Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01416 Көркем білім, графика және жобалау в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Абайтану

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет

    "Академиялық сурет" курсы құру және құрастыру негіздерін түрлендіруге негізделген. Бұл өндірісті дұрыс құру мүмкіндігі, сонымен қатар дұрыс құрастыру, әртүрлі тоникалық шешімдерді игеру (көлеңке, түс). Сызықтық және әуе перспективасының заңдары. Құрылымды талдау, нақты орта жағдайында қарапайым пішіннің пропорциялары мен көлемін нақты беру және сызықтар, штрихтар арқылы жарықтандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын игеру. Мазмұны: физиологияны, жүйке жүйесінің гигиенасын, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктерін, сенсорлық жүйелерді, эндокриндік бездердің физиологиясын, жыныстық тәрбиені, жас ерекшеліктерін, тірек-қимыл жүйесінің ерекшеліктерін, вегетативті жүйелерді оқып меңгереді. Қалыптастырылатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық кескіндеме

    Кескіндеме бейнелеу өнерінің ерекше түрі ретінде. Акварель кескіндеме техникасы, олардың ерекшелігі, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. "A la prima" шикі техникасы жылдам, қысқа мерзімді эскиздерде. Академиялық лессировочный тәсіл. Бояудың мөлдір қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мехатроника және Робототехника негіздері (ұлдар мен қыздар)

    Пәннің мақсаты: робототехника және мехатроника бойынша негізгі ұғымдар мен іргелі қағидаттарды меңгеру. Мазмұны: мехатроника және робототехниканың мақсаты және қолданылу саласы. Мехатроника компоненттері. Компьютерлік технологиялар. Модельдеудің негіздері мен кезеңдері. Модельдеу түрлері.Қалыптасатын дағдылар: оқу процесінде қарапайым мехатронды және робототехникалық жүйелерді қолдана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Композиция

    Пәннің мақсаты: композицияны құру туралы негізгі білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: композицияның эстетикалық аспектісі. Элементтер, заңдар, композиция түрлері. Стиль және стиль бірлігі. Кеңістікті жобалау және оның құрылысы негіздері. Қалыптасқан дағдылар: көркемдік форманы үйлестіру құралдарын меңгеру және ойластырылған шығарманың мазмұнын тұтас көркемдік-бейнелік түрде нақты көрсете білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Арт білім беру

    Мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Құзыреттіліктер: алған білімдерін педагогтің практикалық қызметінде заманауи қазақстандықтың адамгершілік-эстетикалық бейнесінің қалыптасуында қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Түс тану

    "Түс теориясы" - бұл студенттердің түс туралы теориялық және практикалық білімдерін тереңдету және дамыту. Практикалық іс-әрекетте теориялық негіздерді сауатты пайдалану, атап айтқанда түстермен шебер жұмыс жасау, түстерді дұрыс араластыру, тонмен жұмыс істеу, түстерді дұрыс үйлестіру, жалпы түстерді көру, композицияның түс нұсқаларын жасау, жұмыс процесіне шығармашылық тұрғыдан қарау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында экономикалық зерттеулерді сәтті жүргізу үшін қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: оқыту саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен мәні. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен заманауи зерттеу әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Кешенді зерттеулерді орындау дәйектілігін бағдарламалау, ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару Құзыреттіліктер: оқыту саласында ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға дайын болуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі

    Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Көркем білім беруді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: көркем білім беру әдістемесі саласындағы кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: бейнелеу өнерін, көркем еңбекті және жобалауды оқыту әдістемесі, мектептегі көркем еңбек және дизайн құрылымы, қосымша көркем білім берудің құрылымы мен мазмұнын игеру. Қалыптастырылатын дағдылар: формальды және бейресми көркем білім беру жүйесіне арналған сабақтарды әзірлеу және құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының методикасы

    Мақсаты: студенттерді жалпы білім беретін мектепте педагогикалық қызметке дайындау. Мазмұны: мектептің педагогикалық үдерісімен танысу (мектептің, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің жұмыс жоспарымен). Қысқа мерзімді сабақ жоспарын, сабақтарға Технологиялық карта жасау. Әр түрлі педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдана отырып, әр түрлі типтегі көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Оқушылардың өзіндік жұмысының әртүрлі түрлерін ұйымдастыру және олардың педагогикалық тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: педагогикалық қызметте дербестік пен шығармашылық тәсілді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Пәннің мақсаты-компьютерлік графика ұғымын, қолдану салаларын, суреттермен жұмыс істеуге арналған жабдықты зерттеу. Графикалық кескіндерді кодтау. Компьютерлік графиканың түрлері. Түс үлгілері. Графикалық редакторлар. Жіктеу. Растрлық және векторлық графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалар. Қазіргі графикалық жүйелер. Екі өлшемді және үш өлшемді кескіндер және олардың түрлендірулері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Ілгермелі шет тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Графиканы оқыту әдістемесі және жобалау

    Пәннің мақсаты: графиканы оқыту әдістемесі және жобалау саласында кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: графика және жобалауды оқыту әдістемесінің пәні. Жалпы білім беретін мектептегі "Графика және жобалау" оқу пәнінің құрылымы мен мазмұны, оның негізгі компоненттері. Графика және жобалау мектеп бағдарламасының вариативті бөлігі ретінде. Қалыптасатын дағдылар: графика және жобалау бойынша сабақтарды құрастыру және құрастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Шеберхана таңдау

    Пәннің мақсаты: дипломдық жоба бойынша технологиялық жұмысты таңдау. Мазмұны: тақырып бойынша идея іздеу. Дипломдық жобадағы жұмыстың реттілігі. Дипломдық жобаның аналогтарын салыстырмалы талдау. Жобаның эскизден аяқталған сәндік композицияға дейінгі кезеңдері. Материалда қалыптасқан дағдылар: эскизді әзірлеу және олардың жұмыстың композициялық тұтастығындағы орындау әдістерінің масштабты арақатынасын орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дизайн және заманауи өнер нысандары (ұлдар мен қыздар)

    Дизайнның негізгі түрлері және қазіргі заманғы өнер түрлері. Жеке дизайн түрлері мен қазіргі заманғы өнер түрлерінің ерекшелігі мен көркем қасиеттері. Графикалық дизайн, оның объектілері. Орта дизайны, интерьерлер мен экстерьерлерді жобалау. Ландшафтық және экологиялық дизайн. Абстрактілі өнер, поп-арт, постмодернизм. Қазіргі өнердегі фотосурет. Медиа-арт.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тігін бұйымдарын жасау технологиясы

    Киім-кешек тобының бұйымдарын пішу және дайындау (көйлектер, блуздар). Бұйымды алғашқы өлшеуге дайындау. Бірінші өлшеу жүргізу. Ойықтарды, кесіктерді, жіктерді, тіліктерді, рельефтерді өңдеу. Әр түрлі өңдеу бөлшектерін өңдеу (қалталар, ілгіштер). Жағаларды өңдеу және оларды мойынмен біріктіру. Жағасыз мойынды өңдеу. Манжеттерді өңдеу және оларды жеңдермен біріктіру. Жеңдерді ойыққа салу. Жеңсіз ойықтарды өңдеу. Бұйымды бел сызығы бойынша өңдеу. Бұйымның төменгі жағын өңдеу. Бұйымды соңғы өңдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • көркем білімге қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатының басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді классификациялайды
  • заманауи ғылымның философиялық, социологиялық, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ мәдениет пен өнер әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді;
  • шығармашылық бірлестіктер мен одақтарды қоса алғанда, жастар ортасындағы көшбасшылардың жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін практикалық білімді пайдаланады;
  • мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде көркем білім беруді дамытудың мәселелері мен болашағы туралы өз пікірін ұсынады және дәлелдейді, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді
  • жаңа цифрлық технологияларды қолдануға, әртүрлі ақпараттық ресурстардың әлеуетін пайдалануды қоса алғанда, қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиясының мүмкіндіктеріне негізделген білім беру процесін модельдейді;
  • көркем білім беруді жетілдіру мақсатында Экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалдарды пайдаланады;
  • ЮНЕСКО-ның материалдық және материалдық емес мұраларын қоса алғанда, отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелден қазіргі заманға дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін сыныптайды, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларына ие;
  • мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми көркемдік білім берудің педагогикалық процесін құрастырады;
  • менеджмент, оқушылардың жетістіктерін өлшеу технологиясы, көркем пәндер мен цифрлық мәдениетті оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі негізінде, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында Көркем білім беру шеңберінде педагогикалық процесті құрады;
  • сурет және кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер (түрлері бойынша), жазық және көлемді мүсін, керамика, дизайн, колористика және түстану негізінде қазіргі заманғы өнер нысандары саласында, оның ішінде интерактивті графика құралдары мен медиа-өнердің аудиовизуалды компоненттерінің көмегімен шығармашылық жұмысты модельдейді және жасайды;
  • келесі бөлімдер бойынша қажетті оқу материалдарын зерттейді және таңдайды: үй мәдениеті және тамақтану мәдениеті, робототехникалық және мехатрондық жүйелердің түрлері (ұлдар), Көркем еңбек сабақтарын сапалы жүзеге асыру үшін тігін бұйымдарын дайындау технологиялары (қыздар) ;
  • қолмен және машинамен қаріптерді қоса алғанда, сызбаларды, өнім сызбаларын және басқа графикалық құрылымдарды модельдейді және жасайды.
Top