Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика-Информатика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қоғамның біртұтас жүйе және тұлға ретіндегі, қазақстандық құқықтың негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі, жобалар мен инновациялық өнімді әзірлеу кезінде экономикалық білім негіздерін, әртүрлі қаржы құралдарын пайдалану дағдылары туралы білімдерін қолданады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері туралы түсінігі бар.
  • Оқушылардың физиологиялық, психологиялық, жас ерекшеліктерін, білім беру үдерісінің гигиеналық негіздерін, инклюзивті оқыту жағдайларын, инклюзивті білім берудің нормаларын, талаптарын және заңнамалық негіздерін түсінетіндігін көрсетеді.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинап, түсіндіреді, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды және өзінің педагогикалық дамуының жаңа мақсаттарын қояды.
  • Тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, ұжымда жұмыс істеу дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерді, ақпараттық мәдениетті, одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын, педагогикалық және әлеуметтік қызметте кәсіби қарым-қатынасты құру, тұлғааралық, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыруды көрсетеді.
  • Ақпаратты іздеуге, сүзуге және сыни бағалауға негізделген ақпараттық технологияларды қолдануды қамтитын сабаққа арналған оқу-әдістемелік материалдарды құрастырады және әзірлейді, ғылыми зерттеу және академиялық хат әдістерін біледі, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Компьютерлік аппараттық және жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету, компьютердің архитектурасы туралы білімі мен түсінігін көрсетеді, алгоритмдер жасайды және қолданбалы есептерді шешу үшін,соның ішінде білім берудегі робототехниканы және микроконтроллерлердегі бағдарламалаумен байланысты компьютерлік бағдарламаларды, интерфейстік дизайнды және мобильді қосымшаларды әзірлейді.
  • Физика және информатика бойынша әртүрлі білім беру ресурстарын, цифрлық құралдарды, қызметтерді, веб-технологияларды, қолданбалы компьютерлік бағдарламалар пакеттерін, ақпараттық-өлшеу жабдықтарын, виртуалды және цифрлық зертханаларды, физикалық симуляторлар мен модельдерді, компьютерлік желілерді біледі және қолданады, оқу үдерісі барысында, оның ішінде цифрлық ортада оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді.
  • Тәрбиенің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, тәрбие жұмысының әдістерін, қауіпсіз, қолжетімді, қолайлы білім беру ортасын құрудың теориялары мен тәжірибесін біледі және білім алушыларды құндылықтар жүйесімен және тұлғалық өсумен таныстыратын, жеке даму траекториясын құрайтын тәрбие жұмысының формалары мен әдістерін қолданады.
  • Физика мен информатиканың озық тұжырымдамаларына негізделген білімі мен түсінігін көрсетеді, ғылыми танымның нысандары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдерімен әрекет етеді, қоғам дамуындағы ғылымның рөлін түсінеді, физиканың ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымның басқа салаларынан алынған білімдерді қолдану және біріктіру бойынша өз ұстанымын дәлелдейді.
  • Оқу үдерісін, жобаны жоспарлау әдістерін зерттеу дағдыларын, зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын және білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді.
  • STEM білім беру элементтерімен, жаратылыстану пәндерін пәндік-тілді оқытуға арналған CLIL технологияларымен кіріктірілген сабақтарды өткізеді, қазіргі заманғы зертханалық, демонстрациялық және компьютерлік техниканы, физика, астрономия және информатиканы оқытудың әдістері мен құралдарын пайдаланады және білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып тәрбие береді.
  • Тұтас педагогикалық процесті жоспарлайды және ұйымдастырады, оқу процесін басқару және мониторинг жүргізу қағидаттарын, білім алушылардың игеру қиындықтары мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау құралдарын қолданады.
Top