Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Антика әдебиеті. Пропедевтика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: грек мифологиясы, антика әдебиетінің тарихи маңызы туралы білімнің қажеттілігін көрсету. Мазмұны: ежелгі шығыс мәдениеті және әдеби жәдігерліктер, ежелгі дәуірдегі грек-рим әдебиетіндегі жанрлар, олардың даму сипаты мен кезеңдері, архаикалық, аттикалық, эллиндік кезеңдер, олардың көрнекті өкілдері мен шығармашылығы қарастырылып, бүгінгі әдебиет туындыларының бастау көзі, философиялық негізі екені дәлелденеді. Құзыреттіліктері: ежелгі замандық әдебиеттен бүгінгі заманғы әдебиетке дейінгі сабақтастықты, ұқсастықты, айырмашылықты ажырата алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Әдебиеттану мәселелерін, бастауларын, салаларын, әдебиет теориясының мәселелерін таныстыру. Мазмұны: Әдебиет туралы ғылым және оның салаларын және оның қосымша салаларын, нақты айтқанда әдебиеттің теориясының, сынының, тарихының бастау арналарын, әрқайсысының өзіндік табиғатына тән ерекшеліктерін талдап-таразылау арқылы түсіндіреді. Құзыреттіліктері: Әдебиет туралы ғылымның тарихынын, сөз өнерінің қоғамдық функциясын түсініп, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің фонетикасы және коммуникативтік аспектіде меңгерту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ тілі дыбыстарыныңакустика-артикуляция, перцепциялық базасын игерте отырып, дыбыстық заңдылықтарды коммуникативтік аспектіде оқыту. Қазақ тілі дыбыстарының зерттелімі, сегментті және суперсегментті фонетика, фонология, дыбыстар жүйесі, қазақ фонетикасының басты заңдылықтары, буын,екпін, сөз сазы, графика және орфография. Құзіреттілігі: Қазақ фонетикасына қатысты білімдер жүйесіндегі фундаменталды заңдылықтар арқылы коммуникативтік дағдыны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің лексикологиясы және коммуникативтік аспектіде меңгерту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ тілінің лексикалық жүйесіндегі сөздік қор мен сөздік құрамның тілді үйрету мен қолданудағы алатын орнын көрсету. Мазмұны: Қазақ тіліндегі лексикалық мағынаның семасиологиялық сипаты. Сөз және ұғым, сөз мағынасының түрлері, қолданылу орны, мағыналық өзгерістердің сипаты, сөздік қор мен сөздік құрамның қолданылу аясы, атауыш сөздер мен лексикалық мағынаның арақатынасы, сөздерді қолданудағы стильдік ерекшеліктер қарастырылады Құзыреттіліктері: қазақ тілінің сөздік қоры мен сөздік құрамындағы сөздерді тілді игеру деңгейіне қарай қолданудың әдіснамалық негізін талдай алады, практикалық тұрғыда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халық ауыз әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: фольклортану ғылымындағы методологиялық мәселелерді, фольклордың табиғатын, ерекшеліктерін, көркемдік жүйесін, жанрларын, поэтикасын, даму-қалыптасуын, зерттелуін таныту. Фольклор, фольклортану ғылымының ерекшеліктері. Әлемдік фольклортану ғылымындағы теориялық бағыттар, мектептер. Жанрлары, поэтикалық тәсілдері, құралдары. Феодализм, Кеңес дәуіріндегі фольклор. Ертегілер. Аңыздар. Эпостар. Тарихи, тұрмыс-салт жырлары. Шешендік сөздер. Эпостық, лиро-эпостық жырлар. Құзіреттілігі: халық ауыз әдебиеті мұраларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ тілін меңгертудегі лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: өзге тілді оқушыға түпнұсқадағы мәтінді лингвистикалық талдаудың жолдарын меңгерту. Мазмұны: Қазақ тілін меңгертуде мәтіннің идеясын, сюжетін түсіну; көркемдік құралдары, тілдік ерекшеліктерін анықтау мақсатында лингвистикалық талдау жасау жолдары. Тілдік бірліктер: сөз, сөйлем, мәтіннің қатысымдық мәні. Лингво-этномәдени, бірліктерден ұлттық сананың көрініс табуы. Лингвоталдаудың басқа талдаудан айырмашылығы. Құзіреттілігі: лингвистикалық талдаудың тәсілдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Мақсаты:әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны:психология ғылым және тәжірибе ретінде. Сана. Жеке тұлға. Іс-әрекет. Тұлға психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Ерік психологиясы. Эмоциялар мен сезімдер психологиясы. Танымдық процестер. Сезім. Қабылдау. Зейін. Жады. Ойлау және сөйлеу. Қиял. Қалыптасатын құзыреттіліктер: адамдардың психикалық жағдайы мен мінез-құлқының өзгеруін, динамикасын болжауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білікті маман даярлауға, студенттердің қабілеттерін, дарындылығын көрсетуге, кәсіби біліктілікке жетуге жағымды жағдай жасау. Мазмұны: студенттер бойында кәсіпке қажетті білім, дағды, сапаны қалыптастыруға бағытталған оқытушылар мен студенттердің арасындағы біріккен іс-әрекет. Қалыптасатын құзыреттер: тәрбие, оқыту, білім беру, жоғары мектептің педагогикалық процесі, әлеуметтену, іс-әрекет табыстылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: 1) әдебиеттанудың бір бөлімі ретінде әдеби теорияның эстетикамен тығыз байланысы бар түсінігін қалыптастыру; 2) әдеби теорияның көркем практикадан тәуелділігін және оның соңғы тәжірибеге әсер ету мүмкіндігін көрсету, бұл өзінің мазмұны мен білім формаларында абстрагирленген ретінде қажеттілігінің негіздемесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ тілінің сөзжасамы, морфологиясы және коммуникативтік аспектіде меңгерту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сөзжасам жүйесін, грамматикалық құрылымды меңгерту, талдау жасауға дағдыландыру. Атау теориясы. Ономасиология, семасиология, сөзжасам. Ұғым, ой, атау, таңба. Сөз-мағына. Уәждеме теориясы. Сөзжасамдық тәсілдер; мағына; ұя; тип; үлгі. Туынды сөздер. Негізгі граммтикалық ұғымдар, категориялар, грамматикалық мағына. Сөз таптары, олардың сөзжасамы, жіктелуі, формалану мүмкіндіктері, модаль сөздер. Құзіреттілігі: сөзжасамды, граматиканы меңгереді, талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектептегі жазба жұмыстарын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Өзге тілде білім алатын оқушыларға қазақ тілінде жазба жұмыстарын жүргізудің әдіс-тәсілдерін үйрету; Мазмұны: Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі жазба жұмыстарының ерекшеліктері, қазақ орфографиясына тән негізгі заңдылықтар, жазба тілге тән белгілер, оларды қолдану, жазба жұмыстарының түрлері: эссе, жаттығулар, жазба кестелер, диктант т.б. оларға арналған тапсырмалар жүйесі, зерттелуі, қолданылуы қарастырылады. Жазба жұмыстарына тән әдіс-тәсілдер іріктеледі. Құзыреттіліктері: Мектептегі жазба жұмыстарын ғылыми-методологиялық және практикалық тұрғыда талдай алады, құрастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Функциональды сауаттылықты дамыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Қазақ тіліндегі мәтіндерді оқып-талдау арқылы функционалдық сауаттылыққа, оның ішінде оқу сауаттылығына үйрету. Мазмұны: Мәтіндегі көтерілген ситуациялық немесе проблемалық мәселелердің оқу сауаттылығын дамытуда алатын орны, оқу сауаттылығына арналған тапсырмалар жүйесі, оқу сауаттылығы мен тіл үйретудің сабақтастығы, өзіндік ой-пікірін білдірудегі оқу сауаттылығының рөлі т.б. қарастырылады. Құзыреттіліктері: оқу сауаттылығының ғылыми-методологиялық негізін талдай алады, тапсырмалар жұйесін құрастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Ежелгі түркі және Қазақ хандығы дәуіріндегі әдеби жәдігерліктерді жан-жақты таныстыру. Түркі қағанаты дәуіріндегі әдебиеті, оғыз дәуіріндегі әдебиеті, ислам дәуіріндег, қарахан дәуіріндегі,Алтын Орда дәуіріндегі,қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет. Құзіреттілігі: Ежелгі заманғы және қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиетке ғылыми негізде талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ тілінің тарихы мен жазуын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Бүгінгі тіл саясаты, оның ұлттық тілге қатысын қазақ тілінің тарихымен байланыста қарастыру. Мазмұны: Жазудың түрлерін, Орхон-Енесей жазба ескерткіштеріндегі руникалық, төте, латын жазуларына, кирилицаға тоқтала отырып, оларды халықтың тарихымен бірлікте оқытады. Білім алушы толық мағлұмат ала отырып, өздігінен ізденеді. Құзыреттіліктері: ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қағидаларын, ғылыми ілімге қол жеткізудің және оны құрудың тәсілдерін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ тілін меңгертудің әдіснамалық негіздерін, әдістемелік жүйесін, практикалық жолдарын меңгерту. Қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілін оқыту әдістемесінің қалыптасуы. Қазақ тілін меңгерту жүйесі: мақсаты, міндеті, білім мазмұны, оқытудың формасы, әдістері, нәтижесі. Білім мазмұны, іріктеу ұстанымдары. Білім беру бағдарламалары. Жоспар, түрлері. Инновациялық әдістер, технологиялар. Бағалау. Құзіреттілігі: тіл үйрету әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі оқу сабақтарының теориясы мен тәжірибесін меңгерту. Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі ғылымының қалыптасу, даму тарихы. Әдістемедегі жаңа бағыттар. Белсенді оқу қағидасы. Сыни тұрғысынан ойлау сабақтарын ұйымдастыру мен жүргізу жолдары. Құзіреттілігі: филолог маман ретінде өзгетілді мектептерде қазақ әдебиеті сабақтарын жүргізеді, қойылған талаптарды түсінеді, өзін жаңашыл педагог ретінде танытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Ұлттық әдебиеттің ХХ ғасырдың басындағы даму үрдістерін таныту. Мазмұны: Әдебиет тарихының проблемалық мәселелерін, қоғамдық өзгерістердің ақын-жазушылардың түсінік-танымына, көзқарастарына тигізген ықпалын, әдеби жанрлардың пайда болу, қалыптасу процестерін, жалпы көркемсөз өнеріндегі дәстүр мен жалғастық мәселелерін жан-жақты әрі ғылыми негізде талдау машықтарын игертіп, оны оқытудың жолдары меңгертіледі. Құзыреттіліктері: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексінде талдай біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндігі шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беру ұйымдарында педагогтармен және психологтармен өзара іс-қимыл жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты (В2 деңгейі-озық ағылшын тілі) студенттерде мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, мағыналардың жіңішке реңктерін көрсете білу, лексика мен грамматиканы күрделендіре білу, сирек кездесетін, шағын жиіліктегі сөздер мен құрылымдарды тиімді есте сақтау және ұзарту. Пән аясында әсерді, оқиғаны, армандарды, үміт пен ұмтылысты сипаттау үшін тақырыптар қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: өз пікірін баяндау, түпнұсқада ағылшын тіліндегі фильмдерді түсіне білу, нұсқауларды, жарнамалық брошюраларды, хаттарды, қысқа ресми құжаттарды оқу, таныс немесе қызықты тақырыптағы байланысты хабарлама (эссе, хат, Нұсқаулық) жаза білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем мәтінді әдеби талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды қарастыру. Мазмұны: Көркем әдебиеттің поэтикасын әдеби және сыни дискурс тұрғысынан қарастыру. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың әдістері, тәсілдері, теориялық білімді практикамен ұштастыру, жүйелі түрде толықтыру дағдыларын игеру. Құзыреттіліктері: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенттердің құзырлылығын қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ тілінің синтаксисі және коммуникативтік аспектіде меңгерту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақ тілінің синтаксистік жүйесіндегі әрбір тілдік бірліктің құрылымдық, семантикалық, коммуникативтік ерекшеліктерін саралап, коммуникативтік іс-әрекет арқылы оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтау. Құзіреттілігі: синтакистік бірліктердің коммуникативтік, функционалдық қызметін, тілдік қарым-қатынастағы рөлін анықтайды,талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және оны оқыту әдәстемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихының ХХ ғасырдың басындағы әдеби үрдіс және оны оқыту жайында кең көлемді мағлұмат беру болып табылады. XX ғасыр басындағы казақ елінің саяси, әлеуметтік жағдайы және ұлттық мәдениеттің даму бағыттары. Әдебиетінің тарихын оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістер, жаңа технологиялар. Құзіреттілігі: ХХ ғасыр басындағы әдеби құбылыстарды талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер қажетті кәсіпкерлік дағдыларды, нарықтық құрылымның жұмыс істеу механизмін түсініп, бизнесті дұрыс ұйымдастырудың мақсаттары, міндеттері мен практикасын талдауды үйренуі керек. Курста кәсіпкерлік қызметке қатысу формаларына көп көңіл бөлінеді: жеке кәсіпорынды ашу, жаңа кәсіпорынның құрылтайшысы ретінде қатысу, дайын кәсіпорынды сатып алу және мұрагерлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлем әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әр елдің тарихының әдебиетке тигізген әсерін, одан туындаған әдеби мектептер мен бағыт, ағымдардың өзіндік ерекшелігіне мән беріп, типологиялық, салыстырмалы, аналитикалық талдау жасауға үйрету. Мазмұны: Әлемдік руханияттың бастау көзі болған эллиндік әдебиеттен бастап әлем әдебиетінің негізгі туындыларымен танысады. Құзыреттіліктері: Отандық және әлем әдебиетінің даму заңдылықтары мен басты тарихи кезеңдерін меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Қалыптасатын дағдылар: алынған білімді формальды және формальды емес білім беруде суретші-педагогтың практикалық қызметінде қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 4

    Тілдің ерекшеліrі мәселесі. Тілдің шығу мәселесі. Тілдің тарихи даму заңдылықтары. Фонетика және фонология. Лексикология және семасиология. Фразеология. Этимология. Лексикография. Морфемика. Сөзжасам (дериватология). Грамматика. Графика және орфография. Әлем тілдері және олардың классификациясы. Әлем тілдеріндегі Табу және эвфемизмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби педагогикалық және ғылыми аяда өнімді қарым-қатынас жасай алатын жан-жақты коммуникативтік тұлғаны қалыптастыру мақсатында тиімді коммуникативтік әсер ету мен өзара әрекет етуді меңгеру. Мазмұны: Педагогикалық риторика және тиімді тілдік қарым-қатынас ұстанымдары. Қарым-қатынастың вербалды және бейвербалды қырлары. Вербалды агрессия және балалар мен жастар арасындағы тілдік мінез-құлықтың арнайы түрлері.Көпшілік алдында ғылыми сөз сөйлеу шеберлігінің негіздері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қызметтің кәсіби және ғылыми салаларында әдеби орыс тілінің ауызша және жазбаша формаларында қарым-қатынас жасай алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Шығармаларды идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша меңгерту Мазмұны: Қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша талдау, студенттердің білімін теориялық және практикалық тұрғыдан жүйелі түрде толықтыруға дағдыландыру және оны оқытудың жолдарын меңгерту. Құзыреттіліктері: өзгеріп тұратын әлеуметтік және экономикалық жағдайларда білім беру үрдісін жүзеге асыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    қоғамдық пәндерден игерген білімдерін әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде қолданады, академиялық адалдық мәдениетін сақтап отырып, қағидаларын түсіне алады

  • Код ON2

    тәрбие мен білім берудің жаңа философиясын түсінеді, педагогикалық қызметінде басшылыққа алады; ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың ұстанымдарын, ғылыми білімдерді құрастыру мен оған қол жеткізудің тәсілдерін түсінеді

  • Код ON3

    нарықтық экономика мен саяси үрдістердің тірек ұғымдары мен негізгі заңдылықтарын, кәсіпкерлік-инвестициялық қызметтің негіздерін меңгереді

  • Код ON4

    инклюзивті білім беруде әр түрлі жастағы балаларды дамыту үшін диагностикалық әдістерді қолдана алады, педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді, салауатты өмір салтын меңгереді, оқытудың, тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын біледі, субъективтілік, коммуникативтілік, ізгілік және толеранттылық, ұлттық құндылықты бойға сіңірудің әдістемелік тәсілдерін қолдана алады

  • Код ON5

    балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін ұйымдастырудың әдіс-тәсілдеріне ие, оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен (SMART және STEM технологиялары) білім беру процесіне байланысты сабақтан тыс жұмыстарды, дене тәрбиесін ұйымдастырудың әдістерін қолданады

  • Код ON6

    сандық технологияның дамуымен байланысты көпфункциональды ақпараттар легімен жұмыс істейді, өзгерістерге тез бейімделеді, тіл үйренуге бейім, ынтымақтастық жағдайында топта жұмыс істейді және оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары қалыптасқан,сыни ойлайды

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдеріне ие

  • Код ON8

    ойын жүйелі, сөз мәдениетінің талаптарына сай ауызша және жазбаша түрде тұжырымдап жеткізеді, сөз саптау тәсілдері (баяндау, сипаттау, пайымдау) мен сөйлесім әрекетін меңгереді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда, білімін жетілдіруге орынды қолданады

  • Код ON9

    ақпараттар ағынында қажетті информацияны анықтап, іріктеп, өңдеп, жетілдіріп, сақтап жеткізудің әдістері мен тәсілдерін қолданады; сандық технологиямен жұмыс істейді, жаңа контент жасай алады

  • Код ON10

    тіл мен әдебиет салаларын оқытуда педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгереді, кәсіби өсу жолында өзінің білім траекториясын құрастырады

  • Код ON11

    қазақ тілін оқытудың интерактивті әдіс-тәсілдерін, инновациялық технологияларын меңгереді, педагогикалық тәжірибеде орынды қолданады

  • Код ON12

    қазақ әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдауда қолданады

6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top