Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01711 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Бұл пән жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық негіздері мен құралдарын меңгеруге, психология мәселелерінде жас мамандардың білімін арттыруға, сондай-ақ жоғары мектеп психологиясының негізгі жетістіктері мен даму үрдістерін талдауға және оларды өзінің практикалық және кәсіби қызметінде пайдалануға арналған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары оқу орны оқытушысының педагогикалық қызметінің ғылыми негіздерін қалыптастыру, білім беру мекемесінің оқу процесінде жоғары мектеп педагогикасының білімін шығармашылық қолдану дағдыларын қалыптастыру және дамыту және пәндік (бейіндік) тақырып бойынша педагогикалық зерттеулер жүргізу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымдар тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты ғылыми әдіснаманың дүниетанымдық және жалпы теориялық негіздерін зерделеу тарихымен және оны әлеуметтік-гуманитарлық білімде қолдану ерекшеліктерімен танысу болып табылады, магистранттардың тарих философиясы саласындағы көздермен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ осы саладағы жетістіктерді сыни талдау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттеріне ғылымның пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері мен әдістерін, оларды зерттеу, талдау және педагогикалық іс-әрекетте пайдалану ерекшеліктерін ашу кіреді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәнді зерделеудің мақсаты магистранттарды шеттілдік білім беруде ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін мақалалар, ғылыми есептер, баяндамалар және магистрлік диссертация нысанында ресімдеуге және ұсынуға даярлау болып табылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кәсіби шетел тілі

    Пәнді игерудің мақсаты тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-әрекетке, оның ішінде кәсіби іс-әрекетке байланысты міндеттерді шешу кезінде шеттілдік тиімді коммуникация үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді одан әрі қалыптастыру болып табылады. Шетел тілін зерделеу тұлғаның жан-жақты дамуы үшін қажет және магистрлерді кәсіби және әлеуметтік іс-әрекетте жүзеге асыруға даярлаудың ажырамас бөлігі болып табылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектептегі шеттілде білім берудің заманауи методологиясы

    Курс магистранттарда шеттілдік білім берудің қазіргі заманғы мәдениетаралық коммуникативті теориясын түсіндіре отырып, шеттілдік білім берудің когнитивті-лингвокультурологиялық әдіснамасын және әдіснамалық принциптерінің мәні мен мәнін түсіну қабілетін қалыптастырады басқа тілде білім берудің мақсаттары - мәдениетаралық коммуникация субъектісінің жеке басын қалыптастыру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық іс-әрекетті цифрландыру

    Пәннің мақсаты вариативті, бейімделгіш цифрлық контентті және цифрлық білім беру технологияларын пайдалана отырып, білім беру қатынастарына қатысушылардың әртүрлі өзара іс-қимылында дербес оқытуды қамтамасыз ететін инновациялық технологиялық шешімдерді пайдалану үшін білім беруді цифрландыру жағдайында мұғалімді даярлау болып табылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    «Шетел тілі (кәсіби)» пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды ғылыми-зерттеу, педагогикалық, жобалау кәсіби іс-әрекет түрлерінде шетел тілін пайдалануға даярлау. Өз тарабынан бұл магистранттардың мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынас негізі ретінде кәсіби шеттілдік құзыреттілігін одан әрі қалыптастыруды көздейді. Сонымен қатар, магистранттарды оның өкілдерімен табысты байланыста болу үшін маңызы бар шеттілдік мәдениет элементтерімен таныстыру болып табылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лингводидактикалық теориялар, зерттеу әдістері

    Бұл пән қазіргі лингводидактикада бар теориялар мен зерттеу әдістерін меңгеруге арналған. Оқыту нәтижесінде магистрант әртүрлі лингводидактикалық теорияларды салыстырып, талдай алады. Бұл курстың мақсаты лингводидактикалық теориялардың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, лингводидактикадағы ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы жалпы түсінік беру, лингводидактиканың ғылыми зерттеудің жалпы процесіндегі орны мен рөлін анықтау, лингводидактикада зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын жетілдіру болып табылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілін оқытудағы соңғы технологиялар

    «Білім берудегі жаңа технологиялар» пәнінің мақсаты магистранттардың шетел тілдерін оқытудың жаңа технологияларын меңгеру болып табылады. Ұсынылып отырған курс лингводидактика және жалпы әдiстеме бойынша қолда бар бiлiмдi әртүрлi кезеңдерде шетел тiлiн оқытудың жеке әдiстерiмен және тәсiлдерiмен танысумен қатар тереңдетудi, шетел тілін оқытудың проблемалық мәселелерiмен, қазiргi заманғы тәсiлдермен және технологиялармен танысуды көздейдi.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілінде білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: алдағы білім беру іс-әрекетін болжаудан, мақсатты қоюдан және оған қол жеткізу тәсілдерін әзірлеуден бастап, оның нақты нәтижесін талдауға дейінгі шеттілдік білім берудегі ұйымдардың іс-әрекетін басқаруға мамандарды даярлау болып табылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы лингвистиканың зерттеу модельдері

    Бұл курстың мақсаты - қолданбалы лингвистикадағы зерттеу модельдерінің мәнін ашу, ғылымның ерекше саласы ретінде әлеуметтік ғылымдардағы заманауи сапалы зерттеулердегі теориялық мәселелердің жалпы негізін беру, магистранттарды әлеуметтік ғылымдардағы зерттеулер шеңберінде бағыттармен, аспектілермен және тәсілдермен байланысты проблемалармен таныстыру.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тілтаным теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты тілдің мәні, оның функциялары және қоғаммен, ойлаумен байланыстары туралы қазіргі заманғы теорияларды зерделеу, тіл жүйесінің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы мәліметтерді қорыту, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдіснамаларын меңгеру, тіл білімінің қолданбалы аспектілерімен танысу, гуманитарлық ғылымдар құрылымындағы тіл білімінің орны туралы түсінікті қалыптастыру болып табылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы тіл

    Пәннің мақсаты ауызша және жазбаша нысанда ағылшын тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын одан әрі қалыптастыру және кәсіби және академиялық коммуникация саласында алған білімдерін пайдалану. Бұл пән магистранттарды академиялық жазу негіздерімен және сөйлеу іс-әрекеттерінің түрлері бойынша ағылшын тілінде ғылыми мақалалар мен жұмыстар жазумен таныстырады.

    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • бакалавриат семинарларын/тәжірибелік сабақтарды өткізу кезінде психологиялық-педагогикалық білім мен пәндік саладағы білімнің интеграциясын қамтамасыз етеді;
  • әдістемелік құзіреттілікті дамытатын, шетел тілін оқытудың заманауи ғылыми жетістіктері мен тенденцияларын талдайтын және бағалайтын, кәсіби біліктілігін үнемі арттыратын, сондай-ақ оқытудың инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын пайдалана отырып, оқу-әдістемелік жұмысты жүзеге асырады;
  • шетел тілі мұғалімі мамандығының құндылықтар жүйесін ескере отырып, студенттерде таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыра отырып, университеттегі оқыту үдерісінің ерекшеліктерін түсінеді;
  • шеттілдік білім берудегі білім беру, қолданбалы және кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдаланады, оның ішінде студенттермен кері байланыс орнату ушін;
  • студенттерде таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыра отырып, кәсіби іс-әрекетке байланысты коммуникативтік жағдаяттарды шешу үшін шетел тілінде (жалпы кәсіби, кәсіби және академиялық деңгейде) қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды;
  • кәсіби және іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында дереккөздерден алынған ақпаратты жүзеге асыру үшін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде кәсіби шетел тілін пайдалана отырып, халықаралық кәсіби ортаға еркін интеграцияланады;
  • студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, шетел тілін оқыту үдерісінің негіздерін игеретін оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастырады және өткізеді;
  • қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар саласында, сондай-ақ олардың когнитивті-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып, қойылған прагма-кәсіби міндеттерді шешуде теориялық білімі мен практикалық құзыреттілігін меңгерген;
  • теориялық заңдылықтарға сүйене отырып, лингводидактика контекстінде жаңа ғылыми фактілерді құра алады, шеттілдік білім беру саласындағы ғылыми ақпаратты жинақтай отырып, білім алушыларының ғылыми-зерттеу іс-әрекеті мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады;
  • шетел тілін оқытудың инновациялық тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын енгізе отырып, білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді;
  • тарих және ғылым философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді, соның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады
  • материалдарды іздеудің, талдаудың және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгерген ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды/шығармашылық жобаларды орындауға қатысып, ғылыми нәтижелілікті және жарияланымдық белсенділікті арттырып, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс жасап, шеттілдік білім беру саласындағы проблемалық жағдайларды зерттеп, эмпирикалық зерттеулер жүргізе алады.

Ұқсас БББ

Top