Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08101 Агрономия в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты ауыл шаруашылығы саласында біліктілігі жоғары, бәсекеге қабілетті мамандар мен ғылыми қызметкерлерді, сондай-ақ жоғары оқу орындары мен колледждер үшін педагог кадрларды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Ауылшаруашылық дақылдарының өнімділігін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Өнімділікті бағдарламалау-бұл сапалы жоғары өнімді өсірудің ғылыми негізделген жүйесі. Бағдарламалау лимиттеуші табиғи фактор (ылғалдылық, жылу, фотосинтетикалық белсенді радиация, топырақтың құнарлылығы), реттелетін факторға белгілі бір сортты дақылдардың қажеттілігі (тыңайтқыштар, суару), өнімге әсер ететін табиғи факторлар негізінде реттелетін факторды қолдану шамалары және оны қалыптастыру үшін оңтайлы жағдайлар (мелиорация, агротехника).сияқты негізгі көрсеткіштер негізінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суғармалы егіншілік
    Несиелер: 5

    Келешекте ауыл шаруашылығын өркендету үшін суғармалы жерлердің тиімділігін арттырудың маңызы; суғармалы жерлерде өсімдіктердің тіршілік факторларын және егіншілік пен өсімдік заңдарын реттеу ерекшеліктері. Жерді суғарудың агроэкологиялық, биологиялық және агротехникалық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. «Ғылымның тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - Аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Егіншіліктегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық тиімді, заманауи, жаңа, прогрессивті технологиялар мен техниканы, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің кешенді механизациясын, топырақты ең аз өңдеуді, дақылдарды өңдеусіз егуді, ылғал сақтаушы технологияларды - тамшылатып суару және жылына екі өнім алуды оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Жобаларды басқару әдістерінің даму тарихымен таныстырады; жобаның тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешімдер қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін зерттейді; жобаның өмірлік циклінің түрлі сатыларында жоба менеджерінің рөлін және функцияларын меңгеру; жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандары және оларды әзірлеу, оңтайландыру әдістерімен таныстырады. Жобаның жетістіктерін жоспарлау және бақылау құралдарын зерттейді; зерттеу және шығармашылық жұмыс дағдыларын дамытуға, бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып жобаларды экономикалық модельдеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрономиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу әдіснамасы-бұл тек ғылыми әдістердің жиынтығы емес, элементтері бір-бірімен тығыз байланыста болатын нақты жүйе. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдері, оның ішінде зерттеу бағытын таңдау, ғылыми-техникалық проблеманы қою, теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми жұмыс нәтижелерін рәсімдеу бойынша ұсыныстар беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агроландшафттық егіншілік
    Несиелер: 6

    Магистрант табиғи ландшафттармен, оның ішінде агроландшафттармен, оларды құрайтын элементтерімен, ландшафтқа бейімделген Қазақстанның нақтылы өңірдегі егін шаруашылығын зерттеп, бұл саладағы білімін толтырады. Агрономиялық пәндер аумағында толықтырып, агроландшафтық егіншілік жүйесі жөніндегі жалпы көрінісін қалыптастыру, яғни ол өсімдік шаруашылығының және топырақтың өнімділігін арттыруға бағыттала отырып, нақтылы шаруашылықтың агроландшафтын тиімді қолдануын қамтитын ұйымдастыру-шаруашылық, агромелиоративтік, орманмелиоративтік, гидромелиоративті шаралар жиынтығынан құралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашағы зор егістік дақылдар және олардың прогрессивтік технологиялары
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылығы дақылдарынан мол және сапалы өнім алу үшін болашағы зор дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін және алдыңғы қатарлы технологиясын игеруді, өсімдіктің тіршілік факторы, шектеулі және оңтайландыру жолдары, инновациялық технологияның шаруашылыққа енгізудің экономикалық тиімділігін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР бүлінген жерлерін рекультивациялау
    Несиелер: 6

    Бұл пән жердің өнімділігі мен шаруашылық құндылығын қалпына келтіруге, сондай-ақ қоршаған орта жағдайын жақсартуға бағытталған жұмыстар кешенін қарастырады. Бұл пәнді меңгеру өндірісте сауатты пайдалану үшін білім мен дағдыларды меңгеруді тыңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес шешімдерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Шешім қабылдау процесінің, математикалық моделін құру, шешу, сонымен қатар шешім нәтжелерін компьютер көмегімен талдау жүргізуге көп көңіл бөлінеді. Шешімдер қабылдауда өндірістік, транспорттық және қаржылық есептердің модельдері, шешімдер қабылдау теориясының элементтері және нақтылы тәжірибелік есептерді компьютерде шешу алгоритмдерді шығару қабілеттілігі қалыптастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа перспективалық мал азықтық дақылдар
    Несиелер: 6

    Республиканың енгізілген немесе енгізілетін ауыл шаруашылық өндірісіне жаңа мал азықтық дақылдарын, мал азықтық дақылдардың биологиялық және морфологиялық ерекшеліктерін, азықтың өнімділігі мен сапасын, азықтың әртүрлі түрлерін өндіру үшін жаңа азықтық дақылдарды пайдалануды қарастырады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Суармалы егіншілік саласында және ауыл шаруашылығы дақылдарының шығымдылығын бағдарламалауда білімді кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON2

    Басқарушылық шешімдерді қолдану және халықаралық ортада ағылшын тілінде кәсіби әңгіме жүргізу, ғылыми-техникалық және педагогикалық мәселелердің кең ауқымы бойынша әңгіме жүргізе білу.

  • Код ON1

    Ғылым философиясы, Психология және педагогика мәселелерінде көкжиектерді көрсету, әртүрлі психологиялық жағдайларда оңтайлы нұсқаларды табу.

  • Код ON4

    Ауыл шаруашылығында инновациялық технологияларды қолдану үшін ақпарат жинау және түсіндіру.

  • Код ON6

    Агрономияда ғылыми зерттеу жүргізу кезінде ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты хабарлау.

  • Код ON5

    Кәсіпкерлік және бизнес шешімдерді модельдеу саласындағы жобаларды басқарудағы ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.

  • Код ON7

    Агроландшафттық егіншіліктің зерттелетін саласында әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру және ҚР бүлінген жерлерін қалпына келтіру үшін қажетті оқыту дағдылары.

  • Код ON8

    Жаңа перспективалы далалық және жемдік дақылдар мен олардың озық технологияларын зерделеуде одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары.

7M08101 Агрономия
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M08101 Агрономия
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M08101 Агрономия
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M081011 Агрономия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M08101 Агрономия (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M131 Өсімдік шаруашылығы

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top