Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01520 География мұғалімдерін даярлау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты География бағыты бойынша, жұмыс берушілердің талаптары және ғылыми, географиялық немесе кәсіби саладағы мемлекеттік стандарттар бойынша еңбек қызметінің түрлі жағдайларында кәсіби міндеттерді шеше алатын орта мектеп үшін бәсекеге қабілетті, жоғары білікті география мұғалімдерін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Топография геодезия негіздерімен
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Жалпы жертану
Картография топография негіздерімен
Экономика және кәсіпкерлік
Қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық негіздері
-
2 Оқу жылы
Заманауи географияның теориясы мен тұжырымдары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Геология және геоморфология негіздері
Экология және тұрақты даму
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Жаратылыстанудың заманауи тұжырымдары
Инклюзивті білім беру
Топырақтану негіздері
Топырақ географиясы
Гидрология
Қазақстан Республикасының тұрақты дамуы мен аймақтық басқару
Биоалуантүрлілікті бағалауда биогеографиялық әдістерді пайдалану
Педагогика
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Метеорология және климатология
Географиялық қабық
Аймақтың рекреациялық географиясы (Minor)
Географияны оқыту әдістемесі
Материктердің физикалық географиясы
Біздің Жер: климаты, тарихы және даму барысы (курсера).
Шағын жинақты мектептерде географияны оқыту әдістемесі
Ландшафттану (Траектория №1)
Конструктивті оқыту әдістемесі
Географиялық ақпарат көздері (Траектория №1)
Қазақстанның физикалық географиясы.
Географиядағы ғылыми таным әдіснамасы (Траектория №2)
Географиядағы сыныптан, мектептен тыс жұмыстар (Траектория №1).
Гид-экскурсовод (Minor)
Географиялық зерттеулердің әдістемесі және тәсілдері (Траектория №2)
Физика-географиялық зерттеу әдістері (Траектория №2).
Мұхиттардың физикалық географиясы
Геоботаникалық зерттеулер ландшафттану негіздерімен (Траектория№2)
Географияны оқытудағы сандық білім беру ресурстары (Траектория №1)
-
4 Оқу жылы
Тұрғындар географиясы демография негіздерімен (Траектория №1)
География пәнінен авторлық бағдарламаларды, әдістемелік құралдарды жобалау және әзірлеу (Траектория 2)
Елтану және саяси география негіздерімен
Қазақстан табиғатының зерттелу тарихы (Траектория 2)
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Картография және географиялық деректер базасы
Далалық зерттеу әдістері (Траектория №2).
Геоэкология және табиғатты қорғау (траектория 1).
Табиғат пен қоғамның өзара әсерінің жаһандық және аймақтық мәселелері (Траектория 1)
Қазақстанның табиғи мұрасы (Minor)
ГАЖ-да кеңістіктік талдау және спутниктік суреттер (курсера)
Қалалар мен ауылдық елді мекендердің географиясы
Ғылыми жұмыстарды жазу әдістемесі және жасанды интеллект
Мектептегі экспериментальді география
Геоглобалистика (Траектория №1)
Заманауи геоақпараттық жүйе және әдістері
Экономикалық-географиялық зерттеу әдістері (Траектория №2)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану-ғылыми, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, экологиялық, құқықтық және қаржылық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті мен көшбасшылық қасиеттерін түрлі салаларда қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.
- Оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес сындарлы және инклюзивті оқытуда, критериалды бағалауда оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін педагогтың кәсіби қызметінде қолдану біліктері мен дағдыларын көрсетеді.
- Географиялық іргелі пәндер бойынша теориялық материалдарды практикада қолданады, заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын өз бетінше пайдалана отырып, географияны оқыту саласындағы жаңа білімді тұжырымдайды және бағалайды.
- Табиғи орта компоненттерінің өзара байланысын және олардың қалыптасуы мен дамуына әсер ететін факторларды біледі, Заманауи географиядағы басты теориялар мен тұжырымдамаларды меңгеріп, оларды географиялық құбылыстарды талдауда қолданады, «Тұрақты даму» және «жасыл экономика» тұжырымдамаларының негізгі принциптерін талдап, олардың қоғам мен экожүйелерге әсерін бағалай алады.
- Педагогтің кәсіби міндеттерін шешу үшін алған теориялық және практикалық білімдерін талдайды, командада жұмыс істей алады, басқарушылық қарым-қатынастың тиімді жүйесін орната алады.
- Географиялық процестер мен құбылыстар бойынша материалдарды дұрыс талдайды, қорытындылайды; практикалық сабақтарда Жер және оның қабықтары туралы ғылыми білімдерін көрсетеді.
- Цифрлық технологияларды оқу-тәрбие, ғылыми-зерттеу және ұйымдастырушылық-басқару қызметтеріне кіріктіре отырып, инновациялық білім беру ортасын қалыптастырады
- Географиялық дерек көздерімен жұмыс жасауда ақпараттық жүйелер мен технологияларды жобалаудың заманауи әдістері мен құралдары бойынша білімді қолданады
- Жеке елдер мен аймақтардағы саяси құбылыстар мен процестердің айырмашылықтарын, олардың жағдайлары, себептері мен факторларын талдай алады, аймақтың табиғи кешендерінің ерекшеліктерін тұжырымдай алады, туризмді дамыту мүмкіндіктерін бағалайды.
- Зерттеу жұмысын жүргізу алгоритмін біледі,оқушылардың физикалық, далалық, экономикалық, әлеуметтік және саяси география бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды, оларды зерттеуге үйрету жолдарын демонстрациялайды.