Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03102 Мәдениеттану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Мәдениет теориясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мәдениет теориясының қалыптасуын және олардың негізгі категорияларын зерттеу. Мазмұны: мәдениеттің пайда болу кезеңдері. Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі Мәдениеттанудың орны. Мәдениеттану пәнін анықтау. Мәдениет адам қызметінің алуан түрлі саласы ретінде. Мәдениет ғылымдарының құрылымындағы мәдениеттану пәні туралы қазіргі пікірталастар. Құзыреттілігі: зерттеу жұмысында мәдениет теориясының негізгі категорияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: дұрыс ойлаудың негізгі заңдылықтары мен формаларын меңгеру. Мазмұны: ұтымды танымның формалары мен әдістері. Кәсіби қызмет саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік. Ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Ғылым дамуының қазіргі жағдайы. Құзыреттілік: тұжырымдамалық және аргументативті құрылымдардың анықтығын, негізділігін қалыптастыру тәсілдері мен әдістерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшпелі өркениет мәдениеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты: көшпелі мәдениетті оның тарихи даму үдерісінде, көшпенділер өркениетінің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерделеу. Мазмұны: көшпелі өркениеттің әлемдік рухани мәдениет құрылымындағы орны. Көшпелі мәдениеттің философиялық тұжырымдамаларының негіздері. Көшпелі өркениеттегі этномәдениеттің қалыптасуы мен дамуының заңдылықтары. Құзыреттілік: көшпелі өркениеттің қалыптасу ерекшеліктерін және оның әлемдік мәдениеттің дамуындағы рөлін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандану және мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһандық қоғамдағы мәдени сәйкестілік, этноцентризм, мажорлық мәдениет, бірлескен мәдениет және мәдени шок мәселелерін зерттеу. Мазмұны: этикалық ұғымдар: фундаментализм және релятивизм, лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттілік, медиа-мәдениет, бұқаралық коммуникация және мәдени зерттеулер, коммуникациялар. Мәдени сезімталдықты, мәдениаралық байланыстардың әртүрлі жағдайларында коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі Әлем мәдениеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ежелгі әлем мәдениетінің қалыптасу тарихы мен ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: мәдениет алғашқы қауымдық қоғам қалыптастыру адам қалыптастыру раннеклассового қоғам және мемлекет. Мәдениет древневосточных және антикалық қоғамдар. Антропосоциогенездің негізгі мәселелері. Политогенез процесінің негізгі кезеңдері. Ежелгі Шығыс және ежелгі елдер тарихының дереккөз базасы. Құзыреттер: мәдениет пен алғашқы қауымдық культтердің дамуының негізгі кезеңдерін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орта ғасырлар мен Қайта өрлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Орта ғасырлар мәдениетінің негізгі жетістіктерін және қайта өрлеу дәуірінің көрнекті өкілдері мен мәдени мұрасын зерттеу.Мазмұны: Орта ғасырлар мен Ренессанс мәдениетін дамытудың алғышарттары. Ренессанс мәдениеті батыс мәдениетінің гуманистік мұраттарының қайнар көзі ретінде. Қайта өрлеу дәуіріндегі мәдени ойдың ерекшеліктері және ежелгі мұраға деген көзқарас. Құзыреттілік: Қайта өрлеу және қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін зерттеуде әдіснамалық тәсілді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түркі мәдениеті және мұсылман Ренессансы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: түркі мәдениетін тарихи даму барысында, мұсылман ренессансының ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: түркі мәдениетінің қалыптасуы мен даму заңдылықтары және оның мұсылман Ренессансына әсері. Түркі мәдениеті тұжырымдамаларының теориялық негіздері. Әр түрлі түсіндірілуі мәдениет және өркениет ренессансының. Құзыреті: мұсылман ренессансының даму ерекшеліктерін және оның түркі құрамын бағдарлай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ қоғамының мәдениеті мен әлеуметтік-саяси ойлары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: отандық әлеуметтік-саяси ойдың тарихын зерттеу. Мазмұны: Қазақстанның саяси ойының даму кезеңдері. Саяси ойдың негізгі шығармалары. Әлеуметтік-саяси ілімдер тарихының мәселелерімен айналысатын қазіргі ғалымдардың еңбектері. Қазақ демократиялық интеллегенциясының саяси идеялары: Ә. Бөкейханов, М. Шоқай, С. Торайғыров, М. Жұмабаев студент жастарды патриоттық тәрбиелеу. Республика өмірінде, қоғамда болып жатқан қоғамдық-саяси оқиғалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дәстүрлі қазақ мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: көшпелі өркениеттегі руханияттың бастауы мен қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы. Рухани саладағы қазақтардың мұрасы. Аналитикалық ойлауды дамыту, өзіне және ықтимал кәсіби қызметке моральдық және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу. Қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-мағыналық мазмұны мен тарихизмі. Құзыреттілік: мәдени өсулер мен өзгерістердің мәнін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мемлекеттік идеология және мәдениет
    Несиелер: 6

    Мақсаты: идеалогияның мәдениетке әсері. Мазмұны: қазіргі заман мәдениетінің жалпы ерекшеліктері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік бастаулардың үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, қазіргі заманғы мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттары мен идеологиялық негіздерін жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ақпараттық қоғам және ақпараттық мәдениет
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің ақпараттық дүниетанымы мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру, ақпараттық қоғамдағы қызметке дайындық. Мазмұны: ақпараттық мәдениеттің тарихы мен теориясы. Ақпараттандыру ақпараттық қоғамға көшудің әлеуметтік-техникалық және әлеуметтік-мәдени процесі ретінде. Ақпараттық қоғамның өлшемдері. Қоғамды ақпараттандыру мен ақпараттық мәдениеттің өзара байланысы. Құзыреттілік: ақпараттық ресурстар мен ақпараттық мәдениетті талдаудың кәсіби дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Іскерлік этикет және күнделікті өмір мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қарым-қатынас мәдениеті мен мінез-құлқы туралы, іскерлік этикеттің қалыптасуы мен дамуы туралы білім алу. Мазмұны: қарым-қатынас мәдениетінің ерекшелігі. корпоративтік мәдениет және оның компоненттері. Іскерлік келіссөздер этикеті. Әр түрлі елдердегі ұлттық этикеттің ерекшеліктері. Кәсіби этика туралы түсінік. Құзыреттілік: мәдени-іскерлік қарым-қатынастарды қалыптастыруға және дамытуға әсер ететін әртүрлі тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәліметтер базасын пайдалану мен басқарудың негізгі дағдыларын үйрету. Мазмұны: сандық технологиялар-бұл салыстырмалы түрде қысқа уақыт ішінде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық деректерді кодтау және тарату жүйесі. Деректер базасы (ДҚ) – деректер базасын құру, оларды өзекті жағдайда ұстау және оларда қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру үшін қажетті, компьютердің жадында сақталатын арнайы түрде ұйымдастырылған деректер жиынтығы. Құзыреттер: бір ұйым шеңберінде бірнеше пайдаланушының деректерді бір уақытта пайдалану дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адамгершілік құндылықтар мен бағдарларды, адамгершілік сананы қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: этика мен эстетиканың философиялық білім жүйесіндегі орны. Этика категориялары және адамгершілік құндылықтар. Адамгершілік құндылықтар әлеміндегі адам. Тұлғаның адамгершілік өзін-өзі жүзеге асыруы. Жақсылық пен сұлулық туралы ілімдер. Этикалық мінез-құлық үлгілері. Қолданбалы этика мәселелері. Эстетика теориясы мен типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ұлттық сәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер және оның қазақ мәдениетінің орны туралы жалпы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: қазақ мәдениетінің дамуы мен бағыты. Ұлттық мәдениеттің негізі ретінде сәндік-қолданбалы өнердің пайда болу, жұмыс істеу және даму заңдылықтары. Ұлттық мәдениеттің ерекшелігі. Мәдени құндылықтарды қорғау жөніндегі мемлекеттік шаралар жүйесі. Құзыреттілігі: қазақ мәдениетіндегі сәндік-қолданбалы өнердің орны мен рөлін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдени брендинг және менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің коммуникативтік технология ретінде Мәдени брендингтің ерекшелігін түсінуін қалыптастыру. Мазмұны: принциптері мен технологиялары бренд құру. Брендинг теориялары мен құралдары. Бренд имиджін модельдеу технологиялары. Мәдени салада брендтерді қалыптастыру принциптері. Құзыреттер: брендтерді басқару принциптерін білу және алынған білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Рухани жаңғыру және тарихи сананы қалыптастыру
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ұлттық идеяның мәдени бірегейлігінің негізін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның әлеуметтік-мәдени дамуы. Біздің мемлекетіміздің жас құрылысшыларының өсіп келе жатқан ұрпағын тәрбиелеудің негізгі бағыттары. Ұлы даланың мәдени-тарихи дәстүрлері. Әлемдік мәдениеттегі дала өркениетінің орны. Ұлы даланың жеті қыры. Құзыреттіліктер: рухани қайта өрлеудің негізгі тенденцияларын және оның сананың қалыптасуына әсерін жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Субмәдениет және Контрмәдениет
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жастар субмәдениеті мен контрмәдениеттің күрделі және алуан түрлі феномені туралы заманауи ұғымдарды жүйелі және жан-жақты баяндау. Мазмұны: қазіргі Қазақстандағы жастар субмәдениеттердің зерттеу мысалында гуманитарлық білімнің ерекшелігі, мәдени нормалар, мәдениет үлгілері мен тәжірибесі. Құзіреттілік: жастар субмәдениетіндегі бейәлеуметтік құбылыстарды шешу бойынша жастармен жұмысты ұйымдастыруда инновациялық қызмет тәжірибесін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңа заман және постмодернизм мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазіргі мәдениеттің мәні мен мазмұнын, негізгі тенденцияларын түсіну. Мазмұны: қазіргі заманғы мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік принциптердің үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, мәдениетаралық коммуникация ерекшеліктері мен қазіргі заманғы мәдениеттер диалогы. Құзыреттер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттарын жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медиамәдениет және SMM
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі кезеңде медиа мәдениетті дамыту контекстінде SMM жұмысының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік желілердегі байланыс формалары. БАҚ. Шығармашылық медиа-стратегия, әртүрлі байланыс арналары. Мақсатты аудиториялар үшін хабарламаларды қалыптастыру дағдылары. Social media management саласындағы қызметтің тиімділігін бағалау. Құзыреттілік: қазіргі медиа мәдениеттің негізгі тенденцияларын және SMM жұмысының ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет тарихы жүйесіндегі миф пен рәсім
    Несиелер: 5

    Мақсаты: миф пен ырымдардың мәдениет тарихындағы рөлі мен орнын зерттеу. Мазмұны: мифология мәдениеттің синкретикалық формасы ретінде. Миф теориясы Мәдениет туралы тәуелсіз білім саласы ретінде. Мифті зерттеудің нақты зерттеу тәсілдері мен тәжірибесінің ерекшелігі. Мифологияның функциялары мен типологиясы әлеуметтік-мәдени реттеудің тәсілі ретінде. Құзіреттіліктер: мифтің, рәсімдердің әлеуметтік-мәдени процестің генезисіне әсерін суреттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдени фундаментализм және модернизм
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдени модернизм проблемасымен арақатынаста мәдени фундаментализм мәселелерін ашу. Мазмұны: мәдени фундаментализм мен модернизмнің негізгі даму кезеңдері. Қазіргі әлемдегі мәдени фундаментализм мен модернизмнің әртүрлі аспектілері. Біздің заманымыздың жаһандық проблемалары жағдайындағы адам өмірінің аспектілері. Құзыреттілік: адамның мәдени өміріне қатысты құбылыстарды негіздеу және тәуелсіз бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет және тұлға
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдениет пен тұлғаның негіздері мен негізгі ұғымдарымен, теорияларымен танысу. Мазмұны: мәдениет және тұлға теориясы және оларды салыстырмалы зерттеу. Мәдениет пен тұлғаның идеясы іргелі теориялық және мәдени мәселелердің бірі ретінде. Мәдени процестегі тұлғаның рөлі. Құзыреттілік: ұлттық дәстүр рухында тәрбие тарихындағы тұлғаның рөлі туралы теорияны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдени процестерді сыни талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді ұтымды танымның формалары мен әдістерімен таныстыру, олардың кәсіби қызметі саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі мәдени процестерді талдаудағы ұтымды танымның формалары мен әдістері. Құзыреттілік: мәдени үдерістерді сыни талдау және ұтымды ойлаудың практикалық дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Театр өнері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: театр өнерінің мәдениет жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау. Мазмұны: театр өнер түрі ретінде. Мәдениет жүйесіндегі театр өнерінің ерекшелігі мен орны. Драмалық әрекет-сахна өнерінің негізі. Театр синтетикалық өнер ретінде. Қазіргі театрдың негізгі даму тенденциялары. Құзыреттілігі: заманауи театр мәдениетін дамытудың өзекті мәселелері бойынша қажетті білімге ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бұқаралық және элиталық мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бұқаралық және элиталық мәдениеттің қарым-қатынасын, сондай-ақ мағынасы мен мазмұнын зерттеу. Мазмұны: элиталық және бұқаралық мәдениет ұғымы. Мәдениеттің элиталық тұжырымдамасының негізгі элементтері (А.Шопенгауэр, Ф. Ницше, х. Ортега-и-Гассета). Элиталық мәдениет және жоғары интеллектуалды элитаның қажеттіліктері. Мәдени құндылықтарды өндіру ерекшеліктерін сипаттау. Құзыреттілік: қазіргі мәдени үдерістегі бұқаралық, элиталық мәдениеттің орны мен рөлін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбекақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлердің жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есебінің негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау көрсеткіштері, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қоғам талаптарына сәйкес тұлғаны дамытуға бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін қолданады

  • Код ON5

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және мемлекеттің мәдениет саласындағы бірлестіктермен қарым-қатынасының ерекшеліктерін ескере отырып, оқытылатын саладағы кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады

  • Код ON2

    табысты және оң іскерлік қарым-қатынас қабілетін көрсетеді

  • Код ON7

    заманауи қоғамның талаптарына сәйкес тұлғаны дамытуға бағытталған кадрларды даярлау бағдарламалары мен әдістемелерін суреттейді

  • Код ON4

    ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін құрастырады

  • Код ON6

    мониторингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, академиялық жазу дағдыларын шебер қолданады

  • Код ON1

    қоғамдағы әлеуметтік-мәдени жағдайдың өзгеруінің нақты мәселелерін шешу үшін білімнің мәдени негіздерін практикада қолданады;

  • Код ON8

    ғылыми зерттеулер әдістерін және әлеуметтік-мәдени үдерістердің, мемлекеттік басқару институттарының жұмыс істеуінің мәдениеттанушылық аспектілерін қолданады, практикалық қызмет үшін қажетті білім кешендерін пайдаланады

6B03102 Мәдениеттану
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B039 Мәдениеттану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Мәдениеттану және мәдени саясат
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B039 Мәдениеттану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Мәдениеттану
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B039 Мәдениеттану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Мәдениеттану
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B039 Мәдениеттану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Мәдениеттану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B039 Мәдениеттану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top