6B01504 Физика-Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
- 
        Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ физика және информатика мұғалімдерін әлеуметтік-мәдени, тілдік (коммуникативтік), жаратылыстану-математикалық, ақпараттық-коммуникациялық, кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы, мамандықтың іргелі негіздері және оқыту технологиялары саласында сапалы кәсіби даярлауды қамтамасыз ету.
- 
        Академиялық дәреже Бакалавриат
- 
        Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
- 
        Оқу мерзімі 4 года
- 
        Кредиттер көлемі 240
- 
        Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
- 
            ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
- 
        Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- 
        Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
- 
            МеханикаМеханикада денелердің өзара әрекеттесуі қарастырылады, әрекеттің нәтижесі - осы денелердің нүктелері жылдамдығының өзгеруі немесе олардың деформациясы болып табылады. Пән келесі тақырыптарды меңгеруге бағытталған: материалдық нүкте механикасы; абсолютті қатты дене механикасы; тұтас орта механикасы (серпімділік теориясы; пластикалық теориясы; гидродинамика; аэродинамика; газ динамикасы). Оқу жылы - 1
 Семестр - 2
 Несиелер - 6
 
- 
            Информатиканың теориялық негіздеріПән материяның жалпы семантикалық қасиеттері ретінде ақпарат түсінігін; ақпараттың негізгі теорияларын, цифрлық автоматтар теорияларын, Алгоритмдер және т.б. теорияларын; алгоритмдерді талдау әдістерін, олардың күрделілігі мен тиімділігін бағалау тәсілдерін; ақпараттық процестерді басқару үшін цифрлық автоматтардың қызмет ету құрылғылары мен ерекшеліктерін білуді меңгеруге бағытталған. Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Дифференциалдық теңдеулерҚарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі бағыттары және осындай теңдеулерді шешудің практикалық әдістері қарастырылады. Туындыға қатысты рұқсат етілген бірінші ретті қарапайым дифференциалдық теңдеулер; туындыға қатысты рұқсат етілмеген бірінші ретті теңдеулер; жоғары ретті қарапайым теңдеулер; қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесі қарастырылады Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            ПедагогикаЖаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Жоғары математикаПән студенттердің фундаменталды математикалық дайындық деңгейін арттыруға, пәннің қолданбалы бағыттылығын күшейтуге бағытталған; студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен, сонымен қатар математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру, математикалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамытуға бағытталған Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Оқушылардың физиологиялық дамуыБалалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетМақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Молекулалық физикаПән молекулалық физика және термодинамиканың негізгі түсініктері мен модельдерін, заңдарын, макросистемалардағы жылу құбылыстары саласындағы ақпаратты өңдеу және талдаудың физикалық және математикалық әдістерін, жылу құбылыстарын зерттеуге арналған жабдықтардың физикалық принциптерін оқытуға бағытталған. Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 8
 
- 
            Экономика және кәсіпкерлік негіздеріМақсаты – білім алушыларды құқықтың негізгі салалары мен институттары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері, сондай-ақ мемлекет пен құқықтың пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің дағдыларын және мемлекет пен қоғамдағы құқықтың негізгі функциялары, оның құқықтық мемлекеттің, азаматтық қоғамның дамуына әсері туралы теориялық білімнің жоғары деңгейін қалыптастырады. Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            ІлиястануПәннің мақсаты Ілияс Жансүгіровтың шығармаларын терең әрі жан-жақты зерделеу арқылы қазақ халқының әдебиетін, өнерін, дәстүрлерін, мәдениеті мен тілін бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары терең ойлы тұлғаны дамыту болып табылады. Ілияс Жансүгіров шығармаларының қазақ әдеби тілін дамытудағы маңыздылығын түсінуді; зияткерлік-шығармашылық ойлау дағдыларын, ұлттық-рухани мұра құндылықтарын бағалай білуді қалыптастырады Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздеріМақсаты – экологиялық процестерді талдауға, антропогендік қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарын, төтенше жағдайларда қорғау әдістері мен технологияларын бағалауға мүмкіндік беретін Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері бойынша білім қалыптастыру. Адам денсаулығына экологиялық факторлардың әсерін бағалау дағдыларын қалыптастырады; тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және жүзеге асыру үшін экологиялық процестерді болжау; авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарын ескере отырып, қолайсыз экологиялық және төтенше жағдайларда шешімдер қабылдау. Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Қаржылық сауаттылық негіздері"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Сондай-ақ, курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, қаржылық ақпаратты талдауға және инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерге бағдарлануға үйренеді.Жеке қаржыны басқару саласында білім дағдыларын алуға ықпал етеді Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            Ғылыми зерттеу әдістеріМақсаты - ғалымдардың қазіргі жетістіктеріне негізделген ғылыми зерттеулерді жүргізудің принциптері, технологиялары, практикалық әдістері мен тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Ғылыми мәдениет пен этиканың базалық негіздерін, ғылыми мәтіндерді икемді қабылдауды, ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру кезінде алған білімдерін тиімді қолдану дағдыларын, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырады. Оқу жылы - 2
 Семестр - 3
 Несиелер - 5
 
- 
            C++ бағдарламалауКурс C++ тілінде бағдарламалау негіздерін теориялық және практикалық зерделеуге бағытталған, оқыту барысында студенттер базалық құрылымдарды, C++ тілінің синтаксисін, деректер түрлерін, шарттарды, массивтерді, тізімдерді, циклдарды, функцияларды меңгереді, сондай-ақ әртүрлі күрделілік пен бағыттағы есептерді өз бетінше шешуді үйренеді. Оқу жылы - 2
 Семестр - 4
 Несиелер - 5
 
- 
            Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесіОқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған Оқу жылы - 2
 Семестр - 4
 Несиелер - 5
 
- 
            Электр және магнетизмПән бойынша электр және магнетизмнің негізгі аспектілері қарастырылады. Диполь өрісі, бейнелеу әдісі, заттағы электр өрісі, күшті есептеудің энергетикалық әдісі, айналым туралы теорема, заттағы магнит өрісі, электромагниттік индукция, магнит өрісіндегі күштер, еркін тербелістер, Максвелл теңдеулері сияқты маңызды тақырыптар оқытылады Оқу жылы - 2
 Семестр - 4
 Несиелер - 6
 
- 
            Инклюзивті білім беруИнклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді Оқу жылы - 2
 Семестр - 4
 Несиелер - 5
 
- 
            Математикалық физика әдістеріПән студенттердің жалпы математикалық дайындығында маңызды орын алады. Пән аясында студенттер әртүрлі өрістердің дифференциалдық қасиеттерін оқып, нақты физикалық процестерді сипаттайтын типтік физикалық есептермен, сонымен қатар олардың математикалық үлгілерімен танысады. Студенттер жеке туындыларда дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістерін меңгереді, арнайы функциялардың есептерін шешуде кеңінен қолданылатын бірқатар арнайы функциялармен, сонымен қатар жалпыланған функциялардың ұғымымен және олардың физикада қолданылуымен танысады Оқу жылы - 2
 Семестр - 4
 Несиелер - 5
 
- 
            Python-да бағдарламалауPython тілінде бағдарламалаудағы кіріспе курс, мәліметтер типтері, құрылымдық бағдарламалаудың құрылымдары мен принциптері туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады, алгоритмдерді құрастырады және есептерді тиімді шешеді. Курс студенттері қарапайым консольдік ойындардан бастап нақты автоматтандырылған шешімдерге дейін Әртүрлі күрделіліктегі жобалар мысалында компьютерлердің деректерді қалай сақтап, жұмыс істейтіні туралы негізгі білім алады. Оқу жылы - 2
 Семестр - 4
 Несиелер - 5
 
- 
            Теориялық физикадағы векторлық талдау негіздеріПән электродинамиканың, сонымен қатар кейбір арнайы пәндердің математикалық негізін құрайды. Студенттер өрістің математикалық теориясының негіздерін үйренеді. Пән аясында студенттер векторлық алгебраның негізгі операцияларын, ортогоналдық координаталардағы векторлық талдаудың дифференциалды операцияларын, интегралдық теңдеулерді (Остроградский-Гаусс, Стокс) меңгереді, электродинамика есептерінде векторлық және тензорлық талдау негіздерін қолдануды үйренеді Оқу жылы - 2
 Семестр - 4
 Несиелер - 5
 
- 
            Физиканы оқыту әдістемесіПәннің мазмұны: мектептегі физиканы оқытудың негізгі міндеттері; пәнаралық байланыстар, олардың әдістемелік және дидактикалық маңызы; физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, мұғалімнің жұмысын жоспарлау; демонстрациялық эксперимент, физика бойынша зертханалық сабақтар; физикалық есептерді шешу, есептерді жіктеу; оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау түрлері; сабақта техникалық құралдарды қолдану; физикадан факультативтік курстар. Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            ОптикаПән оптиканың теориялық негіздерін, негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін, қазіргі оптикалық аспаптар жұмысының физикалық негіздері мен принциптерін зерттеуге бағытталған. Пән бойынша жарық табиғаты туралы ұғымдардың дамуы, фотометрия негіздері баяндалып, толқындық және геометриялық оптикадан негізгі мәліметтер келтіріледі. Сондай-ақ, фотоэффект, Рентген сәулелері, Бор теориясы мен атомның қүрылысы мен атомдық спектрлер тақырыптары қарастырылады. Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Робототехника және мехатроникаПәнді игеру барысында мехатроника және робототехника туралы жалпы түсінік; мехатроника мен робототехниканы дамытудың негізгі бағыттары мен негізгі анықтамалары; интеллектуализация; миниатюризация; мехатрондық және робототехникалық жүйелерді технологиялық қамтамасыз ету; қозғалысты басқарудың сандық технологиялары; автоматтандырылған жобалау технологиясы; заманауи мехатронды және робототехникалық модульдер мен жүйелерді қарастырады. Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Информатиканың олимпиадалық есептерін шығаруПән білім алушылардың шығармашылық, логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеттерін дамытуға, сонымен қатар білім алушыларда компьютердің көмегімен әртүрлі есептерді шығару біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ұсынылатын есептердің мазмұны информатика мен бағдарламалаудың негізгі тақырыптарын қамтиды. Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Физикалық құбылыстарды компьютерлік модельдеуПән бойынша Бейсик және Паскаль жалпы қол жетімді бағдарламалау тілдері негізінде физикалық процестерді сандық модельдеу және модельдерді жүзеге асыру мүмкіндігі қарастырылады. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу туралы білімді тереңдету және бекіту үшін келтірілген тәжірибелік жұмыстарды Паскаль және Бейсик бағдарламалау орталарында тексеріп, машықтанғанның пайдасы зор. Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Жаратылыстану-математикалық бағыттағы сыныптарда информатиканы оқыту әдістемесіНақты объектілер мен процестердің ақпараттық модельдерін қолдану, талдау және қайта құру; алгоритмдік және есептеуіш ойлау дағдыларын дамыту; компьютерлік модельдердің құралдарымен зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту көзделеді. Келесі негізгі тақырыптар қарастырылады: Компьютерлік жүйелер , Ақпарат және ақпараттық процестер , Алгоритмдеу және бағдарламалау және денсаулық және қауіпсіздік Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Физиканың олимпиадалық есептерін шығаруПән жалпы физика бойынша жоғары деңгейлі және физикаға қызығушылықты арттыруға мүмкіндік беретін олимпиада есептерін шешуге бағытталған. Ұсынылатын есептер мазмұны жалпы физика курсының барлық бөлімдерін қамтиды, бұл ретте есептер көп жағдайда физиканың әртүрлі бөлімдерінің бағдарламаларын біріктіретін синтетикалық сипатқа ие, бұл білім алушыларда физикалық құбылыстардың есептерінде қарастырылатын бірыңғай физикалық бейнені түсінуге тәрбиелейді. Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Бағалаудың өлшемдік технологияларыОсы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың қазіргі заманғы үлгілері, оқушыларды критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерде бағдарлануға мүмкіндік береді Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Гуманитарлық бағыттағы сыныптарда информатиканы оқыту әдістемесіПән ақпаратты іздеу, талдау, сын тұрғысынан бағалау, таңдау, ұйымдастыру, беру және өңдеу, объектілер мен процестерді моделдеу; ақпараттық технологиялардың әдістері мен құралдарын, гуманитарлық бағыттағы сыныптардағы информатикадан есептерді шешу әдістерін меңгеруге бағытталған Оқу жылы - 3
 Семестр - 5
 Несиелер - 5
 
- 
            Атом және атом ядросы физикасыПән атом және атом ядросы физикасының негізгі ұғымдарын игеруге; негізгі принциптері, заңдары, олардың логикалық мазмұнын және математикалық өрнектерін оқып үйренуге бағытталған. Атом ядросының негізгі қасиеттері, радиоактивтіліктің түрлері, қарапайым және күрделі радиоактивті ыдырау заңдылықтары, ядролық әрекеттесудің негізгі заңдары, атом ядросының бөліну және синтезінің элементар теориясы, атом және атом ядросы физикасының қазіргі жетістіктері қарастырылады. Оқу жылы - 3
 Семестр - 6
 Несиелер - 6
 
- 
            Физика-техникалық пәндер саласындағы кәсіби терминологияПән ауызша және жазбаша сөйлеу үшін шет тілінің практикалық грамматикасы мен лексикасын зерттеуді, сондай-ақ күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдануға арналған арнайы терминологияны меңгеруді қамтиды. Оқу жылы - 3
 Семестр - 6
 Несиелер - 6
 
- 
            Теориялық физика 1Пәнді оқу кезінде ньютон, лагранж, гамильтонның жүйенің қозғалыс теңдеулерінің тұжырымы, вариациялық қағидаттар, сақталу заңдары, өрістегі бөлшектердің қозғалысы, екі дененің есебі, қатты денелердің динамикасы және инерциалды емес санақ жүйелеріндегі бөлшектердің динамикасы, тұтас орта механикасының теңдеулері қарастырылады. Электродинамиканың негізгі түсініктері мен заңдары, электродинамиканың негізгі теңдеулері болып табылатын Максвелл теңдеулері қарастырылады. Оқу жылы - 3
 Семестр - 6
 Несиелер - 6
 
- 
            Физикалық эксперименттің техникасы мен әдістемесіПән келесі негізгі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: физиканы оқыту әдістемесі жүйесіндегі оқу экспериментінің орны мен рөлі; физика кабинетін оқу экспериментіне арналған жабдықтармен жабдықтау принциптері; демонстрацияларды, зертханалық жұмыстарды және эксперименталды зерттеулерді іріктеу критерийлері; физика бойынша оқу экспериментінің техникасы мен технологиясы; демонстрациялық тәжірибелер мен эксперименттерді өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері Оқу жылы - 3
 Семестр - 6
 Несиелер - 6
 
- 
            Мектептегі жобалық әрекетті жоспарлау мен ұйымдастыруЖобалаудың педагогикалық мәні, білім беру жобасын басқару ерекшеліктері, педагогикалық жобалаудың ғылыми аппараты, педагогикалық жобаны енгізудің теориялық негіздері қарастырылады. Пән білім берудегі жобалық қызметті ұйымдастырудың заманауи талаптары мен шарттары, білім беру процесінің сапасын диагностикалау әдістері, қажетті педагогикалық қолдауды жүзеге асыра отырып, білім беру ортасында білім алушылардың жобалық қызметін басқарудың заманауи әдістерін қолдануға бағытталған. Оқу жылы - 3
 Семестр - 6
 Несиелер - 6
 
- 
            Жасанды интеллект негіздеріПән жасанды интеллектті құру мен қолданудың негізінде жатқан негізгі ұғымдарды, әдістер мен алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Осы пән бойынша студенттер машиналық оқытудың теориялық негіздерін, нейрондық желілер, табиғи тілді өңдеу алгоритмдері және компьютерлік көруді үйренеді. Олар сондай-ақ өмірдің әртүрлі салаларында жасанды интеллектті қолданудың этикалық, әлеуметтік және құқықтық аспектілерімен танысады. Оқу жылы - 3
 Семестр - 6
 Несиелер - 5
 
- 
            Академиялық хатПән кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға және аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты коммуникативтік құзыреттілікті кеңейтуге; білім алушыларда лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің экспрессивті бірліктерін талдай білу және қарым-қатынастың мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдай білу іскерлігін қалыптастыруға, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсінуге бағытталған. Пән ғылыми мәліметтер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасаумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруды қамтиды. Оқу жылы - 3
 Семестр - 6
 Несиелер - 6
 
- 
            Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясыҚашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 8
 
- 
            Заманауи педагогикалық технологияларБілім берудегі сандық технологиялар және SMART-білім беру мәселелері қарастырылады. Еркін қол жеткізудегі бүкіл әлемнің контенті арқылы мобильді құрылғыларды пайдалану негізінде интерактивті білім беру ортасында икемді оқытуға акцент жасалады, ол білім алушылар саны тұрғысынан ғана емес, сонымен қатар уақыттық және кеңістіктік көрсеткіштер тұрғысынан да оқыту шекарасын кеңейтуге мүмкіндік береді Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 8
 
- 
            Физиканы оқыту әдістемесінің жеке сұрақтарыҚазақстандағы жалпы орта білім беруді жаңғыртудың ұсынылатын жолдары қарастырылады. Мектептің физика курстары (7-11 сыныптар) бойынша пәнді оқыту әдістемесі мен оқытудың заманауи құралдары, білім беру технологияларын пайдалану мәселелері талқыланады. Оқытудың әртүрлі технологияларының негізгі сипаттамаларын қарастыруға көңіл бөлінеді: тұлғалық-бағдарлы, деңгейді саралау, проблемалық оқыту, ақпараттық, оларды мектепте оқыту кезінде практикалық қолдану. Педагогикалық инновацияларды, мұғалімнің инновациялық қызметін практикаға енгізу қажеттілігі негізделеді. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 6
 
- 
            Физикалық эксперимент деректерін өңдеу және талдауПәнді меңгерудің негізгі мақсаты: білім алушылардың эксперименттік және бақылаулардың физикалық деректерін өңдеудің негізгі әдістері туралы базалық білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың мәліметтерді өңдеу мен талдаудың статистикалық әдістерінің теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; білім алушылардың физикалық эксперимент мәліметтерін талдау үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 5
 
- 
            Теориялық физика 2Пән статистикалық физика бойынша терең және берік білімді қалыптастыруға және макроскопиялық жүйелер физикасының іргелі термодинамикалық және статистикалық заңдылықтарын түсінуге бағытталған. Кванттық механиканың негізгі принциптері мен аппараты қарастырылады, қатты денелердің өткізгіштігінің кванттық заңдарының макроскопиялық көріністері және оларды электрондық және өлшеу техникасында қолдану қарастырылады. Пән атом ядроларының және элементар бөлшектерінің қасиеттерін және осы саладағы зерттеу әдістерін зерттеуге арналған. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 6
 
- 
            Web-бағдарламалауПән web-сайт құрылымын ақпараттық жүйе ретінде жобалау технологиясын меңгеруге бағытталған; web-сайтты құру технологиясын клиент пен сервер жағдайында бағдарламалау құралдарын меңгеруге; web-сайтты серверде орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеруге және қолдануға бағытталған Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 5
 
- 
            Микро-және нанотехнология негіздеріПән микро - және нанотехнологиялардың физикалық негіздерін құрайтын физика және басқа да ғылымдардың жеке бөлімдерінен мәліметтерді зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны: микро- және нанотехнологиялардың негізі болып табылатын физикалық құбылыстар мен процестердің негізгі заңдары, ұғымдары және анықтамалары; іргелі физикалық заңдарды қолданбалы технологиялық тәуелділікке түрлендіру әдістері; микро - және нанотехнологиялар процестерінің параметрлерін анықтайтын физикалық есептерді шешу Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 5
 
- 
            Астрономияның заманауи мәселелеріАстрономияның қысқаша даму тарихы, сфералық астрономия элементтері, эклиптика және оның негізгі элементтері, күн жүйесінің құрылысы, кеплер заңдары, космонавтика элементтері, оптикалық телескоптар және олардың негізгі сипаттамалары, күн физикасы, галактика, құс жолы және метагалактикалар сияқты негізгі тақырыптар қарастырылады. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 5
 
- 
            Педагогикалық эксперимент деректерін талдау әдістемесіПәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың болашақ мұғалімдер ретінде оқу және тәрбие процесінің қажеттіліктеріне байланысты эксперименталды психологиялық-педагогикалық зерттеулерді сауатты құру, ұйымдастыру және жүргізе білу, сонымен қатар алынған мәліметтер негізінде дұрыс қорытынды жасай алу болып табылады. Пән бойынша педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістерді зерттеу қарастырылады. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 5
 
- 
            Білім берудегі инновацияПән жалпы білім беретін мектепте инновациялық қызметке деген ынтаны қалыптастырады, білім берудегі инновациялық процестер, олардың тарихы, жіктелуі, олар жүзеге асыратын мақсаттар мен міндеттердің әртүрлілігі туралы білім алушылардың идеяларын құрылымдайды және жүйелейді. Пән білім алушыларды жалпы білім беретін мектепте практикалық педагогикалық және басқарушылық қызметке дайындауға, заманауи басқарушылық құжаттар мен теориялық педагогикалық жетістіктер негізінде мектептің білім беру жүйесін қалыптастыру бойынша теориялық білім базасын қалыптастыруға бағытталған. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 6
 
- 
            Объектілі-бағдарланған бағдарламалау негіздеріПəн пайдалану кезінде бағдарламалардың басты элементтері объектілер болып табылатын бағдарламалау әдісін қарастыруға бағытталған. Объект ұғымы қасиеттер жиынтығы, оларды өңдеу әдістері (олардың қасиеттерінің өзгеруінің кіші бағдарламалары) және осы объект әрекет ете алатын және әдетте объектінің қасиеттерінің өзгеруіне әкелетін оқиғалар ретінде қарастырылады. Оқу жылы - 4
 Семестр - 7
 Несиелер - 5
 
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде жаңа тәсілдерді (жеке тұлғаға бағытталған, құзыреттілік, диалогтық, коллаборативтік), саралау әдістерін, критериалды бағалау жүйесін, білім берудің жаңартылған мазмұны контекстінде сандық технологияларды, қоғамның рухани жаңару құндылықтарын қолданады
- көптілді ортада тұлғааралық және мәдениаралық коммуникация барысында әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылым салаларындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде, олардың казақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі аясында белсенді азаматтық позицияны таныту
- құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортада қоғамдық, әлеуметтік маңызға ие құбылыстар мен үдерістерді түсінудің инновациялық әдістерін бағалау мен қолдануға қабілетті
- әр түрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, физиканың теориялық және эксперименттік негіздерін, компьютерлік технологияларды, физика мен информатиканы шет тілінде оқыту әдістемесін қолдана біледі
- алгоритмдер, мәліметтер құрылымы, бағдарламалау парадигмаларын қосқанда бағдарламалық қамтамасыз етудің іргелі принциптерін түсіндіреді және олардың күрделілігін бағалайды; теориялық есептеулер мен эксперимент нәтижелерін талдауға арналған аналитикалық есептеулердің математикалық пакеті мүмкіндіктерін жалпы және қолданбалы физика бойынша есептер шығару үшін қолданады
- физикалық құбылыстарды түсіндіреді, жалпы және теориялық физиканың іргелі бөлімдерінің, астрономияның негізгі теориялық білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдана алады, физика заңдарын және олардың практикалық қолданылуын, жүргізілген бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін біледі, нақты жағдайларда ғылыми таным әдістерінің қолданылуын, экологиялық қауіпсіздік тұрғысынан физикалық процестермен байланысты адамның тұрмыстық және өндірістік қызметінің салдарын бағалай алады
- практикалық есептерді шығаруда сәйкес математикалық әдістерді таңдауда шығармашылық, логикалық және сыни ойлау қабілеттерін көрсетеді, алынған нәтижелерді бағалайды, типтік кәсіби есептердің математикалық модельдерін жасайды және модельдердің қолданылу шекарасын ескере отырып алынған нәтижелерді түсіндіреді, кәсіби қызметте математиканың іргелі бөлімдері, информатиканың теориялық негіздері бойынша базалық білімін қолданады
- болжам, аргумент және түсініктеме ұсыну үшін баяндама, презентация, ғылыми модель және дәлел түрінде ұсынылған жиналған және өңделген деректерді, ақпаратты синтездейді
- қазіргі заманғы ақпараттық және педагогикалық оқыту технологияларын қолдана отырып, физика және информатика саласында ғылыми зерттеу жүргізу әдістерін, оқыту әдістемесін меңгерген; аспаптар мен құрылғылардың жұмыс принциптері мен сипаттамаларын, ғылыми жаңалықтарды пайдалану саласын, нанотехнологияларды қолдану саласын талдайды; әлемнің жай-күйін және оның дамуының ықтимал жолдарын сипаттайтын параметрлерді талдайды
- даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін, тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжайды, жоспарлайды және басқара алады
- стандартты және олимпиадалық есептерді құрастырады және шығарады, физикалық эксперимент ұйымдастырады (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік); өлшеу нәтижелерін талдап, шамалар арасындағы тәуелділікті анықтайды, алынған нәтижелерді түрлендіріп, қорытындылар жасау үшін пайдаланады
