7M01502 Физика в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Фундаменталды және қолданбалы физика саласындағы физик-педагог және физик-зерттеушінің кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті педагогика ғылымдарының магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспені қамтиды. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуы қарастырылады. Қазіргі техногендік өркениет дағдарысы мәселелеріне және әлемнің ғылыми бейнесін өзгертудегі жаһандық тенденцияларға, ғылыми ұтымдылықтың түрлеріне, ғалымдар басшылыққа алатын құндылықтар жүйесіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулержүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрлық ресурстарды пайдаланып физиканы оқыту
Электронды білім беру саласындағы заманауи инновациялық-технологиялық бағыттағы ізденушілікті дамытады. АКТ-мен жұмыс жасау негіздерін әдістемелік тұрғыда меңгереді. Оқыту барысында цифрлық ресурстардың мүмкіндіктері мен цифрлық платформаларды қолдану жолдарын зерделейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте физиканы оқыту әдістемесі
Физика заңдылықтары мен ұғымдарын оқытудың инновациялық әдістері меңгеріліп, табиғатта жүретін құбылыстар мен процестерді ғылыми тұрғыда оқытуға және болашақ физика мамандары үшін кәсіби іс-әрекетке бағытталған құзыреттіліктер қалыптастырылады. Жоғары мектептегі оқу үдерісін заманауи талаптарға сәйкес ұйымдастырудың педагогикалық заңдылықтары, пән бойынша теориялық білім, білік және дағды деңгейі анықталады. Дәрістік, зертханалық және семинарлық сабақтарды дайындау және өткізу (оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеуге қатысуды қоса алғанда), ғылыми жұмысты басқару дағдылары мен қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттерді талдау, физика ғылымындағы теориялық және концептуалды негіздер
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физикалық білім берудегі бақылау мен бағалау әдістері
Білім беру жүйесіндегі бақылау мен бағалаудың орны, білімді бағалау жүйесі, бағалау нәтижесі, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи әдістері, Quizlet, Quizziz, Letstest сияқты басқа да Интернет желісіндегі интерактивті онлаин-сервистерді қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Оқыту нәтижелерін жобалау мен бағалауды ұйымдастыруда заманауи әдістерді қолдану дағдылары қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Баламалы энергия көздері
Курсты оқу барысында білімалушы баламалы энергия көзі саласының қазіргі жай-күйі, энергетика саласындағы проблемалар мен даму тенденциясы, энергетикалық құрылғылардың құрылысы мен жұмыс істеу принципі, техникалық-экономикалық көрсеткіштерін есептеп, оқуды үйренеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жылу физикасының таңдаулы бөлімдері
Термодинамика: жұмыстық денелер қоспасы, жылу сыйымдылық, термодинамика заңдары, термодинамикалық процестер мен циклдар, нақты газдар мен булар, ағындар термодинамикасы, жылу техникалық құрылғылардың термодинамикалық талдауы, фазалық ауысу, химиялық термодинамика. Жылу электр құрылғыларының циклдары. Жылу алмасу теориясы: жылу өткізгіштік, конвекция, сәулелену, жылу тасымалдану. Масса алмасу негіздері. Жылу және масса алмасу құрылғылары. Жылу алмастырғыш аппараттарды есептеу негіздері. Отын және жану негіздері. Жылыту түзгіш құрылғылар, суытқыш және криогенді жабдық техника. Өнеркәсіптегі жылуды қолдану. Қоршаған ортаны қорғау. Энергия үнемдеу негіздері. Қосымша энергия ресурстары. Энергия үнемдеудің негізгі бағыттары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеу және деректерді талдау
Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сапалы зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Механика және молекулалық физиканың арнайы тараулары
Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттері: Механика және молекулалық физиканың арнайы тараулары атты курсында тарауларын тереңірек түсіну болып табылады. Оқу нәтижесінде магистранттар жүйелі ойлауға қол жеткізу, дағдыларды дамытуға ықпал етуі керек. Аргументтерді дәлелдеу джағдыларын дамыту, деректерді жинау, өндеу және құбылысты сандық және сапалық талдауды қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экологияның физикалық негіздері
Физиканы оқыту үрдісінде экологиялық білім берудің педагогикалық негіздерін қарастырады. Білім берудің әр түрлі сатыларында жаңа әдістер мен технологияларды қолдану және білім беру үрдісін ұйымдастыру, жүзеге асыру. Қоршаған ортаның ластануының физикалық факторлары. Білім алушыларда экологиялық білім негіздерін қалыптастыру және адам өмірінде экологиялық әлеуеттің маңызы. Қоршаған орта мен табиғатты қорғау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электрмагнетизм мен оптиканың арнайы тараулары
Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттері: Электрмагнетизм мен оптиканың арнайы тараулары атты курстарында физика пәнінің тарауларын тереңірек зерттеу болып табылады. Оқу нәтижесінде магистранттар электромагниттік өрістің күрделі тақырыптарын, электр және магнетизм және кванттық оптиканың құбылыстарын терең түсінуі керек. Құбылысты сандық және сапалық талдау үшін зерттеу деректерін жинау дағдыларын дамытуға ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытудағы жобалау технологиясы
Визуализациялауды интерактивтілікпен біріктіре отырып, компьютерде физика бөлімдерінен виртуалды-интерактивті зертханалық (ВИЗ) жұмыстар жасалынып құрылады. Осы ВИЗ-жұмыстарының алдында, аталған бөлімдерден, зертханалық жұмыстарды жобалау процессі, физиканы оқытудағы жобалау технологиясының бір бөлігі жүргізіледі. Оның ішінде физикалық өлшеу құралдарын жобалау, оның өлшем дәлдігін жобалау, өте күрделі процесстерді көрнекілеп-интерактивтендіру т.б.,сияқты жұмыстардың жобасы мен сценариін жасау. Физиканы оқытудағы,түсінуге күрделі тақырыптарға, мультимедиа қосымшаларын жобалау кіреді. Жобалау технологиясының өте қажетті бөлігі-физикадағы ғылыми-зерттеу проектілерін жобалау.Оны іске асыру үшін қажетті құрал-жабдықтар және қаржы ресурстарын жобалау, іс-сапар мен публикацияны,болатын авторлық құжаттарды, патенттерді жобалау. Осы лекциялық курста магистранттар физиканың аталған бөлімдерінің түрлі тақырыптарынан жобалау процесстерін игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өрістің кванттық теориясы
Пәнді оқу барысында магистранттар еркін өрістердің кванттық теориясымен танысады. Толқынды өріс және толқынды функциялардың трансформациялық қасиеттері туралы түсінік қалыптастырылады. Бұл пәнде магистранттар өрістердің негізгі түрлерін: скалярлар, векторлар, спинорларды зерттейді. Бос өрістердің лагранжиандары туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конденсрлі орта физикасы
Конденсерлі орта физикасының теориялық және эксперименттік аппараты химия, материалтану, инженерия, нанотехнология, атом физикасы, ядролық физика тіпті биофизикада қолданылатындықтан бұл пән физика ғылымының ең белсенді дамып келе жатқан саласы болып табылады. Пән магистранттарға күшті байланысы бар өзара әрекеттесетін өте көп бөлшектер туралы білім береді. Пән конденсерлі орта физика бөлімдерінің келесі реттілігімен құрылады: заттардың құрылымдық бөліктері, бөлшектер байланысының физикалық және химиялық негіздері, бөлшектердің өзараәрекеттесуі, сұйықтар мен қатты денелер, конденсерлі орта физикасының әртүрлі бағыттары мен қосымшалары. Өз кезегінде, осы тараулардың әрқайсысы заманауи конденсерлі орта физикасының мәнін ашатын көптеген тақырыптар мен тақырыпшалардан тұрады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытудағы интерактивті визуализациялау
Физика курсындағы Механика, Молекулалық және термодинамика, Электр және магнетизм, Оптика бөлімін оқыту кезінде оқыту сапасын жоғарылату үшін және физикалық процестерді терең түсіну үшін физика бөлімдерінің тақырыптары бойынша жасалған интерактивті визуализациялау өте маңызды. Сондықтан визуализациялау мен интерактивтілікпен біріктіре отырып, лектордың жетекшілігімен компьютерде Механика, Молекулалық және жылу физикасы, Электр және магнетизм, Оптика бөлімдерінен виртуалды-интерактивті зертханалық жұмыстар жасалынып құрылады. Осы лекциялық курста магистранттар физиканың аталған бөлімдерінің түрлі тақырыптарын, процестерді интерактивті визуализациялау түрлерімен толық танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи физиканың өзекті мәселелері
Пән физика ғылымның даму межесіне қатысты стандартты болжаулар аясындағы тұжырымдарға негізделеді. Табиғатпен физика диалогы: негізгі кезеңдер және танымның заманауи әдістемесі. XXI ғасыр физикасындағы когнитивтік принциптер. Эволюция процестерінің физикасы. Сингулярлы оқиғалардың космологиялық гипотезасы. Қазіргі заманғы физика және резервтік эволюция идеялары. Негізгі тасымалдаушылар физикасы және аксиоматикалық теориясы. Наноөлшемді процестердің, күрделі жүйелер физикасы. Қазіргі заманғы физикада жаңа білім құру мәселесі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру курсында ХХІ ғасырдағы ғылымның даму ерекшеліктері: Қазақстан Республикасы мен шетел (Жапония, Европа, АҚШ, Қытай, Ресей және т.б.) ғылымдарындағы басым бағыттар, ғылыми жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру, сонымен қатар тәжірибелік мәліметтерді өңдеу әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделі физикалық есептерді шешу практикумы
Көп деңгейлі физикалық есептерді шығару әдістемесінің теориялық негіздерін оқып үйрену. Тапсырмалардың құрылымы және жіктелуі. Есептерді талдау және есептерді шешудің жалпыланған әдісі. Физикадан есептерді шешу әдістері. Физикадан графикалық есептерді шешу әдістері
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін, бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын (хат, электрондық пошта және т.б.) менгереді;
- Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады;
- Оқу және ғылыми процесті жобалау, ұйымдастыру және іске асырылуын бағалау тәсілдерін қолданады;
- Заманауи білім беру әдістері мен технологияларын педагогикалық қызметінде, оның ішінде оқу процесін диагностикалау және сапасын бағалауда қолданады;
- Оқытудың әдістемелік үлгілерін, әдістемелерін, технологияларын және әдістерін іске асырады
- Физиканың заманауи мәселелерін шешуде теориялық және практикалық білімі мен ғылыми дағдыларын қолдана алады;
- Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады, болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
- Заманауи компьютерлік технологияларды өзінің кәсіби қызметінде, оның ішінде күрделі физикалық құбылыстар мен процестерді модельдеу мен визуализациялауда пайдаланады.
Ұқсас БББ
7M01502 Физика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01502 Физика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01502 Физика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01502 Физика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01502 Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01502 Физика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01502 Физика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01502 Физика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті