7M01407 Кәсіптік оқыту (1ж. бейіндік) в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «7М01407 - Кәсіптік оқыту» білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіптік білім беретін оқу орындарын басқаруға қабілетті кадрларды даярлау; нарықтық экономика жағдайында озық тәжірибе мен ғылыми жетістіктерді пайдалану негізінде педагогикалық қызметті ұйымдастыруды жетілдіру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғы-лыми негіздері
Бұл пән ғылыми ұйымдастыру мен білім беру ұдерісін басқарудың негізгі мәселелерін, студенттердің танымдық ұдерістерін білім беру қызметінде басқаруды қарастырады. Оқу үрдісінің кибернетикалық бағдарлануын зерттеу, ақпарат теориясын және оны оқу үрдісінде қолдануды көрсетеді.
Несиелер - 2
-
Инженерлік білім берудің ақпараттық ортасын қалыптастыру және қолдау
Курс әлеуметтiк салада ақпараттық технологияларды қолдану әдiстемесi мен әдiстерiн меңгеруге бағытталған, заманауи ақпараттық ортаға тиiмдi жұмыс жасау үшiн қажеттi маманның кәсiби дағдыларын қалыптастыруға мүмкiндiк бередi.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Пән білім алушыларды ұйымдастырушылық жүйелерді басқарудың іргелі негіздерімен таныстырады; бәсекелестік ортаның қатаң жағдайларында жұмыс істейтін ұйымдардағы процестердің мәні мен мазмұны туралы логикалық ойлауды дамытады; өндірістік, инновациялық, қаржылық, Әлеуметтік және ұйым қызметінің басқа да салаларындағы операцияларды басқару білімі мен іскерлігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Іскерлік қарым-қатынас психология және этикасы
«Психология және іскерлік қарым-қатынас этикасы» пәні іскерлік қарым-қатынас психологиясын, іскерлік қарым-қатынастың психологиялық сипаттамаларын, іскерлік қарым-қатынас принциптерін және этикалық нормаларын зерттейді. Іскерлік қарым-қатынас этикасын, заманауи іскерлік адамның қызметінде этикеттің, психологиялық ерекшеліктерді әңгімелесу мен келіссөздер жүргізуді зерттейді. Пән психологиялық қорғау әдістерін, іскерлік коммуникацияларды, заманауи іскерлік коммуникациялардың түрлері мен формаларын түсіндіреді. Сөз сөйлеу және кездесулер өткізу әдісін ашады. Ол бұқаралық ақпарат құралдарының адамның әлеуметтік мәртебесіне, қазіргі өркениеттің құрамдас бөлігі ретінде имиджге, имидждің түріне әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Агроинженериядағы ғылым мен өндірістегі заманауи мәселелер
Сынақтың ауылшаруашылық техникасын жасаудағы, өндірістік игеру және қолдану барысындағы маңызы; ауылшаруашылық техникасын сынау кезіндегі бағалау түрлері және мақсаты; техникалық сараптау көрсеткіштері және оларды анықтау әдістемелері; ауылшаруашылық машиналары мен жабдықтардың функционалдық көрсеткіштерін анықтау әдістемелері: ауылшарушылық техникасын энергетикалық бағалау көрсеткіштерін анықтау әдістемесі; ауылшаруашылық техникасы конструкцияларының қауіпсіздігі мен эргономикалық көрсеткіштері және оларды анықтау әдістемелері; ауылшаруашылық машиналарын сынауды экономикалық бағалаудың негізгі көрсеткіштері және оларды анықтау әдістемелері. ҚР “стандарттау туралы” заңыны, оның ролі мен маңызы. Нормативті-техникалық құжаттар мен стандарттар туралы түсінік. Мал шаруашылығы. Сүт және ет өнімдерін өндіру технологиясы. Мал фермалары мен кешендерінің өндірістік–технологиялық сипаттамасы. Өсімдік шаруашылығы–ауылшаруашылығы өндірісінің саласы. Топырақ өңдеуге арналған машиналар. Ауылшаруашылық дақылдарын егуге, себуге арналған машиналар. Жаңбырлатқыш машиналар. Астық жинайтын машиналар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары кәсіптік білім берудің теориясы мен практикасы
Бұл пән жоғары кәсіптік білімнің теориялық аспектілерін, жоғары кәсіби білім беру мәселелерін көрсетеді. Ол сондай-ақ жоғары мектептің дидактикасын, мәдениет контексіндегі оқу процесін, жоғары білім берудегі жалпы дидактикалық қағидаларын және жоғары кәсіби білімнің практикалық аспектілерін қарастырады. Жоғары оқу орнына арналған оқулық жалпы дидактикалық тәсіл және проблемалық мәлімдеме ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәнді меңгеру мақсаты шет тілін үйренудің тұрақты оң уәждемесін қалыптастыру, проблемалық-жобалық технологиялар негізінде білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту, ғылыми өнімдерді таныстыру дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Экологиялық өндірістегі ауылшаруашылық техника
Пән «Стандарттау туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, оның рөлі мен маңызын зерттейді. Нормативтік-техникалық құжаттар мен стандарттар туралы ұғым береді. Мал шаруашылығымен, ет және сүтті өндіру технологиясын, мал шаруашылықтары мен кешендерінің өндірістік және технологиялық сипаттамаларын зерттейді. Өсімдік шаруашылығын ауыл шаруашылығы өндірісі, алғашқы өңдеуге арналған машиналар, егін егу және отырғызу машиналары, суару машиналары, астық жинау машиналарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Конфликтология
Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданатыны туралы ақпарат беріледі. Пән қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер туралы түсініктерді анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім ортасын жобалау
Білім беруді дамытудағы қазіргі заманғы үрдістерді зерттеу, айнымалы білім беру идеяларын анықтау; білім беру ортасының үлгісін қарастырады, сондай-ақ OН технологиясын қарастырады. Білім беру саласындағы кәсіби жобалау қызметіне дайындықты дамыту үшін негіз болып табылатын білім беру жүйелерін жобалаудың әдістемелік мәдениетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Инновациялық оқытудың әдіснамасы
Пәнде педагогикалық әдіснамалық көзқарас білім берудегі инновациялардың негізі ретінде қарастырылады. Педагогикалық инновацияларды және инновациялық оқытуды, оқытуға арналған инновациялық тәсілдердің заңдары мен қағидаларын, оқытушының инновациялық мәдениеті туралы мәлімет береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау үрдістерін басқару қызметтінде зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
Нарық жағдайында агро өнеркәсіптік кешеннің сферасы жүйесінде білім алушыларды даярлау. Экономикалық ойлау, кәсіпкерлік қабілетті, нарықта өзінің орнын табу, өз ісін ашу, жеке кәсіпорын ұйымдастыру және тиімді басқару іскерлігін қалыптастыру. Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі, ең алдымен, кәсіпкерлердің өмірлік ұстанымына, қабілетіне, дүниетанымына, теориялық білімдеріне және практикалық дағдыларына, экономикалық белсенділіктігіне байланысты болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіптік педагогикалық білім берудің әдіснамасы
Пән кәсіби педагогикалық қызметті оқытудың әдіснамалық негіздерін қарастырады. Оқытушаның технологиялық құзыреттілігі туралы білім береді. Проблемалық оқытуды оқытушыларды оқытуға, оқыту іс-әрекетінің шығармашылық жобалауына арналған заманауи технологиялар ретінде қарастырады. Педагогикалық қызметті оқыту үшін кәсіби міндеттер жүйесін модельдеу туралы білім қалыптастырады. Шығармашылық оқытуды оқыту технологиясын жүзеге асыруға жүйелі түрде зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Педагогикалық этика
Курс оқытушының кәсіби этика тұжырымдамасын, «оқытушы-студент», «оқытушы-оқытушы» жүйелеріндегі қарым-қатынас этикасын қарастырады. Ол сондай-ақ университетдегі педагогикалық этиканың ерекшеліктерін, оқытушының азаматтық білімінің этикасын, қарым-қатынас мәдениетін және оқытушы этикетін талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби білім берудегі ғылыми зерттеу әдіснамасы
Пәнде ғылым және зерттеу туралы жалпы ақпарат беріледі. Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулерді, ғылымның әдіснамасын, ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістері, кезеңдерін және құрылымын зерттейді. Пәнде эксперименталды зерттеу, зерттеу нәтижелерін өңдеу идеясы берілген. Сонымен қатар, зерттеу жұмыстарын жобалау және шолу бойынша білім береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Электронды білім беру ресурстары
Пән ақпараттық білім беру және білім беруді ақпараттандыру саласындағы инновациялық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі ережелерін зерттейді. Ғылыми зерттеу саласы ретінде компьютерлік ғылымның пайда болу тарихы, оның қазіргі заманғы құрылымы мен даму бағыттары, ақпараттық қоғам белгілері туралы білім және оны қалыптастыру міндеттері туралы идеяларды қалыптастыру. Теориялық негіздер және білім беруді ақпараттандыру және білім беруді жаңғыртудың өзекті мәселелері, білім беруді ақпараттандыру және ақпараттық технологиялар саласында проблемалық мәселелерде өзін-өзі анықтауға дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ғылым мен білімдегі инновациялық технологиялар
Пәннің мазмұны перспективалық инновациялық педагогикалық технологияларды, инновациялық әдістерді, оқыту әдістемелері мен құралдарын, сонымен қатар болашақ мұғалімнің әдіснамасы мен инновациялық қызметін ұйымдастыру мәселелеріне байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Магистранттарға білім беру қызметі саласындағы қазіргі заманғы инновацияларды, оқу үрдісінің технологияларын студенттердің көзқарасына негіздейтін кешенді көзқарас қалыптастыру; инновациялардың әртүрлі типтері мен түрлерінің кең ақпараттық алаңына бейімделу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
Оқыту нәтижелері
- Іскерлік шешімдерді модельдеуде іскерлік қасиеттерді кәсіби деңгейде қолдана отырып, кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздерін іскерлік белсенділіктің заманауи формасы ретінде дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсету білу.
- Экологиялық өндіріс саласындағы дамытылатын білімдер мен түсініктерді, соның ішінде ең озық экологиялық білім элементтерін, барынша кең пәнаралық контексте педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын көрсете білу.
- Теориялық білімі мен практикалық іскерліктері, зерделеніп отырған салада ғы-лыми зерттеу әдістері туралы оқу дағдыларының, кәсіби деңгейде болашақ кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық үлгілері болуы тиіс.
- Ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды қолдана отырып, әртүрлі көздерден және мәліметтер базасынан ақпаратты нақты және тиянақты түрде хабарлау, кәсіби білім беру ұйымдарының стратегиялық дамуын барынша кең пәнаралық контексте жобалау және зерделеніп отырған салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.
- Тұлғааралық өзара әрекеттесу жүйесіндегі проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдалана отырып, қазіргі білім берудегі инновациялық процестерді жандандырудың негізгі бағыттары мен факторларын ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру.
- Ғылыми білімнің әдіснамалық принциптері, парадигмалары мен құндылық қатынастарын, ғылым мен философия арасындағы байланысты ескере отырып, қазіргі заманғы жоғары білім мен педагогика ғылымдарының өзекті мәселелері туралы дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете отырып, шет тілін білуді кәсіби деңгейде пайдалана отырып, кәсіби қызметтегі басқару процесінің әдістерін, заңдылықтарын және негізгі элементтерін түсіну және қабілеттері зерттелетін бағыт бойынша айырмашылықтарды табу.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пікір қалы-птастыру үшін ғылыми зерттеулерді қолдау технологияларын пайдалана оты-рып, ғылыми ақпарат жинауды, талдауды және түсінік беруді жүзеге асыра отырып, кәсіби білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің қазіргі за-манғы жетістіктерін дамытылатын білімдер мен түсініктерді көрсете білу.
- Ақпараттық-білім беру ортасында магистранттардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастырудың педагогикалық шарттары туралы пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинауды және түсінік беруді жүзеге асыру, зерттелетін кәсіптік білім берудегі зерделеніп отырған саладағы қызметті ескере отырып, нормативтік-құқықтық құжаттаманы талдау.
- Электрондық білім беру ресурстарын зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде педагогикалық жүйелерді жобалау және бағалау, зерделеніп отырған салада озық білімге негізделген ауылшаруашылық техникалары мен технологиялық жабдықтардың жоғары өнімді пайдалануы мен сенімді жұмысын ұйымдастыру қабілеттерін көрсету.