Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01416 Көркем білім, графика және жобалау в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    "Академиялық сурет" курсы құру және құрастыру негіздерін түрлендіруге негізделген. Бұл өндірісті дұрыс құру мүмкіндігі, сонымен қатар дұрыс құрастыру, әртүрлі тоникалық шешімдерді игеру (көлеңке, түс). Сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Құрылымды талдау, нақты орта жағдайында қарапайым пішіннің пропорциялары мен көлемін нақты беру және сызықтар, штрихтар арқылы жарықтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын игеру. Мазмұны: физиологияны, жүйке жүйесінің гигиенасын, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелерді, эндокриндік бездердің физиологиясын, жыныстық тәрбиені, жас ерекшеліктерін, тірек-қимыл жүйесінің ерекшеліктерін, вегетативті жүйелерді оқып меңгереді. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мехатроника және Робототехника негіздері (ұлдар мен қыздар)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: робототехника және мехатроника бойынша негізгі ұғымдар мен іргелі қағидаттарды меңгеру. Мазмұны: мехатроника және робототехниканың мақсаты және қолданылу саласы. Мехатроника компоненттері. Компьютерлік технологиялар. Модельдеудің негіздері мен кезеңдері. Модельдеу түрлері.Қалыптасатын дағдылар: оқу процесінде қарапайым мехатронды және робототехникалық жүйелерді қолдана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 4

    Кескіндеме бейнелеу өнерінің ерекше түрі ретінде. Акварель кескіндеме техникасы, олардың ерекшелігі, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. "A la prima" шикі техникасы жылдам, қысқа мерзімді эскиздерде. Академиялық лессировочный тәсіл. Бояудың мөлдір қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: композициялық ойлауды қалыптастыру Мазмұны: композиция аспектісі, Композиция шығармашылық түрлендірудің негізі ретінде, композиция түрлері, композицияның математикалық әдістері. Көркем образ, идея, тақырып, сюжет, өнер туындысындағы мотив. Қалыптастырылатын дағдылар: әр түрлі стильде және жанрда композиция құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: әлемдік өнердің тарихы мен теориясын зерттеу. Мазмұны: әртүрлі дәуірдегі өнер ескерткіштерін талдау мен зерттеудің негізгі әдістері: алғашқы қауымдық өнер, ерте және кейінгі орта ғасыр өнері, Ағарту дәуірінің өнері және т. б. Қалыптасатын дағдылар: әр түрлі дәуірдің көркем мәдениетінің белгілерін анықтайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: дизайнның білім беру бағдарламасын меңгеру, дизайн саласының түрлері мен түрлерін талдау. Мазмұны: Алтын қатынас ережесі. Пішіні. Пропорция. Ырғақ. Масштаб. Дизайндағы түс. Композиция негіздері. Көлемді-кеңістіктік және терең-кеңістіктік композиция. Қаріптер. Жарнама дизайны. Көрнекі ақпаратты қабылдау психологиясы. Пішін мен кеңістікті визуалды қабылдау. Қалыптастырылатын дағдылар: дизайн негіздері бойынша орындалатын тапсырманың ерекшеліктерін еркін меңгеру, дизайнда құралдарды қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Құзыреттіліктер: алған білімдерін педагогтің практикалық қызметінде заманауи қазақстандықтың адамгершілік-эстетикалық бейнесінің қалыптасуында қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кескіндеме
    Несиелер: 5

    Түстер мен үлгіні, хиароскураны, соққылардың, текстуралардың және композициялардың экспрессивтілігінің ерекшеліктері. Түстер жазықтығында, нысандардың көлемінде, олардың сапасында, материалдың өзіндік ерекшелігінде, кеңістік тереңдігі мен жарық-ауа ортасында көбейту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сурет
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сурет салудың білім беру бағдарламасын меңгеру, бейнелеу әдісінің түрлерін талдау. Мазмұны: суреттің көрнекі түрде қабылданған формасының құрылымы. Суреттің визуалды бейнесі. Сурет салу санасындағы объектінің құрылымдық бейнесі, ұтымды, интеллектуалды принцип. Қолды қою. Көлеңкелердің перспективасы. Көлемді геометриялық пішіндердің құрылысы. Эскиздер, эскиздер, эскиздер. Қалыптасқан дағдылар: көркем безендірудің ерекшелігін игеру. Қойылым, композиция және конструктивті құрылыс. Тондық қатынастар, бөлшектер, жалпылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түс тану
    Несиелер: 4

    "Түс теориясы" - бұл студенттердің түс туралы теориялық және практикалық білімдерін тереңдету және дамыту. Практикалық іс-әрекетте теориялық негіздерді сауатты пайдалану, атап айтқанда түстермен шебер жұмыс жасау, түстерді дұрыс араластыру, тонмен жұмыс істеу, түстерді дұрыс үйлестіру, жалпы түстерді көру, композицияның түс нұсқаларын жасау, жұмыс процесіне шығармашылық тұрғыдан қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттерді екі өлшемді және үш өлшемді бейнелерді түрлендірудің графикалық жүйелерін құрудың заманауи принциптерімен таныстыру. Графиканың алгоритмдерін үйрену. Реалистік үш өлшемді бейнелерді құру әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инженерлік графика және жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: инженерлік графика мен жобалаудың негізгі әдістері мен принциптерін меңгеру. Мазмұны: Сызу негіздері.Бұйымдардың сызбалары мен сызбаларын оқу және қолмен орындау. Сызбадағы қаріптер мен жазулар. Ауқымы. Сызбадағы материалдардың шартты бейнесі. ЕСКД. X,Y, Z Координаттары. Қалыптасатын дағдылар: инженерлік графика және жобалау саласында оқу жұмыстарын орындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Графиканы оқыту әдістемесі және жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: графиканы оқыту әдістемесі және жобалау саласында кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: графика және жобалауды оқыту әдістемесінің пәні. Жалпы білім беретін мектептегі "Графика және жобалау" оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны, оның негізгі компоненттері. Графика және жобалау мектеп бағдарламасының вариативті бөлігі ретінде. Қалыптасатын дағдылар: графика және жобалау бойынша сабақтарды құрастыру және құрастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем білім беруді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көркем білім беру әдістемесі саласындағы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бейнелеу өнерін, көркем еңбекті және жобалауды оқыту әдістемесі, мектептегі көркем еңбек және дизайн құрылымы, қосымша көркем білім берудің құрылымы мен мазмұнын игеру. Қалыптастырылатын дағдылар: формальды және бейресми көркем білім беру жүйесіне арналған сабақтарды әзірлеу және құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығармашылық қыш өңдеу және мүсін
    Несиелер: 5

    Керамика және мүсін материалдары, олардың түрлері. Жабыстыруға арналған жабдық; керамика мен мүсінге қажетті материал мен құрал-сайманды дайындау. Мүсіннің түрлері. Мүсіннің көркем-мәнерлі құралдары. Адамдарды, тұрмыстық заттарды, құстарды, жануарларды натурадан, есте сақтау, ұсыну және бақылау бойынша мүсіндеу. Жазық рельефті мүсіндеу. Көлемді және рельефті бейнелерді мүсіндеу, көлемді пластикада, эскизді әзірлеуден бастап идеяны материалда іске асыруға дейінгі шығармашылық жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас және іс қағаздарын жүргізу үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді. Құзыреттіліктер: іскерлік қарым-қатынасты шет тілінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Металлды көркем өңдеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: металдармен жұмыс істеудегі технологиялық процестердің жай-күйі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: көркем металл өңдеудің әртүрлі түрлері. Зергерлік бұйымдарды жасаудың дәстүрлі әдістері мен заманауи технологиялары. Сәндік және технологиялық жұмыс түрлері. Инкрустация. (тері, металл, сүйек, мүйіз, тас). Құрылымы мен қасиеттері. Қалыптастырылатын дағдылар: материалдардың құрылымы мен қасиеттері, әртүрлі металдардың сәндік мүмкіндіктері туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағашты көркем өңдеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ағашпен жұмыс істеудегі технологиялық процестердің жай-күйі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Ағашты көркем өңдеудің әртүрлі түрлері. Бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі тәсілдері мен заманауи технологиялары. Инкрустация. Көркем өңдеудің пайда болу тарихы, оның дамуы, ою-өрнек мотивтері, түс гаммалары, көркем образдар мен сюжеттер, қазақ ою-өрнектерінің дәстүрлі мотивтері. Қалыптастырылатын дағдылар: ағаш өңдеудің құрылымы мен қасиеттері туралы білімді практикалық қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді жалпы білім беретін мектепте педагогикалық қызметке дайындау. Мазмұны: мектептің педагогикалық үдерісімен танысу (мектептің, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің жұмыс жоспарымен). Қысқа мерзімді сабақ жоспарын, сабақтарға Технологиялық карта жасау. Әр түрлі педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдана отырып, әр түрлі типтегі көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Оқушылардың өзіндік жұмысының әртүрлі түрлерін ұйымдастыру және олардың педагогикалық тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: педагогикалық қызметте дербестік пен шығармашылық тәсілді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 4

    Студенттерді көркем еңбек, бейнелеу өнері және графика және жобалау пәндерінің оқытушылары ретінде педагогикалық қызметке тарту, бастапқы кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу және кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу. Құзыреттілігі: арнайы пәндерді оқытудың теориялық негіздерін, сондай-ақ мұғалімнің кәсіби қызметінің құралдары мен әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тігін бұйымдарын жасау технологиясы
    Несиелер: 4

    Киім-кешек тобының бұйымдарын пішу және дайындау (көйлектер, блуздар). Бұйымды алғашқы өлшеуге дайындау. Бірінші өлшеу жүргізу. Ойықтарды, кесіктерді, жіктерді, тіліктерді, рельефтерді өңдеу. Әр түрлі өңдеу бөлшектерін өңдеу (қалталар, ілгіштер). Жағаларды өңдеу және оларды мойынмен біріктіру. Жағасыз мойынды өңдеу. Манжеттерді өңдеу және оларды жеңдермен біріктіру. Жеңдерді ойыққа салу. Жеңсіз ойықтарды өңдеу. Бұйымды бел сызығы бойынша өңдеу. Бұйымның төменгі жағын өңдеу. Бұйымды соңғы өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Үй мәдениеті
    Несиелер: 4

    Ұлдар: тұрғын үй, өсімдік шаруашылығы, гүл шаруашылығы экологиясы, ландшафтық дизайн; электр энергиясының көздері, электр құралдары мен тұрмыстық техниканы жөндеу, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау. Электр техникалық арматура, ауыл шаруашылығы өндірісіндегі қазіргі заманғы техника мен жабдықтар, электроарматура мен тұрмыстық аспаптарды жөндеу, тұрғын үй экологиясы, микроклимат. Шығармашылық идеяларды визуализациялау, интерьерде жарықтандыру Қыздар: жеке гигиена, тұрғын үй экологиясы. Өсімдік шаруашылығы, сәндік гүл шаруашылығы, ландшафтық дизайн, киімдерді күту және сақтау. Тұрмыстық техника, Тұрмыстық техниканы пайдалану ережелері, өсімдік интерьер элементі ретінде. Интерьерге арналған сәндік бұйымдар, бұйым эскизін әзірлеу, материалдар мен жабдықтарды дайындау, интерьерге арналған сәндік бұйымдар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дизайн және заманауи өнер нысандары (ұлдар мен қыздар)
    Несиелер: 5

    Дизайнның негізгі түрлері және қазіргі заманғы өнер түрлері. Жеке дизайн түрлері мен қазіргі заманғы өнер түрлерінің ерекшелігі мен көркем қасиеттері. Графикалық дизайн, оның объектілері. Орта дизайны, интерьерлер мен экстерьерлерді жобалау. Ландшафтық және экологиялық дизайн. Абстрактілі өнер, поп-арт, постмодернизм. Қазіргі өнердегі фотосурет. Медиа-арт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шеберхана таңдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дипломдық жоба бойынша технологиялық жұмысты таңдау. Мазмұны: тақырып бойынша идея іздеу. Дипломдық жобадағы жұмыстың реттілігі. Дипломдық жобаның аналогтарын салыстырмалы талдау. Жобаның эскизден аяқталған сәндік композицияға дейінгі кезеңдері. Материалда қалыптасқан дағдылар: эскизді әзірлеу және олардың жұмыстың композициялық тұтастығындағы орындау әдістерінің масштабты арақатынасын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнер туындыларын сипаттау және талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің ұғымдық аппараты, теориялық материал, пластикалық, бейнелеу өнерінің ерекшелігі; формальды-стилистикалық және иконографиялық талдау, жанрлық формаларды, өнертанулық зерттеу әдістерін, өнер туындыларын эмоциялық-эстетикалық бағалау дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тамақтану мәдениеті саласында кешенді білім қалыптастыру Мазмұны: дұрыс тамақтану негіздері, мәзір жасау, Ас үй жабдықтары, ыдыс-аяқ, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғылар, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғылар, бутербродтар, көкөністер мен жемістерден салаттар дайындау технологиясы. Қалыптастырылатын дағдылар: тамақтану мәдениеті бойынша сабақтарды ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын, арнайы пәндердің таңдалған тақырыбы бойынша дипломдық жобаны орындау. Бұл ретте білім алушы оқытудың қазіргі заманғы ақпараттық және педагогикалық технологияларын қолдана отырып, мектепке дейінгі педагогика және жеке әдістемелер саласында ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістерін меңгереді. Дипломдық жұмыс бөлімдерін орындау кезінде өзінің кәсіби сауаттылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    көркем білімге қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді классификациялау

  • Код ON11

    үй мәдениеті және тамақтану мәдениеті, робототехникалық және мехатрон жүйесінің типтері (ұлдар), Көркем еңбек сабақтарын сапалы жүзеге асыру үшін тігін бұйымдарын (қыздар) дайындау технологиясы бөлімдері бойынша қажетті оқу материалдарын зерделейді және таңдайды;

  • Код ON10

    сурет және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), жазық және көлемді мүсін, керамика, дизайн, қазіргі заманғы өнер түрлері саласында шығармашылық жұмысты модельдейді және жасайды;

  • Код ON4

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде көркем білім беруді дамытудың мәселелері мен болашағы туралы өз пікірін ұсынады және дәлелдейді, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді

  • Код ON8

    мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми көркем білім берудің педагогикалық процесін құрастырады

  • Код ON3

    шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасындағы көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдаланады

  • Код ON5

    жаңа сандық технологияларды, қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясының мүмкіндіктерін, әртүрлі ақпараттық ресурстардың әлеуетін пайдалануды қоса алғанда, қолдануға негізделген білім беру процесін моделдейді;

  • Код ON6

    көркем білім беруді жетілдіру мақсатында Экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір сүру қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалды пайдаланады;

  • Код ON7

    ЮНЕСКО-ның материалдық және материалдық емес мұраларын қоса алғанда, отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелден қазіргі заманға дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін классификациялайды, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді

  • Код ON12

    сызбаларды, өнім сызбаларын, қаріптерді қолмен және машинамен бірге алғанда, басқа графикалық құрылымдарды модельдейді және жасайды

  • Код ON2

    заманауи ғылымның философиялық, социологиялық, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет пен өнер әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді бейімдейді;

  • Код ON9

    оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, менеджмент негіздері , көркем пәндер мен цифрлық мәдениетті оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында көркем білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құрайды

Top