Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08401 Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулау в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттарды мемлекет пен нарық қажеттіліктеріне негізделген индустриалды балық шаруашылығы саласындағы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қамтамасыз ету, сонымен қатар қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті мамандарды дайындау болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M134 Балық шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M084 Балық шаруашылығы
  • Аквакультура: мәселері және даму болашағы
    Несиелер: 5

    Аквакультура: мәселесі және даму болашағы. Бекіре балықтарын жасанды өсіру. Тауарлы бекіре балықтарын бассейндерде, көлдерде және тоғандарда өсіру. Қазақстанда және ТМД елдерінде бекіре зауыттарының тәжірибе жұмыстары. Каспий теңізіне бекіре балықтарымен балықтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы деректер айтылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аквакультураға арналған арнайы азықтар
    Несиелер: 5

    Аквакультураға арналған арнайы азықтар. Балықтарды бассейндерде, тұйык сумен қамтамасыз ету қондырғыларында өсіргенде шабақтарға берілетін арнайы құрама жемдердің түрлері. Балықтардың түріне, жасына қарай азық дайындау. Тәуліктік және жылдық азық рационын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балық өсіру биотехниясы (түрі бойынша)
    Несиелер: 5

    Балықтарды жасанды өсірудің қазіргі жағдайы, маңызы және даму барысында кездесетін қиыншылықтар. Балық шаруашылығы саласындағы халықаралық нормативтік-құқықтық актілер. Балық шаруашылығындағы Қазақстан Республикасының құқықтық-нармативтік актілері. Кәсіптік балық түрлерін өсіру биотехникасы. Балық шаруашылығы мекемелері мен уылдырық шашу-шабақ өсіру шаруашылықтарының құрылымы, құрылғылар, құрал-жабдықтары, цехтары мен орналасқан аумағының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың дағдыларын дамытудағы негізгі принциптер: - ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; - аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; - магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымды және оның адам ғылымы жүйесіндегі орны, білім берудің қазіргі заманғы парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, білім беру және маманның жеке басын қалыптастыру және білім берудегі басшылықты қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдістемесі, білім беру әдістері мен формалары туралы мәлімет беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпалы. Пән оқыту теориясы, білім мазмұны, оқу үдерісін ұйымдастыру, СӨЖ ұйымдастыру білімдерді қалыптастырады. Жаңа білім беру технологиялары, оқыту материалдарын құрастыру технологиясы туралы ұғымдарды қалыптастырады. Ғылыми жұмыс теориясы, СҒЗЖ туралы білімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Суқойманың биологиялық өнімділігі және су биоресурстарының генафондын тұрақты пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда су қоймалардың өнімділік зерттеулердің өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Судағы қауымдастықтар және олардың ерекшеліктері, өнімділікті зерттеулердің тарихы, жалпы өнімділік теориясы, өнімділіктің сандық және сапалық көрсеткіштері, экожүйелердің тұрақтылығы, биологиялық ресурстарды тиімді пайдаланудың негізі ретінде өнімділікті зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанда бекіре балықтарын өсіру биотехникасы
    Несиелер: 5

    Бекіре өсіру Қазақстанның балық өсірудегі жаңа бағыт болып табылады. Республикада бекіре тұқымдастарды өсірудің өзектілігі олардың табиғи қорларының күрт төмендеуімен айқындалады. Бекіре балығын өсіруді дамыту бекіре балықтарының тектік қорын сақтау жолдарының бірі болып табылады. Қазақстан аймақтарының табиғи-климаттық сипаттамасы, бекіре балықтарының түрлік ерекшеліктері, бекіре балықтарын өсіру кезіндегі су сапасына қойылатын талаптар, өсіру кезіндегі өндірістік процестер, азықтандыру т. б. зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Су ресурстарын тұрақты басқару
    Несиелер: 5

    Су қоймаларының функциональдығының экологиялық негіздері және су биологиялық қорларының қазіргі кездегі жағдайы. Өзендердің, көлдердің, жасанды су қоймаларының, теңіздердің биологиялық өнімділіктері. Табиғи және су қорларды тиімді пайдаланудың экологиялық негіздері. Қазақстан суларында жергілікті ихтиофаунаның қалыптасу заңдылығы. Адамзаттың тигізетін әсерінің : өндіру. Қоршаған ортаның ластануы, интродукциялау жағдайындағы су биологиялық қорлаының динамикасы. Қазақстандағы аймақтар бойынша кәсіптік маңызы бар балықтарды және кәсіптік балық аулау. Қоршаған ортаға әсерді бағалау (ҚОӘБ): судың биологиялық обьектілері. Ерекше қорғалатын табиғи аймақтар (ЕҚТА) типтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балық шаруашылығы және өнеркәсіптік балық аулаудағы ғылыми зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Су организмдерінің тіршілігін ғылыми-зерттеулердің қазіргі бағыттарын білуі, ихтиологиялық және гидробиологиялық зерттеулер жүргізу, зерттеудің далалық әдістерін меңгеру, мәселелерді зерттеу және шешу бойынша міндеттерді қою және шеше білуі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерліктегі жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Кәсіпкерліктегі жобаларды басқарудың мазмұны мен әдістері. Жобаның инвестицияға дейінгі кезеңі.Кәсіпкерліктегі жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы. Жобаны жоспарлау. Жобаның құнын басқару. Жобаны бақылау және реттеу. Жоба жұмыстарын басқару. Жоба ресурстарын басқару. Жоба тәуекелдерін басқару. Жобаның сапасын басқару. Жобалық топты басқару. Кәсіпкерлік саласындағы жобалардың коммуникациясын басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су биологиялық қорларына мониторинг жүргізу
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы балық қорын көбейту мен қорғаудың мәселелерін, экологиялық заңнамаларлың құрылмы және жүйелерін түсінумен қатар балық шаруашылығы мен балық аулауды ұйымдастырудың құқықтық негізін, гидробионттарды жерсіндірудің заңдық аспектісін қамтамасыз етеді. Модульде келесідей мәселелер қарастырылады: гидробионттар мөлшерінің динамикасы, азықтық қоры, өмірінің ритмі мен мекен ауыстыруы, мекендейтін жердің қиын-қыстау жағдайында ағзалардың бейімделуі, балық қорының тиімді қолданудың биологиялық негіздері, әр түрлі тоғандардың экологиялық сараптаудың нысаналары ретінде фито және зоопланктондарды, зообентостарды зерттеу, тоғандар мен биоиндикация нысаналарында улы заттардың белгілі деңгейдегі концентрациясы және токсикологиялық бақылау, биоценоз деңгейіндегі тоғандардың биоиндикациялық ластануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балық қорын қорғау
    Несиелер: 6

    Балық ресурстарын, түрлік құрамын, қандай да бір су айдынындағы балықтардың саны мен өнімділігін қорғау, олардың тамақтануын, өсуін, дамуын, көбеюін және дамуын зерттеу, ихтиофаунаға әсер ететін орта факторларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балық өнеркәсібінің шикізаттық базасы
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы балық шаруашылықтарымен және су қоймаларымен таныстыру. Жасанды жағдайда тауарлы балықтарды өсіру технологиясы. биоресурстарға зерттеу жүргізу, іздестіру, бақылау және өлшеу, олардың сипаттамасы мен тұжырымын жасау; - балық аулаудың шикізат базасын пайдалану кезінде оның жағдайын сауатты бақылау; алынған нәтижелерді және балық аулаудың шикізат базасының жай-күйі бойынша басқа да ақпаратты сауатты бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидробионттарды жерсіндірудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Гидробионттарды жерсіндірудің теориялық негіздері, су экожүйелері және олардың ерекшеліктері, жерсіндіру жұмыстарына тәжірибе жүргізу, жерсіндіру жұмыстарының бастамашылары, гидробионттарды жерсіндіру жұмыстарын жүргізуге биологиялық негіздеме жасаудың құрамы мен талаптары, жерсіндіру нәтижелерін бағалау, биологиялық және кәсіптік (шаруашылық тиімділігі, Қазақстанға тән емес түрлерді жерсіндіру және гидробионттарды жергілікті (эндемиктер) түрлерін сақтаудың қазіргі таңдағы өзекті мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балық шикізатының түрлік құрамы және ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Балық шаруашылығы ақпаратының құрамы мен құрылымы; Ихтиологиялық бақылауларды ұйымдастыру әдістемесі; бассейндерде, көлдерде және тоғандарда тауарлық бекіре тұқымдастарын өсіру. Балық шикізатын ұтымды (кешенді) пайдалану үшін оның химиялық құрамын, құрылымдық—механикалық, физикалық қасиеттерін, анатомиялық құрылысын, морфологиялық ерекшеліктерін, өлшемдік сипаттамаларын білу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балық ауруларының диагностикасы
    Несиелер: 6

    Қазақстан паразитофаунасын зерттеу тарихы. Қазақстан балықтары паразитофаунасына систематикалық шолу. Қазақстанның протопаразитофаунасы. Жерсіндірудің балықтар паразитофаунасына әсері.Аурулардың жіктелуі, балықтың инфекциялық, инвазиялық және жұқпайтын ауруларының сипаттамасы, этиологиясы, олардың туындауына және таралуына ықпалын тигізетін факторлар, профилактикасы және күрес шаралары. Балықтың типтік патологиялық процесстерінің, инфекциялық, инвазиялық, жұқпайтын және этиологиясы белгісіз ауруларының диагностикасы. Тасымалдаушысы балық болып табылатын адам мен жануарлар ауруларының диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жайылымдық аквакультура
    Несиелер: 5

    Жайылымдық аквакультура. Жайылымдық шаруашылықтарды әртүрлі балық түрлерін өсіру технологиясы. Жайылымдық аквакультурада балықтардан ұрпақ алу, ұрықтандыру және инкубациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Конфликтологияның негізгі санаттарын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологияларын қарастырады. даулы жағдайда тұлғаның іс-қимыл теориясы, жанжалдағы тиімді қарым-қатынас және рационалды іс-қимыл технологиясы. Жанжалды реттеу технологиясы ретінде дауларды, медиацияны шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы туралы түсінік қалыптастырады. Қоғамдағы қақтығыстар, ұйымдардағы қақтығыстар, қақтығыстар және стресс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Популяциялар туралы ілім
    Несиелер: 5

    Популяция терминінің теориялық маңызы және оны тәжірибеде қолдану. Популяцияның жыныстық, жастық кеңістіктік, генетикалық экологиялық құрамы. Популяцияларды зерттеу және басқарудың уақытқа байланысты аспектілері. Өнеркәсіптік балықтар популяцияларының әртүрлі типтері. Оқшаулану және популяциялар арасындағы байланыс. Биологиялық оқшаулану. Ген және фен. Популяция эволюциялық бірлік. Популяция және систематика. Популяция және микрофилогенез. Табиғи популяциялардың фенетикасы. Популяциялар пайдаланудың, қорғаудың және басқарудың негізгі бірлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнес шешімдерін модельдеу
    Несиелер: 4

    Шешім қабылдау процесімен танысу, бастапқы мәселені ресімдеуден бастап, компьютердегі математикалық модельді құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқарушылық шешімді қалыптастыруға дейін. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастыру. Басқару шешімдерін таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көліктік және қаржылық модельдерін қарау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Су организмдерінің тіршілігін ғылыми-зерттеулердің қазіргі бағыттарын білуі, ихтиологиялық және гидробиологиялық зерттеулер жүргізу, зерттеудің далалық әдістерін меңгеру, мәселелерді зерттеу және шешу бойынша міндеттерді қою және шеше білуі.

  • Код ON2

    Халықаралық ортада ағылшын тілінде кәсіби әңгіме жүргізу қабілеті, ғылыми-техникалық және педагогикалық сұрақтардың кең шеңбері бойынша сұхбаттаса білуі

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде көшбасшылық қасиеттерді, бизнес шешімдерді моделдеу кезінде іскерлік қасиеттерін көрсете білу қабілеті, кәсіпкерлік қызметті тиімді басқара білуі

  • Код ON8

    Су қоймалардың биоөнімділігінің және ішкі су айдындарының биологиялық ресурстар қорының қалыптасуының теориялық негіздерін дәлелдеу, сондай-ақ Қазақстанның аквакультурасын білуі.

  • Код ON1

    Ғылым философиясы, психология және педагогика мәселелерінде ой-өрісін көрсету, балық шаруашылығы негіздерін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесін қолдану, әртүрлі психологиялық жағдайларда оңтайлы нұсқаларды табу және басқару шешімдері бойынша қабілетілігін көрсете білуі

  • Код ON6

    Асыл тұқымды балық өсіру, балықтың бағалы түрлерін өсіру биотехникасы, су биоресурстарының мониторингін жүргізу бойынша жұмысты ұйымдастыру қабілетті

  • Код ON10

    Балық шаруашылығы саласындағы кәсіпорындарда, мемлекеттік органдарда сарапшылар ретінде, ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми қызметкерлер ретінде жұмысты жоспарлау.

  • Код ON11

    Өндірістік, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу, балық шаруашылығы қызметін дербес жоспарлау қабілеті

  • Код ON7

    Қазақстанның ішкі су айдындарындағы балық ауруларын анықтау мен оларды алдын алу және күресу шараларын жүргізу қабілеті

  • Код ON4

    Балық өсіру шаруашылығы мамандарының жұмысын бағалау және басқару қабілеті, көшбасшылыққа және қалыпты психологиялық жағдаймен қамтамасыз етуге дайындығы.

  • Код ON9

    Ішкі су айдындарында гидробионттарды жерсіндіру негіздері мен акклиматизанттардың әлеуетті мүмкіндіктерін анықтай білуі.

  • Код ON12

    Балық ауруларының себептерін анықтау үшін балық шаруашылығы зерттеулерінің заманауи әдістерін қолдану; балық азықтарының жіктелуін және акваөсіру құнды объектілерін азықтандыру технологиясын білу; балық және басқа гидробионттарды өсіру және азықтандыру бойынша пайдаланылатын технологиялардың экономикалық тиімділігін есептеу, табиғи биологиялық су ресурстарын пайдаланудың шығындары мен пайдасын бағалау

Top