Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Аудару теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда аударма туралы сөйлеу қызметінің ерекше түрі ретінде, аударма ісінің қоғамдық маңыздылығы, аудармашының рөлі және оның мәдени құндылықтармен алмасу үдерісіндегі қызметі туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс аударманың теориялық негіздерін зерделеуге, аударманың әр түріне, оның ішінде әдебиетке қатысты аударма операциялары дағдыларын игеруге, аударма трансформациясы мен өтемақы әрекеттері мен түпнұсқа мен аударманың сәйкестігіне қол жеткізу әдістерін жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларға қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін, жаңашыл технологияларды, қазақ тілі салаларының оқытылу жүйесін теориялық және тәжірибелік түрде меңгерту. Қазақ тілін оқыту жүйесінің ғылыми негіздерімен таныстыруға, бастауыш сыныпта тілді үйретудің мазмұны мен ерекшеліктерін сипаттауға, жаңартылған білім мазмұнына сай тілді оқытуда озық тәжірибелерін қолдана білуге, үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің грамматикасы

    Пәннің мақсаты қазақ грамматикасы жүйесінің ішкі мазмұнын, бірліктерін, олардың арақатынасын, сөздердің белгілі бір тәртіппен өзгеру және байланысу жүйесін, грамматиканың бөлімдерін меңгертуге,қазақ тіліндегі сөздердің өзгеруі мен грамматикалық мәндерін зерттейтін морфология саласын жан-жақты сипаттауға,сөздердің сөйлем ішінде бір-бірімен әрекетке түсуін, қызметін, сөйлем құрау сипатын қарастыратын синтаксис саласын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиетінің 1920 жылдардан бүгінге дейінгі даму деңгейін қарастыру болып табылады. Пәннің мазмұны әдеби жанрлардың түрі мен мазмұнын, прозалық, поэзиялық, драмалық туындылардың тақырыбы мен идеясын, көркемдік дәрежесін, мазмұнын, ақын-жазушылардың қаламгерлік шеберлігін, шығармашылық жолын, дүниетанымын, қазақ әдебиетіндегі өзіндік орнын, көркем шығармалардың мазмұндық-тақырыптық, жанрлық-көркемдік, идеялық-құрылымдық ерекшеліктерін, Тәуелсіздік кезіндегі әдебиетті қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы тіл білімі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдің пайда болуының, дамуының, жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын қалыптастыру. Курс лингвистикалық білім парадигмасының ерекшеліктерін ашуға, тілді белгілер жүйесі, адами қарым-қатынас, ойлау құралы ретінде зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тіл туралы тұтас, тарихи қалыптасқан функционалдық білім ретінде идеялар жүйесін қалыптастырып, тілді сипаттау тәсілдерін зерттейді, әртүрлі лингвистикалық мектептерді салыстырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларға стилистика саласының негізгі ұғым, категориялары, функционалдық және экспрессивті-эмоционалдық стиль, олардың арақатынасы, ресми стиль, ғылыми стиль, публицистикалық стиль, олардың жалпы сипаттамасы, жанрлық ерекшеліктері,тіл мәдениеті ұғымының анықтамасы, сипаты, тіл мәдениетінің негізгі сапалары, тіл байлығы, тіл тазалығы, сөз дәлдігі, әсерлілігі мен талғамы тақырыптарын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Абайтану

    Пәннің мақсаты Абайтану ғылымы мен қазіргі қазақ әдебиетінің рухани байланысын ғылыми негізде пайымдау болып табылады. Пәннің мазмұны қазіргі абайтанушы ғалымдардың ақын шығармаларын зерттеу, жинақтау, жариялау, насихаттау турасындағы жұмыстарын, әдеби орта, Абайдың ақындық ортасы, ақындық мектебі, ақын шәкірттері және Абай мен аға буын арасындағы рухани жақындастық мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдік қатынас негіздері

    Пәннің мақсаты тілдік қатынас теориясының пайда болу және даму негіздерін, зерттелу тарихын, сөйлесім әрекеті мен оның түрлерін, тілдік қатынастың әдістемесін, қатысым әдісі арқылы қазақ тілін оқыту мәселелерін, қазіргі коммуникативистиканың базалық ғылыми аппаратын, коммуникацияны зерттеу әдістерін зерделеуге бағытталған. Коммуникацияның қазіргі теориясындағы қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттарын, вербалды, бейвербалды коммуникацияның прагматикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық стилистиканы оқыту, оның ішінде шағын жинақты мектепте

    Пәннің мақсаты білім алушыларда функционалдық стильдер, стилистикалық норма, тілдік бірліктерді стилистикалық қолдану туралы білім кешенін қалыптастыру. Пән функционалды стильдерді жіктеу принциптерін зерттеуге, әртүрлі стильдегі мәтіндерді стилистикалық талдауға, бағалау, редакциялау дағдыларын қалыптастыруға, жалпы білім беруде, оның ішінде шағын жинақталған мектепте стилистика мен функционалдық сауаттылық негіздерін оқыту бойынша педагогикалық қызметті ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Пәннің мақсаты жеке лингвистикалық пәндерді оқыту үшін қажетті ұғымдық-терминологиялық базаны қалыптастыру болып табылады. Пән тілдік цикл пәндерін меңгерудің теориялық-әдіснамалық базасы болып табылады және әлем тілдерін жүйелеу қағидаларын, тілдердің шығу тегі мен өзара әрекеттесуін, дамуын, қызметін, тілдің таңбалық, құрылымдық және жүйелік қасиеттерін, ғылымдағы орнын, жазу және оның даму кезеңдерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық пропедевтика

    Пәннің мақсаты жалпы теориялық лингвистика негіздерін, тілдердің шығу тегі, дамуы мен қолданылуының негізгі заңдарын меңгерту болып табылады. Пән жеке лингвистикалық пәндерді оқыту үшін қажетті ұғымдық-терминологиялық базаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар тілдердің шығу тегін, өзара әрекеттесуін, тілдің құрылымдық және жүйелік қасиеттерін, оның даму кезеңдері мен жазу принциптерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орфографиялық практикум

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазақ (орыс) орфографиясы мен пунктуациясының ұғымдары, қағидаттары мен нормалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән аясында орфографиялық принциптер, жазу ережелері және қазіргі қазақ (орыс) тіліндегі тыныс белгілерін қою, неғұрлым күрделі орфограммалар мен пунктограммалар оқытылады, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдылары, оқу тілінде ақаулы мәтіндерді редакциялау дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы: зерттеу дағдыларын дамыту

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымын салыстыру негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән салыстырылатын тілдер саласындағы білімді тереңдетуге, лингвистикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, ғылыми ой-өрісті кеңейтуге, тілдік фактілерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді, білім алушыларда салыстырылатын тілдерді оқытудың тиімді жолдарын түсінуін қалыптастырып, зерттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Сөз өнерінің теориясы

    Пәннің мақсаты әдебиеттану құрылымын зерттеу. Пәннің мазмұны әдеби шығарма туралы ілімді, шығарманың мазмұнын, тақырыбын, проблемасын, идеясын, шығарманың формасын, сюжетін, композициясын, пәндік әлемін, авторды ұсыну тәсілдерін, шығарманың тілін, әдеби процесті, әдістерді, бағыттарды, текті, жанрларды, көркемдік құралдарды, стильдерді қарастырады. Көркем шығарманың тақырыптық-көркемдік, идеялық ерекшеліктерін талдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ҚО жағдайында филологиялық пәндердің жаңартылған мазмұны

    Пәннің мақсаты болашақ білім беру саласы қызметкерлерін филологиялық пәндерді қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді меңгертудің теориялық-әдістемелік ерекшеліктерімен таныстыру. Пән қашықтан оқыту жағдайында мектепте тіл мен әдебиетті оқытудың ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, қазіргі мектепте білім алуға социобихеиористік және іс-әрекеттік тәсілдерді меңгертуге, қашықтықтан оқытуды есепке ала отырып, сабақтарды әзірлеу дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Медиариторика

    Пәннің мақсаты білім алушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі жанрдағы медиа мәтіндерді құру. Пән тұжырымдамалықты, тілдік экспрессивтілікті ескере отырып құрылған медиариторикадағы дәлелдеу стратегияларын, болашақ маманға білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, ауызша іс-әрекеттің технологиялық жаңа түрлерін игеруге мүмкіндік беретін коммуникативті тактиканы құру үшін қажетті сөйлеу этикеті, риторикалық этика категорияларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тілді меңгертудің психолингвистикалық негіздері

    Пәннің мақсаты психолингвистика теориясының ғылыми негіздерін тілді оқытуда пайдалану жолдарын қарастыруға негізделген. Психологиялық аспектілерге байланысты концептуалды пікірлер мен көзқарастар; тіл, тілдік қарым-қатынас пен таным; тіл мен сана сабақтастығы; тілді меңгертудің психологиялық ұстанымдары: бұрын меңгерген біліміне сүйеніп үйрету ұстанымы; сезімталдық ұстанымы; жүйкеге күш түсіру ұстанымы; қарым-қатынас ұстанымы; жүйелілік пен жалғастық ұстанымы мәселелерін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы және әдеби тіл

    Пәннің мақсаты - қазақ тілінің тарихи лексикалық қорын, құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлін қарастыру. Этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерді, грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістерді, қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу, даму кезеңдерін, әдеби тіл нормалары мен оның түрлерін ғылыми негіздеп кешенді түрде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін салғастырмалы оқытудағы интеграциялық әдістер

    Пәннің мақсаты тілді меңгеруде интеграциялық оқытудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін игеруге, білім алушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын, жалпымәдени құзыреттіліктерін қалыптастырып жетілдіруге, меңгерілетін тілдің жалпы құзыреттіліктерін жақсартуға, тілді үйрену процесінде білім алушылардың сөйлеу дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыруға, салғастырылып отырған тілдердегі коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға тілді қолданудың әртүрлі салаларынан қосымша пәндік (тілден тыс) ақпарат алу қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты - әлемдік сөз өнерінің ерекшеліктерін меңгерту. Пән антикалық дәуір әдебиетін, орта ғасыр әдебиетінің сипаттамасын, Европа әдебиетіндегі қайта өрлеу дәуірін, классицизм әдісінің ерекшеліктерін, ағарту дәуірінің әдеби сипатын, романтизм және творчестволық әдіс мәселелерін, Батыс және Шығыс әдебиеті арасындағы әдеби байланыстарды, классик ақын-жазушылардың, драматургтердің шығармашылығын, үздік туындыларын меңгертуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың фонетика және оның зерттеу нысаны, дыбыстардың түрлері мен жасалу жолдары, қазақ графикасы мен орфографиясының даму жолдары, дыбыстардың үндесу заңдылықтары, сөз мағынасы, олардың түрлері мен типтері, ұғым мен сөздің арақатынасы, лексикологияның өз ішінен шектес салалары (семасиология, фразеология, ономасиология, этимология, диалектология, терминология, лексикография) туралы түсініктерін қалыптастыруға және фонетика-лексикалық құбылыстарды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердің жоғары сыныптарында қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың ғылыми-теориялық әдістемесі, тіл мәдениеті туралы білімдері, оны меңгертудің әдістемесі, мәтін және оны меңгерту әдістемесі, қазақ тілінен жүргізілетін жазбаша жұмыстары, эссе жазудың тиімді әдіс-тәсілдері туралы түсініктерін меңгертіп, оқушыларды ғылыми-шығармашылық жұмыстарға баулуға, әдеби шығармаларды оқытуға, әдеби-теориялық ұғымдарды оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетінің сыны мен теориясы

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиеті сынының даму, қалыптасу кезеңдерін, әдеби сынның негізін салушылар мұрасын меңгерту. Пән әдеби сынның әлеуметтік, эстетикалық міндеттерін, әдебиет теориясының өзіндік болмысын, методологиясын, мектептерін, қазіргі ғылыми ағымдарды, эстетикалық ойдың даму кезеңдерін, көркем әдебиеттің табиғатын, автор, кейіпкер, шығарма, шығармашылық әлемін, әдеби тек, жанр, әдеби процесс, стиль мәселелерін игертуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты – мұғалімнің цифрлық сауаттылығын ең маңызды өмірлік және кәсіби дағды ретінде, құрамдас бөліктерді, көрсеткішті, стратегиялық тәсілдер, мұғалімнің цифрлық сауаттылығының қағидаттары, әлеуметтік сала және мобильді педагогика, сонымен қатар цифрлық құзыреттілік – өзіндік оқу мазмұнын, оқушылардың цифрлық қауіпсіздік мүмкіндіктері мен қағидаттарын құру сауаттылығына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ және орыс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы

    Пәннің мақсаты аглютинативті қазақ тілі мен флективті орыс тілінің құрылымындағы айырмашылықтарға байланысты ерекшеліктерін әр сала бойынша салыстырмалы оқыту мен билингвизмнің арақатынасын білуге, бір-бірімен ешқандай туыстығы жоқ тілдік фактілерді салғастырып, ол тілдердің ортақ белгілерін, сәйкестіктерін, ерекшеліктерін ашып көрсетуге, салыстырмалы тілдердің ұлттық ерекшеліктерін ажыратып, орыс және қазақ тілдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дұрыс қолдана алу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы білім алушыларда білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, білім алушылармен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық әдебиеттерді оқыту арқылы зерттеу дағдыларын дамыту

    Пәннің мақсаты-аймақтық әдебиетке ену арқылы зерттеу дағдыларын дамыту. Пән әдеби өмір фактілерімен, әдеби ортаның ерекшеліктерімен, мәдени аумақтың феноменімен таныстырады, Шығыс Қазақстан әдеби мәтінінің, өңірлік әдебиеттің көркем әлемінің типологиялық доминанттарын анықтауға, Шығыс Қазақстан облысының әдебиеті бойынша бірегей зерттеу жобаларын жасау жолымен өңірлік мәтіндердің өңірлік қайталанбас даралығын шығармашылықпен модельдеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • ҚО платформаларын қолданып мамандық пәндерін оқыту

    Пәннің мақсаты білім беру саласы қызметкерлерінің мамандық бойынша пәндерді оқыту барысында қашықтықтан оқытудың әртүрлі платформаларын пайдалана отырып, оқытудың әдіс-тәсілдерін жетілдіруі болып табылады. Пән қазіргі мектепте филологиялық пәндерді оқытуда платформаларды қолдану дағдысын қалыптастырады; Classroom, YouTube, iSpring Learn, ZenClass, Etutorium және т.б. қашықтықтан оқыту платформаларының артықшылықтары мен кемшіліктері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • ХІХ-ХХ ғ. бас кезіндегі қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты ХІХ - ХХ ғ. бас кезіндегі ұлттық сөз өнерінің даму ерекшеліктерін, діни-ағартушылық, ағартушы-демократтық бағыттағы ақын-жазушылардың шығармашылығын меңгерту. Пән мазмұнында ұлт-азаттық қозғалысына байланысты шығармалар, әдеби дәстүр, жаңа тақырыптық-идеялық, көркемдік-идеялық ізденістер сипаты, әдеби бағыттар, ағымдардың әдеби процеске әсері, жанрлардың дамуы, түрлі стильдер, әдеби заңдылықтар туралы ойлар, реализм, романтизм тәрізді көркемдік әдістер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қатысымдық бірліктердің қызметін меңгерту әдістемесі

    Пәннің мақсаты тілді жеделдете оқытудың негізгі әдісі болып табылатын қатысымдық бағыт бірліктері қызметінің әдістемесін меңгерту болып табылады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар қатысымдық бірліктердің аксиологиялық, когнитивтік, этноментальды, гносиологиялық, метаментальды модельдері туралы терең теориялық білім қалыптастырып, қатысымдық бірліктердің коммуникативті функционалдық сипаты мен бірліктерді сөйлесім дағдылары арқылы қолданудың әдістемесін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Деңгейлік қазақ тілі

    Пәннің мақсаты тілді меңгертудің халықаралық стандартына сәйкес бес деңгейін (қарапайым деңгей - А1, базалық деңгей – А2, орта деңгей – В1, ортадан жоғары деңгей – В2, жоғары деңгей – С1), тілдің әрбір деңгейінің мақсаттары мен міндеттерін, сөйлеу әрекетінің әрбір аспектісі бойынша ( оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым) білім беру және коммуникативтік құзыреттілік жиынтықтарын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердің орта буын сыныптарында қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес тілді коммуникативтік тұрғыдан оқыту әдістемесі бойынша теориялық және практикалық білімдерін жетілдіріп, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің теориялық аспектілерін меңгертіп, 5-8 сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиетінің мектеп оқулықтарымен практикалық жұмыс арқылы білімді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби процесс

    Пәннің мақсаты қазіргі әдеби процесс, тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті, ұлттық идея, әлемдік жаһандану, Тәуелсіздік жылдардағы проза, поэзия, драма жанрларының дамуын қарастыру. Қазіргі әдебиеттегі повесть-хикаяттар, әңгіме жанры, поэмалар, мемуарлық, естелік көркем проза, деректі әдебиет, қазіргі әдеби сын, Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиеттану ғылымы, әдебиеттегі жаңа бағыт-бағдар (модернизм, постмодернизм, экзистенциализм, т.б. ағымдар) мәселелері игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиеттануға кіріспе және қазақ фольклоры

    Пәннің мақсаты білім алушыларға әдебиет туралы ғылым, әдебиеттанудың салалары, әдебиеттің халықтығы, көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы, сюжеті мен композициясы; көркем шығарманың тілі, поэтикалық құрылысы; әдеби үрдіс, әдебиеттің тектері мен түрлері, көркемдік әдіс, ағым-бағыттар; фольклор, ауызша сөз өнері, халық поэзиясы; фольклор және ұлт тарихы; фольклор жанрлары, жіктеу принциптері; халық прозасы мен эпос түрлері туралы оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дәуір әдебиеті және ХҮ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиеті тарихының дәуірлеу кезеңдерін, көне түркі әдебиетінің ескерткіштерін, ислам дәуіріндегі әдеби мұраларды, Алтын Орда кезіндегі шығармалардың өзіндік ерекшеліктері мен құндылықтарын танытуға, Қазақ хандығының құрылуы мен ақын- жыраулар мұрасының әдеби сипатын, толғау жанрының табиғатын танытуға бағытталған. Осы кезеңдердегі әдеби туындылардың ішкі-сыртқы аспектілерін саралай отырып, кешенді талдауға негізделеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ әдебиетіндегі ментальділік

    Пәннің мақсаты әдеби-тарихи процестегі ұлт болмысын (ұлттық мінез бен зияткерлік бітім) көркем танымдағы арғы архетиптен бүгінгі күнге дейінгі әдебиетте жасалған бейнесі арқылы зерделейді. Әдебиет тарихының хронологиясындағы ұлттық сана мен зияткерлік бітімді айқындайтын түрлі категориялардың жиынтығы арқылы қазақ ұлтының өсіп-жетілуін көрсетеді. Пән қазақ әдебиетіндегі ұлттық болмысты ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Әдеби аударма негіздері

    Пәннің мақсаты әдеби аударма ғылымының қалыптасу тарихы мен зерттелуі, әдеби аударма нормалары, көркем аударманы зерттеу тәсілдері және аударманы әдеби тұрғыдан бағалау шарттары туралы теориялық білім қалыптастыру болып табылады. Пән әдеби аударманың теориясын, әртүрлі концепцияларды, заңдарды, аударма практикасының тәсілдерін, міндеттері мен рөлін, көркем аударманың ерекшелігін, қазіргі жағдайдағы аударма қызметінің ерекшеліктерін игертеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби және өзге де қызметті жүзеге асыру үшін педагогикалық, ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын көрсету.
  • Қазіргі заманғы филологиялық, педагогикалық зерттеулердің нақтылы нәтижелерін қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың озық тәжірибесімен біріктіру.
  • Басқа лингвосоциум өкіліне қазақ тілі мен әдебиетінің ұлттық ментальдік генезисін, даму сипатын, трансформациясын меңгерте отырып, біртұтас мәдениетаралық қарым-қатынас орнату.
  • Инклюзивті жүйенің қағидаттарын ескере отырып, тіл білімі және әдебиеттану ғылымдары саласындағы білмі беру мен кәсіби қызметті бағалау.
  • Кәсіби, қоғамдық және өзге де қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, іріктеу және қолдану дағдыларын көрсету.
  • Педагогикалық процесті ұйымдастырудың әдіснамалық, теориялық, ғылыми, әдістемелік аспектілерін білу, қазақстандық білім беруді дамытудың стратегиялық мақсаттарын түсінуді жалпыфилологиялық мәдениетті меңгеру негізінде жүзеге асыру.
  • Қазақ тілінің орфографиялық, пунктуациялық нормаларына, жанрлық және стильдік талаптарына сәйкес әр түрлі мәтіндер әзірлеу.
  • Жас кезеңіне қарай өзге тілді аудиторияда тіл білімі мен сөз өнері бойынша диагностикалық бағдарламаларды, тұлғаның жеке қабілеттерін ескере отырып коллаборативті, бейімделген білім беру ортасын жобалау.
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде білім алушылардың сыни және ассоциативті ойлауын, функционалдық сауаттылығын, әдебиеттану мен лингвистиканың теориялық негіздерін табысты бейімдеу дағдыларын жетілдіре отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістері мен тәсілдерін игеру дағдыларын қалыптастыру.
  • Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін IT, смарт - және стем-технологияларды, АКТ-ны өз бетінше пайдалана отырып, педагогикалық қызметте инновациялық идеяларды қолдану, өзіндік цифрлық білім беру ресурстарын құра алу.
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
  • Сабақтың берілген мақсаттарына, білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне және оқу жетістіктерін бағалау өлшемшарттарына сәйкес қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу материалдарын әзірлеу.
Top