Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01405 Кәсіптік оқыту в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Ғылым мен білімдегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны перспективалық инновациялық педагогикалық технологияларды, инновациялық әдістерді, оқыту әдістемелері мен құралдарын, сонымен қатар болашақ мұғалімнің әдіснамасы мен инновациялық қызметін ұйымдастыру мәселелеріне байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Магистранттарға білім беру қызметі саласындағы қазіргі заманғы инновацияларды, оқу үрдісінің технологияларын студенттердің көзқарасына негіздейтін кешенді көзқарас қалыптастыру; инновациялардың әртүрлі типтері мен түрлерінің кең ақпараттық алаңына бейімделу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары кәсіптік білімнің теориялық аспектілерін, жоғары кәсіби білім беру мәселелерін көрсетеді. Ол сондай-ақ жоғары мектептің дидактикасын, мәдениет контексіндегі оқу процесін, жоғары білім берудегі жалпы дидактикалық қағидаларын және жоғары кәсіби білімнің практикалық аспектілерін қарастырады. Жоғары оқу орнына арналған оқулық жалпы дидактикалық тәсіл және проблемалық мәлімдеме ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курс педагогика ғылымын және оның адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орнын, қазіргі білім беру парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогика ғылымының әдіснамасы, оқытудың әдістері мен формалары туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік білім берудің ақпараттық ортасын қалыптастыру және қолдау
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтiк салада ақпараттық технологияларды қолдану әдiстемесi мен әдiстерiн меңгеруге бағытталған, заманауи ақпараттық ортаға тиiмдi жұмыс жасау үшiн қажеттi маманның кәсiби дағдыларын қалыптастыруға мүмкiндiк бередi.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасын жобалау
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерді зерттеу, айнымалы білім беру идеяларын анықтау; білім беру ортасының үлгісін қарастырады. Білім беру саласындағы кәсіби жобалау қызметіне дайындықты дамыту үшін негіз болып табылатын білім беру жүйелерін жобалаудың әдістемелік мәдениетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылыми ұйымдастыру мен білім беру ұдерісін басқарудың негізгі мәселелерін, студенттердің танымдық ұдерістерін білім беру қызметінде басқаруды қарастырады. Оқу үрдісінің кибернетикалық бағдарлануын зерттеу, ақпарат теориясын және оны оқу үрдісінде қолдануды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қа��ыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - Аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    Курс оқытушының кәсіби этика тұжырымдамасын, «оқытушы-студент», «оқытушы-оқытушы» жүйелеріндегі қарым-қатынас этикасын қарастырады. Ол сондай-ақ университетдегі педагогикалық этиканың ерекшеліктерін, оқытушының азаматтық білімінің этикасын, қарым-қатынас мәдениетін және оқытушы этикетін талқылайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электрондық білім беру ресурстары
    Несиелер: 6

    Пән ақпараттық білім беру және білім беруді ақпараттандыру саласындағы инновациялық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі ережелерін зерттейді. Ғылыми зерттеу саласы ретінде компьютерлік ғылымның пайда болу тарихы, оның қазіргі заманғы құрылымы мен даму бағыттары, ақпараттық қоғам белгілері туралы білім және оны қалыптастыру міндеттері туралы идеяларды қалыптастыру. Теориялық негіздер және білім беруді ақпараттандыру және білім беруді жаңғыртудың өзекті мәселелері, білім беруді ақпараттандыру және ақпараттық технологиялар саласында проблемалық мәселелерде өзін-өзі анықтауға дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық өндірістегі ауылшаруашылық техника
    Несиелер: 6

    Пән «Стандарттау туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, оның рөлі мен маңызын зерттейді. Нормативтік-техникалық құжаттар мен стандарттар туралы ұғым береді. Мал шаруашылығымен, ет және сүтті өндіру технологиясын, мал шаруашылықтары мен кешендерінің өндірістік және технологиялық сипаттамаларын зерттейді. Өсімдік шаруашылығын ауыл шаруашылығы өндірісі, алғашқы өңдеуге арналған машиналар, егін егу және отырғызу машиналары, суару машиналары, астық жинау машиналарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Курсты толық аяқтаған магистрант, кәсіпкерліктегі жобаларды басқарудың мазмұны мен әдістерін, жобаның инвестицияға дейінгі кезеңін, кәсіпкерліктегі жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымын, жобаны жоспарлауды, басқаруды, хобаны бақылау және реттеуді, жоба жұмыстарын басқаруды, жоба ресурстарын басқаруды, жоба тәуекелдерін басқаруды, жобаның сапасын басқаруды, жобалық топты басқаруды, кәсіпкерлік саласындағы жобалардың коммуникациясын басқаруды үйреніп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби білім берудегі ғылыми зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәнде ғылым және зерттеу туралы жалпы ақпарат беріледі. Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулерді, ғылымның әдіснамасын, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері, кезеңдерін және құрылымын зерттейді. Пәнде эксперименталды зерттеу, зерттеу нәтижелерін өңдеу идеясы берілген. Сонымен қатар, зерттеу жұмыстарын жобалау және шолу бойынша білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас психология және этикасы
    Несиелер: 6

    «Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы» пәні іскерлік қарым-қатынас психологиясын, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық сипаттамаларын, іскерлік қарым-қатынас принциптерін және этикалық нормаларын зерттейді. Іскерлік қарым-қатынас этикасын, заманауи іскерлік адамның қызметінде этикеттің, психологиялық ерекшеліктерді әңгімелесу мен келіссөздер жүргізуді зерттейді. Пән психологиялық қорғау әдістерін, іскерлік коммуникацияларды, заманауи іскерлік коммуникациялардың түрлері мен формаларын түсіндіреді. Сөз сөйлеу және кездесулер өткізу әдісін ашады. Ол бұқаралық ақпарат құралдарының адамның әлеуметтік мәртебесіне, қазіргі заманғы өркениеттің құрамдас бөлігі ретінде имиджге, имидждің түріне әсерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік педагогикалық білім берудің әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Пән кәсіби педагогикалық қызметті оқытудың әдіснамалық негіздерін қарастырады. Оқытушаның технологиялық құзыреттілігі туралы білім береді. Проблемалық оқытуды оқытушыларды оқытуға, оқыту іс-әрекетінің шығармашылық жобалауына арналған заманауи технологиялар ретінде қарастырады. Педагогикалық қызметті оқыту үшін кәсіби міндеттер жүйесін модельдеу туралы білім қалыптастырады. Шығармашылық оқытуды оқыту технологиясын жүзеге асыруға жүйелі түрде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық білім беру саласындағы қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны психология және педагогика ғылымындағы жетістіктерді тығыз байланыстыратын негізделген теориялық және практикалық бағдарға ие, практикалық дағдыларды ғылыми әдебиеттермен, диагностикалық материалдармен, оқу ортасын құру және модельдеуімен және білім беру жобаларымен бірге жүреді. Магистранттардің әлеуметтік бейімделуінің теориялық және қолданбалы аспектілерінің мәні туралы білім мен идеяларды қалыптастыру, оқу үрдісін оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дидактикалық жобалау
    Несиелер: 6

    Жобалау-әдістемелік білімдердің, дағдылар мен қабілеттердің интеграцияланған жүйесін, сондай-ақ кәсіби маңызды жеке қасиеттерді қалыптастыру. Педагогтардың кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған кешенді дидактикалық процесті (мақсаттарды тұжырымдау, дидактикалық құралдарды таңдау, оқытудың заманауи әдістері мен формалары) тиімді тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық оқыту әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәнде педагогикалық әдіснамалық көзқарас білім берудегі инновациялардың негізі ретінде қарастырылады. Педагогикалық инновацияларды және инновациялық оқытуды, оқытуға арналған инновациялық тәсілдердің заңдары мен қағидаларын, оқытушының инновациялық мәдениеті туралы мәлімет береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес шешімдерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Компьютерде математикалық үлгіні құру және шешу арқылы бастапқы мәселені ресімдеуден бастап, басқару шешімін қалыптастыру мен талдау процесімен танысу. Математикалық модельдер құру және шешу дағдыларын қалыптастыру және осы шешімдерді компьютерде талдау. Басқару шешімдерін таңдаудағы өндірістік, көліктік және қаржылық үлгілерді қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агроинженериядағы ғылым мен өндірістегі заманауи мәселелер
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда АӨК ғылымы мен техникасын дамытудың басым бағыттары, өндірістің қазіргі заманғы технологиялары, сыни технологиялар туралы түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар бұл пән соңғы 3-4 жылдағы әлемдік ғылыми жетістіктерді таныстыруды және талқылауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі көздерден және мәліметтер базасынан ақпаратты нақты және тиянақты түрде хабарлау, кәсіби білім беру ұйымдарының стратегиялық дамуын барынша кең пәнаралық контексте жобалау және зерделеніп отырған салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.

  • Код ON4

    Іскерлік шешімдерді модельдеуде іскерлік қасиеттерді кәсіби деңгейде қолдана отырып, кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздерін іскерлік белсенділіктің заманауи формасы ретінде дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсету білу.

  • Код ON6

    Экологиялық өндіріс саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, соның ішінде ең озық экологиялық білім элементтерін, барынша кең пәнаралық контексте педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын көрсете білу.

  • Код ON1

    Ғылыми білімнің әдіснамалық принциптері, парадигмалары мен құндылық қатынастарын, ғылым мен философия арасындағы байланысты ескере отырып, қазіргі заманғы жоғары білім мен педагогика ғылымдарының өзекті мәселелері туралы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете отырып, шет тілін білуді кәсіби деңгейде пайдалана отырып, кәсіби қызметтегі басқару процесінің әдістерін, заңдылықтарын және негізгі элементтерін түсіну және қабілеттері зерттелетін бағыт бойынша айырмашылықтарды табу.

  • Код ON2

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ғылыми зерттеулерді қолдау технологияларын пайдалана отырып, ғылыми ақпарат жинауды, талдауды және түсінік беруді жүзеге асыра отырып, кәсіби білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің қазіргі заманғы жетістіктерін дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу.

  • Код ON8

    Тұлғааралық өзара әрекеттесу жүйесіндегі проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана отырып, қазіргі білім берудегі инновациялық процестерді жандандырудың негізгі бағыттары мен факторларын ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру.

  • Код ON9

    Ақпараттық-білім беру ортасында магистранттардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырудың педагогикалық шарттары туралы пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру, зерттелетін кәсіптік білім берудегі зерделеніп отырған саладағы қызметті ескере отырып, нормативтік-құқықтық құжаттаманы талдау.

  • Код ON7

    Электрондық білім беру ресурстарын зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде педагогикалық жүйелерді жобалау және бағалау, зерделеніп отырған салада озық білімге негізделген ауылшаруашылық техникалары мен технологиялық жабдықтардың жоғары өнімді пайдалануы мен сенімді жұмысын ұйымдастыру қабілеттерін көрсету.

  • Код ON5

    Теориялық білімі мен практикалық іскерліктері, зерделеніп отырған салада ғы-лыми зерттеу әдістері туралы оқу дағдыларының, кәсіби деңгейде болашақ кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық үлгілері болуы тиіс.

Top