Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Физика в Yessenov University

Пәндер

  • Патенттану

    Пәннің мақсаты: патенттанудың қазіргі жағдайымен, патенттік заңмен, авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы заңмен, өнертабыс объектілерімен, өнертабысқа өтінім жасаумен, патенттік құжаттаманы іздеумен және патенттік іздеу түрлерімен таныстыру. Курста зияткерлік өнеркәсіптік меншіктің барлық объектілері (Өнертабыстар, пайдалы үлгілер, өнеркәсіптік үлгілер, тауар белгілері және т.б.) бойынша Қазақстан Республикасының заңдары, сондай-ақ зияткерлік меншікті, оның ішінде өңірлік патенттік корпорацияларды қорғаудың халықаралық жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық зерттеу әдістері және коммерцияландыру

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу жобаларын орындау процесінде ғылыми-зерттеу міндеттерін тұжырымдау және шешу қабілетін, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды ғылыми және кәсіби даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, педагогикалық әдіснаманың тұжырымдамасын, ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі негізгі этикалық нормаларды, ғылым саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, коммерцияландырудың алғышарттарын және білім беру жүйесіне енгізу жолдары мен технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да физиканы оқытудың заманауи әдістемесі

    Пәннің мақсаты: осы саладағы заманауи ғылыми зерттеулерге сүйене отырып, университетте физиканы оқыту процесін жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыру. Бұл курс магистранттарда ЖОО-да физиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін іске асыру біліктерін қалыптастыруға. Пән оқытудың тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын; студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін, математиканы оқыту саласындағы заманауи үрдістер мен инновацияларды, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше нысанын сипаттайтын педагогикалық тәсілді (Lesson Study) қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылым тарихын зерттеу негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс теориялық негіздерді зерделеуге, шетелдік және отандық ғылым әдіскерлерінің бастапқы көздерімен, классикалық еңбектерімен жұмысты талдауға, дербес және сыни ойлауға жәрдемдесуге, кәсіби даму үшін ойлау кеңдігі сияқты қасиеттерді қалыптастыруға, тиімділікті, еңбекке қабілеттілікті немесе оқуды арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби және жеке қасиеттер негізінде жаңа қасиеттерді дамытуға бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдерін, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымның қалыптасу тарихын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі жаратылыстану ғылымдарының концепциясы

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану дүниетанымын қалыптастыру, жаратылыстанудың даму тарихымен және жаратылыстану мәдениетінің қалыптасуымен танысу, жаратылыстану және гуманитарлық мәдениеттердің ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын түсіну, сондай-ақ жаратылыстану ғылымдарының қазіргі заманғы жетістіктеріне қызығушылықты қалыптастыру. Оқу-әдістемелік материалдар білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып әзірленеді, оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • STEM - зерттеулер

    Пәннің мақсаты: STEM білімі туралы жалпы түсінік беру, сауаттылықты арттыру, STEM саласындағы әлемдік өзгерістер мен тенденциялар туралы хабардар ету және пәнаралық оқыту мен зерттеулерге шолу жасау. Бұл курста STEM білім берудің теориялық және практикалық негіздері, пәнаралық байланыс ұғымы және STEM біліміне байланысты жарияланған ғылыми жарияланымдарды талдау қарастырылады, ішкі және пәнаралық деңгейлерде кездесетін мәселелер талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару қызметі және тұтас педагогикалық процесс бойынша болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік–психологиялық ахуал, тиімді басқаруды ұйымдастыру, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу мәселелері, тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері, психологиялық-педагогикалық және пәндік білімді интеграциялау тетіктері мен принциптері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: білім беру, оқыту және білім беру заңдылықтарын зерттеу және жоғары мектеп мұғалімін даярлау процестерін басқару. Пәннің мақсаты жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелерді, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелерін игеру. Курста жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, білім берудің заманауи парадигмасы, ЖЖОКБҰ-да білім беру-ғылыми үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар қарастырылады; жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер, педагогикалық менеджмент, Педагогикалық деонтология, педагогикалық аксиология негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Киберпедагогика

    Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы қағидаттары негізінде онлайн/ аралас курсты жобалау мен іске асыруда цифрлық ресурстарды, технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық сервистер және құралдар арқылы жеке оқытуды көздейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физикадан күрделі есептерді шығару әдістемесі

    Пәннің мақсаты: практикалық және танымдық маңызы бар нақты мәселелерді шешу үшін материалдық әлемнің заңдарын пайдалану дағдыларын дамыту. Бұл курс физиканың бөлімдері бойынша жоғары қиындықтар мен қолданбалы тапсырмаларды шешу арқылы магистранттардың негізгі білімдерін кеңейтеді және тереңдетеді, негізгі құзыреттіліктерді кәсіби құзыреттіліктер ретінде қалыптастырады, бұл магистранттардың қоршаған шындықты, табиғат құбылыстарын, әлеуметтік және мәдени құбылыстарды, яғни рухани құндылықтар әлемін шарлау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Оқу-әдістемелік материалдар білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып әзірленеді, оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және өңдеу (BigData)

    Пәннің мақсаты: мәліметтерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық және тәжірибелік білімді қалыптастыру. Пән мазмұны үлкен мәліметтерді талдау, жинау, сақтау және жүйелеу мәселелері, басқарудың әртүрлі платформаларының жұмыс принциптері; күрделі көп өлшемді мәліметтерді талдау, үлгілеу және визуализациялау; нақты әлемдегі күрделі мәліметтермен, сондай-ақ кейстермен байланысты тәжірибелік мәселелер, тақырыптық зерттеулер; MS Excel бағдарламасының негізгі мүмкіндіктері тақырыптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да физикалық эксперимент жүргізу әдістемесі/

    Пәннің мақсаты: магистранттарда физика оқытушысының кәсіби міндеттерін шешудің жалпыланған әдістерін қалыптастыру. Курс магистранттардың физика сабақтарында физикалық құбылыстарды бақылау үшін оқу-тәжірибелік қондырғыларды құру қабілетін қалыптастыруға арналған. Оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық диагностика

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында білік пен дағдыны, диагностикалық әдістерді бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс педагогикалық процесс объектісінің жағдайын анықтауға және оның одан әрі дамуын болжауға, сондай-ақ объектінің одан әрі даму перспективаларын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында педагогикалық диагностикалық құралдардың жіктелуі, тестілерді құру және бейімдеу технологиясы, педагогикалық диагностикалық әдістемелер мен оларға қойылатын талаптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім алушылардың зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамытуға бағытталған. Пән білім алушылардың ғылыми зерттеулерінің ерекшеліктерін, шығармашылық жобалардың ғылыми зерттеулерінде білім алушылардың ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Физикадағы пәнаралық байланыс

    Мақсаты: ғылыми ұғымдар мен заңдарды қалыптастыру, оқу процесін және оны оңтайлы ұйымдастыруды жетілдіру, ғылыми дүниетанымды, материалдық әлемнің бірлігін, физика курсында пәнаралық байланыстарды орнату негізінде табиғат пен қоғамдағы құбылыстардың өзара байланысын қалыптастыру, білімді терең игеруге ықпал ету. Курс магистранттардың физикада пәнаралық байланыс орнату дағдыларын қалыптастыруға арналған. Оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері

    Пәннің мақсаты: магистранттарда педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін қалыптастыру, зерттеу жұмыстарының орындалу әдістемесін, заңдылықтарын меңгерту. Курста ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың негізгі принциптері, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістері: теориялық, тарихи, эмпирикалық, психологиялық, әлеуметтік әдістер және деректерді талдау, ғылыми мақалалар жазу тақырыптары қарастырылады. Курс жоғары ғылыми және әдістемелік деңгейде зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, білім алушылардың академиялық құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді, білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып материалдар әзірлейді, білім беру-ғылыми процесін жоспарлау мен ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды біледі.
  • Оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуде бейіндік физикалық пәндердің ерекшеліктерін ескере отырып, физиканы оқытудағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялау, білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді
  • Білім алушыларда зерттеушілік және пәнаралық дағдылардың қажетті деңгейін дамытады, олардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді, білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтайды, білім алушылардың ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады.
  • Ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасай отырып, физикалық зерттеу есептерін шығаруда ғылыми ойлау стилін, ғылыми зерттеу әдіснамасын, патенттік ақпараттарды іздеуді қолдана отырып, физиканы оқыту әдістемесі, пәнаралық оқыту, педагогикалық диагностика салаларындағы ғылыми-зерттеу жобаларын орындауға қатысады.
  • Физикалық пәндерді өткізу кезінде пәндік саладағы білім мен психологиялық-педагогикалық білімнің интеграциясын қамтамасыз ете отырып, заманауи инновациялық және цифрлық технологияларды қолдана отырып, оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді және әдістемелік құзыреттілікті дамытады.
  • Физика пәндер бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік кешендер мен авторлық курстарды, заманауи цифрлық ресурстарды, деректерді талдау әдістерін қолдана отырып, физиканы онлайн және аралас оқыту бағдарламаларын әзірлейді
  • Білім алушыларды азаматтық және кәсіптік белсенділігін арттыруға ықпал ете отырып, академиялық және кәсіптік ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін білуі негізінде ұжымды басқарудың қажетті дағдыларына ие болуы арқылы білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті қолдайды және дамытады.
  • Тілдер мен ғылым философиясынан білімдерін қолдана отырып, өзінің зерттеу және педагогикалық қызметіне рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру негізінде кәсіби біліктілігін арттырады.
Top