Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02106 Арт-менеджмент

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Терең білімі бар, мәдениет саласындағы өнер теориясының негіздері мен басқару әдістерін түсінетін, сондай-ақ қазақстандық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар меңгеруі тиіс кәсіби құзыреттерді меңгерген жоғары білікті өнер бакалаврларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B023 Режиссура, арт-менеджмент
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    «Мамандыққа кіріспе» курсы арт-менеджерді дайындау жүйесіндегі маңызды элемент болып табылады, мәдениет саласындағы ұйымдастырушылық жұмыстың барлық қырларын қамтиды, Мәдениет саласының экономикалық және мазмұнды ерекшеліктерімен, инфрақұрылыммен таныстырады, арт-менеджердің пәнаралық облысы және жұмысы ретінде арт-менеджмент туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік және отандық хореографияның тарихы I
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ мамандардың хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі тенденцияларын талдау, оның әлемдік мәдени ағымындағы орнын анықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихы мен теориясы негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың өнер теориясының негіздерін, көркем мәдениет пен өнердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі заманғы өнертанудың тұжырымдамалық аппараты мен әдістерін; көркемдік дәстүрлер, шығармашылық әдістер, ағымдар, олардың тарихи дамуындағы өнердегі бағыттар мен мектептер туралы түсініктерді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы II
    Несиелер: 3

    Шетел және отандық хореографиясының тарихы курсы отандық хореографиялық өнердің тарихын меңгеру, оның көрнекті өкілдерін, балет әртістерін, хореографтарды, педагогтарды білуге, отандық хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін талдай, оны әлемдік мәдени кеңістікте анықтай білуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет экономикасы
    Несиелер: 5

    "Мәдениет экономикасы" курсы аясында білім алушылар мәдениет саласының экономикасы, оның құрылымының негізгі элементтері, аралас экономика жағдайындағы мемлекеттің шаруашылық қызметінің негізгі нысандары мен әдістерінің мазмұны туралы бастапқы мәліметтермен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    «Музыка тарихы мен теориясы» курсының басты маңызы - бұл пән тарихи тәжірибені, сонымен қатар кәсіби би мәдениеті мүддесінде музыкалық өнер туралы ойларды ескере отырып, музыка теориясының негіздері бойынша ғылыми білім жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас этикасы
    Несиелер: 5

    «Іскерлік қарым-қатынас этикасы» курсы студенттерде қазіргі іскерлік қарым-қатынас ережелерін қалыптастырады, студенттердің іскерлік қарым-қатынастың теориялық негіздерін меңгеруі, сауатты іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруі, тиісті адамгершілік және психологиялық қасиеттерді қалыптастыру, студенттердің іскерлік қарым-қатынас процесінде төзімділікке тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курс менеджменттің теориялық негіздері мен практикасының жүйелі түрде баяндалуын білдіреді. Курс кәсіпорынның инновациялық қызметін басқарудың білім, іскерліктер мен дағдылар кешенін, инновациялық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру мәселелері бойынша білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табылады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Қақтығыстарды басқару курсына қақтығыстың мәні, динамикасы мен құрылымы туралы түсінік, қақтығыстарды басқарудың теориялық мәселелері, келіссөздер, ұйымдық өзгерістер, іскерлік этика мен этикет, қақтығыстағы мінез -құлық стратегиялар, келіссөздер кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тайм менеджмент
    Несиелер: 5

    «Тайм менеджмент» курсы білім алушылардың уақытты басқаруды ұйымдастыру негіздері, жеке және корпоративтік жұмысты ұйымдастыру тәжірибесіндегі тайм-менеджменттің принциптері мен технологиялары туралы білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дағдарысқа қарсы менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс дағдарысқа қарсы менеджмент саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи тақырыптарымен және әдістерімен таныстырады. Білім алушылар экономикалық дағдарыстың басталу циклдылығының қазіргі заманғы теорияларын, кәсіпорындардың қаржылық дағдарысын ерте диагностикалау әдістерін, кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару стратегиясын таңдауды үйренеді. Қазіргі жағдайда ҚР кәсіпорындарында дағдарысқа қарсы менеджментті ұйымдастыру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 5

    «Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент» курсы мәдениет саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне, мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы қағидаттарына, сондай-ақ мәдениет саласының мекемелердегі басқарушылық қызметтің практикалық дағдыларына оқытуды мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және мотивация, cыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән 2 бөлімнен тұрады: 1. Көшбасшылық және мотивация; 2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері. Пәннің бірінші бөлімі көшбасшылық және мотивация қарқынды дамып келе жатқан әлем жағдайында кәсіпорынды тиімді басқару үшін негіз болады. Көшбасшылықтың теориясы мен практикасын білу, болашақ кәсіби қызметте, құзыреттілік-іс-әрекет амалының шеңберінде оларды табысты қолдану дағдылары, болашақ бакалаврларда басқарушылық қызметті орындауда көшбасшылықтың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері» екінші бөлімі - бұл сыбайлас жемқорлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі проблемаларды, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдағы қоғамның, бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерделейтін білім саласы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-заңгерлік емес мамандықтардың студенттері үшін заң ғылымының негізін зерттеу, сонымен қатар студенттердің Қазақстан Республикасының негізгі құқық салалары, түсініктері мен категориялары туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған, құқықтық білімді күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамыту және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фандрайзинг
    Несиелер: 3

    «Фандрайзинг» курсы белгілі бір әлеуметтік жобаны, сондай-ақ бір ортақ идеямен немесе «қозғалыс векторымен» біріктірілген жобалар сериясын іске асыру мақсатында ұйымның ақша қаражатын және өзге де ресурстарды тарту әдістеріне оқыту процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зияткерлік меншік құқығының негіздері
    Несиелер: 5

    «Зияткерлік меншік құқығы негіздері» пәнін меңгерудің міндеттері студенттердің интеллектуалдық меншікті қорғау саласындағы теориялық білімімен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады, сонымен қатар бұл бизнестің құрылуына, қалыптасуына және дамуына жоғары деңгейдегі қолдауды қамтамасыз ететін құқықтық мәдениетінің деңгейін жоғарылатуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Авторлық және сабақтас құқықтар
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны ғылым, әдебиет және өнер туындыларын (авторлық құқық), қойылымдарды, спектакльдерді, фонограммаларды, эфирлік және кабельдік хабар тарату ұйымдарының хабарларын жасау мен қолдануға байланысты туындайтын авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған. (сабақтас құқықтар). Сонымен қатар студенттердің меншік құқығы, объектілер, субъектілер, авторлық құқық пен сабақтас құқықтардың мазмұны туралы түсініктерін қалыптастыру, авторлық құқық иелері мен авторлардың құқықтарын қорғау, авторлық құқық нормаларын арт- менеджердің практикалық жұмысында қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнесті бағалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыда кәсіпорынның құнын бағалауға теориялық, әдіснамалық және практикалық тәсілдер туралы білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыру, мүліктің әртүрлі түрлерінің құндық сараптамасының мәні мен мазмұнын сипаттайтын ұғымдық-терминологиялық аппаратты оқу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    «Маркетинг» курсы студенттерде маркетингті басқару, маркетингтік ортаны зерттеу, маркетингтік зерттеулер жүргізу, тауар саясатының ассортименті мен басқа да элементтерін басқару, өнімнің бөлінуін бағалау және болжау, баға белгілеудің нарықтық әдістерін пайдалану, стратегиялық жоспарлау, жарнамалық кампанияларды әзірлеу және өткізу және кәсіпорын өнімдерін жылжыту бойынша басқа да іс-шаралар мәселелері бойынша кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жобалық технологиялар
    Несиелер: 5

    «Жобалық технологиялар» курсы мәдениет саласындағы жобаларды жүзеге асыру бойынша білім кешені болып табылады; сондай-ақ мәдениет және өнер саласындағы жобалау қызметінің қағидаттары мен әдістерін игеруге, жобаларды іске асырудың негізгі кезеңдеріне, ұйымдық құрылымның жобалық тәсіліне бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән бизнестің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру, қызметтің кез келген саласын ұйымдастыру үшін бағдарламалық құжатты құру, жоспарлаудың мазмұны мен әртүрлі әдістерін; бизнес-жоспарлардың құрылымы мен функцияларын; бизнес-жоспарларды әзірлеуге инвесторлардың талаптарын; бизнес жоспарлау әдістемесін ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • HR менеджмент
    Несиелер: 5

    «HR-менеджмент» пәні практикаға бағдарланған, өйткені студенттерді берілген контекстке және ішкі коммуникациялар мен персоналды басқаруды жүзеге асырудың заманауи талаптарына сәйкес келетін тәжірибелік дағдылар мен әдістерді жинауға үйретуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, студенттердің HR-менеджмент принциптерін, персоналды жоспарлау және басқару әдістері мен тәсілдерін, персоналды ынталандыру теориясын меңгеруі; персоналды іріктеу және бейімдеу принциптері; персоналды тиімді басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесі; HR-брендтің персоналды басқару жүйесінің негізгі рәсімдерімен байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арт-индустрия саласындағы қаржы
    Несиелер: 5

    «Арт-индустрия саласындағы қаржы» пәні студенттердің ұғымдарды, терминдерді, қаржы санаттарын, оларды жіктеуді меңгеруіне бағытталған; қаржыны ұйымдастыру нысандарының өзара байланысы мен өзара іс-қимылын және оларды арт-индустрияның нақты жағдайларында қолдану әдістерін түсінуге қол жеткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арт-әкімшілендірудегі құқықтық нормалар
    Несиелер: 5

    «Өнерді әкімшілендірудегі құқықтық нормалар» курсы студенттер арасында арт менеджмент саласындағы біртұтас білім жүйесін қалыптастыруға; ұйымды табысты басқарудың заманауи тәжірибесі ретінде арт -менеджменттің маңызды ережелерін ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәуекел-менеджмент
    Несиелер: 5

    «Тәуекел-менеджмент» пәнін оқу ұйымның тәуекел-менеджментінің негіздерін меңгеруден тұрады. Бұл пәнді оқу кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау және бағалау құралдары саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сондай-ақ кәсіпкерлік ортада тәуекелдерді төмендетудің ғылыми тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-индустриядағы нарық
    Несиелер: 5

    «Арт-индустриядағы нарық» курсы студенттерді арт-нарықтың пайда болу тарихымен және қызмет ету ережелерімен, қазіргі арт-нарықтың тауар айналымының тәсілі ретінде қызмет ету ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған, қазіргі заманғы өнер нарығының жұмыс істеуін талдау, көркем шығармалар нарығындағы белгілі бір жағдайға қатысты экономикалық сараптама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәуекелдерді талдау және сыртқы орта менеджменті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде фирманың тәуекелдерін азайту бойынша шешімдерді негіздеуге мүмкіндік беретін тәуекелдерді басқарудың ықтимал әдістері туралы, сондай-ақ әртүрлі типтегі ұйымдардағы тәуекел-менеджмент мәселелерін шешуге, белгісіздік және тәуекел жағдайларында басқарушылық шешімдерді қабылдаудың негізгі принциптері мен өлшемдері туралы кешенді түсінік қалыптастырады. Дағдыларды игеру Тәуекел-менеджмент туралы қазіргі заманғы түсініктерді, оның қазіргі қазақстандық бизнестегі рөлін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Театр қызметін ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Курс театр менеджментінің негізгі терминдеріне, театр қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету негіздеріне, театр қызметінің экономикалық аспектілерінің әдіснамалық негіздеріне, театр ұйымы мен жобасының шығармашылық-өндірістік әлеуетін дұрыс бағалауға, заманауи театр үдерісіндегі бағдарлауға, орындаушылық өнер саласындағы еңбек және авторлық қатынастардың ерекшеліктеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорынның инновациялық қызметі
    Несиелер: 5

    «Кәсіпорынның инновациялық қызметі» пәні іскерлік ортаны дамытудың өзекті үрдістерін ескере отырып, қазіргі заманғы компаниядағы инновацияларды басқару мәселелері. Экономикаға, инновациялардың рөліне және кәсіпорынның стратегиялық ресурсы ретінде білімді басқаруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Event-менеджмент
    Несиелер: 3

    «Event-management» пәнін меңгеру студенттерге оқиғалық менеджментпен байланысты шараларды жүзеге асыру үшін қажетті негізгі теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, іс-шараны ұйымдастыру процесін басқарумен, оны көпшілік кеңістігінде жылжытумен байланысты оқиғалық менеджмент саласына қызығушылығын дамыту, сондай-ақ осы саладағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру және іс-шараларды ұйымдастырудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану білімі мен іс-әрекеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-жобаларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    «Арт-жобаларды ұйымдастыру» курсы арт-жобаларды ұйымдастыруды, арт-жобаны жүзеге асыруға ілеспе іс-шаралардың жүйелілігін оқытуды мақсат етіп қояды. Сондай-ақ, білім алушыларда түсінік аппаратын қалыптастыру және арт-жобаларды ұйымдастыру саласында теориялық және жобалық ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көрме және музей қызметін ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 6

    Курс музейлер мен музей-көрме үлгісіндегі мекемелердің қызметін ұйымдастыру теориясы мен тәжірибесінің жалпы және жеке мәселелерімен, сондай-ақ көрме жобасын жобалау әдістемесімен танысуға арналған. Музейлер мен музей-көрме үлгісіндегі мекемелерді ұйымдастырудың теориясы мен практикасын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сапаны басқару
    Несиелер: 3

    Курс тауарлар мен қызметтердің сапасы мен оларды ұсыну мәселелері бойынша білімді қалыптастыруға; тұжырымдамалар, сапа мәселелеріне көзқарастар эволюциясына, тауарлар мен қызметтердің сапасын нормативті реттеуді қамтамасыз ету мәселелеріне; өнім сапасын бағалау әдістемесін қолдануға, сапа мәселелері бойынша шешім қабылдауға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениет және өнер саласындағы баға саясаты
    Несиелер: 5

    Пән мәдениет және өнер саласында баға саясатын әзірлеу бойынша құзыреттілікті қалыптастыратын менеджмент бағыттарының блогына кіреді. Осы пәнді оқу нәтижесінде қалыптасатын негізгі құзыреттіліктер мәдениет және өнер мекемелері өнімдерінің құндылығын анықтау дағдыларының пайда болуын болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Продюсерлеу
    Несиелер: 4

    «Продюсерлеу» пәні продюсерлік негіздерді меңгеру, кинобизнес жұмысының маңызды ережелерін зерделеу; өндіріс принциптері туралы түсініктер; теледидарды мемлекеттік реттеу принциптері және аудиовизуалды өнімдерді шығару процесінде туындайтын нақты жағдайларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Корпоративтік бизнес
    Несиелер: 5

    «Корпоративтік бизнес» курсы компаниялардың менеджерлері мен олардың меншік иелері (акционерлер/инвесторлар) арасындағы өзара қарым-қатынас жүйесін бағалау мен талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін баяндауды көздейді. Сондай-ақ корпоративтік басқарудың негізгі модельдерін, корпоративтік бақылау жүйелерінің өзара байланысын және Компания қызметінің қаржылық көрсеткіштерін зерделеуді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Коммуникация теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс коммуникацияның қазіргі заманғы теорияларымен танысуды, коммуникацияның деңгейлерін, формалары мен түрлерін зерттеуді, қазіргі коммуникациялық жүйелердің әртүрлі құралдарының тиімді жақтарын анықтауды, студенттердің әлеуметтік коммуникацияның теориялық негіздерін игеруін, студенттердің жалпы заңдылықтар, коммуникацияның әртүрлі түрлері, деңгейлері мен формалары туралы жүйелі білімі мен идеяларын қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақыт қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    «Бос уақытты ұйымдастыру» курсы студенттерді халықтың әр түрлі топтарымен мәдени іс -шараларды ұйымдастыру туралы жүйелі түсінігін қалыптастыру, оның теориялық негіздері, ерекшеліктері, мәселелері және студенттердің мәдени іс -шараларды ұйымдастыру саласындағы білімдерін болашақ кәсіпқойлықта қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Ұйымдастырушылық мінез-құлық – бұл топтарда және бүкіл ұйымда жұмыс істеу кезінде жеке идеяларды, құндылықтарды, әрекеттерді зерттеу үшін әртүрлі пәндердің теориясын, әдістері мен принциптерін қолданатын арт-менеджменттегі адамдардың мінез-құлқының себептері мен факторлары туралы пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    «Инновациялық менеджмент» пәні кәсіпорындардың инновациялық даму технологиялары мен әдістеріне арналған, жаңа идеялар мен өнімдерді, прогрессивті технологиялар мен жабдықтарды әзірлеу және енгізу рәсімдерін оқытуды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Промоушн және имиджмейкинг
    Несиелер: 5

    «Промоушн және имиджмейкинг» курсы промоушн мен имиджмейкингтің теориялық негіздерімен таныстырады, имиджді қалыптастырудың технологиялық құралдары мен аспаптарын қарастырады, тауарды жылжыту және жеке тұлғаның, ұйымның, мәдени өнімдер мен қызметтердің имиджін қалыптастыру құралдарын меңгеру үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды қалыптастырады, имиджелогияның ең маңызды теориялық және практикалық аспектілерімен, мәдениетаралық коммуникация процесінде оның қызмет ету стандарттары мен ережелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениет саласындағы мемлекеттік және құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    «Мәдениет саласындағы мемлекеттік -құқықтық реттеу» курсы мәдениет пен өнер саласындағы мемлекеттік реттеудің негізгі принциптері мен құралдарын, Қазақстан Республикасының мәдениет туралы заңнамасының негіздерін; мәдениет мекемелері мен ұйымдарының қызметінің нормативтік -ұйымдастырушылық негіздерін, әлеуметтік -мәдени қызметті ұйымдастыруды, мәдениетті басқаруды реттейтін нормативтік құқықтық актілердің құрылымы мен түрлерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиа жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курсты игеру барысында ақпараттық қоғамның өзекті мәселелері қарастырылады. Коммуникативтік үдерістің мазмұнын, коммуникация теориясы мен модельдерін, бұқаралық коммуникация түрлерін, бұқаралық ақпарат және жарнама құралдарын, заманауи медиа жоспарлау технологияларын зерделеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шоу-бизнес менеджменті
    Несиелер: 5

    «Шоу-бизнес менеджменті» курсы шоу бағдарламаларды құрудың технологиялары және әдістерінің теориялық негіздерін, сценарий-режиссерлық технологияларды меңгеру; әр түрлі деңгейдегі шоу бағдарламаларды қоюдың практикалық дағдыларын оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-индустриядағы жарнама және PR
    Несиелер: 5

    Курс мәдениет және өнер саласына жарнамалық қызметті енгізу принциптері мен әдістерін меңгеруге бағытталған; жарнама науқанын, PR акцияларын дұрыс ұйымдастыра білуде практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық менеджмент
    Несиелер: 5

    «Музыкалық менеджмент» курсы білім алушыларда музыкалық өнер саласындағы менеджмент білім жүйесін қалыптастыруға, музыкалық саладағы ұйымдардың ұйымдастырушылық даму заңдылықтары мен басқару ерекшеліктері туралы білімді, музыкалық өнердің эволюциясын, заманауи музыкалық өнерді, музыкалық менеджменттегі серіктестік пен көшбасшылық, музыкалық продюсирлеудегі «креатив-технологиялар» қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    «Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету» курсы мемлекет пен құқық туралы білімдер кешенін, салалық құқықтың негіздерін, кәсіпкерлік қызметті реттейтін заманауи заңнамада бағдарлау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметке салық салу сұрақтарына бағытталған. Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті дамытудың әлеуметтік компонентін жетілдіру бойынша мемлекеттік саясат институтын қалыптастырудың негізгі тетіктері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отандық шоу-бизнестің үрдістері
    Несиелер: 5

    «Отандық шоу-бизнес үрдістері» курсы отандық және шетелдік шоу-бизнестің дамуының негізгі бағыттарын, шоу -бизнестің негізгі терминдерін, түсініктері мен мәселелерін, отандық шоу-бизнестің дамуы мен қалыптасуын талдауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • SMM маркетинг
    Несиелер: 5

    «Social media marketing (SMM)» курсы компанияның интернет-қоғамдастықтарда, форумдарда, блогтарда, әлеуметтік желілерде, бейне-хостингтерде және басқа да ресурстарда қызмет көрсетуге, кәсіпорынның бәсекелестік стратегиясында заманауи технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік желілерде маркетингті басқарудың теориялық тәсілдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Брендинг
    Несиелер: 5

    «Брендинг» курсы студенттерде бренд ұғымы және брендинг процесі туралы, сондай-ақ бренд түрлері, бренд құрылымы және бренд бірегейлігі, үлгілері, бренд имиджі және оны қалыптастыру құралдары, брендтің негізгі атрибуттары, сондай-ақ бренд-менеджменттің кейбір аспектілері, бренд қоржыны, оның құрылымы, оны басқару үлгілері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылық қызметті материалдық және техникалық жабдықталуы
    Несиелер: 5

    «Шығармашылық ұйымдардың материалдық және техникалық жабдықталуы» курсы студенттерге базалық теориялық және практикалық білімді қалыптастыруды, шығармашылық қызметтің материалдық-техникалық жабдықталуын меңгеруді, әр түрлі процестерді механикаландыру мен автоматтандыруды, жабдықтардың барлық түрлерін таңдау мен ұтымды пайдалануды үйретуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениет саласында бизнесті ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    «Мәдениет саласындағы бизнесті технологиялық ұйымдастыру» курсы мәдениет саласындағы кәсіпті ұйымдастыру саласындағы білімді қалыптастыруды, бизнес -жоспар құру әдістемесі мен мақсаттарын белгілеуді; бизнес -идеяны әзірлеу және енгізуді, бизнес -жоспар құруды, баға саясатын негіздеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Киноиндустриядағы менеджмент
    Несиелер: 3

    «Киноиндустриядағы менеджмент» курсы білім алушылардан өз бетінше жұмыс істеуге: шығармашылық тапсырмалар (синопсис, киноға арналған баспасөз хабарламасы); коммуникативтік техникалар ( дискуссиялар, презентациялар), сұхбатқа және көпшілік алдында сөйлеуге дайындық: сонымен қатар компьютерлік технологияларды (киножобаның өндірістік жоспары) қолдана отырып инновациялық әдістер және т.б. сонымен қатар кино-бейне өндірісі мен прокаттау саласында қажетті білім мен іскерлікті, сондай-ақ продюсирлеудің заманауи стандарттарына сәйкес кино-жобаларды табысты іске асыру үшін практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Продюсер шеберлігі
    Несиелер: 3

    «Продюсер шеберлігі» курсы білім алушыларда аудиовизуалды саладағы өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілерін түсінуге, студенттерді продюсирлеу процесін сипаттайтын заманауи ұғымдық-терминологиялық аппаратпен таныстыруға, продюсер қызметінің заңдық аспектілері, қазіргі заманғы экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Event-маркетинг
    Несиелер: 4

    «Event-маркетинг» курсы технология және техника туралы білімді меңгеруге бағытталған, тұтынушы мен бренд арасында эмоциялық байланыс жасайтын арнайы іс-шараларды құру және ұйымдастыру арқылы тауарды немесе қызметті жылжыту; бағдарламалық пакеттер базасында жаңа ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу үшін қажетті арнайы білім мен іскерлікті меңгеруге бағытталған..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Өнердің негізгі түрлерінің тарихы мен теориясын, өзіндік көркемдік қабылдау және көркемдік менеджменттің даму болашақтарына көзқарас тұрғысынан өнердің стильдері мен жанрларын білу.

  • Код ON2

    Басқару қызметінің негізгі принциптері мен әдістерін білу, мәдениет мекемелері қызметінде экономикалық білім негіздерін пайдалану қабілетін және іскерлік қарым-қатынас дағдылары мен тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON3

    Құқықтық мәдениеттің базалық құндылықтарын білу, кәсіпкерлік қызмет негіздерін білу, басқа адамдардың мінез-құлқына және сеніміне әсер ету қабілетін меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

  • Код ON4

    Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент технологияларын жүзеге асыру, уақытты тиімді басқару дағдыларын меңгеру, дағдарыстың алдын алу құралдары мен технологияларын тарту әдістерін қолдану және білу.

  • Код ON5

    Жобалық технологияларда маркетингтік және бизнес құралдарды қолдана білу, авторлық құқықтың құқықтық тәжірибесін қолдану білу.

  • Код ON6

    Қаржы-экономикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру және инновациялық стратегияны әзірлеу және арт-индустрияда тиімді менеджментті қалыптастыру.

  • Код ON7

    Ұйымның шығармашылық-өндірістік қызметтегі дағдыларын меңгеру, кәсіби кадрлармен қамтамасыз ету және іскерлік қарым-қатынас, коммуникация теориясының негіздерін білу

  • Код ON8

    Корпоративтік бизнестегі нарықтық экономиканы ескере отырып, мәдениет саласындағы қызметтердің бағаларын анықтаудың принциптері мен әдістерін қолдана білу, ұйымның тәуекелдерін анықтау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Концерттерді, мерекелерді және басқа да көпшілік әлеуметтік-мәдени қызмет формаларын проюсерлеу және менеджменттің технологияларын қолдану.

  • Код ON10

    Арт-саланы ілгерілетудің қазіргі заманғы әдістерінің негіздерін білу, шығармашылық ұйымдарды жоспарлау және материалдық-техникалық жарықтандыруды қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Отандық, шетелдік шоу-бизнес және медиа-жоспарлау менеджмент негіздерін білу, арт-бизнестегі құқықтық реттеу негіздерін түсіну және арт-жобаларды жазу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру принциптері мен әдістерін білу, продюсерлік қызметтегі және әлемдік мәдени кеңістікке ұлттық фильмдерді насихаттаудағы арт-менеджменттің ұйымдастырушылық дағдыларын білу.

Top