Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08601 Су ресурстарын басқару в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Инженерлік геодезия
    Несиелер: 5

    Инженерлік, экономикалық және басқа мәселелерді шешуде қолданылатын жер бетінің немесе оның жекелеген аудандарының пішіні мен өлшемдерін өлшеу және оларды есептеу арқылы өңдеу, құрылыс жоспарларын, карталар мен профильдерді зерттейтін ғылым. Геодезия мемлекеттік жер кадастрын жүргізуде, оны ұтымды пайдалану мен қорғауды ұйымдастыру, жер қатынастарын реттеу, жерге орналастыру, жер үшін төлем мөлшерін негіздеу, шаруашылық қызметін бағалау мақсатында жер туралы ақпарат беруде үлкен маңызға ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік гидрометрия
    Несиелер: 5

    Заманауи құрылғылар мен гидрометриялық қондырғылар сипатталған. Суды есепке алудың мемлекеттік жүйесімен байланысты өзен гидрометриясы мен гидрологиясының жаңа аспектілері келтірілген. Су ағынын реттеудің және оның экономикалық тиімділігін анықтаудың әртүрлі нұсқалары көрсетілген. Гидрологиялық желіні метрологиялық қамтамасыз ету бойынша ғылыми, әдістемелік және техникалық шаралар кешені қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология
    Несиелер: 5

    Курс экология саласындағы теориялық білімдерді береді, студенттердің экологиялық сауаттылығын арттыруға мүмкіндік береді, экологиялық ойлауды қалыптастырады, сондай-ақ алған білімін кәсіби және өзге де қызмет қолдану қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Курс заң қызметіндегі құқық және кәсіби этика ұғымдары мен мазмұнын меңгеруге, заңгердің кәсіби қызметінде адамгершілік дау-дамайды шешудің мүмкін жолдарын меңгеруге мүмкіндік береді; кәсіби іс-әрекеттің фактілерін және құбылыстарын этикалық тұрғыдан бағалай білу, нақты өмірлік жағдайларда мінез-құлық ережелері мен нормаларын қолдана білу қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика
    Несиелер: 5

    Адамдардың қажеттіліктерін зерттейтін әлеуметтік ғылым. Ол қоғамның өмір сапасын қамтамасыз ету үшін ресурстарды өз қажеттіліктеріне жұмсайтынын, қалай пайдаланатынын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Классикалық математиканың теориясын, заңдылықтарын, негізгі ұғымдарын оқып білу. Математикалық модельдерді құра білу, математикалық есептерді қоя білу, қолайлы математикалық әдістерді және есептің шешімінің алгоритмін таңдай алу. Ғылыми көзқарас пен логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру. Сапалы математикалық зерттеулерді іске асыру, жүргізілген математикалық талдау нәтижесінде практикалық ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз үлгідегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік тектегі ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; халық пен аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік механика
    Несиелер: 5

    Пән мамандарды ғылыми-техникалық ойлауды дамытатын және ұйымдастыратын қазіргі ғылыми жаратылыстану дүниетанымын қалыптастыруға ықпал ететін механиканың негізгі әдістері мен заңдарын меңгеруге және зерттеуге дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Климатология және метеорология
    Несиелер: 5

    Пән атмосферадағы құрамды, құрылымды және процестерді, климаттың қалыптасу факторлары мен процестерін, климаттың өзгеру себептерін, климаттың принциптері мен жіктелуін, Жердің климатын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 4

    Суды метаморфизациялау процестері. Табиғи суларда Органикалық заттардың, биогенді және микромементтердің пайда болу көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық биоклиматология
    Несиелер: 5

    Пән климатты қоршаған ортаның маңызды экологиялық факторы ретінде оқытады. Атмосфераның экологиялық ерекшеліктері. Экологиялық жағдайды қалыптастырудағы Климаттық режимнің рөлі, экологиялық-климаттық жағдайдың өзгеру мониторингі, антропогендік әсер ету және климаттың өзгеруіне және атмосфераның ластануына байланысты экологиялық дағдарыстарды жеңу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геология негіздері және гидрогеология
    Несиелер: 5

    Жер қыртысының құрылымы, күйі, жер қыртысының материалдары, минералды-петрографиялық құрамы мен қасиеттері, эндогендік геологиялық процестер, экзогендік геологиялық процестер, геохронология, стратиграфия, минералдар, тау жыныстары, тау жыныстарындағы және минералдардағы судың түрлері, әрбір түрдің қасиеттері, жерасты суларының гравитациялық қасиеттері, жер асты суларының қозғалысы, инфильтрация және сүзу, қозғалыстың негізгі түрлері мен заңдары, жер асты суларының режимі мен балансы, жер асты суларын қорғау, инженерлік геологияның негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидрохимия
    Несиелер: 4

    Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары. Табиғи сулардың құрамы және оны анықтайтын факторлар. Табиғи сулардың құрамын жіктеу. Табиғи сулардың химиялық құрамының қалыптасуының жалпы заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы және инженерлік графика
    Несиелер: 4

    Сызбаларды рәсімдеу. Геометриялық құрылымдарды практикалық қолдану. Тікбұрышты және аксонометриялық проекция. Қималар мен кесіктер. Бөлшектердің жұмыс сызбалары. Құрастыру сызбалары. Схемалар. Құрылыс және сәулет-құрылыс сызбалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық механика
    Несиелер: 5

    Механиканың негізгі түсініктері мен аксиомалары. Күштік жүйелерді трансформациялау жолдары. Күштер әсерінен қатты заттардың тепе-теңдік шарттары. Нүктенің қозғалысын белгілеу әдісі, оның жылдамдығын және жеделдігін анықтау. Ағзаның трансляциялық, айналмалы және жазық қозғалысы, күрделі нүкте қозғалысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидрология және ағынды реттеу
    Несиелер: 5

    Гидрология-өзен ағынының қалыптасу факторлары мен заңдылықтары туралы білім. Көлдердің, батпақтардың режимдерінде, су ағындары мен су айдындарының негізгі гидрологиялық сипаттамаларын өлшеу және анықтаудың әдістері мен техникалық құралдарында. Инженерлік гидрологиялық және су шаруашылығы есептерінің теориялық негіздері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану және ғылыми-техникалық прогрестің дамуын анықтайтын материяның құрылысы, онда болып жатқан құбылыстардың табиғаты туралы терең түсінік қалыптастыру. Физиканың басқа жаратылыстану ғылымдарымен, аралас пәндермен байланысы. Техника мен жаңа технологиялардың жаңа салаларын құрудағы және дамытудағы физиканың рөлі. Техниканың физиканың дамуына әсері. Физикалық зерттеу әдістері: тәжірибе, гипотеза, эксперимент, теория.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гидравлика
    Несиелер: 6

    Пән гидростатика және гидродинамика мәселелері, гидравлика заңдарының практикалық қолданылуы қарастырылған, сонымен қатар пәнді сәтті оқу үшін зертханалық сабақтар қарастырылған, оның барысында студент барлық құбылыстарды байқауға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сораптар және сорап станциялары
    Несиелер: 6

    Әр түрлі типтегі сораптардың контрукциялары, жұмыс істеу принципі және қолдану саласы. Олардың техникалық сипаттамалары мен жұмыс режимдері қарастырылады. Жалпы қолданылатын сораптардың, сондай-ақ өндірісте қолданылатын сораптардың жұмыс параметрлерін анықтау бойынша ұсыныстар берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес этикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студентке келесідей мүмкіндіктер береді: іскерлік қатынастар саласындағы негізгі этикалық стандарттарды білуге, менеджердің қызметтік тәртібі мен іс-әрекеттерінің этикасы туралы түсініктердің қалыптасуына, бизнес этикасы құндылықтары мен нормалары туралы білімді нақты тәжірибелік қызметте жүзеге асыруға, іскерлік өмірдің этикалық мәселелерін шешуге және олар үшін рухани жауапкершілікті көтеруге.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидрокүштік қондырғылар
    Несиелер: 6

    Гидравликалық турбиналардың құрылысы мен жұмыс істеу принципі, оларды орнату тәсілі мен ерекшеліктері туралы теориялық мәліметтер, сондай-ақ турбиналардың су жолдарының құрылымдық элементтері туралы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік қағаздар
    Несиелер: 5

    Іскерлік хат алмасудың жалпы талаптары мен ерекшеліктері. Қазақстандағы іскерлік хат. Қазақстандағы хат жазысудың заңнамалық және нормативтік-әдістемелік негіздері. Академиялық жазудың рөлі, мәні. Академиялық мәтін: негізгі жанрлары, техникасы және құрылымы. Іскерлік хатты рәсімдеу ережелері. Іскерлік хат бланкілері. Жалпы сұрақтар бойынша хаттар. Іскерлік хат құрылымы. Іскерлік хаттың ақпараттылығы мен сенімділігі. Хат түрлері. Жазбаша жанрлардың ерекшелігі. Ұйымдастыру - тарату құжаттамасының жүйесі. Сыртқы сауда серіктестерінің түрлері мен ерекшеліктері. Іскерлік этикет және хаттамалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Су шаруашылығы объектілерін автоматтандырылған жүйемен жобалау
    Несиелер: 6

    Гидротехникалық құрылымдарды жобалауды автоматтандыру құралдары саласындағы ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерімен, оларды пайдаланудың негізгі идеяларымен және принциптерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану
    Несиелер: 7

    Су ресурстары және оларды пайдалану. Жаңартылатын су ресурстары. Қазіргі суды беру және судың зиянды әсерлерін өтеу проблемалары; өңірлік әлеуметтік-экономикалық даму болжамдарына негізделген су ресурстарын басқару бағдарламалары. Су ресурстарын кешенді пайдалануға жүйелі көзқарас. Суды басқару жүйелерінің классификациясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидротехникалық құрылымдардың элементтерін жобалдау
    Несиелер: 6

    Автоматтандырылған жобалау жүйелерін жобалау саласындағы кең таралған бағдарламаны зерттеу. Осы құралдардың графикалық мүмкіндіктерін концептуалды, техникалық және егжей-тегжейлі жобалау кезеңдерін автоматтандыру тұрғысынан меңгеру. Тәртіптік зерттеу инженерлік конструкцияларды жобалауда интеллектуалдық мүмкіндіктерді кеңейтудің қуатты құралдарымен жұмыс істеуде білімі мен дағдысы бар жоғары білікті гидротехник мамандарын даярлауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін басқару
    Несиелер: 6

    Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін басқару-сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану ережелерін білу, инженерлік жүйелерді пайдалану бойынша қызметті лицензиялау, диспетчерлік қызметті ұйымдастыру, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің сенімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негіздер және іргетастар
    Несиелер: 5

    Салынып жатқан құрылыс астында және бүкіл құрылымның құрылысы мен тағайындалуы бар инженерлік-геологиялық жағдайлары бар іргетастардың ұтымды түрін таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық технологиялар және су объектілерінің мониторингі
    Несиелер: 7

    Ақпаратты өңдеу және су ресурстары бойынша деректерді талдау, картография және жалпы картографиялау әдістері, су және техногендік карталарды жасау, ақпаратты жинау, өңдеу, жүйелеу, талдау, деректер базасын қалыптастыру саласындағы базалық білімдерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су шаруашылық құрылысы
    Несиелер: 5

    Құрылыс материалдары мен конструкцияларының жалпы мәліметтері мен ерекшеліктері. Шикізат және өндіріс. Алынған материалдар мен конструкцияларды Су шаруашылығы жүйелерінің құрылысында олардың қасиеттеріне қарай қолдану. Жаңа және жетілдірілген материалдар мен конструкциялар. Оларды қолдану шарттары. Бұл пәнді оқу негізгі құрылыс материалдарының қасиеттерін жобалауға, құрылыс материалдарының негізгі қасиеттерін зерттеуге және гидромелиорациялық жүйелер құрылыстарында құрылыс материалдары мен конструкцияларын таңдау, есептеу және қолдану бойынша практикалық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инженерлік конструкциялар
    Несиелер: 5

    Жаңа және жетілдірілген құрылыс материалдары мен конструкциялары. Оларды қолдану шарттары. Бұл пәнді оқу негізгі құрылыс материалдарының қасиеттерін жобалауға, құрылыс материалдарының негізгі қасиеттерін зерттеуге және гидромелиорациялық жүйелер құрылыстарында құрылыс материалдары мен конструкцияларын таңдау, есептеу және қолдану бойынша практикалық мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су шаруашылындағы ГАЖ-технологиялар
    Несиелер: 7

    Су объектілерінің мониторингі өзендер, көлдер мен су қоймаларының су режимінің элементтерін бақылау, өлшеу және болжау әдістерін және әдістерін зерттейді. Жер асты суларының тереңдігін бақылау және өлшеу құралдары. Байқау ұңғымаларынан жер асты суларын таңдау әдісі және олардың құрамын талдау үшін суармалы массивтен топырақты іріктеу. Бұл пәнді зерттеу су объектілерін қадағалау кезінде практикалық проблемаларды ұтымды шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су құқығы
    Несиелер: 5

    Су объектілерін пайдалану, қорғау және қалпына келтіру жөніндегі қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экологиялық құқық
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғаттың өзара іс-қимылы саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалардың жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гидротехникалық құрылымдар
    Несиелер: 6

    Су шаруашылығы желісіндегі гидротехникалық құрылымдарды жобалау және есептеу үшін кәсіби дағдыларды қалыптастыру, су жинау құрылымдары мен су қоймасы гидротораптарын модельдеу, салу және пайдалану дағдыларын беру. Су ресурстарын басқару проблемасына, әсіресе трансшекаралық су ағындарында, су ресурстарын біріктірілген басқару проблемасына ие болу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су шаруашылығы жүйелері мен құрылымдарын пайдалану және автоматтандыру
    Несиелер: 6

    Су пайдалануды жоспарлау, мелиорациялық жүйелерді пайдалану және суару жүйелерінде су пайдалану қызметін ұйымдастыру, жүйелердің сенімді және ұзақ жұмыс істеуін қамтамасыз ететін іс-шаралар мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Суды тазалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Суды тазарту технологиясы-Табиғи және ағынды суларды тазарту технологиясы мен олардың құрылыстары туралы білім. Су дайындау теориясы мен практикасының жай-күйін, сондай-ақ қалалар мен елді мекендердің табиғи және сарқынды суларын тазарту тәсілдерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи және төгінді суларды тазарту
    Несиелер: 6

    Тұндыру, сүзу, зарарсыздандыру жолымен табиғи және ағынды суларды тазарту әдістерін зерттейді. Суды арнайы өңдеу. Құрылымның технологиялық сұлбасы. Реагенттік шаруашылықты есептеу. Мөлдірлеу үшін құрылымдарды гидравликалық есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Cу алу тораптары
    Несиелер: 5

    Су жинау гидротораптары туралы жалпы мәліметтер. Су жинау гидротораптарының жіктелуі. Қойылатын талаптарды, водозаборным гидроузлам. Өзен бөгетсіз су қабылдағыштар. Өзен бөгеті су бөгеттері. Жалпы мәліметтер. Бүйірлік су қабылдағыштар. Алдыңғы су қабылдағыштар. Төменгі торлы су қабылдағыштар. Өзендердегі су жинағыш су торабы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су ресурстарын басқару
    Несиелер: 7

    Көршілес елдердің экономика салаларының дамуына байланысты Қазақстан Республикасы территориясына келетін су ресурстарының мөлшері төмендей береді. Сонымен қатар ол сулардың сапасы да нашарлай түседі. Сондықтан Қазақстан Республикасының стратегиясын жасау және су қорларын басқарудың әдістерін жетілдіру күрделі мәселе болып табылады. Пән тұрақты даму мәнмәтінінде су ресурстарын басқарудың қазіргі жай-күйін, су ресурстарын бірігіп басқару туралы ұғымды, Қазақстан жағдайлары үшін су ресурстарын бірігіп басқаруды енгізу қажеттілігінің негіздемесін, су ресурстарын басқарудың заңнамалық негіздерін, су ресурстарын басқарудың ұлттық саясаты мен ұлттық стратегиясын, су ресурстарын бірігіп басқарудың негізгі стратегиялық қағидатын, бассейндік кеңестердің жұмыс істеуін қарастырады, су ресурстарын интеграцияланған басқару процесін ақпараттық қамтамасыз ету, халықаралық ынтымақтастық және трансшекаралық су объектілерін басқаруды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гидротехникалық құрылымдардың сенімділігі мен қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Гидротехникалық құрылымдар аймағындағы суды сүзу. Су тіреуіш құрылымдардың тұрақтылығы мен беріктігі. Бөгеттер: топырақ, бетон, темірбетон, ағаш. Бөгеттер кезіндегі су өткізу құрылымдары: су ағызу, су жіберу, су тастау. Гидротехникалық құрылымдардың қақпақтары мен гидромеханикалық жабдықтары. Өзен су тораптарын құрастыру. Су тораптары мен энергетикалық объектілердің арнайы құрылыстары: балық өткізу, балық қорғау, шуга және мұз өткізу, ағаш өткізу, эрозияға қарсы, селге қарсы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су кадастры
    Несиелер: 7

    Пән мемлекеттің меншігіндегі, ҚР субъектілерінің меншігіндегі су объектілері, муниципалдық құрылымдар, жеке және заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлер туралы, су объектілерін пайдалану туралы, өзен бассейндері мен бассейндік округтер туралы құжатталған мәліметтердің жүйелендірілген жинағына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су шаруашылығы жүйелері және суды пайдалану
    Несиелер: 6

    Су шаруашылығы объектілерін пайдалану міндеттерін зерделеу және шешу. Пайдалану жұмыстарының түрлері туралы. Осы жұмыстарды заманауи талаптарға сәйкес орындау, олардың тиімділігін, үнемділігі мен сапасын арттыру ресурстары мен әдістері туралы. Жүйелерді, құрылыстар мен объектілерді пайдалану кезіндегі табиғат қорғау іс-шаралары туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су шаруашылық жүйелері ғимараттарының жылыту, желдету және газ қондырғылары
    Несиелер: 5

    Климаттық әсер ету. Жылутехникалық және жылуфизикалық қасиеттері қоршау, процестер жылу және ылғал алмасу ішіндегі үй-жайлар жүйесі. Ғимараттың инженерлік жабдықтарына және оларды реттеу тәсілдері. Негізгі зиянды бөлу, олардың саны және ішкі ауаның температурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғимараттардың санитарлық-техникалық жабдықтары
    Несиелер: 5

    Тұрғын үй, қоғамдық, өндірістік және ауыл шаруашылығы ғимараттарының санитарлық-техникалық жабдықтары бойынша. Сумен жабдықтау, су бұру (кәріз) және газбен жабдықтаудың ішкі жүйелері қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Су шаруашылығы құрылымдарының технологиясы және ұйымдастыруы
    Несиелер: 5

    Болашақ бітірушіні құрылыс ісінің негізгі құрамдастарымен және ережелерімен таныстыру және оны су шаруашылығы жұмыстарының заманауи механизация құралдарын және технологияларын қолдана отырып, әр түрлі инженерлік-геологиялық жағдайларда су шаруашылығы құрылысының техникалық мақсатқа сай және прогрессивті объектілерін сауатты жобалау, құру және пайдалануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығын сумен жабдықтау және жайылымдарды суландыру жұмыстарын жүргізу технологиясы және ұйымдастыруы
    Несиелер: 5

    Шөгінділерді мезгіл-мезгіл жуып тұратын тұндырғыштардың конструкциялары мен есептеулері. Мерзімді жуумен тұндырғыштың негізгі өлшемдерін анықтау. Өлі көлемді Тұндыру және тұндырғыш камерасын жуу уақыты. Су қоймаларын жобалау. Жер бөгеттерін есептеу және жобалау әдістері: Біркелкі, экраны және өзегі бар. Су қоймасы су торабының су шығаруын есептеу және жобалау әдістері: мұнаралы, құбырлы және туннельді су шығарғыштар. Су қоймасындағы су торабын есептеу және жобалау әдістері: ашық және жабық су ағызу құрылыстары. Ашық: алдыңғы және траншеялық су төгінділер. Жабық: мұнаралы және құбырлы, шахталы, шөмішті және сифонды суағарлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Су көздерінде өлшеу құралдарын қолдана отырып, гидрометриялық және гидрологиялық жұмыстарды, гидрометриялық өлшеулерді қауіпсіз жүргізуді, есептеулер жасауды, судың құрамы мен сапасы бойынша жұмыстарды жүргізу, инженерлік-іздестіру жұмыстарын көрсету.

  • Код ON4

    Қозғалыстың негізгі түрлері мен заңдарын, жер асты суларының режимі мен балансын, жер асты суларын қорғауды, гидрогеология негіздерін қалыптастыру және cу ресурстары және суды пайдалану саласындағы міндеттерді шешу үшін ақпаратты жинау және жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Су ресурстарын пайдалану, қорғау және қалпына келтіру бойынша жалпы ережелерді реттейтін құқықтық нормалар жүйесін пайдалануды білу және түсіну.

  • Код ON11

    Инженерлік жабдықтар жүйесін және оларды ұйымдастыру тәсілдерін қолдануды білу.

  • Код ON5

    Іскерлік қағаздар мен зерттелетін саланы сипаттау, су шаруашылық құрылымдарын жобалауда ғылыми зерттеулерді қолдана отырып, оларды оқытылатын салада ғылыми мақалаларды қолдану.

  • Код ON9

    Әртүрлі үлгідегі сораптардың конструкциясын, жұмыс істеу принципін және қолдану аумағын ажырату, олардың техникалық сипаттамаларын және жұмыс режимін бағалау.

  • Код ON3

    Өзен ағынын қалыптастырудың негізгі факторларын түсіндіру, жылдық ағынның негізгі сипаттамаларын есептеудің статистикалық әдістері және оның жыл ішіндегі таралуын жүзеге асыру.

  • Код ON12

    Барлық су пайдаланушылар мен су тұтынушылардың мүдделерін ескере отырып, өзендердің су ресурстарын тиімді басқарудың дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON10

    Су шаруашылық құрылымдардың ұзақ мерзімді жұмысын қамтамасыз ету технологияларын және гидротехникалық құрылымдарды жобалауды оқыту дағдыларын игеру.

  • Код ON1

    Ғылыми жаратылыстану пәндері саласындағы академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын және құқықтық нормаларды ұғыну.

  • Код ON8

    Су ресурстарының теориялық және практикалық білімдерін, су ресурстарын басқару саласындағы бассейндік тәсілді қолдана отырып, олардың қазіргі жай-күйін, әлемдік тәжірибеде су ресурстарын бірігіп басқару принциптерін бағалау әдістерін меңгеру.

  • Код ON7

    Су объектілерінің ластануын геоақпараттық технологиялар арқылы мониторинг жасау және табиғи сулардың ластануымен күресу әдістерін қолдану.

Top