Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 Биология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Микробиологиялық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Микробиологиялық зерттеулер саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, микроорганизмдерді өсіру әдістерін, микробиологиялық талдау үшін сынама алу әдістемесін, микробиологиялық зерттеулер үшін сынама дайындау. Микроорганизмдердің қасиеттері, заттардың табиғатқа айналуындағы таралуы және олардың рөлі, әр түрлі жағымсыз факторлардың микроорганизмдер мен вирустарға әсері, өсімдіктер ауруларының негізгі қоздырғыштары, ауаның, судың және топырақтың санитарлық-гигиеналық нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Университетте биологияны оқытудың ақпараттық технологиясы
    Несиелер: 6

    Биологияны оқытудың компьютерленген әдістемелерін құрудың негізгі принциптері мен әдістемелік тәсілдерін қарастырады; оқу-білім беру үрдісінің шарттарына ақпараттық компьютерлік технологияларды бейімделген қолдануды қарастырады. Оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану педагогикалық идеяларды жүзеге асыруға, жедел жауап беруге және алуға, білім беру траекториясын оңай табуға мүмкіндік беруге – дәйектілік пен оқу қарқыны, жаттығу тапсырмалары мен міндеттері жүйесі, білімді бақылау тәсілдері мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақ микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің топырақтық микробиологиясын, инфекциясын, иммунитетін, генетикасын және селекциясын; микробтар мен вирустардың пайдалы және зиянды қызметін; микроорганизмдердің заттар айналымы мен жануарлар патологиясындағы рөлін; микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің теориялық негіздерін (жіктелуі, морфологиясы және биология) зерттейді.); маңызды биохимиялық процестер, топырақтық микробтық кешендерді зерттеу, топырақтық микроорганизмдерді анықтайтын факторлар ретінде, ауыл шаруашылық микробиология саласында-өсімдіктер бетінің эпифитті микроогранизмдерін, микробиологиялық өнімдер мен ауыл шаруашылық маңызы бар биопрепараттарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары сатылы өсімдіктердің салыстырмалы анатомиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің жалпы құрылымы (морфологиясы) және жұқа құрылымы (анатомиясы), микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық зерттеу мақсатында уақытша анатомиялық препараттарды дайындау әдістері, гүл өсімдіктерінің өміріндегі жас және маусымдық өзгерістер, тіршілік ету орнына байланысты жіктелуі қарастырылады. Өсімдіктердің жекелеген ағзаларының анатомиялық және морфологиялық құрылысын, орындалатын функцияларына, белгілеріне және филогенездегі өсімдіктердің жетілуінің прричиніне тәуелділігін, сондай-ақ жалпы биологиялық дайындық деңгейін арттыруға қажетті терминология мен ұғымдарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғарғы мектептің оқу-тәрбие үрдісін басқару, жоғарғы мектепте оқыту үшін пеагогика теориясы мен педагогикалық шеберлік негіздерін, қазіргі педагогиканың базалық қағидалары мен жоғарғы мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тұрғыларын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Әдеби базалармен жұмыс істеу әдістерін, ғылыми зерттеулерді жоспарлауды, биологиялық эксперименттер жүргізуді, есеп жасауды, зерттеу нәтижелерін талдауды, биология саласындағы ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметтің негізгі міндеттері мен анықтамасын, ұйымдардың рөлі мен маңызын, ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен басқаруды, кәсіптік кәсіпорындарда, ғылыми-зерттеу институттарында инновациялық қызметті зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Университетте биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бөлімдерді қарастырады: Болон процесі. ЖОО-да Оқытудың кредиттік технологиясы. ЖОО-да биологиялық білімнің мазмұны. Адамның өзін-өзі тануын дамытуға ықпал етеді, әлемнің бірегей ғылыми картинасына білім фрагменттерін байланыстыруға мүмкіндік береді. Биология туралы ғылымның негіздерін өмірдің әр түрлі бағыттарында оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эндокриндік жүйе физиологиясы
    Несиелер: 5

    Эндокриндік жүйе физиологиясы пәні, маңызы, міндеттері, эндокриндік жүйе физиологиясы эндокринді және экзокринді бездерінің физиологиясын, ағзада заттар мен қуат алмасуын, қан және лимфаның, жүйке тамыр жүйесінің, эндокриндік жүйенің гуморальдық және жүйкелік реттелуін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясының даму заңдылықтарын; басқарудың функционалдық механизмдері мен басқарудың психологиялық әдістерін, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілерін және басшылар мен персоналды іріктеу, орналастыру және аттестаттау өзара әрекеттесуін басқаруды зерттейді; басқару қызметінің тиімділігі мәселелері бойынша кеңес береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Омыртқалы жануарлардың салыстырмалы анатомиясы
    Несиелер: 6

    Омыртқалы жануарлардың морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың ұйымдастырылу дәрежесін, олардың арасындағы филогенетикалық қарым-қатынасты зерттейді. Зерттелетін омыртқалы жануарлардың филогенетикалық дамуының мақсатты эволюциясы мақсатында анатомиялық факторларды, эмбриология және палеонтология деректерін түсіндіру үшін эволюциялық морфология бойынша деректер қолданылды. Омыртқалы жануарлар анатомиясының ұғымдық аппаратын, олардың шығу тегін, онтогенездің ерекшеліктерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихи дамуын, қазіргі даму кезеңінде туындайтын негнізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін, дүниежүзі ғылыми бейнесінің ғаламдық өзгеру үдерісін, ғылыми тиімділік түрлерін, ғалымбар бағдарлайтын құндылық жүйелерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жануарлардың ғылыми жүйелеуінің негіздері және эволюциясы
    Несиелер: 6

    Реттелген (жіктелген) биологиялық объектілерді, тірі организмдер жүйелерін білдіреді және бөледі, олардың айырмашылықтары мен ұқсастығын, барлық бар және өлшенген организмдердің сипаттамасы мен белгіленуін, жекелеген түрлер мен түрлер топтарының арасындағы туыстық қатынастар мен байланыстарды белгілеуді бейнелейтін. Зоологиялық жүйелеу негіздерін және жануарлардың қазіргі заманғы таксономиялық және жалпы жүйелерін, жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, жануарлардың функционалдығы мен әртүрлілігін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жоспарлау әдістерін, ғылыми-педагогикалық тәжірибені жүргізуді, есепті ресімдеуді, зерттеу нәтижелерін талдауды, педагогикалық процестің заңдылықтарына, тәрбиелік тетіктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын зерделейді; Негізгі сипаттамалар (ауыспалы) бойынша топта оқу-тәрбие процесін диагностикалауды жүзеге асырады және оның одан әрі дамуын болжайды; оқу-тәрбие міндеттерін түсіндіреді, осы міндеттерге барабар қызмет түрлерін, түрлері мен әдістерін таңдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пайдалы өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Жабайы өсетін және өсірілетін дәрілік өсімдіктерді, олардан өндірілетін шикізат пен дәрілік шикізатты тірі ағзаға пайдалы әсер ететін зерттейді. Табиғи өсімдік ресурстарын ұтымды пайдалану. Адам үшін пайдалы өсімдіктер жер бетіне біркелкі бөлінген. Әр түрлі географиялық аймақтарда өсімдік шикізатын пайдалану, пайдалы өсімдіктердің географиялық таралу заңдарын білу, әр түрлі аймақтардағы халық саны, ағзалардың өміріне және шикізаттың сапасына қолайлы немесе қолайсыз жағдайлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Әдеби және сөйлеу тілінің негізгі грамматикалық құрылымын, ақпаратты жинау, қайта құру және сақтаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін, арнайы мәтін/дискурсты ұйымдастыру және мазмұнының ерекшеліктерін қарастырады,

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейімделу физиологиясы
    Несиелер: 5

    Экологиялық факторлардың түрлерін, ағзаның стресстік факторларға бейімделу процестерінің механизмдерін қарастырады. Өсімдіктер мен жануарлар ағзасы ұйымдарының морфофункционалды бірлігі туралы, оның әртүрлі жүйелерін пайдалану тетігі туралы, оның тіршілік әрекетінің функционалдық жүйесінің модельдерін жасау үшін ағзаның жекелеген жүйелерінің механизмі туралы білім синтезі туралы түсінік алу; қызметтің барлық түрлері қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларында даралылықты сақтауға бағытталуы тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Молекулярлық биологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Биология ғылымдарының қазіргі даму бағыттарын, осы саладағы жаңа теориялық тұжырымдамалар мен жетістіктерді, қазіргі заманғы биология ғылымының дамуын зерттейді: жердегі өмірдің пайда болуы, симбиогенез теориясы, жасушалық теория, генетика мен молекулалық биологияның қазіргі заманғы мәселелері, организмнің молекулалық-генетикалық және жасушалық дамуының рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру; биологиядағы қазіргі заманғы молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру; биологиядағы молекулалық-генетикалық зерттеулердің жетістіктерін пайдалану;; молекулалық биология бойынша ғылыми әдебиеттермен және электрондық дерекқорлармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі
    Несиелер: 5

    Қарастырылады: әртүрлі елдердегі білім беру жүйесіндегі өзгерістер мен жағдайды бағалау және салыстыру үшін және білім беру сапасын бағалаудың негізгі мақсаттарын тиімді іске асыруға мүмкіндік беретін аналитикалық көрсеткіштер жүйесін қолдана отырып, білім беру саласындағы стратегиялық шешімдердің тиімділігін арттыру мақсатында халықаралық салыстырмалы зерттеулер; білім беру мекемесі қызметінің жағдайы мен тиімділігін бағалау; білім беру қызметтерін негізгі тұтынушылардың сұраныстарын ескере отырып, білім беру бағдарламаларының сапасын бағалау; білім беру сапасына әсер ететін факторларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шөл және даланың флорасы мен фаунасы және оларды қорғау
    Несиелер: 5

    Шөлдер мен далалардың өсімдіктер мен жануарлар әлемін, флоралар мен фаунаның сирек және құнды түрлерін қорғауды зерттейді. Биосфераның құрамы және биосферадағы тірі организмдердің әртүрлілігі; өсімдіктер мен жануарлар ареалдарының шекараларын, құрылымы мен динамикасын қалыптастырудағы абиотикалық, биотикалық және антропогендік факторлардың рөлі; қазіргі флора мен фаунаның пайда болуы; жер щарының флористикалық және фаунистік аймақтарын қалыптастыру; су дүниесінің негізгі биомдарын күту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биоалуантүрлілікті сақтау және қорғау
    Несиелер: 5

    Өмір сүрудің барлық түрлерінің алуан түрлілігін – өсімдіктер, жануарлар, микроорганизмдер, олардың гендері мен экологиялық жүйелерін құрайтын микроорганизмдерді зерттейді, олар жеке компоненттерді, сондай-ақ мекендеу ортасын, жеке популяциялар мен түрлердің жойылуын, биологиялық жүйеліліктің теориялық принциптерін зерделеуді; экожүйелер мен биосфераның тұрақтылығын қамтамасыз ету принциптері туралы, экологиялық дағдарыстық жағдайлардың себебі және оларды еңсеру мүмкіндіктері туралы жалпы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологияны оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру стандарты. Биологияны оқытуда құзыреттілік пен құзыреттілік тәсілдері. Білім берудің нәтижесі жинақталған тәжірибе, өмірде қажетті танылған қоғамдық құндылықтардың қалыптасқан жүйесі болып табылады. Даму сергітетін ішкі, жеке-психикалық, сыртқы жалпыадамзаттық мүмкіндіктерді және жеке тұлғаның бағыттылығының әртүрлі аспектілерін - қажеттіліктерді, ұстанымдарды, уәждер мен идеалдарды болжайды. Оқыту тұлғаны дамытуда маңызды рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұқымқуалаудың өзгермелілігінің молекулярлық механизмдері
    Несиелер: 5

    Тұқым қуалаушылық өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін зерттейді. Прокариоттар мен эукариоттардың көбею механизмдерін, тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын қарастырады. Өзгергіштік, оның себептері және зерттеу әдістері. Онтогенездің генетикалық негіздері, саралау механизмдері, гендердің әрекеті мен өзара әрекеттесуі, генотип және фенотипі, онтогенездің кезеңдері мен критикалық кезеңдері, биологияда заманауи молекулалық-генетикалық әдістер мен технологияларды қолданудың негізгі принциптері туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON5

    ЖОО-да Биологияны оқыту әдістерін меңгеру, оқыту үдерісінде оқытудың инновациялық әдістемелерін және бағалау технологияларын қолдану, қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландыруда оқу-тәрбие үдерісін басқару.

  • Код ON6

    Микроорганизмдерді культивациялау әдістерін түсіндіру; микробиологиялық талдау, биотехнологиялық өндірістерді микробиологиялық бақылау үшін сынамаларды іріктеу әдістемелерімен, микробиологиялық зерттеулер үшін сынамаларды дайындау әдістемелерімен, молекулалық биологияның қазіргі заманғы проблемаларын, тұқымқуалаушылық өзгергіштік және селекция механизмдерін түсіндіру.

  • Код ON8

    Омыртқалы жануарлардың анатомиялық, морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне, олардың ұйымдастырылуының жоғарылау дәрежесі, олардың арасындағы филогенетикалық қатынастар жайлы салыстырмалы сипаттама беру.

  • Код ON2

    Басқару психологиясының даму заңдылықтарын; басқарудың функционалдық механизмдері және басқарудың психологиялық әдістері, басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық аспектілерін интеграциялау.

  • Код ON4

    Педагогикалық процесті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін, тәжірибе жүргізу дағдыларын; ғылыми зерттеулерді жоспарлауды; есептерді ресімдеуді; зерттеу нәтижелерін талдауды пайдалану

  • Код ON3

    Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді қолдана отырып, тұтас жүйелік дүниетаным негізінде кешенді, соның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру.

  • Код ON7

    Шөлдер мен далалардың флорасы мен фаунасы, биоалуантүрлілікті қорғау және сақтау әдістері, ағзаның қоршаған ортаның стресс факторларына бейімделу процестерінің механизмдері туралы білімді жалпылау, эндокриндік жүйенің физиологиялық механизмдерін талдау және бағалау.

  • Код ON1

    Шет тілі білімін шетелдік көздерден кәсіби ақпарат алу және кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау үшін қажет көлемде, шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын жалпы және кәсіби бағыттағы шет тіліндегі мәтіндерді қарым-қатынас жасау, оқу және аудару үшін қажет көлемде қолдану.

  • Код ON9

    Өсімдіктердің морфологиясын және анатомиясын, гүлді өсімдіктер тіршілігінлегі жас және маусымдық өзгерістерді талдап, оларды тіршілік ету ортасына қарай жіктейді; микроскопиялық және құрылымдық-функционалдық мақсатында уақытша анатомиялық препараттарды дайындау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    Эндокриндік жүйенің механизмдерін және ағзаның гуморальды реттелуін, экологиялық факторлардың түрлерін, ағзаның стресстік экологиялық факторларға бейімделу процестерін бағалау.

7M01505 Биология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Білім берудегі биология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top