7M01502 Физика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық педагогикалық және цифрлық технологияларды, ғылыми тәсілдер мен қазіргі физиканың жетістіктерін қолданумен кәсіби құзыреттіліктерін тереңдету арқылы физика бойынша бәсекеге қабілетті педагогика ғылымдарының магистрлерін дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
Пәннің мақсаты білім берудің мынадай қасиеттерін бағалауда педагогикалық өлшемдерді қалыптастыру болып табылады: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшемдерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің әдіснамалық тәсілдері және олардың нәтижелерін қолдану, білім берудегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі. педагогикалық өлшемдер.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
Пәннің мақсаты зерттеу мәселелерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйеленген мәліметтерді құрайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерциялизациялау негіздері
Пәннің мақсаты зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру негіздерін зерделеу және инновациялық өнімдерді басқару және коммерцияландыру әдістерін игеру болып табылады. Курстың мазмұны инновацияларды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, инновацияларды жіктеуді, инновацияларды сәйкестендірудің халықаралық тәжірибесін, патенттеуді және зияткерлік меншікті ілгерілетуді зерттеуді қамтиды. Ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру тетіктері, ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруға қатысушыларға ұсынылатын мемлекеттік ынталандыру шаралары қаралатын болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Синергетиканың негізгі мәселелері
Пәннің мақсаты-табиғи жүйелердегі өзін-өзі ұйымдастырудың физикалық процестерін, сызықтық емес процестердің математикалық негіздерін, хаос теориясын, бифуркация теориясының элементтерін және апаттар теориясын зерттеу. Пәндердің жаратылыстану–ғылыми цикліндегі пәнаралық тәсілдер, сызықтық емес есептер үшін дифференциалдық теңдеулерді қолданатын қарапайым сызықтық емес модельдер, табиғаттағы ашық жүйелер, сондай-ақ ашық диссипативті құрылымдардың синергетикасының әдіснамалық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Физикадан электронды оқу құралын құрастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты педагогикалық және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, физика бойынша электрондық басылымдарды құрастыру әдістемесін зерделеу болып табылады. Курстың мазмұнына электрондық басылымдарды, оларды құруда қолданылатын компьютерлік бағдарламаларды, әдістемелерді, электрондық беттерді, виртуалды зертханаларды, Имитациялық модельдеуді және т. б. әзірлеу бойынша негізгі ұғымдар мен ережелерді зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Электр өрісі және оптиканың таңдаулы тараулары
Пәннің мақсаты кванттық электродинамика мен кванттық оптиканың, жарықтың электромагниттік теориясының таңдамалы мәселелерімен танысу. Курста сәулеленудің затпен әрекеттесуінің әсерлері, зарядталған бөлшектер арасындағы электромагниттік әсерлесулер, денелердің жылулық сәулеленуі, Комптон эффектісі, фотондардың сәулеленуі және жұтылуы, фотоэффект теориясы, лазерлік физика оқытылады. Электр және оптиканың теориялық негіздерін практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Математикалық физика әдістерінің таңдап алынған бөлімдері
Пәннің мақсаты математикалық физиканың тиімді әдістерін оқу, сонымен қатар математикалық физиканың математикалық өріс теориясы мен дифференциалдық теңдеулерін меңгеру. Курс функционалдық талдаудың кейбір элементтерін, арнайы функцияларды, математикалық физика есептерін қою және шешуді, Фурье әдісін және математикалық физика есептеріндегі интегралдық түрлендірулер әдісін зерттейді. Математикалық физика теңдеулерінің шешімдерінің сапалық қасиеттері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Жобаларды басқару және инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты ғылыми-инновациялық жобаларды басқарудың теориялық және практикалық негіздерін, инновациялық басқару әдістерін қолдану арқылы кәсіпорындар мен ұйымдардың қаржы-шаруашылық қызметін тиімді басқаруды үйрену. Курстың мазмұны инновациялық жобалардың техникалық-экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін зерттеуді, бизнес-жоспарларды әзірлеуді, жобаларды жүзеге асыруда инновациялық басқару тетіктерін қолдануды, жобалардың тиімділігі мен тұрақтылығын бақылау әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Астрофизиканың таңдаулы тараулары
Пәннің мақсаты ғаламдағы аспан денелері мен физикалық процестерді зерттеу. Қазіргі кезеңде астрофизикалық тұжырымдамаларға салыстырмалы талдау жасалады, процестерді, аспан денелерімен байланысты құбылыстарды сипаттайтын физикалық шамалар, Астрофизика деректерін математикалық өңдеу арасындағы байланыс орнатылады, ғарыштық плазманың параметрлері және жоғары энергиялы бөлшектердің ағындары, планетааралық кеңістіктегі энергия түрлері туралы идеялар келтіріледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Физиканы оқытудағы белсенді түрлері мен жасанды интеллект
Пәннің мақсаты оқытудың белсенді нысандарын - жобалау-зерттеу әдісін, проблемалық оқытуды, ойын жағдайларын практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ виртуалды-анимациялық технологиялар мен жасанды интеллекттің оң әдістерін қолдану болып табылады. Пән жасанды интеллекттің заманауи жетістіктерін ескере отырып оқытудың әртүрлі белсенді әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Механика және молекулалық физиканың таңдаулы тараулары
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы идеялар мен жаңартылған мазмұн негізінде механика мен молекулалық физиканың негізгі принциптері мен заңдылықтарын оқып үйрену, ғылым мен техниканың нақты мәселелерін шешу үшін физикалық құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру. Курс студенттерде механика және молекулалық физика жетістіктерінің практикалық және ғылыми маңыздылығын бағалау үшін зерттеушінің аналитикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи физиканың негізгі принциптері
Пәннің мақсаты физиканың заманауи ұғымдарымен, наноматериалдар физикасымен және плазма физикасымен таныстыру. Пән заманауи жаратылыстану ғылымдарының тұжырымдамаларын, жаңа жаратылыстану парадигмасы – синергетика, нанотехнологияларды зерттеуге, сондай-ақ Физикалық процестерді модельдеуге арналған заманауи аспаптар мен жабдықтардың зерттеу әдістері мен принциптерін біріктіру арқылы эксперименттік, графикалық, аналитикалық есептерді шешудің теориялық және әдіснамалық негіздерін жалпылауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты зерттеу кеңейту магистранттардың қазіргі мектеп пен университетте кеңінен қолданылатын технологиялар туралы білімдерін жүйелейді. Теорияны білу жаңартылған білім мазмұнына сәйкес келетін технологияларды енгізу бойынша практикалық құзыреттерді дамытуға қолдау көрсетеді. Әдістемелік және технологиялық жаңалықтарды пайдалану білім алушылардың дамуына, тәрбиесіне әсер етеді және білім беру және сабақтан тыс жұмыстардың нәтижелілігін арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұнды теориялық моделін жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
STEM - оқыту нәтижелерін диагностикалау
Пәннің мақсаты - ақыл-ой қызметінің Блум таксономиясына сәйкес бақылау, рефлексия формаларын, педагогикалық диагностика әдістерін, STEM оқытудағы формативті және жиынтық бағалауды, тестілеу әдістерін, тест нәтижелерін статистикалық өңдеу алгоритмдерін оқу; құрастырылған тапсырмалардың дескрипторларына сәйкес бағалау критерийлерін құрастыру, STEM-оқытуда білім беру үдерісін бақылау және мониторинг нәтижелерін талдауда статистикалық әдістерді қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
Пәннің мақсаты кез-келген білім беру субъектісінің даму деңгейін қамтамасыз етудің әдістемелік негіздерін (білім беру процесінің механизмі, пікірталас, ойын және белсенді диалог технологиялары мен әдістерін қолдану) зерттеу болып табылады: нәтижеге назар аудару, жаңа талаптарға жауап беру, коммуникабельділік, эмоционалды интеллектті басқару, жоспарлау, басымдық беру, ақпаратты табу және өңдеу, шығармашылық, сыни ойлау, бұл өмір бойы табысты болуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Конденсирленген физиканың таңдаулы тараулары
Пәннің мақсаты қатты және сұйық заттардың құрылымдық-фазалық күйін және қасиеттерін сипаттаудың ғылыми негіздерін қалыптастыру, оларды тәжірибеде және зерттеулерде мақсатты пайдалану. Курстың мазмұнына конденсацияланған ортадағы физикалық процестерді, фазалардың құрылымы мен ақаулы құрылымын, перспективалық материалдардың қасиеттеріне әртүрлі әсер ету түрлерінің (термиялық-механикалық, плазмалық және т.б.) әсерін терең зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Наноқұрылымдар физикасының негіздері
Пәннің мақсаты наноқұрылымдарды сипаттау үшін қолданылатын қазіргі заманғы физикалық модельдердің негіздерін зерттеу болып табылады. Пән жартылай өткізгіш кванттық шұңқырлар, кванттық жіптер, кванттық нүктелер, көміртекті нанотүтікшелер, графендер және металл нанобөлшектер сияқты наноқұрылымдарды, сонымен қатар әртүрлі кванттық нүктелерді, кванттық жіптерді және нанотүтікшелер, сондай-ақ өлшемдері төмен жүйелерге тән негізгі физикалық әсерлер мен құбылыстарды сипаттау үшін қолданылатын заманауи физикалық модельдерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Атомдық және ядролық физиканың таңдаулы тараулары
Пәннің мақсаты атом мен ядро құрылымының заманауи идеялары мен физикалық модельдерін қалыптастыру, спектрлік талдау, масс-спектроскопия, электронды-парамагниттік және ЯМР-спектроскопия әдістерін зерттеу. Ядролық физиканың қолданбалы аспектілері, атом энергетикасындағы ядролық реакциялар, жаңа буын ядролық және термоядролық реакторлар, ядролық отын циклі, радиоактивті қалдықтар, ядролық технологиялар, радиоактивті изотоптарды алу және қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Нанобөлшектердің және наноматериалдардың физика- химиясы
Пәннің мақсаты нанобөлшектер мен наноматериалдардың құрылымы мен қасиеттерінің физика-химиялық ерекшеліктерімен таныстыру, қатты заттар мен сұйықтықтардағы нанобөлшектердің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу болып табылады. Нанобъектілерді құрылымдық ұйымдастыру принциптері, наножүйелердегі наноқұрылымның ерекшеліктері мен өлшемдік әсерлердің көріністері, көміртекті және бейорганикалық нанотүтікшелердің, наноөткізгіштердің, супрамолекулалық ансамбльдердің және жұқа пленкалар мен беткі қабаттар құрылғыларының қасиеттері, сондай-ақ наноматериалдарды зерттеуде физика-химиялық эксперименттің әдістері мен әдістеріне талдау жүргізу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық физиканың таңдаулы тараулары
Пәннің мақсаты-математикалық аппаратты қолдану негізінде табиғат заңдылықтарын түсіндіре отырып, физиканың таңдалған бөлімдерін зерттеу. Салыстырмалылық теориясының принциптері мен ережелері, статистикалық физика, физикалық құбылыстар жүйесіндегі тепе-теңдік және тепе-теңдік емес процестер қарастырылады, олар үшін математикалық модель құрылады, сонымен қатар эксперименттік мәліметтер жоқ іргелі теориялық мәселелер мен теориялық идеялар сипатталады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Физика мен астрономияда оқытудың заманауи әдістерін, өзін-өзі талдау әдістемелерін, педагогикалық өлшеулер мен сабақты зерттеуді, ақпараттық-коммуникациялық және STEM технологияларын практикалық қолдану үшін салыстыру
- Қазіргі физиканың таңдалған заңдары мен негізгі құбылыстарының практикалық және ғылыми маңыздылығын бағалау
- Цифрлық және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескерілуімен, оқу-әдістемелік кешендер мен электрондық білім беру ресурстарын құру
- Қазіргі физиканың пәнаралық байланысын, цифрландыруды, синергетикалық және философиялық түсініктерді ескере отырып, физика және астрономия бөлімдерінің жаңартылған мазмұнын талдау
- Оқу, жобалау және шығармашылық қызметте пайдалану үшін енгізілудегі жаңа технологиялармен салыстырып, қазіргі заманғы физиканың әлемдік жаңалықтарын талдау
- Инновациялық менеджмент әдістерін, жобалық басқаруды, бағдарламалық дағдылар мен жасанды интеллектті, басқару психологиясын, кәсіби қызметте академиялық жазу практикасын қолдану
- Кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру және ғылыми еңбектерді, оның ішінде шетелдік басылымдарда жариялау үшін ғылым туралы жүйелі түсініктерді, ғылыми зерттеулердің әдістерін, әдіснамасын және олардың нәтижелерін коммерцияландыруды, менеджмент тәсілдерді, тілдік дағдыларды қолдану
- Оқу материалдарында және ғылыми мақсаттарда пайдалану үшін математикалық сипаттамасы бар физикалық процестердің компьютерлік модельдерін құру
- Бағалау критерийлері мен әдістерін, оқыту нәтижелеріне қол жеткізуді диагностикалау және мониторингтеу бағдарламаларын әзірлеу
- Конденсацияланған ортаның физикалық-химиялық қасиеттеріне атомдық құрылымының, құрылымдық-фазалық нано- және микроқұрылымның, сонымен қатар өзін-өзі ұйымдастырудың әсерін анықтау
Ұқсас БББ
7M01502 Физика (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01502 Физика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01502 Физика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01502 Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01502 Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01502 Физика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01502 Физика педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01502 Физика педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті