Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика-Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық қасиет пен инновациялық әрекет дағдысын қалыптастыру мәселлерін қарастырады. Көшбасшының өз қызметінің құрылымына инновациялық үдеріс нәтижесінде туындаған өзгерістерді енгізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің шығармашылық өмірбаянын, оның әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Механикада денелердің өзара әрекеттесуі қарастырылады, әрекеттің нәтижесі - осы денелердің нүктелері жылдамдығының өзгеруі немесе олардың деформациясы болып табылады. Пән келесі тақырыптарды меңгеруге бағытталған: материалдық нүкте механикасы; абсолютті қатты дене механикасы; тұтас орта механикасы (серпімділік теориясы; пластикалық теориясы; гидродинамика; аэродинамика; газ динамикасы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 8

    Пән молекулалық физика және термодинамиканың негізгі түсініктері мен модельдерін, заңдарын, макросистемалардағы жылу құбылыстары саласындағы ақпаратты өңдеу және талдаудың физикалық және математикалық әдістерін, жылу құбылыстарын зерттеуге арналған жабдықтардың физикалық принциптерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі бағыттары және осындай теңдеулерді шешудің практикалық әдістері қарастырылады. Туындыға қатысты рұқсат етілген бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер; туындыға қатысты рұқсат етілмеген бірінші ретті теңдеулер; жоғары ретті қарапайым теңдеулер; қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесі қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің фундаменталды математикалық дайындық деңгейін арттыруға, пәннің қолданбалы бағыттылығын күшейтуге бағытталған; студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен, сонымен қатар математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру, математикалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән материяның жалпы семантикалық қасиеттері ретінде ақпарат түсінігін; ақпараттың негізгі теорияларын, цифрлық автоматтар теорияларын, Алгоритмдер және т.б. теорияларын; алгоритмдерді талдау әдістерін, олардың күрделілігі мен тиімділігін бағалау тәсілдерін; ақпараттық процестерді басқару үшін цифрлық автоматтардың қызмет ету құрылғылары мен ерекшеліктерін білуді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Теориялық физикадағы векторлық талдау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән электродинамиканың, сонымен қатар кейбір арнайы пәндердің математикалық негізін құрайды. Студенттер өрістің математикалық теориясының негіздерін үйренеді. Пән аясында студенттер векторлық алгебраның негізгі операцияларын, ортогоналдық координаталардағы векторлық талдаудың дифференциалды операцияларын, интегралдық теңдеулерді (Остроградский-Гаусс, Стокс) меңгереді, электродинамика есептерінде векторлық және тензорлық талдау негіздерін қолдануды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Python-да бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Python тілінде бағдарламалаудағы кіріспе курс, мәліметтер типтері, құрылымдық бағдарламалаудың құрылымдары мен принциптері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады, алгоритмдерді құрастырады және есептерді тиімді шешеді. Курс студенттері қарапайым консольдік ойындардан бастап нақты автоматтандырылған шешімдерге дейін Әртүрлі күрделіліктегі жобалар мысалында компьютерлердің деректерді қалай сақтап, жұмыс істейтіні туралы негізгі білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық физика әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жалпы математикалық дайындығында маңызды орын алады. Пән аясында студенттер әртүрлі өрістердің дифференциалдық қасиеттерін оқып, нақты физикалық процестерді сипаттайтын типтік физикалық есептермен, сонымен қатар олардың математикалық үлгілерімен танысады. Студенттер жеке туындыларда дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін меңгереді, арнайы функциялардың есептерін шешуде кеңінен қолданылатын бірқатар арнайы функциялармен, сонымен қатар жалпыланған функциялардың ұғымымен және олардың физикада қолданылуымен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • C++ бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс C++ тілінде бағдарламалау негіздерін теориялық және практикалық зерделеуге бағытталған, оқыту барысында студенттер базалық құрылымдарды, C++ тілінің синтаксисін, деректер түрлерін, шарттарды, массивтерді, тізімдерді, циклдарды, функцияларды меңгереді, сондай-ақ әртүрлі күрделілік пен бағыттағы есептерді өз бетінше шешуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 6

    Пән бойынша электр және магнетизмнің негізгі аспектілері қарастырылады. Диполь өрісі, бейнелеу әдісі, заттағы электр өрісі, күшті есептеудің энергетикалық әдісі, айналым туралы теорема, заттағы магнит өрісі, электромагниттік индукция, магнит өрісіндегі күштер, еркін тербелістер, Максвелл теңдеулері сияқты маңызды тақырыптар оқытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Робототехника және мехатроника
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында мехатроника және робототехника туралы жалпы түсінік; мехатроника мен робототехниканы дамытудың негізгі бағыттары мен негізгі анықтамалары; интеллектуализация; миниатюризация; мехатрондық және робототехникалық жүйелерді технологиялық қамтамасыз ету; қозғалысты басқарудың сандық технологиялары; автоматтандырылған жобалау технологиясы; заманауи мехатронды және робототехникалық модульдер мен жүйелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканың олимпиадалық есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Пән жалпы физика бойынша жоғары деңгейлі және физикаға қызығушылықты арттыруға мүмкіндік беретін олимпиада есептерін шешуге бағытталған. Ұсынылатын есептер мазмұны жалпы физика курсының барлық бөлімдерін қамтиды, бұл ретте есептер көп жағдайда физиканың әртүрлі бөлімдерінің бағдарламаларын біріктіретін синтетикалық сипатқа ие, бұл білім алушыларда физикалық құбылыстардың есептерінде қарастырылатын бірыңғай физикалық бейнені түсінуге тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканың олимпиадалық есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың шығармашылық, логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамытуға, сонымен қатар білім алушыларда компьютердің көмегімен әртүрлі есептерді шығару біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ұсынылатын есептердің мазмұны информатика мен бағдарламалаудың негізгі тақырыптарын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері; пәнаралық байланыстар, олардың әдістемелік және дидактикалық маңызы; физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, мұғалімнің жұмысын жоспарлау; демонстрациялық эксперимент, физика бойынша зертханалық сабақтар; физикалық есептерді шешу, есептерді жіктеу; оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау түрлері; сабақта техникалық құралдарды қолдану; физикадан факультативтік курстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән бойынша Бейсик және Паскаль жалпы қол жетімді бағдарламалау тілдері негізінде физикалық процестерді сандық модельдеу және модельдерді жүзеге асыру мүмкіндігі қарастырылады. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу туралы білімді тереңдету және бекіту үшін келтірілген тәжірибелік жұмыстарды Паскаль және Бейсик бағдарламалау орталарында тексеріп, машықтанғанның пайдасы зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пән оптиканың теориялық негіздерін, негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін, қазіргі оптикалық аспаптар жұмысының физикалық негіздері мен принциптерін зерттеуге бағытталған. Пән бойынша жарық табиғаты туралы ұғымдардың дамуы, фотометрия негіздері баяндалып, толқындық және геометриялық оптикадан негізгі мәліметтер келтіріледі. Сондай-ақ, фотоэффект, Рентген сәулелері, Бор теориясы мен атомның қүрылысы мен атомдық спектрлер тақырыптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы үлгілері, оқушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерде бағдарлануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаратылыстану-математикалық бағыттағы сыныптарда информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Нақты объектілер мен процестердің ақпараттық модельдерін қолдану, талдау және қайта құру; алгоритмдік және есептеуіш ойлау дағдыларын дамыту; компьютерлік модельдердің құралдарымен зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту көзделеді. Келесі негізгі тақырыптар қарастырылады: Компьютерлік жүйелер , Ақпарат және ақпараттық процестер , Алгоритмдеу және бағдарламалау және денсаулық және қауіпсіздік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гуманитарлық бағыттағы сыныптарда информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ақпаратты іздеу, талдау, сын тұрғысынан бағалау, таңдау, ұйымдастыру, беру және өңдеу, объектілер мен процестерді моделдеу; ақпараттық технологиялардың әдістері мен құралдарын, гуманитарлық бағыттағы сыныптардағы информатикадан есептерді шешу әдістерін меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физика-техникалық пәндер саласындағы кәсіби терминология
    Несиелер: 6

    Пән ауызша және жазбаша сөйлеу үшін шет тілінің практикалық грамматикасы мен лексикасын зерттеуді, сондай-ақ күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдануға арналған арнайы терминологияны меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық эксперименттің техникасы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән келесі негізгі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: физиканы оқыту әдістемесі жүйесіндегі оқу экспериментінің орны мен рөлі; физика кабинетін оқу экспериментіне арналған жабдықтармен жабдықтау принциптері; демонстрацияларды, зертханалық жұмыстарды және эксперименталды зерттеулерді іріктеу критерийлері; физика бойынша оқу экспериментінің техникасы мен технологиясы; демонстрациялық тәжірибелер мен эксперименттерді өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Теориялық физика 1
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу кезінде ньютон, лагранж, гамильтонның жүйенің қозғалыс теңдеулерінің тұжырымы, вариациялық қағидаттар, сақталу заңдары, өрістегі бөлшектердің қозғалысы, екі дененің есебі, қатты денелердің динамикасы және инерциалды емес санақ жүйелеріндегі бөлшектердің динамикасы, тұтас орта механикасының теңдеулері қарастырылады. Электродинамиканың негізгі түсініктері мен заңдары, электродинамиканың негізгі теңдеулері болып табылатын Максвелл теңдеулері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектептегі жобалық әрекетті жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Жобалаудың педагогикалық мәні, білім беру жобасын басқару ерекшеліктері, педагогикалық жобалаудың ғылыми аппараты, педагогикалық жобаны енгізудің теориялық негіздері қарастырылады. Пән білім берудегі жобалық қызметті ұйымдастырудың заманауи талаптары мен шарттары, білім беру процесінің сапасын диагностикалау әдістері, қажетті педагогикалық қолдауды жүзеге асыра отырып, білім беру ортасында білім алушылардың жобалық қызметін басқарудың заманауи әдістерін қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Атом және атом ядросы физикасы
    Несиелер: 6

    Пән атом және атом ядросы физикасының негізгі ұғымдарын игеруге; негізгі принциптері, заңдары, олардың логикалық мазмұнын және математикалық өрнектерін оқып үйренуге бағытталған. Атом ядросының негізгі қасиеттері, радиоактивтіліктің түрлері, қарапайым және күрделі радиоактивті ыдырау заңдылықтары, ядролық әрекеттесудің негізгі заңдары, атом ядросының бөліну және синтезінің элементар теориясы, атом және атом ядросы физикасының қазіргі жетістіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық хат
    Несиелер: 6

    Пән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейтуге; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің экспрессивті бірліктерін талдай білу және қарым-қатынастың мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдай білу іскерлігін қалыптастыруға, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсінуге бағытталған. Пән ғылыми мәліметтер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасаумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Астрономияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Астрономияның қысқаша даму тарихы, сфералық астрономия элементтері, эклиптика және оның негізгі элементтері, күн жүйесінің құрылысы, кеплер заңдары, космонавтика элементтері, оптикалық телескоптар және олардың негізгі сипаттамалары, күн физикасы, галактика, құс жолы және метагалактикалар сияқты негізгі тақырыптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физиканы оқыту әдістемесінің жеке сұрақтары
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы жалпы орта білім беруді жаңғыртудың ұсынылатын жолдары қарастырылады. Мектептің физика курстары (7-11 сыныптар) бойынша пәнді оқыту әдістемесі мен оқытудың заманауи құралдары, білім беру технологияларын пайдалану мәселелері талқыланады. Оқытудың әртүрлі технологияларының негізгі сипаттамаларын қарастыруға көңіл бөлінеді: тұлғалық-бағдарлы, деңгейді саралау, проблемалық оқыту, ақпараттық, оларды мектепте оқыту кезінде практикалық қолдану. Педагогикалық инновацияларды, мұғалімнің инновациялық қызметін практикаға енгізу қажеттілігі негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 6

    Білім берудегі сандық технологиялар және SMART-білім беру мәселелері қарастырылады. Еркін қол жеткізудегі бүкіл әлемнің контенті арқылы мобильді құрылғыларды пайдалану негізінде интерактивті білім беру ортасында икемді оқытуға акцент жасалады, ол білім алушылар саны тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар уақыттық және кеңістіктік көрсеткіштер тұрғысынан да оқыту шекарасын кеңейтуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Объектілі-бағдарланған бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пəн пайдалану кезінде бағдарламалардың басты элементтері объектілер болып табылатын бағдарламалау әдісін қарастыруға бағытталған. Объект ұғымы қасиеттер жиынтығы, оларды өңдеу әдістері (олардың қасиеттерінің өзгеруінің кіші бағдарламалары) және осы объект әрекет ете алатын және әдетте объектінің қасиеттерінің өзгеруіне әкелетін оқиғалар ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі инновация
    Несиелер: 6

    Пән жалпы білім беретін мектепте инновациялық қызметке деген ынтаны қалыптастырады, білім берудегі инновациялық процестер, олардың тарихы, жіктелуі, олар жүзеге асыратын мақсаттар мен міндеттердің әртүрлілігі туралы білім алушылардың идеяларын құрылымдайды және жүйелейді. Пән білім алушыларды жалпы білім беретін мектепте практикалық педагогикалық және басқарушылық қызметке дайындауға, заманауи басқарушылық құжаттар мен теориялық педагогикалық жетістіктер негізінде мектептің білім беру жүйесін қалыптастыру бойынша теориялық білім базасын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Теориялық физика 2
    Несиелер: 6

    Пән статистикалық физика бойынша терең және берік білімді қалыптастыруға және макроскопиялық жүйелер физикасының іргелі термодинамикалық және статистикалық заңдылықтарын түсінуге бағытталған. Кванттық механиканың негізгі принциптері мен аппараты қарастырылады, қатты денелердің өткізгіштігінің кванттық заңдарының макроскопиялық көріністері және оларды электрондық және өлшеу техникасында қолдану қарастырылады. Пән атом ядроларының және элементар бөлшектерінің қасиеттерін және осы саладағы зерттеу әдістерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микро-және нанотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән микро - және нанотехнологиялардың физикалық негіздерін құрайтын физика және басқа да ғылымдардың жеке бөлімдерінен мәліметтерді зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: микро- және нанотехнологиялардың негізі болып табылатын физикалық құбылыстар мен процестердің негізгі заңдары, ұғымдары және анықтамалары; іргелі физикалық заңдарды қолданбалы технологиялық тәуелділікке түрлендіру әдістері; микро - және нанотехнологиялар процестерінің параметрлерін анықтайтын физикалық есептерді шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық эксперимент деректерін өңдеу және талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты: білім алушылардың эксперименттік және бақылаулардың физикалық деректерін өңдеудің негізгі әдістері туралы базалық білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың мәліметтерді өңдеу мен талдаудың статистикалық әдістерінің теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың физикалық эксперимент мәліметтерін талдау үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық эксперимент деректерін талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың болашақ мұғалімдер ретінде оқу және тәрбие процесінің қажеттіліктеріне байланысты эксперименталды психологиялық-педагогикалық зерттеулерді сауатты құру, ұйымдастыру және жүргізе білу, сонымен қатар алынған мәліметтер негізінде дұрыс қорытынды жасай алу болып табылады. Пән бойынша педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістерді зерттеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Web-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән web-сайт құрылымын ақпараттық жүйе ретінде жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған; web-сайтты құру технологиясын клиент пен сервер жағдайында бағдарламалау құралдарын меңгеруге; web-сайтты серверде орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеруге және қолдануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде жаңа тәсілдерді (жеке тұлғаға бағытталған, құзыреттілік, диалогтық, коллаборативтік), саралау әдістерін, критериалды бағалау жүйесін, білім берудің жаңартылған мазмұны контекстінде сандық технологияларды, қоғамның рухани жаңару құндылықтарын қолданады

  • Код ON1

    көптілді ортада тұлғааралық және мәдениаралық коммуникация барысында әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылым салаларындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде, олардың казақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі аясында белсенді азаматтық позицияны таныту

  • Код ON2

    құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада қоғамдық, әлеуметтік маңызға ие құбылыстар мен үдерістерді түсінудің инновациялық әдістерін бағалау мен қолдануға қабілетті

  • Код ON4

    әр түрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, физиканың теориялық және эксперименттік негіздерін, компьютерлік технологияларды, физика мен информатиканы шет тілінде оқыту әдістемесін қолдана біледі

  • Код ON10

    алгоритмдер, мәліметтер құрылымы, бағдарламалау парадигмаларын қосқанда бағдарламалық қамтамасыз етудің іргелі принциптерін түсіндіреді және олардың күрделілігін бағалайды; теориялық есептеулер мен эксперимент нәтижелерін талдауға арналған аналитикалық есептеулердің математикалық пакеті мүмкіндіктерін жалпы және қолданбалы физика бойынша есептер шығару үшін қолданады

  • Код ON5

    физикалық құбылыстарды түсіндіреді, жалпы және теориялық физиканың іргелі бөлімдерінің, астрономияның негізгі теориялық білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдана алады, физика заңдарын және олардың практикалық қолданылуын, жүргізілген бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін біледі, нақты жағдайларда ғылыми таным әдістерінің қолданылуын, экологиялық қауіпсіздік тұрғысынан физикалық процестермен байланысты адамның тұрмыстық және өндірістік қызметінің салдарын бағалай алады

  • Код ON6

    практикалық есептерді шығаруда сәйкес математикалық әдістерді таңдауда шығармашылық, логикалық және сыни ойлау қабілеттерін көрсетеді, алынған нәтижелерді бағалайды, типтік кәсіби есептердің математикалық модельдерін жасайды және модельдердің қолданылу шекарасын ескере отырып алынған нәтижелерді түсіндіреді, кәсіби қызметте математиканың іргелі бөлімдері, информатиканың теориялық негіздері бойынша базалық білімін қолданады

  • Код ON11

    болжам, аргумент және түсініктеме ұсыну үшін баяндама, презентация, ғылыми модель және дәлел түрінде ұсынылған жиналған және өңделген деректерді, ақпаратты синтездейді

  • Код ON8

    қазіргі заманғы ақпараттық және педагогикалық оқыту технологияларын қолдана отырып, физика және информатика саласында ғылыми зерттеу жүргізу әдістерін, оқыту әдістемесін меңгерген; аспаптар мен құрылғылардың жұмыс принциптері мен сипаттамаларын, ғылыми жаңалықтарды пайдалану саласын, нанотехнологияларды қолдану саласын талдайды; әлемнің жай-күйін және оның дамуының ықтимал жолдарын сипаттайтын параметрлерді талдайды

  • Код ON3

    даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін, тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжайды, жоспарлайды және басқара алады

  • Код ON9

    стандартты және олимпиадалық есептерді құрастырады және шығарады, физикалық эксперимент ұйымдастырады (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік); өлшеу нәтижелерін талдап, шамалар арасындағы тәуелділікті анықтайды, алынған нәтижелерді түрлендіріп, қорытындылар жасау үшін пайдаланады

Top