Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08102 Топырақтану және агрохимия в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа формациядағы іргелі және қолданбалы білімі бар, ынталы, ауылшаруашылық өндірістегі және еңбек нарығындағы қазіргі заманның құбылмалы талаптарына бейімделген, командада жұмыс істей алатын және топырақтану және агрохимия облысында қажетті білімі бар мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ биотасын және үрдістерді: нитрификация және денитрификация, қоршаған ортаның антропогенді ластануы, минералдық азоттың биологиялық трансформациясы, фосфор, күкірт және басқа айнымалы элементтердің биологиялық өзгерістері, топырақты өңдеудің және минералды және органикалық тыңайтқыштарды қолданудың биологиялық процестерге, топырақ биотасының антропогендік ластанудың қоршаған ортаға әсерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығындағы тиімді құнарлылық
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылығы топырағының тиімді құнарлылығы адамның шаруашылық іс-әрекеті нәтижесінде мәдени дақылдардың өнімділігі мөлшерінде көрінеді және топырақтың табиғи құнарлылығының дамуы мен өзгеруіне әсер етеді. Олар сонымен бірге экономикалық құнарлылықты - әлеуметтік-экономикалық факторларға байланысты ауыл шаруашылығының топырақтың табиғи құнарлылығын пайдалану және жоғарылату қабілеттілігін ажыратады. Ауыл шаруашылығында тиімді құнарлылықтың жоғарылауы ғылыми негізделген ауыспалы егістерді пайдалану және жүйеге біріктірілген ауылшаруашылық шаралар кешенін жүргізу кезінде мүмкін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән негізгі аударма құзіреттілігін жетілдіруді, кәсіби бағытталған іс-әрекеттерді (ақпаратты іздеу және өңдеу, сөйлеу және пікірталас, пікірталас) меңгеруді және халықаралық қатынастар бойынша ғылыми мәтіндер негізінде сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақ химиясы
    Несиелер: 5

    Тың және жыртылатын топырақтардың (суармалымен қоса) кескінінде жүріп жатқан химиялық реакциялар мен үдерістерді табиғи топырақ түзуші факторлардың үйлесімдерінің өзара әрекеті линзасы арқылы көре зерттеу негізінде топырақтарды химизациялаудың және мелиорациялаудың негізгі шараларын анықтау, сонымен қатар топырақ жамылғысына техногендік салмақ түсіру деңгейін бағалау туралы білімдерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақтардың генетикалық морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пән топырақ морфологиясының мәселелерін, табиғатта топырақтың пайда болуымен байланысты қарастырады. Топырақ ұйымдарының құрылымдық деңгейлері. Топырақтың индивидуалдылығы және топырақтың кеңістіктік гетерогенділігі. Элементарлы топырақ процестері; биогенді-аккумуляциялық процестер, иллювиальды-аккумуляциялық процестер, сутегі-аккумуляциялық процестер, топырақтың метаморфизациялану процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан топырақтарының генезисі және құнарлылығы
    Несиелер: 5

    Пән топырақ генезисінің мәнін, топырақ түзілу факторларын, олардың өзара байланысын және өзара тәуелділігін, топырақ түзілу процесін, топырақтың дамуы мен эволюциясын зерттейді. Топырақтың тұрақтылығы мен құнарлылығын қалпына келтірудің концепциялары мен технологиялық тәсілдері. Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы жерлерінің динамикасы және постагрогендік топырақты қалпына келтіру. Ауыл шаруашылығы алқаптарының топырақ құнарлығын сақтау және қалпына келтіру мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық егіншілік және минералдық тыңайтқыштар
    Несиелер: 6

    Биологиялық егіншілік туралы түсінік, қарқынды қазіргі таңдағы егіншілікпен салыстырғандағы ерекшеліктері туралы білім қалыптастырады. Биологиялық егіншіліктің негізгі қағидаларын, саналуандылығын зерттеу. Биологиялық егіншілік жағдайында өсімдіктердің макро және микроэлементтермен қоректенуі және олардың негізгі көздері. Биологиялық егіншілікте минералдық тыңайтқыштарды қолдану мүмкіндігі. Қарқынды және биологиялық егіншілікте өнімдерді өндірудің салыстырмалы экономикалық және экологиялық бағасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Жобаларды басқару әдістерінің даму тарихымен таныстырады; жобаның тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешімдер қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін зерттейді; жобаның өмірлік циклінің түрлі сатыларында жоба менеджерінің рөлін және функцияларын меңгеру; жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандары және оларды әзірлеу, оңтайландыру әдістерімен таныстырады. Жобаның жетістіктерін жоспарлау және бақылау құралдарын зерттейді; зерттеу және шығармашылық жұмыс дағдыларын дамытуға, бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып жобаларды экономикалық модельдеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрохимия және топырақтанудағы ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттардың ғылыми қызметте заманауи әдістемелер мен әдістерді табысты пайдалану үшін білім мен дағдыларын қалыптастыру. Топырақтану және агрохимия сұрақтары бойынша зерттеулерді жүргізуге қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Суармалы және мелиорацияланатын топырақтардағы химиялық процесстер
    Несиелер: 6

    Топырақтың химиялық және минералогиялық құрамы; топырақтағы алюминий, темір, кальций, магний, калий, натрий, фосфор және күкірт қосылыстары. Гуминді заттардың табиғаты. Топырақтың химиялық құрамына адамның ауылшаруашылық қызметінің әсері; Топырақты суару кезіндегі химиялық процестер. Рекультивацияланған сортаң топырақтардағы катион алмасу процестері. Топырақтың сортаңдануы, сілтіленуі, тұзсыздануы және сортаң және сілтілі топырақтардың химиялық мелиорациясы кезіндегі химиялық және физика-химиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауыспалы егістік дақылдарын тыңайту
    Несиелер: 6

    Жекелеген дақылдардың минералдық қоректенуінің биологиялық ерекшеліктері және тыңайтқыш қолдану. Әртүрлі өсу кезеңдерінде өсімдіктерге қоректік заттардың сіңірілуі және оларды қажетсінуі. Топырақ пен тыңайтқыштардан қоректік заттарды пайдалану коэффиценттерін анықтау әдістері. Тыңайтқыштардың нормаларын анықтау әдістері. А/ш дақылдардың қоректенуі және тыңайтқыштар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем топырақтары
    Несиелер: 5

    Дүниежүзі табиғат белдеулері, оларда топырақ жамылғыларының қалыптасуы ерекшеліктері, олардың генезисі, құрылысы құрамы, жіктелуінуі, құнарлылығы, ауылшаруашылығында қолдану ерекшеліктері. Континенттер топырақтарының ерекшеліктері; Евразия, Солтүстік Америка, Оңтүстік Америка, Африка және Австралия топырақтарының географиясы, құрылысы, құрамы және ауылшаруашылығында пайдалану ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарқынды егіншілікте тыңайтқыштарды тиімді пайдалану
    Несиелер: 5

    Ауылшаруашылық дақылдарына агрохимиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне байланысты тыңайтқыштарды қолдану. Топырақтың құнарлылығы мен а.ш. дақылдарының өнімділігіне байланысты тыңайтқыш түрлерінің әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ микробиологиясы
    Несиелер: 6

    Топырақтарды мекендейтін алуантүрлі топтағы микроорганизмдердің тіршілік әрекеті ерекшеліктерін, олардың топырақтарда жүзеге асатын физикалық, химиялық және биохимиялық процесстерге әсерін және олардың қатысумен топырақ құнарлылығын реттеуді білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ эволюциясы
    Несиелер: 6

    Пән экожүйелердің эволюциясы, оның тарихы мәселелерін қарастырады; топырақ геохронологиясы саласындағы қазіргі өзекті тенденциялар, әдістер мен тәсілдер; топырақ түзілу процестерінің квази-климаттық сипаты туралы түсінік; топырақ түзілу процестерінің тұрақсыздану себептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес шешімдерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Компьютерде математикалық үлгіні құру және шешу арқылы бастапқы мәселені ресімдеуден бастап, басқару шешімін қалыптастыру мен талдау процесімен танысу. Математикалық модельдер құру және шешу дағдыларын қалыптастыру және осы шешімдерді компьютерде талдау. Басқару шешімдерін таңдаудағы өндірістік, көліктік және қаржылық үлгілерді қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ және өсімдік диагностикасы
    Несиелер: 6

    Ауылшаруашылық дақылдарының минералдық қоректенуін басқару және химияландыру құралдарының тиімділігін арттыру агрохимиялық қызмет практикасына топырақ және өсімдік диагностикалары әдістерін ендіру негізінде білімін қалыптастырады. Олар, өсімдіктердің әртүрлі өсу кезеңдерінде диагностикалаудың қазіргі заманға жаңа экспресс-әдістерін пайдалана отырып, өсімдіктің минералдық қоректену қажеттілігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Пәнде конфликтологияның негізгі категориялары, қақтығыстық технологияларды жанжалды басқару типологиясы қарастырылады. Курста қақтығыс жағдайында адамның мінез-құлқы туралы теориялар, тиімді қарым-қатынас технологиялары және қақтығыстың ұтымды мінез-құлқы зерттеледі. Жанжалдарды шешудегі келіссөздер процесінің психологиясын, жанжалдарды шешу технологиясы ретінде медиация қолданады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, жанжалдар мен стресстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми ойлау мәдениеті, ғылымның даму заңдылықтары мәселелері бойынша білімін көрсету, тұлғаның мінез-құлық теориясын, оқу үрдісін, басқару және ұйымдастырушылық іс-әрекеттерді қолдану

  • Код ON9

    Зерттелетін саладағы топырақта өмір сүретін микроорганизмдердің әртүрлі топтарының тіршілік ету ерекшеліктері және олардың физикалық, химиялық және биохимиялық процестерге әсері туралы білімді дәлелдеу

  • Код ON5

    Топырақ түзілу факторларын, топырақ түзілу процесін, топырақ эволюциясын және олардың құнарлығын реттеу әдістерін ескере отырып, топырақтың генезисін бағалау.

  • Код ON4

    Топырақтағы биологиялық және химиялық процестерді терең білу негізінде ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің қоректенуін және топырақтың морфологиясын басқаруды кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON6

    Ауыл шаруашылығы дақылдарын тамақтандыру және топырақ құнарлылығын реттеу мәселелері бойынша ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде көшбасшылық қасиеттердің идеялары мен тұжырымдарын нақты және біржақты шешу

  • Код ON7

    Агротехникалық әдістерді, топырақ-климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, егіншіліктің әртүрлі жүйелерінде тыңайтқыштарды ұтымды қолданудың шешімдері мен мәселелерін ажырата білу

  • Код ON3

    Топырақтану және агрохимия саласында ғылыми-зерттеу әрекетінің заманауи басымдылықты бағыттарын білу, мәселелердің міндеттерін қою және кәсіби деңгейде өз білімімен шеше білу

  • Код ON8

    Әлемнің әртүрлі өңірлерінің топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, суармалы және мелиорацияланатын топырақтың құнарлылығын арттыру үшін маман ретінде эксперимент жүргізу, континент бойынша қазіргі заманғы топырақты пайдалану

  • Код ON2

    Ағылшын тілінде халықаралық ортадағы мәселелерді түсіну және шешу қабілеті, ғылыми-техникалық және педагогикалық мәселелердің кең ауқымы бойынша сөйлесуді қолдау мүмкіндігі

Top