Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01711 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдениетаралық-коммуникативтік шетел тілін оқыту жүйесі ретінде қазіргі шеттілдік білім беру парадигмасының құзыретті-әдістемелік интеграциялық мәнін игерген шетел тілі мен әдебиеті саласындағы магистрлерді, мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
2021 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылымдар тарихы мен философиясы
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Жалпы кәсіби шетел тілі
Жоғарғы мектептегі шеттілде білім берудің заманауи методологиясы
Ғылыми-педагогикалық іс-әрекетті цифрландыру
Шетел тілі (кәсіби)
Лингводидактикалық теориялар, зерттеу әдістері
Шетел тілін оқытудағы соңғы технологиялар
Шетел тілінде білім берудегі менеджмент
Қолданбалы лингвистиканың зерттеу модельдері
Қазіргі тілтаным теориясы мен практикасы
Академиялық мақсаттағы тіл
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бакалавриат семинарларын/тәжірибелік сабақтарды өткізу кезінде психологиялық-педагогикалық білім мен пәндік саладағы білімнің интеграциясын қамтамасыз етеді;
- әдістемелік құзіреттілікті дамытатын, шетел тілін оқытудың заманауи ғылыми жетістіктері мен тенденцияларын талдайтын және бағалайтын, кәсіби біліктілігін үнемі арттыратын, сондай-ақ оқытудың инновациялық (оның ішінде цифрлық) технологияларын пайдалана отырып, оқу-әдістемелік жұмысты жүзеге асырады;
- шетел тілі мұғалімі мамандығының құндылықтар жүйесін ескере отырып, студенттерде таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыра отырып, университеттегі оқыту үдерісінің ерекшеліктерін түсінеді;
- шеттілдік білім берудегі білім беру, қолданбалы және кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдаланады, оның ішінде студенттермен кері байланыс орнату ушін;
- студенттерде таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыра отырып, кәсіби іс-әрекетке байланысты коммуникативтік жағдаяттарды шешу үшін шетел тілінде (жалпы кәсіби, кәсіби және академиялық деңгейде) қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды;
- кәсіби және іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында дереккөздерден алынған ақпаратты жүзеге асыру үшін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде кәсіби шетел тілін пайдалана отырып, халықаралық кәсіби ортаға еркін интеграцияланады;
- студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, шетел тілін оқыту үдерісінің негіздерін игеретін оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастырады және өткізеді;
- қазіргі заманғы лингвистикалық теориялар саласында, сондай-ақ олардың когнитивті-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып, қойылған прагма-кәсіби міндеттерді шешуде теориялық білімі мен практикалық құзыреттілігін меңгерген;
- теориялық заңдылықтарға сүйене отырып, лингводидактика контекстінде жаңа ғылыми фактілерді құра алады, шеттілдік білім беру саласындағы ғылыми ақпаратты жинақтай отырып, білім алушыларының ғылыми-зерттеу іс-әрекеті мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады;
- шетел тілін оқытудың инновациялық тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын енгізе отырып, білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді;
- тарих және ғылым философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді, соның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады
- материалдарды іздеудің, талдаудың және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгерген ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды/шығармашылық жобаларды орындауға қатысып, ғылыми нәтижелілікті және жарияланымдық белсенділікті арттырып, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс жасап, шеттілдік білім беру саласындағы проблемалық жағдайларды зерттеп, эмпирикалық зерттеулер жүргізе алады.