атмосфералық ауаны, су ресурстарын, жер ресурстарын және топырақты қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Геоэкономика және интеграциялық үрдістер

    Геоэкономикаға кіріспе. Ғылыми білім жүйесіндегі Геоэкономика. Теориялық және қолданбалы геоэкономика әдістері. Геоэкономиканың даму мәселелері. Геоэкономикалық кеңістіктің негізгі сипаттамалары. Аймақтализмнің геоэкономикалық аспектілері. Ғаламдық әлемдік құрылым моделі геоэкономикалық аймақтардың даму болжамы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пәннің мақсаты: «Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» Қазақстан Республикасының халқы мен экономикасы туралы білімдер мен түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық құрылымдарын зерттеу. Қазақстан экономикасының салаларын талдау, жетекші салаларын, қоғамның әлеуметтік ерекшеліктерін анықтау. Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық процестерді болжау. Қалыптасқан дағдылары: Қазақстанның және әлемдегі қазіргі экономикалық жағдайға талдау жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының экологиялық құқығы

    Экологиялық құқық ұғымы. Экологиялық құқықтық тарих, даму және перспективалар. Табиғи объектілерге меншік құқығы. Табиғат пайдалану құқығы. Табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды мемлекеттік басқарудың ұйымдық-құқықтық нысандары. Қоршаған ортаны қорғау туралы заңдарды бұзғаны үшін жауапкершілік. Жерді, жер қойнауын, суды, атмосфералық ауаны, ормандарды және жануарлар дүниесін құқықтық қорғау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты-студенттердің география пәнінің әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік іскерлікті алуы болып табылады. Мазмұны: Оқыту әдістемесі. Географияны оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Географияны оқыту әдістерінің жіктелуі. Географиялық білім мен дағдылар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Оқу-тәрбие процесін моделдеуге және оқу практикасында жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экологиялық биогеография

    Биогеографияның негізгі ұғымдары; биосфераның құрамы және биосферадағы организмдердің әртүрлілігі; өсімдіктер мен жануарлар ареалдарының шекараларын, құрылымы мен динамикасын қалыптастырудағы абиотикалық, биотикалық және антропогендік факторлардың рөлі; Жер шарының флористикалық және фауналық аймақтары; жер үсті организмдерін таратудағы биіктік белдігі; теңіз және Мұхит флоры мен фаунасының әртүрлілігі; мұхитты биогеографиялық аудандастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Картография және ГАЖ картографиясы

    Мақсат - болашақ кәсіби қызметінде осы білімнің қажеттілігін түсіне отырып, картографиялық білімнің негіздерін алу, сонымен қатар картамен жұмыс істеу қабілетін дамыту. Түсіру түрлері. Зерттеу әдістері мен әдістері, картографияның дәстүрлі технологиялары. Аэроғарыштық суреттерді қолдану және шифрын шешу әдістері. Сандық карталарды құру әдістемесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Қоршаған ортаның биофизикалық мониторингі

    Биофизикалық мониторингті ұйымдастырудың тәсілдері мен принциптері. Биофизикалық мониторинг тұжырымдамалары және жаһандық мониторинг жүйесінің негізгі бағыттары. Биофизикалық мониторингтің принциптері мен мақсаттары және ОЖ мониторинг түрлері. Биофизикалық мониторинг құрылымы және ластану көздерінің мониторингі; атмосфералық ауаның, ішкі сулардың, теңіздер мен мұхиттардың ластану мониторингі; топырақтың ластану мониторингі; фондық мониторинг. Табиғи-техникалық жүйелердің биофизикалық мониторингі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Экологияны оқыту әдістемесі

    Экологияны оқытудың теориясы мен әдістемесі университеттің кәсіптік мамандықтары бойынша орта мектептердегі экология мұғалімдерінің пәні болып табылады. Студенттерді мектеп ортасында оқыту және оқыту әдістеріне теориялық және практикалық оқытудың жаңа тәсілдері. Экологиялық сабақтың дәстүрлі емес түрлері. Мектептегі экологиялық білім мен тәрбиенің сабақтан тыс түрлері экологиялық мәдениет және экологиялық этика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Су жүйелерінің экологиясы

    Су экологиясының пәні, мақсаты мен міндеттері. Негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Су экологиясы мен гидробиологияның ортақтығы мен айырмашылықтары. Су экологиясының негізгі заңдары мен принциптері. Су экожүйелерінің негізгі түрлері. Су экожүйелерін ұйымдастыру. Су экожүйелерінің негізгі абиотикалық факторлары. Гидробионттардың тіршілік әрекетіне әсер ететін судың қасиеттері. Су айналымы. Биотикалық компоненттер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Биогеохимия және экотоксикология

    Студенттерді биогеохимия және экотоксикологияның негізгі концепцияларымен, адам қызметінің объектілерін экотоксикологиялық бағалаудың әдістері мен жүйелерінің гигиеналық стандарттарын жобалау, бақылау және анықтау жүйелерімен таныстыру; техникалық, биологиялық, экономикалық және әлеуметтік бағыттағы жаһандық экологиялық дағдарыстарды меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экологияны оқыту технологиялары

    Экологияны оқытудың теориясы мен әдістемесі университеттің кәсіптік мамандықтары бойынша орта мектептерде экология мұғалімдерін оқыту пәні болып табылады. Студенттерді мектеп ортасында оқыту және оқыту әдістеріне теориялық және практикалық оқытудың жаңа тәсілдері. Экологиялық сабақтың дәстүрлі емес формалары. Мектептегі экологиялық білім беру мен тәрбиелеудің сабақтан тыс формалары Экологиялық мәдениет және экологиялық этика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенттердің құзырлылығын қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • География мен жаратылыстануды оқып уйрену технологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты география және жаратылыстану ғылымдарын оқытудың инновациялық әдістерімен, заманауи білім беру бағдарламаларымен, оларды қолдану тәсілдері мен әдістерімен таныстыру. Мектептегі география мен ғылымның құрылымы мен мазмұны. География және ғылымдағы инновациялық технологиялар пәні мен мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Антропогендік әсерлерді экологиялық нормалау

    Экологиялық нормалау негіздері ҚО әсер етуді басқару. Экологиялық нормалау. Шаруашылық қызметті экологиялық нормалаудың негізгі сипаттамалары. Әртүрлі табиғи ортаға әсер ету кезіндегі экологиялық нормалаудың негізгі сипаттамалары. Экожүйелердің тұрақтылығын сақтау үшін экологиялық нормалау. Ауа ортасының компоненттерінің сапасын нормалау. Су ортасы мен топырақ жағдайын нормалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • ҚР экологиялық заңнамалары

    Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасы. Қазақстан Республикасының экологиялық заңнамасының негізгі принциптері. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік реттеудің және табиғи ресурстарды пайдалану саласындағы мемлекеттік басқарудың негізгі ережелері. Қоршаған ортаны қорғау объектілері. Мемлекеттік табиғи-қорық қоры. Ерекше қорғалатын табиғи аумақ.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік экология

    Пәнді оқытудың мақсаты – адам, қоғам және табиғат арасындағы қатынастар жүйесін бүтіндей қабылдау позициясында студенттердің дүниетанымы, көзқарасын экологияландыру және әлеуметтік қауіпсіздікті қамтамасыз ету болып табылады. Экологиялық жүйелердің қызмет атқаруы мен эволюциясының негізгі принциптерін, биосфераның әлеуметтік-экономикалық факторлары мен компоненттерінің рөлі мен мәнін, экологиялық заңдылықтары; -экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі міндеттері мен принциптерін біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Адам экологиясы

    Адам экологиясының пәні мен әдістері; адам экологиясы туралы ғылыми идеялар мен түсініктерді дамыту; әлеуметтік және медициналық-биологиялық деңгейлердегі адам экологиясы саласындағы зерттеулердің қазіргі заманғы бағыттары; адам экологиясындағы ұғымдар жүйесі; табиғи және антропогендік факторлар және олардың адам денсаулығына әсері, адамның қоршаған орта жағдайына бейімделуі; адам экологиясының әлеуметтік аспектілері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Радиациялық экология

    Қоршаған ортадағы антропогендік факторлардың әсерінен негізгі ластану, физикалық-химиялық, химиялық және т.б. ластану түрлері; радиоактивтілік және оның бөлшектері. Радиоизотоптардың жасанды экологиялық қасиеттері, радиацияның әсерін нормалау және парасаттылық ережелері. Изотоп, радионуклид, шашырату процесі, альфа-бета -, гамма-бөлшектер және олардың заттармен бөлінуі және т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Экологиялық мониторинг

    Экологиялық мониторингті ұйымдастырудың тәсілдері мен принциптері. Экологиялық мониторинг концепциялары және ғаламдық мониторинг жүйесінің негізгі бағыттары. Аймақтық мониторингтің принциптері мен мақсаттары және ҚО мониторингінің типтері. Ластану көздерінің мониторингі және мониторинг құрылымы; атмосфералық ауаның, ішкі сулардың, теңіздер мен мұхиттардың ластану мониторингі; топырақтың ластану мониторингі; фондық мониторинг. Табиғи-техникалық жүйелердің мониторингі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Агроэкология

    Агроэкожүйелердің типтерін, құрылымын және функцияларын зерттеу; техногенез жағдайында агроэкожүйелердің қызмет ету ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; аграрлық өндірістің биоәртүрлілікке және табиғи ландшафттардың жағдайына әсері туралы білімді тереңдету; агроэкологиялық мониторингті ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгеру; білім беру процесінде әртүрлі ресурстарды, оның ішінде басқа оқу пәндерінің әлеуетін пайдалану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Экологиялық биотехнология

    Экологияға кіріспе; табиғатты қорғау іс-шараларының жіктелуі мен негізгі бағыттары; экологиялық биотехнологияның міндеттері, объектілері мен әдістері; қоршаған ортаның ластануының түрлері мен сипаттамасы; минералдық шикізатты бактериялық шаймалау; органикалық қалдықтарды компостирлеу; компостирлеу процесінің негізгі аспектілері, кезеңдері мен параметрлері; ауыл шаруашылығында экологиялық биотехнологияны қолдану салалары; технологиялық биоэнергетиканың басымдықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Биологиялық экология

    Тірі ағзалардың әртүрлілігі. Популяция және биологиялық түр туралы түсінік. Популяцияның статистикалық сипаттамалары. Популяция санының өзгеруі және ауытқуы. Гендер ағыны. Гендер дрейфі. Синэкологияның негізгі ұғымдары. Экожүйелер, биогеоценоз. Экожүйенің трофикалық құрылымы. Экожүйенің энергетикалық балансы. Биосфераның құрылымы, эволюциясы және тұрақтылығы. Табиғатты қорғау және биологиялық әртүрлілік және биологиялық ресурстарды пайдаланудың экологиялық принциптері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Табиғатты пайдалану экологиясы мен экономикасы

    Табиғатты пайдалану негіздері, атмосфера, Геоэкология, биогеография, табиғатты пайдалану жүйелері, техногендік жүйелер және экологиялық қауіп, аймақтық табиғатты пайдалану туралы оқу. Табиғат пайдалануды және қоршаған ортаны қорғауды басқару. Табиғатты пайдалануды басқаруды ұйымдастыру. Табиғатты пайдалануды басқару әдістері. Кәсіпорын деңгейінде табиғатты пайдалану. Кәсіпорында табиғатты пайдалануды ұйымдастыру және басқару. Кәсіпорынның экологиялық стандарты. Экологиялық кәсіпкерліктің негізгі түрлері, экологиялық нарық құрылымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, пәнді оқытудың берілген мақсаттарына сәйкес оқу қызметінің шарттарын ұйымдастырады
  • білім алушылардың зияткерлік даму деңгейін арттыру дағдыларымен жұмыс істейді, балаларды креативтілік пен инновациялылыққа үйретеді, академиялық адалдық мәдениетін қолдайды және қағидаларын сақтайды
  • ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша цифрлық технологияны, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдаланады және тіршілік әрекетінің түрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолданады
  • әртүрлі жас деңгейлеріндегі білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың әртүрлі әдістемелерін қолданады
  • Геоэкология және қоршаған ортаны қорғау саласындағы оқушылармен ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау кезінде алған білімдерін, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады
  • оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін қолданады, география мен экологияға қызығушылығын қалыптастырады
  • жаратылыстану ғылымдары (геология, геоэкология, топырақтану, гидрология және экологиялық биогеография және т. б.) саласындағы іргелі білімді, іскерлікті және дағдыларды көрсетеді)
  • педагогикалық, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін география бойынша іргелі-қолданбалы зерттеулер білімін жүйелейді және жинақтайды
  • жаратылыстану ғылымдары саласындағы бақылаулар мен зерттеулердің нәтижелерін, компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін талдайды
Top