Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01506 Математика-информатика в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсатын қалыптастыруда университеттің миссиясы, академиялық саясаты және стратегиялық даму жоспары негізге алынды. Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру концептуалдық принциптері ретінде білім беру мен ғылымды іргелендіру, ізгілендіру, ақпараттандыру және интеграцияландыру мәселелері көрсетілген және оқыту мен тәрбиелеу интеграциясын қамтамасыз ету, білім беру үдерісінде, субъектіде патриоттық сезімді қалыптастыру, салауатты ортада жеке тұлғаның өзін өзі дамытуы, әлемдік еңбек нарығында жас ұрпақтан бәсекеге қабілетті сұранысқа ие мамандарға білім беру қызметіне сапалы маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Обьектіге бағытталған программалау
Бағдарламаны әзірлеу және сүйемелдеу
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Бағдарламалау тілдері
Математиканы оқыту әдістемесі
"Мәңгілік Ел" құндылықтары және рухани жаңғыру
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Қиындығы жоғары есептер
UNIX желілік бағдарламалау
Мектеп геометрия курсын оқыту әдістемесі
Дифференциалдық теңдеулер
Көп айнымалылар функциясы
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Деректер қорлары жүйелері
Kәсіби бағытталған шетел тілі
Сандық әдістер
Дінтану
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Білім берудегі менеджмент
ЭЕМ-де машықтану
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Математикалық есептерді шешу практикумы
Mатематикалық талдау
Жасанды интеллект
Логикалық алгебра
Информатиканы оқыту әдістемесі
Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Қолданбалы ақпараттар теориясы
Инклюзивті білім беру
Си бағдарламалау тілі
Визуалды бағдарламалау технологиясы
Кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Дербес компьютердің құрылымы
Математикалық логика және дискретті математика
Алгоритмдер және программалау
Элементар математика
Интернетте программалау
Педагогика
Функционалдық анализ
"Компьютерлік графика "
Компьютерлік және математикалық модельдеу
Компьютер архитектурасы
Веб бағдарламалау негіздері
Геометрия негіздемелері
Комплексті талдау
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Программалау есептерін шығару практикумы
Математиканы оқытудың жаңа технологиялары
Delphi-де программалау
Өрістер теориясы
Жастар саясаты
Операциялық жүйелер және параллельдік есептеулер
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсінеді. Ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете алады. Философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық білім негіздерін ғылыми дүниетаным қалыптастыруға бейімдейді.
- Кәсіпкерлік және құқық, экология салаларындағы кәсіби дағдыларды, кәсіпкерлік пен көшбасшылық қабілеттерін, сондай-ақ, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін меңгереді.
- Заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру, пайдалану арқылы ақпараттық сауаттылықты өз бетінше көрсетуге бағыттайды.
- Кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қажетті қазақ, орыс және шет тілдерді игерген және конструктивтік сұхбат құра білуге дағдыланған және көпконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті және толерантты болады.
- Мектеп жасына дейінгі балаларды салауатты өмір сүру дағдыларын баулу, дене тәрбиесі мәселесін теориялық талдау.
- Қоғамдық пікірге, салт-дәстүрге, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-мәдени құндылықтарды таңдау және өз қызметінде қолдану. «Мәңгілік ел» жалпы халықтық идеясын кәсіби қызметінде жас ұрпақты тәрбиелеуде іске асыруда қолдау.
- Кәсіби қызметпен жоғары деңгейде айналысатын және өзінің кәсіби дамуын одан әрі жобалай білетін, кәсіби қарым - қатынас тәсілдерін қолдана алатын қабілеттілікке бағыттайды.
- Білім беру мазмұнын жанартудың негізгі бағыттарын, педагогикалық кадрлардың кұзіреттіліктерін, білім беру процесін ұйымдастыру жолдарын меңгереді және білім беру процесінің мониторингі, бағалау критерийлері ерекшеліктерін болашақта кәсіби қызметінде қолдана білу және жүзеге асыру. Болашақ кәсіби қызметінде білім беру үдерісін мониторингілеу және бағалау ерекшеліктерін, білім беру мазмұнын өзектендірудің негізгі бағыттарын, педагогикалық кадрлардың біліктілігін, білім беру процесін ұйымдастыруды пайдаланады.
- Заманауи ақпараттық және педагогикалық технологияларды қолдану жағдайында білім алушылардың оқу-ізденушілік жұмыстарын ұйымдастыруға қабілетті болуды қамтамасыз ету. қолданбалы математикалық талдау жүргізудің дағдыларын қалыптастыра отырып , есептерді шешу мен зерттеудің негізгі математикалық әдістерін меңгеру.
- Жүйелік бағдарламалау қамтамасыздандыру, функцияларының тәжірибелік машықтарын дамыту, өңдеу және көркемдеу тәсілдерін игерту, оларға жұмыстың жүйелі түрде сауатты орындалу жолдарымен таныстыру арқылы білім берумен бірге инклюзивті маман даярлау. Педагогикалық білім беру саласында авторлық жаңашыл идеяны іске асыру, альтернативті шешімдер табуға, педагогикалық идеялардағы жаңашылдықты туындату, сын көзбен ойлау білімдерін дамытуға қабілетті.
- Білім алушылардың сыни ойлау қабілеті мен өз бетімен іздену дағдыларын дамытуға арналған оқу-әдістемелік жұмыстарды саралау Педагогикалық, ғылыми зерттеулердің методологиясы мен әдістерін саралай алады және теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану .
- Бағдарламалау тілдерін басқарудың инновациялық технологиялық моделін құрастыру. Дифференциалдық теңдеулердің және қиындығы жоғары есептердің компьютер көмегімен нәтижесін алу.