Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Физика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Физика тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Физикалық ғылымның дамуының тарихи кезеңдері, антикалық уақыттан бастап кванттық-релятивистік және субатомдық физика саласындағы жаңалықтары талданады. ХХ ғасырдың соңы мен ХХІ ғасырдың басындағы көрнекті жаңалықтардың тарихына, сондай – ақ оның барлық кезеңдердегі физиканың даму тарихының әдіснамалық мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың өздерінің ғылыми және педагогикалық әлеуетін толық іске асыруға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу кеңістігі мен білім беру кешенін ұйымдастыру және оның мазмұны саласындағы білімді меңгеруіне бағытталған. Пән ғылыми қызмет және кәсіптік білім беру жүйесі саласындағы қазіргі жай-күй мен процестерді зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулердің физикадағы қолданысы
    Несиелер: 6

    Пән қарапайым дифференциалдық теңдеулер және дербес туындысы бар теңдеулер теориясының ұғымдары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі тақырыптардан тұрады: қарапайым дифференциалдық теңдеулер, дербес туынды дифференциалдық теңдеулер, механикада дифференциалдық теңдеулерді қолдану, дифференциалдық теңдеулерге әкелетін физикалық есептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи физиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-заманауи теориялық және эксперименттік физиканың алдыңғы қатарлы идеялары мен соңғы жетістіктерін өз бетінше түсіну және объективті бағдарлау дағдыларын дамыту; магистранттар арасында қазіргі физиканың белсенді дамып келе жатқан және перспективалы салаларының негізгі ұғымдары мен іргелі тұжырымдамалары туралы идеяларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық заңдылықтарды және білім беру процесін (өздігінен білім алу), оқыту, тәрбиелеу (өзін-өзі тәрбиелеу), дамыту (өзін-өзі дамыту) және магистранттардың (тыңдаушылардың) белгілі бір қызмет түріне және қоғамдық өмірге кәсіби даярлығын ұйымдастыру және жүзеге асыру құралдарын зерттейді. ЖОО студентінің оқытушылармен өзара қарым-қатынасы барысында жүзеге асырылатын оқу-танымдық іс-әрекеті жағдайында жеке тұлғасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қатты дене физикасының заманауи мәселелері
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы ғылыми-техникалық прогрестің дамуына, атап айтқанда техника мен өндірістің әртүрлі салалары үшін берілген физика-техникалық және химиялық қасиеттері бар әртүрлі материалдарды дайындау технологиясы бойынша қатты дене физикасының қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде өзінің маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектіде әлемдік философиялық ой теориясының идеяларының, көзқарастарының, негізгі философиялық жетістіктерін қарастырады. Метатеоретикалық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердегі философиялық және ғылыми танымның негізгі принциптері мен әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын зерттейді. Ғылыми зерттеудің логикасын және оның нәтижелерін баяндайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Наноматериалдарды зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән бойынша нанообъектілер мен наноматериалдарды зерттеу үшін сканерлейтін электронды микроскопия әдістеріне қатысты барлық сұрақтар қарастырылады. Төмен вакуум және табиғи орта режимдеріндегі сканерлейтін электронды микроскопия, кері-шашыраңқы электрондардың дифракциясы, сондай-ақ иондық шоғыры бар сканерлейтін электрондық микроскопия сияқты сканерлейтін электрондық микроскопияның қазіргі заманғы әдістері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Термодинамика, статистикалық физика және физикалық кинетика
    Несиелер: 5

    Пән макроскопиялық жүйелер физикасының іргелі термодинамикалық және статистикалық заңдылықтары туралы терең білім мен түсініктерді қалыптастыруға; алынған білімді қазіргі физика міндеттерін қою және шешу үшін қолдануға бағытталған. Орташа мәндер мен ауытқулар, ансамбльдер әдісі, статистикалық үлестіру функциясы, Микроканоникалық үлестіру, жүйенің тепе-теңдік шарттары қарастырылады. Тепе-тең және тепе-тең емес процестеріндегі термодинамикалық функциялардың әрекеті қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жылумасса алмасу
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты-жылу-масса алмасу процестерін талдау мен есептеудің іргелі заңдары мен әдістері туралы кең және терең білім беру, Жылу-энергетикалық құрылғылар мен аппараттардың жылу-масса алмасу процестерінің сипаттамаларын анықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жылу мен заттың тасымалдануының негізгі ұғымдары мен заңдары; конвективті тасымал теориясының негізгі ережелері; қатты денелердегі стационарлық жылу өткізгіштік және жылу беру; стационарлық емес жылу алмасу; конвективті жылу алмасу; радиациямен жылу алмасу; масса алмасу; жылу алмасу аппараттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ядролық физика және космофизика
    Несиелер: 5

    Пән бойынша эксперименттік ядролық физика және космофизика мәселелері, ядролық физика және космофизика саласындағы эксперимент техникасын жетілдіру, осы салаларда эксперименттің өзін дайындау және өткізу, оның нәтижелерін талдау және түсіндіру, сондай-ақ ядро және бөлшектер физикасының іргелі мәселелерін шешу жөніндегі ғылыми-зерттеу жұмысында алынған білімді пайдалана отырып қатысуға дайын ядро және элементар бөлшектер физикасының таңдалған мәселелері қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте физиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, физиканың жалпы және теориялық физикасының негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі, физикалық түсініктер мен заңдарды қалыптастырудың ғылыми негіздері; физика бойынша білімді жинақтау және жүйелеу, физикалық есептерді шешу және физикалық эксперимент тапсырмаларын орындау әдістемесі және т. б. қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Астрономияны ЖОО-да оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Астрономияны жоғары мектепте оқыту мәселелері, атап айтқанда, теориялық және практикалық астрофизика мәселелері, факультативтер, үйірмелер, практикалық бақылау жүргізу әдістемесімен, астрономияны оқыту әдістемесінің жалпы және жеке мәселелерімен және жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндермен пәнаралық байланыс қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шетел тілі (кәсіби) пәні білім алушылардың халықаралық ғылыми іс-шараларға, ғылыми-тәжірибелік конференцияларға қатысуы кезінде шетел тілінде қарым-қатынас жасауына ықпал ететін тілдік, әлеуметтік-лингвистикалық, дискурсивтік және басқа да құзыреттіліктерін дамытуға және жетілдіруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән білім алушылардың басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруға, менеджер қызметінің құрылымындағы әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшелігін ашып көрсетуге, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару әдістері және коучинг бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Келесі мәселелер қарастырылады: коучинг түсінігі.. Жеке коучинг технологиясы: жобамен жұмыс, коучинг өткізу технологиясы, коучинг сессиясының алгоритмі. Әр кезеңнің негізгі міндеттері мен әдістері, коучингтегі жобамен жұмыс, коучинг технологиясы: коучингтегі мотивациямен және құндылықтармен жұмыс, мақсаттарға жетудегі мотивацияның рөлі, сыртқы және ішкі мотивация, ішкі мотивацияны актуализациялау әдістері, коучинг тиімділігінің критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың зерттеушілік құзіреттілігін дамыту
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде физика-математикалық және жаратылыстану-ғылыми бейіндерде оқыту әдістерінің мәселелері, бейінді сыныптардағы физикалық білім беру міндеттері мен нәтижелері, бейінді оқыту міндеттерін іске асыруда оқытудың проблемалық, жобалық және зерттеушілік әдістерінің мүмкіндіктерін талдау, физикалық бағыттағы (физика-математикалық, жаратылыстану-ғылыми) бейіндердегі оқушылардың жобалау-зерттеу қызметі және оның білім беру нәтижелері қаралады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты: білім алушылардың эксперименттік және бақылаулардың физикалық деректерін өңдеудің негізгі әдістері туралы базалық білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың мәліметтерді өңдеу мен талдаудың статистикалық әдістерінің теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың физикалық эксперимент мәліметтерін талдау үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физиканы қашықтан оқытуды ұйымдастыру әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аясында ғылымдағы менеджмент ұғымы, басқарудың жалпы, жеке және арнайы заңдары, басқару принциптерін қалыптастыру тетігі, ЖОО-да ғылыми қызметті ұйымдастырудың сыртқы және ішкі ортасы, ақпараттық жағдайлардың түрлері, басқаруға процестік көзқарас, басқарушылық шешім, басқарушылық шешім кезеңдері, басқару тәсілдері, шешімдерді әзірлеу және қабылдау әдістері, адами ресурстарды басқарудың міндеттері мен әдістері, уәждеу әдістері, Жанжалдарды басқару тәсілдері сияқты мәселелер қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физикалық ғылым мен біліміндегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән бойынша Бейсик және Паскаль жалпы қол жетімді бағдарламалау тілдері негізінде физикалық процестерді сандық модельдеу және модельдерді жүзеге асыру мүмкіндігі қарастырылады. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу туралы білімді тереңдету және бекіту үшін келтірілген тәжірибелік жұмыстарды Паскаль және Бейсик бағдарламалау орталарында тексеріп, машықтанғанның пайдасы зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектептегі Action Research және Lesson Study
    Несиелер: 5

    Пән Lesson Study қолданудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында білім алушыларды Lesson Study процесіне тарту, Lesson Study қолдану нәтижесінде алынған практикалық білімді әріптестерге беру, зерттелетін білім алушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, олар қол жеткізген прогресті, олар көрсеткен оқу нәтижелерін немесе оқудағы қиындықтарды, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында Lesson Study талқылауды жүзеге асыру мәселелері қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың болашақ мұғалімдер ретінде оқу және тәрбие процесінің қажеттіліктеріне байланысты эксперименталды психологиялық-педагогикалық зерттеулерді сауатты құру, ұйымдастыру және жүргізе білу, сонымен қатар алынған мәліметтер негізінде дұрыс қорытынды жасай алу болып табылады. Пән бойынша педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістерді зерттеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    Игерілген ғылыми әдістерді, қызмет тәсілдерін және физика ғылымының дамуының негізгі бағыттарын және оның эволюциясының маңызды кезеңдерін рефлексиялауға (бағалауға және өңдеуге), дұрыс вербализациялай алу дағдыларын, бақылауларды мазмұндық сипаттауды, физикалық жүйелердегі жаңа құбылыстардың мағынасын түсіндіруді меңгеру;

  • Код ON2

    Ақпараттың толықтығын талдау, верификациялау, бағалай алу, қажет болған жағдайда жетіспейтін ақпаратты толықтыру және синтездей алу; диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша ақпарат көздерімен және шет тіліндегі теңтүпнұсқалы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге, физика мен физиканы ағылшын тілінде оқытудың теориялық және эксперименттік негіздері білімін қолдануға қабілетті болу;

  • Код ON3

    Басқару процесінің психологиялық компонентін бөліп көрсету, білім берудегі басқару тиімділігінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау және талдау;

  • Код ON7

    жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында теориялық және эксперименттік зерттеудің физикалық әдістерін қолда алу, кәсіби қызмет барысында туындайтын проблемалардың жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтай алу; оларды шешу үшін жаратылыстанудың негізгі заңдарын, математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдануға қабілетті болу;

  • Код ON10

    білім берудегі инновациялар мен инновациялық педагогикалық технологиялардың маңызын талдау және бағалау, оқытудың жаңа тұжырымдамаларына негізделе отырып, оқу-тәрбие процесін құрастыру; қызмет нәтижелерін болжау және өзін-өзі жетілдіру процесін жоспарлау;

  • Код ON6

    Әр түрлі физикалық есептерді шешуде дифференциалдық теңдеулерді қолдану, зерттеу тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу үшін дифференциалдық теңдеулер құралдарын пайдалану және қажет болған жағдайда математикалық әдебиеттерді пайдалану;

  • Код ON8

    Қатты дене физикасы, термодинамика және статистикалық физика саласындағы зерттеулердің қазіргі жағдайы мен әдістерін сипаттау, жылу мен масса алмасу процестері туралы іргелі білімді, осы процестердің физика-математикалық модельдерін көрсету, температуралық өрістерді, жылу ағындарын есептеу үшін оларды қолданудың қарапайым әдістерін түсіндіру;

  • Код ON9

    зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, Қазақстандық және шетелдік жаңа тәжірибені пайдалана отырып, қазіргі заманғы аппаратуралар мен ақпараттық технологиялардың көмегімен ядролық физика және нанотехнология саласындағы ғылыми зерттеулердің міндеттерін шешу.

  • Код ON1

    Мамандықтар бойынша ғалым және педагог ретінде зияткерлік және практикалық міндеттерді тез және тиімді шешуге ықпал ететін жүйелі ойлау мен көре алу дағдыларын анықтау, трансляциялау, белсенді әлеуметтік ұтқырлыққа, ғылыми-зерттеу және инновациялық жұмыстарды ұйымдастыру және басқаруға дайын болу;

  • Код ON4

    Жаратылыстанудың философиялық мәселелері туралы білімді қолдану, кәсіби қызметте философиялық категориялармен жұмыс істеу;

  • Код ON11

    физика ғылымының іргелі идеяларының, тұжырымдамаларының, заңдарының, принциптері мен тұжырымдамаларының пайда болуы мен даму процесін талдау, физика және оның дамуының тарихи аспектісіндегі ғылыми таным әдістері туралы түсініктерге ие болу.

  • Код ON12

    Қашықтықтан оқыту технологиясын, оқытудың виртуалды ортасын, мультимедиялық және басқа да ІТ-технологияларды кәсіби қызметте қолдану; ғылыми мектептердің теорияларын білуін интеграциялау, эксперименттік ғылыми қызметті жүргізу, ғылыми жарияланымдар, Ғылыми көпшілік алдында сөз сөйлеу және оларды кәсіби қызметте пайдалану.

7M01502 Физика
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01502 Физика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top