6B04106 Маркетинг в Қазақ ұлттық аграрлық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық және сандық медианы пайдалана отырып, маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын, бәсекелестік артықшылықтарды, брендті және компанияның позициясын жасай алатын жоғары білікті, креативті маркетологтарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық аграрлық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Курс заң қызметіндегі құқық және кәсіби этика ұғымдары мен мазмұнын меңгеруге, заңгердің кәсіби қызметінде адамгершілік дау-дамайды шешудің мүмкін жолдарын меңгеруге мүмкіндік береді; кәсіби іс-әрекеттің фактілерін және құбылыстарын этикалық тұрғыдан бағалай білу, нақты өмірлік жағдайларда мінез-құлық ережелері мен нормаларын қолдана білу қабілетін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Несиелер: 5Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады, және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экономикалық теория
Несиелер: 5Экономикалық теория пәні экономиканың қызмет етуінің іргелі мәселелерін, қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму эволюциясын, жеке ұдайы өндірістің заңдылықтарын (микроэкономиканы), ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндірісті (макроэкономиканы), мезаэкономиканы және әлемдік шаруашылықты зерттейді және қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экология
Несиелер: 5Курс экология саласындағы теориялық білімдерді береді, студенттердің экологиялық сауаттылығын арттыруға мүмкіндік береді, экологиялық ойлауды қалыптастырады, сондай-ақ алған білімін кәсіби және өзге де қызмет қолдану қабілетін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақстан экономикасы
Несиелер: 5Пәннің мазмұны Қазақстанның қазіргі заманғы экономикалық жағдайы жайлы жүйелі түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді және ұзақ мерзімді әлеуметтік-экономикалық дамудың стратегиялық бағдарлары, мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық дамуға ықпал етуші реттеуші механизмдері мен құралдары жайлы кешенді білім береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Микроэкономика
Несиелер: 6Ресурстардың шектеулілігі кезінде ұтымды шешім қабылдау туралы ғылым. Бағдарлама аясында нарықтың екі негізгі субъектісі - үй шаруашылықтары мен фирмалардың әрекет ету заңдары мен заңдылықтары қарастырылады. Әртүрлі нарықтық құрылымдардағы фирмалардың қызметінің ерекшеліктер: жетілдірілген бәсекелестік, монополия, олигополия және монополистік бәсекелестік, сондай-ақ экономикалық ресурстардың әртүрлі түрлерінің (еңбек, жер және капитал) нарығының ерекшеліктері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономикалық ілімдер тарихы
Несиелер: 5Пәннің мазмұны әлемдік экономикалық ойдың дамуымен байланысты заманауи экономикалық білімнің сипаты мен алуан түрлілігімен, оның экономикалық саясатпен өзара байланысымен, идеологиялық доктриналармен және ұлттық мәдениеттермен байланысты мәселелер ауқымын қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бизнес этикасы
Несиелер: 5Пәнді оқу келесідей дағдыларды іскерлік қатынастар саласындағы негізгі этикалық стандарттарды білуге, менеджердің қызметтік тәртібі мен іс-әрекеттерінің этикасы туралы түсініктердің қалыптасуына, бизнес этикасы құндылықтары мен нормалары туралы білімді нақты тәжірибелік қызметте жүзеге асыруға, іскерлік өмірдің этикалық мәселелерін шешуге және олар үшін рухани жауапкершілікті көтеру дағдыларын меңгеруге мүмкіндіктер береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Эконометрика
Несиелер: 5«Эконометрика» ғылым ретінде эко-номикалық теорияның, математиканың, статистиканың жетістіктерінің жиын-тығы болып табылады, сондықтан оны зерттеу экономикалық процестерді талдау және экономикалық міндеттерді шешуде қолданылатын эконометрикалық әдістерді меңгеруді жеделдетуге мүмкіндік беретін басқа да іргелі экономикалық және математикалық пәндермен қатар жүргізіледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 5Пән студенттерді басқарудың ұйымдастырушылық жүйелерінің іргелі негіздерімен таныстырады; қатаң бәсекелестік орта жағдайында білім алушылардың ұйымдардағы пОНцестердің мәні мен мазмұны туралы логикалық ойларын дамытады; өндірістік, инновациялық, қаржылық, әлеуметтік және ұйымның басқа да қызмет салаларында операцияларды басқару дағдылары мен білімін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетинг
Несиелер: 5Курс қазіргі заманғы Қазақстан жағдайында студенттердің маркетинг туралы, философия туралы, нарық қызметінің стратегиясы мен тактикасы және оны іске асыру ерекшелігі жайлы біртұтас түсінігін қалыптастыруға ықпал етеді. Курс барысында студенттерге маркетингтің негізгі ұғымдары мен функциялары көрсетіледі; маркетингтік басқару құралдары; заманауи маркетингтік стратегияларды құру, маркетингтік қызметрің кеелешекті нысандары анықталады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Макроэкономика
Несиелер: 5Тұрақты экономикалық өсуді қамтамасыз ету, толық жұмыспен қамту және инфляция деңгейін барынша азайту тұрғысынан экономикалық қылықты біртұтас ретінде зерттейтін экономика ғылымының саласы.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Іскерлік қағаздар
Несиелер: 5Пән студенттерді ресми хат алмасу негіздерін үйретуге арналған. Курс бағдарламасы білім алушыларда экономика, сыртқы сауда және қаржы қызметі саласында әртүрлі хат-хабарларды аудару және құру іскерліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Статистика
Несиелер: 5Пәннің мазмұны ұйымдарда, кәсіпорындарда, фирмаларда және ұлттық экономика салаларында кездесетін талдау мен зерттеудің статистикалық әдістермен байланысты кең ауқымы әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Компьютерде деректерді өңдеудің заманауи әдістері
Несиелер: 5Пәннің мазмұны заманауи ақпараттық технологияларды зерттеуге ықпал етеді; сондай-ақ ақпаратты өңдеудің негізгі рәсімдер, модельдері, әдістері және құралдары туралы; әр түрлі қолданбалар үшін ақпараттарды өңдеу алгоритмдері жайлы түсінік қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Халықаралық экономика
Несиелер: 5Зерттеудің мақсаты халықаралық тауарлар мен қызметтер, капиталдар, жұмыс күші және технологиялармен алмасу саласында мемлекеттің әртүрлі экономикалық субъектілерінің өзара іс-қимыл жасау саласы болып табылады. Курста жалпы елдің экономикалық дамуына және халықаралық экономикалық қатынастардың жеке шаруашылық субъектілерінің ықпал ету мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Бухгалтерлік есеп
Несиелер: 4Курс бағдарламасында қаржылық нәтижелерді есептеудің рәсімдерін әдістемелік талдау ретінде қазақстандық бекітілген стандарттар негізінде теориялық материал бухгалтерлік есептің қазіргі заманғы тұжырымдамасы тұрғысынан қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қаржы
Несиелер: 4Курс кәсіпорын қаржысын ұйымдастырудың негізгі принциптерімен таныстырады, курста ұйымдардың қаржылық ресурстарының экономикалық мазмұны мен олардың қалыптасуы туралы негізгі мәліметтер беріледі; курс қаржылық жоспарлаудың рөлі мен маңызы туралы мәліметтерден құралады, түрлі ұйымдық-құқықтық меншік нысандарындаңы қаржылық ұйымдардың ерекшеліктері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Халықаралық бизнес
Несиелер: 5Курс халықаралық бизнестің негізгі нысандары бойынша теориялық білімді қалыптастырады. Халықаралық бизнесті дамыту теориясы, бизнестің ішкі және сыртқы ортасын бағалау, халықаралық бизнес тәжірибесіндегі бәсекелестік артықшылықтары мен оларды бағалау, этика және іскерлік психология, тиімді халықаралық бизнес формалары берілген
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Дағдарысқа қарсы басқару
Несиелер: 5Курс дағдарыстардың мәнін және оларды кәсіпорындар мен мемлекет деңгейінде реттеуді көрсетеді; кəсіпорындардың (ұйымдардың) банкроттықты анықтау жəне банкроттық рәсімдерін анықтау əдістемесі ұсынылды; кредиттік ұйымдардың банкроттық ерекшеліктерін, дағдарысты басқару тұрғысынан инновациялық инвестициялау механизмдерін іске асыруды, сондай-ақ персоналды басқаруды сипаттайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Маркетингтік зерттеулер
Несиелер: 5Курс маркетингтік ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері, маркетингтік зерттеулер жүргізу кезеңдері мен әдістері, нарықтық нарықтарды таңдау және нарықтағы бәсекелестікті талдау принциптері мен әдістерін теориялық білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Экономикалық қауіпсіздік
Несиелер: 5Курста мемлекеттің, аймақтың, кәсіпорынның және жеке тұлғаның экономикалық қауіпсіздігі туралы ұғымдар; экономикалық қауіпсіздікке қатысты қауіптердің негізгі шығу көздері мен олардың түрлері қарастырылады. Пән студенттердің әртүрлі типтегі қауіптерге саналы түрде қарсы тұру дағдылары мен машықтарын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Логистика
Несиелер: 5Пәннің мазмұны логистиканың негізде-рін, оның нысандарын жүйелі түрде түсінуге көмектеседі. Сондай-ақ, мұнда логистикалық желіні құру, түгендеуді қалыптастыру және қызмет көрсетуді дамыту алгоритмі қамтылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Баға және баға саясаты
Несиелер: 5Аталмыш курсты зерттеу студенттердің баға белгілеу теориясы, әр түрлі баға түрлерін есептеу техникасы жайлы кешенді құзыреттіліктерінің қалыпта-суына; экономикалық ойлау қабілетін дамыту және баға бойынша дербес тиімді шешімдерге дағдылануына ықпал етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мемлекеттің әлеуметтік саясаты
Несиелер: 5Осы курс шеңберінде ұлттық экономиканың дамуы қазіргі кезеңінде мемлекеттік реттеу мәселелері, сондай-ақ экономикадағы микро және макро деңгейде қалыптасқан экономикалық қатынастар ерекшеліктерін ескере отырып қарастырылады. Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы мәселелер кең ауқымы зерттеліп, талданады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіпорын экономикасы
Несиелер: 5Кәсіпорын экономикасы басқа экономикалық ғылымдармен тығыз байланысты: макро - және микроэкономикамен, менеджмент және маркетинг теориясымен, статистикамен, бухгалтерлік есеп және т.б. Сондықтан курс бағдарламасында кәсіпорын экономикасы-ның пәні: кәсіпорын қызметін, шаруашылық шешімдерді әзірлеу және қабылдау процесін; кәсіпорын экономикасының объектілерін, кәсіпорынның өндірістік қызметін, кәсіпорынның негізгі факторларын және экономикалық ресурстарын қалыптастыру және пайдалану механизмдерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіпорында пайданы басқару
Несиелер: 5Курс зерттелетін кәсіпорындағы маркетингтік және басқарушылық қызметті жетілдіру мақсатында кәсіпорындағы сапа менеджменті жүйесін зерттеу мәселелерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Интернет маркетинг
Несиелер: 5Курс интернет-маркетинг құралдарын, жұмыс қағидаларын, мақсатты түрлерін, контекстік жарнаманы өткізу кезеңдерін, әлеуметтік медиа маркетингін қамтиды. Ол нәтижеге қол жеткізудің мақсаттары мен критерийлерін, жарнамалық кампа-ния түрлерінің моделін қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Экономикалық саясат
Несиелер: 5Курстың мақсаты Қазақстанның қазіргі экономикалық саясаты туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады, студенттерге мемлекеттік экономикалық саясаттың маңыздылығы мен негізгі бағыттары туралы, құрылымдық сипаты туралы және қазіргі заманғы экономикалық проблемаларды зерттеудің аналитикалық аппаратының ерекшеліктері туралы түсінік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Халықаралық сауда
Несиелер: 5Курс барлық халықаралық сауданың негізгі бағыттарын талдай отырып, дамуы мен алуантүрлілігін зерттейді. Алты негізгі тақырыпты талқылайды: халықаралық сауда теориясы; халықаралық сауда құрылымы мен ағымдағы жағдайы; сыртқы сауда және халықаралық сауда саясатының үрдістері; халықаралық сауда мен сыртқы сауда саясатының аймақтық аспектісі: сауда қатынастары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі
Несиелер: 5Бұл пән аясында келесі ұғымдар зерттеледі: нарық және оның құрылымы, нарық сегменті, нарықтық тауаша, нарықтық конъюнктура, бәсекелестік, нарық шоғырлануын өлшеу әдістері, тауар мен кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі, бәсекеге қабілеттілік деңгейін анықтау әдістері, бәсекеге қабілеттіліктің ішкі және сыртқы факторлары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Аймақтар экономикасы
Несиелер: 5Курстың бағдарламасында аймақтық экономика негіздері, әр түрлі экономи-калық мектеп өкілдерінің аумақты тиімді пайдалану проблемаларына көзқарас-тары, экономикалық кеңістікті тиімді ұйымдастырудағы экономикалық саясат-тың рөлі мен орны, өңірлік экономиканы реттеу тәсілдері, аймақта өтетін процестерді қоса алғанда және өндіргіш күштерді орналастыруға әкімшілік ықпал ету шаралары баяндалған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Сауда маркаларын басқару
Несиелер: 5Пәнді зерделеу шеңберінде тауар таңбасының сипаты мен мазмұнын тұтас, жүйелі түрде түсіну, тауар таңбаларын басқарудың әдіснамалық негіздері қалыптастырылады. Компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, брендтің адалдығы, қорғаныштық кедергілер, позициялау және имидж мәселелері, сондай-ақ олардың дамуы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Бизнес-жоспарлау
Несиелер: 5Пән бизнес-жоспарлаудағы негіздер мен дағдыларды білу, мақсаттарға байланысты бизнес-жоспарларды құру, олардың айырмашылықтары, кәсіпорынның (бизнес) қысқаша сипаттамасын жасау, өндіріс, маркетинг, қаржы жоспарларын жасау, нарықты зерттеу, резюме жазу және т.б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Брендинг
Несиелер: 5Пән компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, брендтерді құру, брендті басқару, олардың орналасуы мен дамуы әдіснамасы бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Халықаралық маркетинг
Несиелер: 5Курс халықаралық маркетинг негіздері бойынша теориялық білімді, елдің экономикалық дамуындағы формасы мен оның рөлін қалыптастырады. Халықара-лық маркетинг үлгілері ретінде келесілер қарастырады: еуропалық, америкалық, жапон. Әлемдік нарықта әртүрлі өнім нарығын жан-жақты зерделеудің әлемдік тәжірибесі, ақпарат жинау және талдау, нарық сегменті, сұраныстың қалыптасуы және әлемдік нарықта сатуды ынталандыру қарастырылған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Аграрлық экономика
Несиелер: 5Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік
Несиелер: 5Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формаларда кәсіпорын құру және бизнесті ұйымдастыру саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Курс болашақ маманда қызметкерлерді ынталандыру жүйесін пайдалана отырып, бизнесті басқаруға мүмкіндік беретін нақты білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, ғылыми негізделген басқарушылық шешімдер қабылдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Агротуризм маркетингі
Несиелер: 5Туризм индустриясының саласы ретінде агротуризмнің мәні бойынша теориялық білімдерді қалыптастыру. Агротуризм нарығын, оның ерекшелігін, агротуризмдегі сұраныс пен ұсыныстың ерекшеліктерін, маркетингтік ортаны, туристік өнімдерді және олардың ерекшеліктерін, агротуризмдегі баға белгілеуді, агротуризмдегі коммуникациялық саясатты, агротуристтерге арналған тамақтану және экскурсия қызметтерін қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Тауар маркетингі
Несиелер: 5Курс тауартану, шикізат, материалдар, азық-түлік тауарларының құрылымы бойынша теориялық білім мен дағдыларды қалыптастырады. Оған кодтау жүйесі, азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету, тауарларды сертификаттау жүйесі кіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Туризм маркетингі
Несиелер: 5Туризм маркетингі саласында арнайы білім мен дағдыларды қалыптастыру, маркетинг кешенін ұтымды пайдалану қабілетін, туристік нарықта маркетингтік талдау әдістерін дамыту, туризм саласында тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Салалар маркетингі
Несиелер: 5"Салалар маркетингі" пәнін игерудің мақсаты әртүрлі салалардағы немесе қызмет салаларындағы кәсіпорындарды басқару процесінде маркетингтің ерекшелігін көрсету. Таңдалған салалардың немесе қызмет салаларының маркетингінің негізгі құралдарын зерттеу және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін оны пайдалану дағдыларын алу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қызмет маркетингі
Несиелер: 5Студенттердің қызмет көрсету маркетингі саласында арнайы білімі мен дағдыларын, қызмет көрсету нарығында маркетинг кешенін ұтымды пайдалану білігін, қызмет көрсету маркетингінің теориялық аспектілерін қалыптастыру; маркетингтік қызметті ұйымдастыру; Қызмет көрсету нарығын зерттеу, қызмет көрсету нарығының маркетингтік моделін талдау әдістері; Қызмет көрсету саласындағы маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Банктік маркетинг
Несиелер: 5Курс банктегі маркетинг жүйесі және оның кредиттік ұйымның бәсекелестік позициясын қамтамасыз етудегі рөлі туралы; кредиттік ұйымдағы маркетингтік ақпараттың негізгі көрсеткіштері; негізгі маркетингтік әдістер мен тәсілдердің мәні мен мазмұны; банктердің маркетингтік саясаты; маркетингтік қызметтің басқарушылық аспектілері; банктік қызметтер нарығы және оны сегменттеу; клиенттердің қатынастарын оңтайландыру бойынша банктердің маркетингтік қызметін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Маркетингті басқару
Несиелер: 6Курс маркетингті басқару принциптері мен формалары туралы теориялық білімді қалыптастырады. Кәсіпорындағы маркетингті басқару, көтерме және бөлшек сауданы басқару, маркетингтік логистика, маркетингтік коммуникацияларды басқару әдістерін аграрлық маркетингтің ерекшеліктері мен кәсіпорынның функционалды маркетингтік байланыстарын ескере отырып ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Маркетингтік коммуникациялар
Несиелер: 5Пән маркетингтік коммуникациялардың негіздері мен қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, маркетинг коммуникациялық арналарын талдау дағдыларын қалыптастырады. Хабарлауды таңдау, жарнаманы жоспарлау және бақылау, сатуды ынталандыру нысандары, жаңа коммуникациялық технологияларды пайдалану, жарнамалық бюджетті әзірлеу туралы шешімдерді қабылдау қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Стратегиялық маркетинг
Несиелер: 5Курсты зерттеу барысында стратегиялық маркетинг қызметтің мазмұны, стратегиялық маркетингтің пайда болу шарттары мен жағдайлары, стратегиялық маркетингтің заманауи ерекшеліктері, компанияның, тұтынушылардың және қоғамның мүдделерін тепе-теңдігімен үйлестіру қажеттілігі анықталды. Стратегияны қалыптастыру, енгізу және стратегияны жүзеге асыру кезеңдері, стратегиялардың генезисі мен түрлері критерийлері ескеріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Несиелер: 5Курс өнеркәсіптік маркетингтің теориялық негіздерін зерделейді: өнеркәсіп өнімдерінің маркетингі ерекшеліктері; тауар нарығы; тауарларды сатып алу, пайдалану және сату ерекшеліктері, өнеркәсіп тауарлары нарығының сегменттеу түрлері, маркетингтік зерттеу әдістері және т.б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Корпоративтік басқару
Несиелер: 5Пәнді оқыту мақсаты: студенттерді Қазақстанда және шет елдерде корпорацияларды басқарудың мақсаттары, стратегиялары, функциялары мен әдістері туралы білім жүйесін, сондай-ақ корпоративтік басқарудың практикалық міндеттерін шешу дағдыларын қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Экономикалық талдау
Несиелер: 6Курстың мақсаты Қазақстанның қазіргі экономикалық саясаты туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады, студенттерге мемлекеттік экономикалық саясаттың маңыздылығы мен негізгі бағыттары туралы, құрылымдық сипаты туралы және қазіргі заманғы экономикалық проблемаларды зерттеудің аналитикалық аппаратының ерекшеліктері туралы түсінік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Инновациялық маркетинг
Несиелер: 5Курс ұйымның миссиясын, философиясын, зерттеу саласын, басқару стилін және мінез-құлықты ойлауды қамтитын инновациялық маркетингтің теориялық негіздерін қамтиды. Әлеуметтік бағдарлы, ізденушілері бар, инновацияларды құру және насихаттауды, инновациялық өнімдерді нарыққа зерттеуді қамтиды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Агробизнесті ұйымдастыру
Несиелер: 6Курста агробизнес түсінігі, маңызы және ерекшеліктері, Қазақстандағы агробиз-нестің құрылымы және қазіргі жағдайы, тамақ өнеркәсібі салаларының сипат-тамасы, шикізат түсінігі, оның жіктелуі және шикізат базасын орналастыру нұсқалары, ауыл шаруашылығы өнімде-рін өндіру, қайта өңдеу, сақтау және сату саласында шаруашылық аралық және экономикалық байланыстарды ұйымдас-тыру мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON3
Нарықтық экономика қызметінің іргелі мәселелерін көрсету, дәлелдер қалыптастыру және маркетинг саласындағы мәселелерді шешу
-
Код ON1
Жаратылыстану-ғылыми пәндер, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық және экономикалық мәдениет, академиялық адалдық қағидаттары саласында білімін және түсінігін көрсету
-
Код ON2
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін, экономикалық ғылымның жетекші мектептерінің ерекшеліктерін, ұйым қызметінің тиімділігін арттыру резервтерін, экономиканың жұмыс істеу заңдылықтарын, қазіргі заманғы бизнес саласының даму үрдістерін білу.
-
Код ON9
Маркетингтік зерттеулер жүргізу, стратегиялық талдау, бизнес-жоспарлау және цифрлық экономика жағдайында жаңа ұйымдар (қызмет бағыттары, өнімдер) құруға қажетті дағдыларын меңгеру, іскерлік қарым-қатынас жүргізе білу, іскерлік хат алмасуды жүзеге асыру және электрондық коммуникацияларды қолдау
-
Код ON8
Басқарушылық шешімдердің ұсынылатын нұсқаларын сыни талдау, әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлері мен ықтимал тәуекелдерді ескере отырып, оларды жетілдіру жөніндегі ұсыныстарды әзірлеу және негіздеу
-
Код ON4
Ұтқырлық, ымыраға келу және команданың пікірімен келісу, Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, қауіпті жағдайларда тауарларды жылжытуда стандартты және стандартты емес шешімдер қабылдау әдістерін қолдана отырып, адам ресурстарын басқаруға дайын болу үшін ақпарат жинау және түсіндіру.
-
Код ON5
Нарықтағы өмірлік циклінің фазасына байланысты өнімді өндіру мен сатуды ұйымдастыру бойынша қабылданған маркетингтік шешімдердің нәтижесін салыстыру
-
Код ON7
Экономика саласындағы нормативтік құқықтық актілерді, активтер мен кірістерді бағалауды білу, инвестициялық шешімдер қабылдау үшін бухгалтерлік есеп және қаржылық менеджмент қағидаттарын қолдану
-
Код ON6
Оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін маркетингтің принциптері мен функциялары, баға стратегиялары мен баға белгілеу әдістері, маркетингтік коммуникацияның мақсаттары мен құралдары, жарнама қызметінің негіздері туралы теориялық және практикалық білімді қолдану
-
Код ON10
Әлемдік рыноктар конъюнктурасының өзгерісін, негізгі үрдістерін, жай-күйін анықтау, олардың ұлттық шаруашылықтардың дамуына және экономикалық қауіпсіздікке әсерін айқындау
-
Код ON11
Маркетинг саласында фактілерді, құбылыстарды, олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану және интернет-технологияларды пайдалану арқылы компанияның маркетингтік жоспарлары мен даму стратегияларын әзірлеу
-
Код ON12
Инвестициялау және қаржыландыру туралы шешім қабылдау үшін нарықтық және ерекше тәуекелдерді талдау
6B04106 Маркетинг
БакалавриатҚазақ ұлттық аграрлық университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B04106 Маркетинг
БакалавриатҚазтұтынуодағы Қарағанды университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04106 Маркетинг
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04106 Маркетинг
БакалавриатА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04106 Маркетинг
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04106 Маркетинг
Бакалавриат"Алматы" Университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B04106 Маркетинг
БакалавриатАқтау гуманитарлы-техникалық университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша